tuntuvat jo hieman luovuttaneen eivätkä pysty kumoamaan meidän vastustajien faktoja alkaa keskustelut mennä hieman yksipuolisiksi. Eiköhän jo pöljempikin tajua, miten huono systeemi Amway onkaan. Uudeksi mausteeksi ja keskustelun aiheeksi voisi tulla joidenkin nohevien ja valveutuneiden sankarien ryhmäkanne Amwayta vastaan Brittein saarten esimerkkiä noudattaen.
Mitäs mieltä olette, pitäisiköhän politrukki Dildiksen siirtyä vaihteeksi herättämään pahennusta vaikka esimerkiksi uskovaisten palstalle, kun amwaylaisista ei oikein tunnu olevan enää vastusta?
Vai vaihtuisivatko vain Kulta-Handet, Timantit ja aivopesumateriaaleista ulkoa opitut mantrat Jeesukseen, Jumalaan ja Raamatun teksteihin? Luulisin, että ainakin höperöitä se palsta on täynnä. (Niin kuin tämäkin...)
Nyt kun amwaylaiset
55
2597
Vastaukset
- Älä työnny
Dildis.
Nimimerkistä tulee mieleen että laitat voidetta nuppiin ja työnnät nuppiasi sinne minne se ei oikeasti kuulu.
Vedä nuppisi ulos soeltä.
Heti.
Dildis. - MT Proffa
Ei missään tapauksessa. Uskonnot ovat massojen ooppiumia, pitäköön lääkityksensä ne jotka kokevat sen tarpeelliseksi.
Mutta noita verkostomyyttejä voisi ihan näin "vatustelijoden" ja "kateellisten" kesken vähän analysoida. Esimerkiksi vaikka seuraavia:
- miten ITSENÄINEN YRITTÄJÄ olisi itsenäinen?
- olisko bonusten saaminen vastikkeetonta tuloa?
- miten suuri voisi olla Suomen markkinapotentiaali?
- työn teettäminen muilla - onko laillista?- Hämmästyättävä yhtäläisyys
muistuttavat hyvin paljon Jehovan todistajat palstan keskusteluja.
Jehovan todistajat kutsuvat vastustajiaan luopioiksi ja heissä asuu saatanan demoneja ja heidän kanssaan ei saa olla missään tekemisissä.
Samoin kuin verkostomarkkinoijan on jehovan todistajilla omat kirjasensa joiden auktoriteettia ei saa kyseenalaistaa. Lahkon jäsen ei saa ajatella omilla aivoillaan, omaehtoinen raamatun tutkiminen on kieletty jne...
- eivät tarvitse
tätä palstaa, on parempaakin tekemistä. He myös tietävät hyvin, että oikeasti kasvotusten tavatut ihmiset ratkaisee, eikä keskustelut nettipalstoilla. Jokainen on ihmisenä juuri sellainen kuin on oma kaveripiiri. Omat kaverit sanelee sen millainen sinä olet. On ihmisiä joilla ei ole yhtään kaveria ja on ihmisiä joilla on satoja kavereita. Se on eräänläinen verkosto. Taito rakentaa oikeita kaverisuhteita on avain menestyvään verkostoon. Ihminen jonka tarkoitus on haukkua kaikkia ympärillään (Dildis) muut vastustajat , ei ansaitse yhtään kaveria. Säälittävintä on , että he eivät edes ymmärrä koko asiasta yhtään mitään. Kaikki se mitä täällä kirjoittelet kolahtaa vain omaa nilkkaan. Ketään muuta se ei kiinnosta tippaakaan. Sinun ihan oma ongelma, ei muiden. Et ole myöskään pystynyt esittämään mitään "faktoja" joita pitäisi kumota.)))) Menestyminen on osaamislaji , jonka voi oppia. Omalla asenteella voi tehdä asiat itselle mahdollisiksi tai pilata ne. Asenneongelma on vakava sairas, joka pitää osata itse korjata, koska kukaan muu ei sitä tee. Menestyminen on itsestä kiinni.
- Pisnestiikeri
"Jokainen on ihmisenä juuri sellainen kuin on oma kaveripiiri. Omat kaverit sanelee sen millainen sinä olet."
Tämä timanttimme on kyllä näkemyksineen niin irti elävästä elämästä, että hellurei.
"Ihminen jonka tarkoitus on haukkua kaikkia ympärillään (Dildis) muut vastustajat , ei ansaitse yhtään kaveria."
Tämähän on melkein yhtä jyrkkä tuomio, kuin mitä Rich de Vos antoi motivaatiomateriaalikaupalle? Mitä mieltä olet siitä?
Toisekseen, asiapohjainen kritiikki on kyllä eri asia kuin "kaiken ympärillään olevan haukkuminen". Amway ei todellakaan ole "kaikki ympärilläni" :-)
"Säälittävintä on , että he eivät edes ymmärrä koko asiasta yhtään mitään."
Uskottavuutesi olisi korkeammalla, jos pystyisit antamaan asioihin keskittyviä vastauksia säälisi sijaan. Esim. mitä mieltä olet Rich de Vosin näkemyksistä materiaalikaupasta?
"Ketään muuta se ei kiinnosta tippaakaan. Sinun ihan oma ongelma, ei muiden."
Ei siltä ihan vaikuta, kun viestiketjuihin voi kertyä toistasataa vastausta... Vai väitätkö, ettet ole sellaisia ketjuja nähnyt?
"Et ole myöskään pystynyt esittämään mitään "faktoja" joita pitäisi kumota."
No, minä esitän sitten yhden sellaisen: Amwayn perustajan Rich de Vosin mukaan motivaatiomateriaalikauppa on haitallista ja tulisi laittaa kuriin. Kumoa sinä tuo, tai esitä edes näkemyksesi siitä. vai etkö pysty tai uskalla?
"Asenneongelma on vakava sairas, joka pitää osata itse korjata, koska kukaan muu ei sitä tee. "
Implikoit, että Amwayn kritisoiminen on "vakava sairaus". Kyllä sinä olet niin todellisuudesta irti, että huh huh! - tätä jos haluat
Pisnestiikeri kirjoitti:
"Jokainen on ihmisenä juuri sellainen kuin on oma kaveripiiri. Omat kaverit sanelee sen millainen sinä olet."
Tämä timanttimme on kyllä näkemyksineen niin irti elävästä elämästä, että hellurei.
"Ihminen jonka tarkoitus on haukkua kaikkia ympärillään (Dildis) muut vastustajat , ei ansaitse yhtään kaveria."
Tämähän on melkein yhtä jyrkkä tuomio, kuin mitä Rich de Vos antoi motivaatiomateriaalikaupalle? Mitä mieltä olet siitä?
Toisekseen, asiapohjainen kritiikki on kyllä eri asia kuin "kaiken ympärillään olevan haukkuminen". Amway ei todellakaan ole "kaikki ympärilläni" :-)
"Säälittävintä on , että he eivät edes ymmärrä koko asiasta yhtään mitään."
Uskottavuutesi olisi korkeammalla, jos pystyisit antamaan asioihin keskittyviä vastauksia säälisi sijaan. Esim. mitä mieltä olet Rich de Vosin näkemyksistä materiaalikaupasta?
"Ketään muuta se ei kiinnosta tippaakaan. Sinun ihan oma ongelma, ei muiden."
Ei siltä ihan vaikuta, kun viestiketjuihin voi kertyä toistasataa vastausta... Vai väitätkö, ettet ole sellaisia ketjuja nähnyt?
"Et ole myöskään pystynyt esittämään mitään "faktoja" joita pitäisi kumota."
No, minä esitän sitten yhden sellaisen: Amwayn perustajan Rich de Vosin mukaan motivaatiomateriaalikauppa on haitallista ja tulisi laittaa kuriin. Kumoa sinä tuo, tai esitä edes näkemyksesi siitä. vai etkö pysty tai uskalla?
"Asenneongelma on vakava sairas, joka pitää osata itse korjata, koska kukaan muu ei sitä tee. "
Implikoit, että Amwayn kritisoiminen on "vakava sairaus". Kyllä sinä olet niin todellisuudesta irti, että huh huh!"No, minä esitän sitten yhden sellaisen: Amwayn perustajan Rich de Vosin mukaan motivaatiomateriaalikauppa on haitallista ja tulisi laittaa kuriin. Kumoa sinä tuo, tai esitä edes näkemyksesi siitä. vai etkö pysty tai uskalla?"
En tiedä tarkasti mitä Rich de Vos on sanonut, mutta halu päästä eteenpäin ja halu menestyä vaatii kuitenkin valmennusta ja koulutusta, jota ilman on todella vaikea menestyä. Koulutus on luotu tähän tarpeeseen. Monet ALH ovat mukana juuri tämän koulutuksen takia. Kysymys on pitkälle sinun mahdollisuudesta ja siitä uskotko itse siihen, että voisit menestyä. On helpompi nostaa kädet ylös kuin pelata voitosta. Trainer´s House tarjoaa hyvin samantyypistä koulutusta ja on suunnattu yritysjohtajille ja on paljon kallimpaa.
Koulutus ja valmennus jos mikä, on taitolaji. Aina silloin kun ollaan ihmisten kanssa tekemissä siihen liittyy piirteitä, joita vasta-alkajan on vaikea käsitellä. Kouluttaa ja valmentaa ihmisistä huippuosaajia ja menestyjiä, vaatii huippukouluttajan ja tähän todella harva pystyy itse. Silloin kun itsellä on jo ryhmää, on parempi antaa ihmisten opiskella seminaarien , cd:n ja kirjojen avulla kuin yrittää itse valmentaa, varsinkaan jos ei siihen pysty. Kaikista ei ole johtamaan ihmisiä. Amwayn menestyneet ALH:t ovat siis luoneet koulutusjärjestelmän avuksi, johon on koottu kaikki mahdollinen kokemus ja osaaminen amwayliiketoiminnasta. Kukatahansa voi ostaa cd:n jolla puhuu ALH, jolla on vaikka 200000 ihmisen organisaatio. Hänen jakamaan informaatiota voi hyödyntää omassa liiketoiminnassa.
Jos minä valmentajana käytän omaa aikaani siihen, että sinä menestyisit, eikö ole oikein että sinä myös sijoitat siihen yhtäpaljon aikaa kuin valmentajasi? Ymmärrät siis kuinka tämä toimii? Siinä siis autetaan ihmisiä menestymään, mutta vain niitä jotka haluaa päästä eteenpäin! Pätevää tietoa on, mutta se pitää itse kaivaa. Pitää osata hakea sitä tietoa, joka tukee omaa menestymistä, eikä vatkata sitä negatiivista taikinaa.
En ymmärrä tätä haitallista puolta (vastustajien keksintöä)? Koulutuksesta on apua myös amwayn ulkopuolella, koska se kehittää monia tärkeitä taitoa, jotka parantaa omaa elämänhallintaa kokonaisuutena, jota varsinkaan uudet eivät alussa käsitä. Koulutus tarjoaa työkaluja itsensä auttamiseen, johtamiseen, päätöksentekoon, vastuunottamiseen, parantaa vuorovaikutustaitoja, ja monia muita taitoja. Kaikista näistä taidoista on apua arkipäivässä kenelle tahansa. Näitä taitoja ei opeteta palkansaajalle. - tässä esim.
Englannissa oli v 2007-2008 100 ILH:ta jotka olivat Platinatasolla tai korkeammalla. Tässä luvussa on mukana 71 henkilöä jotka ovat saaneet tämän tason perintönä aikaisimmilta ajoilta mutta eivät vielä olleet täyttäneet em. tason vaatimuksia.
Näistä sadasta 97 oli Platinoita (97 %) tarkasteluaikana. Siis toisinpäin vuodessa oli 29 ihmistä saavuttanut Platinatason tai paremman. Tästä pitäisi vielä jyvittää nuo arvonimensä perineet (tyypillistä brittitouhua) mutta en jaksa.
97 %/ 29 on ehkä 28. Platinaa ja yksi korkeampi.
Näin siis englannissa, maassa jossa on asukkaita 10x suomi ja Amway toiminut jo vuosikymmenet. Markkinat ovat hakeneet kokonsa. Suomessa tulee tapahtumaan samoin. - ilman unelmaa
tässä esim. kirjoitti:
Englannissa oli v 2007-2008 100 ILH:ta jotka olivat Platinatasolla tai korkeammalla. Tässä luvussa on mukana 71 henkilöä jotka ovat saaneet tämän tason perintönä aikaisimmilta ajoilta mutta eivät vielä olleet täyttäneet em. tason vaatimuksia.
Näistä sadasta 97 oli Platinoita (97 %) tarkasteluaikana. Siis toisinpäin vuodessa oli 29 ihmistä saavuttanut Platinatason tai paremman. Tästä pitäisi vielä jyvittää nuo arvonimensä perineet (tyypillistä brittitouhua) mutta en jaksa.
Näin siis englannissa, maassa jossa on asukkaita 10x suomi ja Amway toiminut jo vuosikymmenet. Markkinat ovat hakeneet kokonsa. Suomessa tulee tapahtumaan samoin.On ihan eri asia näyttää bisnes 5 iltana viikossa seuraavat 2 vuotta, kuin odottaa seuraavat 2 vuotta sopivaa hetkeä lähteä itse toimimaan. Nämä ovat 2 täysin eri asiaa. Suurin osa ihmisistä aloittamisen jälkeen jää odottamaan. He katoavat kun tarkoitus oli lähteä toimimaan itse. Miksi Amwayn pitäisi maksaa heille bonusta ja mistä hyvästä? Isoimmat bonukset saa se, joka tekee isoimman työn, ei se joka aloitti ensin. Bonukset maksetaan oikeudenmukaisesti. Ne jotka osaavat tuplata, heillä myös liiketoiminta kasvaa. Se vaatii että pystyy tapaamaan paljon ihmisiä. Viimeisimmässä Amwayn omassa lehdessä oli euroopan tasolla 26 uutta timanttia ja korkeampaa pinssiä viime kuussa pelkästään eli bisnes toimii kyllä. Jos haluaa itselle muutoksen missä tahansa, pitää itse tehdä muutos.
- automaattiteksti
ilman unelmaa kirjoitti:
On ihan eri asia näyttää bisnes 5 iltana viikossa seuraavat 2 vuotta, kuin odottaa seuraavat 2 vuotta sopivaa hetkeä lähteä itse toimimaan. Nämä ovat 2 täysin eri asiaa. Suurin osa ihmisistä aloittamisen jälkeen jää odottamaan. He katoavat kun tarkoitus oli lähteä toimimaan itse. Miksi Amwayn pitäisi maksaa heille bonusta ja mistä hyvästä? Isoimmat bonukset saa se, joka tekee isoimman työn, ei se joka aloitti ensin. Bonukset maksetaan oikeudenmukaisesti. Ne jotka osaavat tuplata, heillä myös liiketoiminta kasvaa. Se vaatii että pystyy tapaamaan paljon ihmisiä. Viimeisimmässä Amwayn omassa lehdessä oli euroopan tasolla 26 uutta timanttia ja korkeampaa pinssiä viime kuussa pelkästään eli bisnes toimii kyllä. Jos haluaa itselle muutoksen missä tahansa, pitää itse tehdä muutos.
Liittyy edellisessä kirjoituksessa esitettyihin faktoihin ? Siinähän todistetaan todeksi sekin hokema että "numerot toimii aina"
- ei ole merkitystä
tässä esim. kirjoitti:
Näin siis englannissa, maassa jossa on asukkaita 10x suomi ja Amway toiminut jo vuosikymmenet. Markkinat ovat hakeneet kokonsa. Suomessa tulee tapahtumaan samoin.Ratkaisevaa on se mitä sinä teet. Tämän kirjoituksen perusteella olet se, joka nostaa kädet ylös. Nämä sinun "faktat" ovat samanlainen vertailu kuin, että jos vertaillaan sitä, että kuinka moni on juossut englannissa maratoonin ? Vastaus on varmaan muutama kymmenentuhatta. Kun näin moni on jo juossut, niin sinä et voi sitä enää juosta,eikö niin? Annatko tähän vastauksen miksi et? Faktoilla ei ole merkitystä.
- Dildis
tätä jos haluat kirjoitti:
"No, minä esitän sitten yhden sellaisen: Amwayn perustajan Rich de Vosin mukaan motivaatiomateriaalikauppa on haitallista ja tulisi laittaa kuriin. Kumoa sinä tuo, tai esitä edes näkemyksesi siitä. vai etkö pysty tai uskalla?"
En tiedä tarkasti mitä Rich de Vos on sanonut, mutta halu päästä eteenpäin ja halu menestyä vaatii kuitenkin valmennusta ja koulutusta, jota ilman on todella vaikea menestyä. Koulutus on luotu tähän tarpeeseen. Monet ALH ovat mukana juuri tämän koulutuksen takia. Kysymys on pitkälle sinun mahdollisuudesta ja siitä uskotko itse siihen, että voisit menestyä. On helpompi nostaa kädet ylös kuin pelata voitosta. Trainer´s House tarjoaa hyvin samantyypistä koulutusta ja on suunnattu yritysjohtajille ja on paljon kallimpaa.
Koulutus ja valmennus jos mikä, on taitolaji. Aina silloin kun ollaan ihmisten kanssa tekemissä siihen liittyy piirteitä, joita vasta-alkajan on vaikea käsitellä. Kouluttaa ja valmentaa ihmisistä huippuosaajia ja menestyjiä, vaatii huippukouluttajan ja tähän todella harva pystyy itse. Silloin kun itsellä on jo ryhmää, on parempi antaa ihmisten opiskella seminaarien , cd:n ja kirjojen avulla kuin yrittää itse valmentaa, varsinkaan jos ei siihen pysty. Kaikista ei ole johtamaan ihmisiä. Amwayn menestyneet ALH:t ovat siis luoneet koulutusjärjestelmän avuksi, johon on koottu kaikki mahdollinen kokemus ja osaaminen amwayliiketoiminnasta. Kukatahansa voi ostaa cd:n jolla puhuu ALH, jolla on vaikka 200000 ihmisen organisaatio. Hänen jakamaan informaatiota voi hyödyntää omassa liiketoiminnassa.
Jos minä valmentajana käytän omaa aikaani siihen, että sinä menestyisit, eikö ole oikein että sinä myös sijoitat siihen yhtäpaljon aikaa kuin valmentajasi? Ymmärrät siis kuinka tämä toimii? Siinä siis autetaan ihmisiä menestymään, mutta vain niitä jotka haluaa päästä eteenpäin! Pätevää tietoa on, mutta se pitää itse kaivaa. Pitää osata hakea sitä tietoa, joka tukee omaa menestymistä, eikä vatkata sitä negatiivista taikinaa.
En ymmärrä tätä haitallista puolta (vastustajien keksintöä)? Koulutuksesta on apua myös amwayn ulkopuolella, koska se kehittää monia tärkeitä taitoa, jotka parantaa omaa elämänhallintaa kokonaisuutena, jota varsinkaan uudet eivät alussa käsitä. Koulutus tarjoaa työkaluja itsensä auttamiseen, johtamiseen, päätöksentekoon, vastuunottamiseen, parantaa vuorovaikutustaitoja, ja monia muita taitoja. Kaikista näistä taidoista on apua arkipäivässä kenelle tahansa. Näitä taitoja ei opeteta palkansaajalle.liittyy koulutukseen ja valmennukseen? Olen kuunnellut yhtä suomenkielistä cd:tä, jossa joku höperö nainen vain ylisti Amwayta ja "suurenmoista mahdollisuutta". Meininki muistutti melko lailla Birdie Yagerin Youtuben sekoilupuheita. Itse kävin myös erästä seminaariakin kuuntelemassa, eikä meininki sen paremmaksi muuttunut. Mitään konkreettista oppia ei kerrottu.
Millä tavalla nämä ylistyspuheet ja hehkutukset muka opettavat ja kouluttavat? Vähän sama kuin futisjoukkueen valmentajakin pitäisi pelaajilleen päivästä toiseen vain motivointipuheita ja hehkuttaisi seuraansa, mutta jättäisi taktiikan hiomiset, treenit ja kaiken jalkapalloon liittyvän kokonaan pois, samoin kuin "koulutusmateriaalit" jättävät pois kaiken yrittämiseen, kaupankäyntiin ja markkinoihin liittyvät oleelliset asiat.
Pelaajat uskoisivat kirkkain silmin pelaavansa maailman parhaassa joukkueessa, vaikka eivät tajua jalkapallosta yhtään mitään. Luulisivat olevansa OIKEITA pelaajia. :) En muuten löisi vetoa sen joukkueen puolesta.
"Kouluttaa ja valmentaa ihmisistä huippuosaajia ja menestyjiä, vaatii huippukouluttajan ja tähän todella harva pystyy itse. Silloin kun itsellä on jo ryhmää, on parempi antaa ihmisten opiskella seminaarien , cd:n ja kirjojen avulla kuin yrittää itse valmentaa, varsinkaan jos ei siihen pysty."
Mitä veikkaat, miten koulutusmateriaali vaikuttaa Amwayn menestyjätilastoihin? Kuinka monesta jantterista tulisi "huippuosaaja" ILMAN koulutusmateriaalia?
Mistä muuten tiedät, että Amwayn "koulutusmateriaali" on laadukasta, opettavaista ja hyödyllistä? - Dildis
ei ole merkitystä kirjoitti:
Ratkaisevaa on se mitä sinä teet. Tämän kirjoituksen perusteella olet se, joka nostaa kädet ylös. Nämä sinun "faktat" ovat samanlainen vertailu kuin, että jos vertaillaan sitä, että kuinka moni on juossut englannissa maratoonin ? Vastaus on varmaan muutama kymmenentuhatta. Kun näin moni on jo juossut, niin sinä et voi sitä enää juosta,eikö niin? Annatko tähän vastauksen miksi et? Faktoilla ei ole merkitystä.
"Faktoilla ei ole merkitystä."
Pieni vinkki: Älä sano tuota lausetta muussa seurassa kuin amwayjanttereiden. Voi olla, ettei sinua sellaisen sammakon jälkeen otettaisi kovin vakavasti. No, anteeksi pöljyyteni, mutta melkein uskoin tuon lauseen sanotun tosissaan ilman sarkasmia. :)
Ja tuo maraton-vertaus on surkea. Parempi olisi verrata Amwayta maratonin juoksuun, mikä tapahtuisi sukset jalassa ja reppu selässä täynnä kiviä. Kysymys kuuluukin, miksi minun pitäisi juosta maraton sukset jalassa ja reppu selässä, joka on täynnä kiviä? - sama miten vaan
Dildis kirjoitti:
Pieni vinkki: Älä sano tuota lausetta muussa seurassa kuin amwayjanttereiden. Voi olla, ettei sinua sellaisen sammakon jälkeen otettaisi kovin vakavasti. No, anteeksi pöljyyteni, mutta melkein uskoin tuon lauseen sanotun tosissaan ilman sarkasmia. :)
Ja tuo maraton-vertaus on surkea. Parempi olisi verrata Amwayta maratonin juoksuun, mikä tapahtuisi sukset jalassa ja reppu selässä täynnä kiviä. Kysymys kuuluukin, miksi minun pitäisi juosta maraton sukset jalassa ja reppu selässä, joka on täynnä kiviä?Voittajiksi lasketaan kaikki ne, jotka ylittää maaliviivan, vaikka sitten sukset jalassa.
- pitäisi olla
Dildis kirjoitti:
Ja tuo maraton-vertaus on surkea. Parempi olisi verrata Amwayta maratonin juoksuun, mikä tapahtuisi sukset jalassa ja reppu selässä täynnä kiviä. Kysymys kuuluukin, miksi minun pitäisi juosta maraton sukset jalassa ja reppu selässä, joka on täynnä kiviä?Kuinka moni keskeyttää maratonin ? Vastaus: joka vuosi noin puolet.
"Faktoilla ei ole merkitystä"-kirjoittajalle bonuskysymys: kuinka monta ilh:ta englannissa on ?
Lisätehtävä: mikä on heidän %-osuutensa koko väestöstä
Lisätehtävä 2: käytetään samaa %-osuutta ja lasketaan kuinka monta ilh:ta suomessa on. Vastaus ? - Veka-58
ilman unelmaa kirjoitti:
On ihan eri asia näyttää bisnes 5 iltana viikossa seuraavat 2 vuotta, kuin odottaa seuraavat 2 vuotta sopivaa hetkeä lähteä itse toimimaan. Nämä ovat 2 täysin eri asiaa. Suurin osa ihmisistä aloittamisen jälkeen jää odottamaan. He katoavat kun tarkoitus oli lähteä toimimaan itse. Miksi Amwayn pitäisi maksaa heille bonusta ja mistä hyvästä? Isoimmat bonukset saa se, joka tekee isoimman työn, ei se joka aloitti ensin. Bonukset maksetaan oikeudenmukaisesti. Ne jotka osaavat tuplata, heillä myös liiketoiminta kasvaa. Se vaatii että pystyy tapaamaan paljon ihmisiä. Viimeisimmässä Amwayn omassa lehdessä oli euroopan tasolla 26 uutta timanttia ja korkeampaa pinssiä viime kuussa pelkästään eli bisnes toimii kyllä. Jos haluaa itselle muutoksen missä tahansa, pitää itse tehdä muutos.
"Viimeisimmässä Amwayn omassa lehdessä oli euroopan tasolla 26 uutta timanttia ja korkeampaa pinssiä viime kuussa pelkästään eli bisnes toimii kyllä."
Eli koko Euroopassa syntyi n. 300 timanttia koko viime vuonna. Tämä on naurettavan pieni luku, kun ottaa huomioon että Venäjä ja Ukraina (yht. yli 200 miljoonaa ihmistä) juuri aloittivat. Paljon tärkeämpi tieto olisi uusien timanttien määrä vanhoissa Amway-maissa (Saksa, Ranska, UK) mutta sitähän ei tietenkään kerrota. Kerrotaanko missään, kuinka monta timanttia menetti statuksensa? - liittyy mukaan,
pitäisi olla kirjoitti:
Kuinka moni keskeyttää maratonin ? Vastaus: joka vuosi noin puolet.
"Faktoilla ei ole merkitystä"-kirjoittajalle bonuskysymys: kuinka monta ilh:ta englannissa on ?
Lisätehtävä: mikä on heidän %-osuutensa koko väestöstä
Lisätehtävä 2: käytetään samaa %-osuutta ja lasketaan kuinka monta ilh:ta suomessa on. Vastaus ?aloittaa aina jonkun ihmisen mukana. Ratkaisevaa on siis se kuka tekee nämä kontaktit sinä vai joku muu? Suurin osa ihmisistä ei ole edes miettinyt muita vaihtoehtoja, ennenkuin joku heille niistä kertoo kasvotusten. Näin hän joka näkee sen vaivan, että tapaa paljon ihmisiä kasvotusten ja luo asiakassuhteet ansaitsee parhaiten. Aloittamisajankohta ei merkitse. Ihmisten määrään /maa vaikuttaa johtamisen laatu. Onko heillä hyvät johtajat. Kontaktit ovat eräänlaista harvavointia niihin jotka pystyvät ja haluavat tehdä ja niihin jotka eivät halua.
- ALH:n ukko
liittyy mukaan, kirjoitti:
aloittaa aina jonkun ihmisen mukana. Ratkaisevaa on siis se kuka tekee nämä kontaktit sinä vai joku muu? Suurin osa ihmisistä ei ole edes miettinyt muita vaihtoehtoja, ennenkuin joku heille niistä kertoo kasvotusten. Näin hän joka näkee sen vaivan, että tapaa paljon ihmisiä kasvotusten ja luo asiakassuhteet ansaitsee parhaiten. Aloittamisajankohta ei merkitse. Ihmisten määrään /maa vaikuttaa johtamisen laatu. Onko heillä hyvät johtajat. Kontaktit ovat eräänlaista harvavointia niihin jotka pystyvät ja haluavat tehdä ja niihin jotka eivät halua.
Olen havainnut, että löytyy ihmisiä, joista nämä tuotteet ovat hyviä ja ne haluavat ostaa uudestaankin. No, sehän on hyvä.
Mutta kun tällainen asiakassuhde on syntynyt, ei tyytyväinen ihminen kovin helposti vaihda toimittajaa - varsinkin jos tuote on sama.
Miten ihmeessä sinä väität, että "...aloittamisajankohta ei merkitse...". Minun rouvani on törmännyt positiivisesti kiinnostuneiden joukosta tosi moneen sellaiseen, jotka ostavat jolta kulta muulta. Ja ne, joista hinta tai laatu tai jokin muu asia närästää, eivät muutenkaan osta - olit sitten kuinka hyvä myyjä.
Kerropas tämä! Onko vastauksia? - Dildis
aloittaa aina jonkun ihmisen mukana. Ratkaisevaa on siis se kuka tekee nämä kontaktit sinä vai joku muu? Suurin osa ihmisistä ei ole edes miettinyt muita vaihtoehtoja, ennenkuin joku heille niistä kertoo kasvotusten. Näin hän joka näkee sen vaivan, että tapaa paljon ihmisiä kasvotusten ja luo asiakassuhteet ansaitsee parhaiten. Aloittamisajankohta ei merkitse. Ihmisten määrään /maa vaikuttaa johtamisen laatu. Onko heillä hyvät johtajat. Kontaktit ovat eräänlaista harvavointia niihin jotka pystyvät ja haluavat tehdä ja niihin jotka eivät halua.
ettei menestymiseen vaikuta pelkästään parhaat johtajat taidot ja myyntitaito! Eikö muka systeemillä ole mitään merkitystä?! "Hyvään systeemiin" saattaisi lähteä mukaan sadasta jopa kymmeniä ihmisiä.
Miksi Amwayhin lähtee sadasta yleensä vain pari ihmistä mukaan? Lisäksi kun otetaan huomioon se, että näistä mukaan lähteneistä vielä lasketaan pois nämä "vain paperit allekirjoittaneet", niin jäljellejäävästä porukastakin menestyy vain 1%?! Eikö sitä näe jo perssilmälläkin, miten vaikea Amwayssa on menestyä?!
Luuletteko oikeasti, että on aivan sama, mitä systeemiä tai tavaraa myy, niin vain pari ihmistä sadasta sen ostaa?! Luuletteko tosiaan, että vain 1% aktiivisista yrittäjistä jää voitolle liiketoiminnassaan? Jos vastaatte kyllä, niin suosittelen käymään oikeita kouluja...
Numerot toimivat, en siis suosittele Amwayta kenellekään, ainakaan rahanansaitsemismielessä! - Numerot toimivat taas
Kyllä juttu on niin, että 60 miljoonasta ihmisestä löytyy ihan varmasti enemmän hyviä johtajia kuin viidestä miljoonasta. Kuitenkin briteissä on vain 12000 jäsentä. Puhutaan kuitenkin maasta jossa Amway on toiminut kymmeniä vuosia ja maasta johon amerikkalainen kulttuuri ja vaikutteet saapuvat ensimmäisenä euroopassa, on sama kielikin. Jos Amway ei tuolla menesty niin ei missään. Britit ovat toki tunnetusti kovia ajattelemaan itse....
Johtamisen hyvyys tai huonous on toki tärkeää mutta numerot toimii aina. Kaikillehan on Amway luonut valmiin sabluunan jota noudattamalla menestys on väistämätöntä... Luulisi siinä yksittäisen huonon johtajan ominaisuuksien häviävän. Tietysti jos ihan kaikki on sattuneet tulemaan siitä tosi huonosta porukasta. Toki siihenkin on varmaan syy, ei kelpaa muualle.
Jäsenten vähyys briteissä johtuu markkinoiden kyllästymisestä. Amwaybisnes ei elätä enempää porukkaa pitkässä juoksussa. - Pisnestiikeri
tätä jos haluat kirjoitti:
"No, minä esitän sitten yhden sellaisen: Amwayn perustajan Rich de Vosin mukaan motivaatiomateriaalikauppa on haitallista ja tulisi laittaa kuriin. Kumoa sinä tuo, tai esitä edes näkemyksesi siitä. vai etkö pysty tai uskalla?"
En ymmärrä tätä haitallista puolta (vastustajien keksintöä)? Koulutuksesta on apua myös amwayn ulkopuolella, koska se kehittää monia tärkeitä taitoa, jotka parantaa omaa elämänhallintaa kokonaisuutena, jota varsinkaan uudet eivät alussa käsitä. Koulutus tarjoaa työkaluja itsensä auttamiseen, johtamiseen, päätöksentekoon, vastuunottamiseen, parantaa vuorovaikutustaitoja, ja monia muita taitoja. Kaikista näistä taidoista on apua arkipäivässä kenelle tahansa. Näitä taitoja ei opeteta palkansaajalle."En tiedä tarkasti mitä Rich de Vos on sanonut, "
Katso ensi hätään tuosta:
http://www.amquix.info/amway_directly_speaking.html
Linkki on ollut viimeksi esillä tällä palstalla marraskuussa ja silloisissa viesteissä on tarkempia poimintojakin mukana.
"halu päästä eteenpäin ja halu menestyä vaatii kuitenkin valmennusta ja koulutusta"
Tuota tuskin kukaan kiistää, mutta kyse onkin siitä miten koulutus Amwayssä toimii. Amwaylle olisi valtavan helppo levittää koulutus/motivaatiomateriaalia ilmaiseksi verkossa. Ei muuta kuin parhaat opit ja puheet mp3-muotoon ja teksteinä imuroitaviksi. Ei maksa Amwaylle paljoa mitään ja materiaalit leviävät tehokkaasti kaikkien tarvitsijoiden ulottuville. Näin ei kuitenkaan toimita, miksi ei? Koulutus on jätetty ulkopuolisten tahojen hoidettavaksi ja saajalleen maksullista. Malli on erittäin poikkeusellinen ja vaikeasti perusteltavissa. Mutta de Vosin puhe kyllä kertoo mistä on kyse...
"Kysymys on pitkälle sinun mahdollisuudesta ja siitä uskotko itse siihen, että voisit menestyä."
Koulutus ilmeisesti käsittelee tavarakauppaa...
"Trainer´s House tarjoaa hyvin samantyypistä koulutusta ja on suunnattu yritysjohtajille ja on paljon kallimpaa. "
Se ei ole kiinnostavaa tekeekö joku kolmas taho samaa bisnestä vielä kalliimmalla, vaan asian ydin on että miksi sitä ei tehdä kustannustehokkaimmalla tavalla siten että tavoitetaan mahdollisimman suuri joukko janttereita?
"Koulutus ja valmennus jos mikä, on taitolaji. "
Tuntuu siltä, että taidot ovat Amwayssä vähän hakusessa, jos kerran 99,7% janttereista ei pääse edes omilleen...
"Kouluttaa ja valmentaa ihmisistä huippuosaajia ja menestyjiä, vaatii huippukouluttajan ja tähän todella harva pystyy itse. "
Tilastoista päätellen Amwayllä ei noita huippukouluttajia ole. Tai sitten järjestelmä itse vaikeuttaa omilleen pääsemistä.
"on parempi antaa ihmisten opiskella seminaarien , cd:n ja kirjojen avulla "
CD:t ja kirjat voi Amway tuottaa itse. Ottaa kustannukset maksavilta asiakkailta (eli niiltä ulkopuolisilta (70% myynnistä) henkilöiltä jotka ostavat niitä kattilasarjoja ja pesuaineita) ja toimittaa materiaalit maksutta mp3- ja pdf-muotoisina janttereille.
"Amwayn menestyneet ALH:t ovat siis luoneet koulutusjärjestelmän avuksi, johon on koottu kaikki mahdollinen kokemus ja osaaminen amwayliiketoiminnasta. "
Amwayn perustaja Rich de Vos ei pitänyt tuota hyvänä järjestelynä. Onko hän väärässä?
" Kukatahansa voi ostaa cd:n jolla puhuu ALH, jolla on vaikka 200000 ihmisen organisaatio. "
Kaksi kysymystä yllä olevan johdosta:
1) eikö olisi parempi jos kuka tahansa voisi imuroida ilmaiseksi mp3:n jolla puhuu...
2) Jos kaikki jantterit ovat itsenäisiä liikkeenharjoittajia, miten joku voi väittää että nuo kuuluvat "minun" organisaatiooni? Joko liiketoimintasi on osa organisatiota tai liiketoimintasi on itsenäistä. Ei molemmin päin. Muutenhan mikä tahansa jakelufirma voisi väittää, että "Kesko on osa meidän organisatiota, koska kuljetamme kauppoihin maitoa".
"Jos minä valmentajana käytän omaa aikaani siihen, että sinä menestyisit, eikö ole oikein että sinä myös sijoitat siihen yhtäpaljon aikaa kuin valmentajasi?"
Onko minun pakko ostaa valmennuspalvelut juuri sinulta vain siksi että satut olemaan sponsorini? Vai voinko maksaa palveluista, jollekin toiselle verkostossa olevalle joka mielestäni osaa homman paremmin kuin sinä? Entä siinä vaiheessa, kun osaan jo homman, maksanko edelleen sinulle valmennuspalveluista joita en tarvitse?
"Pätevää tietoa on, mutta se pitää itse kaivaa."
Sitä suuremmalla syyllä, laittakaa se pätevä tieto verkkoon mp3- ja pdf-muotoon, niin on vähemmän kaivuutyötä.
"En ymmärrä tätä haitallista puolta (vastustajien keksintöä)?"
Lue se de Vosin puhe siitä laittamastani linkistä. Ota sitten kantaa.
"Koulutus tarjoaa työkaluja itsensä auttamiseen, johtamiseen, päätöksentekoon, vastuunottamiseen, parantaa vuorovaikutustaitoja, ja monia muita taitoja. Kaikista näistä taidoista on apua arkipäivässä kenelle tahansa. Näitä taitoja ei opeteta palkansaajalle."
Eei, oletko todella noin vieraantunut todellisuudesta? Luuletko, että minä en palkansaajana saisi kurssitusta halutessani juuri noihin asioihin? - Pisnestiikeri
ilman unelmaa kirjoitti:
"On ihan eri asia näyttää bisnes 5 iltana viikossa seuraavat 2 vuotta, "
Niin ja tuo on vielä ihan eri asia kuin myydä niitä kattilasarjoja ja pesuaineita...
"Miksi Amwayn pitäisi maksaa heille bonusta ja mistä hyvästä?"
Olettaisin, että tavarakaupasta.
"Ne jotka osaavat tuplata, heillä myös liiketoiminta kasvaa."
Miten tuplaaminen liittyy niiden tuotteiden myymiseen?
"Viimeisimmässä Amwayn omassa lehdessä oli euroopan tasolla 26 uutta timanttia ja korkeampaa pinssiä viime kuussa pelkästään eli bisnes toimii kyllä."
Niin, mutta mikä se bisnes on? Onko se tavaroiden kauppaamista? Sitäkö teidän koulutusmateriaalinne käsittelevät? - Pisenestiikeri
Ratkaisevaa on se mitä sinä teet. Tämän kirjoituksen perusteella olet se, joka nostaa kädet ylös. Nämä sinun "faktat" ovat samanlainen vertailu kuin, että jos vertaillaan sitä, että kuinka moni on juossut englannissa maratoonin ? Vastaus on varmaan muutama kymmenentuhatta. Kun näin moni on jo juossut, niin sinä et voi sitä enää juosta,eikö niin? Annatko tähän vastauksen miksi et? Faktoilla ei ole merkitystä.
"Annatko tähän vastauksen miksi et? Faktoilla ei ole merkitystä. "
Pyydät vastausta. Kerrotko mihin se vastaus tulisi perustaa, koska sinusta faktoilla ei ole merkitystä? Tulisiko sinulla antaa epäfaktinen vastaus, vai mitä oikein ajat takaa? - Pisnestiikeri
sama miten vaan kirjoitti:
Voittajiksi lasketaan kaikki ne, jotka ylittää maaliviivan, vaikka sitten sukset jalassa.
"Voittajiksi lasketaan kaikki ne, jotka ylittää maaliviivan, vaikka sitten sukset jalassa. "
Jos voittajuus on sitä että pääsee liiketoiminnassa voitolle, niin 99,7% janttereista ei Amwayn kilpailusäännöillä pääse maaliin saakka. - ja pelkkää
ilman unelmaa kirjoitti:
unelmointia koko touhu.
"Jokainen uusi ILH rekisteröityy Amwayn tietokantaan ja ostaa niin sanotun aloituspaketin, mikä oikeuttaa häntä myymään yhtiön tuotteita ja värväämään uusia yrittäjiä verkostoon ilman rajoitusta. Jos yrittäjä onnistuu saamaan suuren määrän osallistujia alalinjaansa, hän voi saada tuloja uusien ihmisten värväämisestä. Vuoden 1997 tilastojen mukaan korkeintaan yksi 7 200:sta osallistujasta oli saavuttanut timanttitason (1/7 200, tarkalleen 0,0139 prosenttia). Kun laskuihin otetaan mukaan passiiviset ja toiminnan lopettaneet jälleenmyyjät, saavuttaa timanttitason vain yksi kymmenistä tuhansista osallistujista.
Amwayn vuodelta 2001 ilmoittamien lukujen perusteella timantiksi oli päässyt noin 1/13 240 henkilöstä eli 0,0076 prosenttia. Mahdollisuus on siis olemassa, mutta uusilla yrittäjillä se on aina paljon pienempi kuin aiemmin mukaan lähteneillä. Todennäköinen mahdollisuus on tästä syystä yksi kymmenistä tuhansista, kun lasketaan uusien jälleenmyyjien mahdollisuutta." - tarkkana
Pisnestiikeri kirjoitti:
"On ihan eri asia näyttää bisnes 5 iltana viikossa seuraavat 2 vuotta, "
Niin ja tuo on vielä ihan eri asia kuin myydä niitä kattilasarjoja ja pesuaineita...
"Miksi Amwayn pitäisi maksaa heille bonusta ja mistä hyvästä?"
Olettaisin, että tavarakaupasta.
"Ne jotka osaavat tuplata, heillä myös liiketoiminta kasvaa."
Miten tuplaaminen liittyy niiden tuotteiden myymiseen?
Niin, mutta mikä se bisnes on? Onko se tavaroiden kauppaamista? Sitäkö teidän koulutusmateriaalinne käsittelevät?Miksi kenellekään sellaiselle joka kävi täyttämässä paperit ja tämän jälkeen hävisi, pitäisi Amwayn maksaa bonusta? Hänhän ei ole tehnyt yhtään mitään tämän jälkeen , ainostaan täytti paperit. Ne jotka itse osallistuvat Amwayn järjestämään toimintaan, vain tästä ryhmästä kasvaa menestyjiä. Kaikki ne jotka jäi kotiin miettimään eikä koskaan osallistu mihinkään, tästä ryhmästä ei koskaan kasva menestyjiä. Ero ryhmien välillä on että toisille oma bisnes on tärkeä omassa elämässä. Se on 5 tärkeimmän asian joukossa . Tällä toisella ryhmällä (joita ei missään näy), koko bisnes on sijalla 50. Kaikki muut asiat ajavat edelle. Heillä on aikaa tv katseluun ja nettisurffailuun ja 50 :een muuhun asiaan, mutta ei koskaan aikaa omaan bisnekseen. Näin myöskään omaa bisnestä ei muodostu.
- lukuun pitäisi
ja pelkkää kirjoitti:
unelmointia koko touhu.
"Jokainen uusi ILH rekisteröityy Amwayn tietokantaan ja ostaa niin sanotun aloituspaketin, mikä oikeuttaa häntä myymään yhtiön tuotteita ja värväämään uusia yrittäjiä verkostoon ilman rajoitusta. Jos yrittäjä onnistuu saamaan suuren määrän osallistujia alalinjaansa, hän voi saada tuloja uusien ihmisten värväämisestä. Vuoden 1997 tilastojen mukaan korkeintaan yksi 7 200:sta osallistujasta oli saavuttanut timanttitason (1/7 200, tarkalleen 0,0139 prosenttia). Kun laskuihin otetaan mukaan passiiviset ja toiminnan lopettaneet jälleenmyyjät, saavuttaa timanttitason vain yksi kymmenistä tuhansista osallistujista.
Amwayn vuodelta 2001 ilmoittamien lukujen perusteella timantiksi oli päässyt noin 1/13 240 henkilöstä eli 0,0076 prosenttia. Mahdollisuus on siis olemassa, mutta uusilla yrittäjillä se on aina paljon pienempi kuin aiemmin mukaan lähteneillä. Todennäköinen mahdollisuus on tästä syystä yksi kymmenistä tuhansista, kun lasketaan uusien jälleenmyyjien mahdollisuutta."laskea ne ihmiset jotka eivät koskaan tehneet muuta kuin täytti paperit? Luku tottakait pitää laskea vain niistä, jotka oikeasti olivat ns gogettereitä vähintään 5 vuotta. Tähän voi vaikuttaa vain itse omalla aktiivisuudella. Kukaan ulkopuolinen ei voi tehdä tätä kenenkään toisen puolesta! Näiden onnistumisprosentti on lähellä 100%.
- olet yksin
Pisnestiikeri kirjoitti:
"Voittajiksi lasketaan kaikki ne, jotka ylittää maaliviivan, vaikka sitten sukset jalassa. "
Jos voittajuus on sitä että pääsee liiketoiminnassa voitolle, niin 99,7% janttereista ei Amwayn kilpailusäännöillä pääse maaliin saakka.vastuussa omasta maaliinpääsystä. Miksi selittelet täällä asiaan, joka sinun pitää tehdä?
- Pisnestiikeri
olet yksin kirjoitti:
vastuussa omasta maaliinpääsystä. Miksi selittelet täällä asiaan, joka sinun pitää tehdä?
"Sinähän olet yksin vastuussa omasta maaliinpääsystä"
Minä olen yksin vastuussa maaliinpääsystä, mutta kisäjärjestäjät (= Amwayn järjestelmä) antavat minulle maraton-juoksuun sukset jalkaan ja repullisen kiviä selkään. Eli Amwayn järjestelmä on huono.
Metkaa kyllä, miten sinulla tuo vastuu vaihtelee. Silloin, kun pitää ylälinjan bonuksia perustella, niin ollaan niin tiimiä ja kaikki hyötyvät kaikkien menestyksestä ja sponsori toimii myyntipäällikkönä (ilman myyntipäällikön vastuta näemmä). Kun taas haetaan korkealle epäonnistumisprosentille selitystä, on siihen syynä se yksittäinen jantteri, joka on itse vastuussa tuloksestaan. - Pisnestiikeri
lukuun pitäisi kirjoitti:
laskea ne ihmiset jotka eivät koskaan tehneet muuta kuin täytti paperit? Luku tottakait pitää laskea vain niistä, jotka oikeasti olivat ns gogettereitä vähintään 5 vuotta. Tähän voi vaikuttaa vain itse omalla aktiivisuudella. Kukaan ulkopuolinen ei voi tehdä tätä kenenkään toisen puolesta! Näiden onnistumisprosentti on lähellä 100%.
Niin, miksi menestyneiden prosenttia laskiessa pitäisi huomioida niitä, jotka eivät menesty :-) Kyllä noilla tilastointimenetelmillä saadaan Amway näyttämään hienolta mahdollisuudelta. vaikka faktoilla ei ole merkitystä, niin väännetään siitä huolimatta faktat itselle sopiviksi.
Esitä tuo kysymyksesi Amwaylle. Luvut ovat heiltä, he ovat määritelleet ketkä lukuihin lasketaan mukaan. Amwayn määritelmä aktiiviselle jantterille on eri kuin sinun. Sinä voit protestoida vaikka kuinka paljon sitä vastaan, mutta kovin uskottavalta ei kuullosta sinun linjasi: "menestyneiden suhteellista osuutta arvioitaessa pitää mukaan laskea vain menestyneet".
Sinä alat timantti olla aika epätoivoinen noiden selitystesi kanssa. Selitähän nyt vielä meille mitä Amwayn perustaja Rich de Vos kertoi motivaatiomateriaalitrokauksesta. - Pisnestiikeri
tarkkana kirjoitti:
Miksi kenellekään sellaiselle joka kävi täyttämässä paperit ja tämän jälkeen hävisi, pitäisi Amwayn maksaa bonusta? Hänhän ei ole tehnyt yhtään mitään tämän jälkeen , ainostaan täytti paperit. Ne jotka itse osallistuvat Amwayn järjestämään toimintaan, vain tästä ryhmästä kasvaa menestyjiä. Kaikki ne jotka jäi kotiin miettimään eikä koskaan osallistu mihinkään, tästä ryhmästä ei koskaan kasva menestyjiä. Ero ryhmien välillä on että toisille oma bisnes on tärkeä omassa elämässä. Se on 5 tärkeimmän asian joukossa . Tällä toisella ryhmällä (joita ei missään näy), koko bisnes on sijalla 50. Kaikki muut asiat ajavat edelle. Heillä on aikaa tv katseluun ja nettisurffailuun ja 50 :een muuhun asiaan, mutta ei koskaan aikaa omaan bisnekseen. Näin myöskään omaa bisnestä ei muodostu.
Ollaan siis tarkkana, kun kerran pyydetään.
"Miksi kenellekään sellaiselle joka kävi täyttämässä paperit ja tämän jälkeen hävisi, pitäisi Amwayn maksaa bonusta? "
Jos hän ei myynyt tuotteita, miksi hänen pitäisikään saada bonusta? Sama pätee sponsoreihinkin, jos he eivät myyntiin osallistuneet, miksi he saisivat alalinjan jantterin myynnistä bonusta? Olemme siis kerrankin samaa mieltä, ei bonuksia tekemättömästä työstä. - Dildis
laskea ne ihmiset jotka eivät koskaan tehneet muuta kuin täytti paperit? Luku tottakait pitää laskea vain niistä, jotka oikeasti olivat ns gogettereitä vähintään 5 vuotta. Tähän voi vaikuttaa vain itse omalla aktiivisuudella. Kukaan ulkopuolinen ei voi tehdä tätä kenenkään toisen puolesta! Näiden onnistumisprosentti on lähellä 100%.
:D :D :D!!!
Kerrankin olen sanaton... - ALH:n ukko
Niin - oikeastaan mistä tahansa hommasta saa loistavan kuvan, kun tarkastelee niitä harvoja menestyjiä. Et ajatellut ryhtyä öljykauppiaaksi? Sillä öljymiljönäärejä on maailmassa kaikkein eniten!
Mutta oikeastaan juuri tuollainen GoGetter (aka perskärpänen) saa aikaan noita tyhjiä jäseniä. Kun joku oikein pitkään piinaa puheillaan, niin kyllä siinä lopulta hermostuu ja sutaisee nimet paperiin.
Niinkuin yksi hölpäkkö poromies kertoi Amway-tilaisuudessa, että ainahan näitä "papereitten repijöitä" tulee silloin tällöin, "mut' miä niistä mitään välithä". Jos homma on sellaista, että ihan tuota pikaa tullaan katumapäälle tai jäädään epäaktiiviseksi, niin jossain pitäisi hälykellot soida.
Ja toisaalta taas nämä "epäaktiivit" lasketaan mukaan kaikkiin tilastoihin, joissa kerrotaan miten paljon näitä ILH:ta on!
(jahah. Tämäkin ketju kuoli juuri. ALH:n ukolle jantterit eivät juuri kirjoittele) - on tehnyt
Pisnestiikeri kirjoitti:
Ollaan siis tarkkana, kun kerran pyydetään.
"Miksi kenellekään sellaiselle joka kävi täyttämässä paperit ja tämän jälkeen hävisi, pitäisi Amwayn maksaa bonusta? "
Jos hän ei myynyt tuotteita, miksi hänen pitäisikään saada bonusta? Sama pätee sponsoreihinkin, jos he eivät myyntiin osallistuneet, miksi he saisivat alalinjan jantterin myynnistä bonusta? Olemme siis kerrankin samaa mieltä, ei bonuksia tekemättömästä työstä.rekrytointi työn ja hän saa amwayn sääntöjen mukaan kokonaisliikevaihdosta bonusta. Tottakait fiksu rekrytoi itselle ainakin 10 jälleenmyyjää.
- minun ryhmässä
Pisnestiikeri kirjoitti:
Jos voittajuus on sitä että pääsee liiketoiminnassa voitolle, niin 99,7% janttereista ei Amwayn kilpailusäännöillä pääse maaliin saakka.Tämä 99,7% ei pidä paikkansa.)))) On muuten ihan sama mikä tämä luku on, koska tottakait (jos se olisi tämä sinun luku) , sinun pitäisi kopioida se toimintamalli jolla tämä 0,3% on menestynyt ja tehdä perässä. Minun bisnes on ainakin toiminut hyvin "faktoista huolimatta". Enkä ollut lähellekään se, joka aloitti ensimmäisenä eli menestyä voi jos keskittyy oikeisiin asioihin.
- bisnes on minun
Pisnestiikeri kirjoitti:
Niin, miksi menestyneiden prosenttia laskiessa pitäisi huomioida niitä, jotka eivät menesty :-) Kyllä noilla tilastointimenetelmillä saadaan Amway näyttämään hienolta mahdollisuudelta. vaikka faktoilla ei ole merkitystä, niin väännetään siitä huolimatta faktat itselle sopiviksi.
Esitä tuo kysymyksesi Amwaylle. Luvut ovat heiltä, he ovat määritelleet ketkä lukuihin lasketaan mukaan. Amwayn määritelmä aktiiviselle jantterille on eri kuin sinun. Sinä voit protestoida vaikka kuinka paljon sitä vastaan, mutta kovin uskottavalta ei kuullosta sinun linjasi: "menestyneiden suhteellista osuutta arvioitaessa pitää mukaan laskea vain menestyneet".
Sinä alat timantti olla aika epätoivoinen noiden selitystesi kanssa. Selitähän nyt vielä meille mitä Amwayn perustaja Rich de Vos kertoi motivaatiomateriaalitrokauksesta.eikä amwayn. Minä sanelen ne ehdot ja tavoitteet, millä se menee eteenpäin. Oman aikani käytän vain heidän kanssa, jotka haluaa oikeasti päästä eteenpäin. Heitä en jää muistelemaan , jotka kävi "yrittämässä" tai kävi täyttämässä paperit. En muista kuinka monta ihmistä olen tavannut tai kuinka moni täytti paperit, mutta suuresta ihmisryhmästä erottuu aina "ammattilaisryhmä" tai siksi haluavat ja tämän ryhmän kanssa tehdään yhteistyötä. Jos järjestetään seminaari tai mikä tahansa iso tapahtuma ja sinua ei siellä näy, niin tuhlaisin aikaani sinun kanssa? On varaa valita ihmiset, joilla on "yrittäjä kipinä". Hae vastaus itsellesi MIKSI se olisi sinulla? Sinun pitää löytää vastaus tähän, eikä minun.
- Pisnestiikeri
on tehnyt kirjoitti:
rekrytointi työn ja hän saa amwayn sääntöjen mukaan kokonaisliikevaihdosta bonusta. Tottakait fiksu rekrytoi itselle ainakin 10 jälleenmyyjää.
"Sponssori on tehnyt rekrytointi työn ja hän saa amwayn sääntöjen mukaan kokonaisliikevaihdosta bonusta."
Ai nyt se on palkkio rekrytointityöstä. Väliin se on ollut palkkio johtajuudesta tai koulutuksesta. Eli kertaluontoisesta hommasta siis jatkuva palkkio. Vähän sama kuin minä maksaisin kouluaikaisille matematiikan opettajilleni edelleenkin kuukausirahaa siitä hyvästä, että he opettivat minulle prosenttilaskua.
Kauanko rekrytointityö keskimäärin kestää per värvättävä jantteri? Paljonko siitä saa per jantteri keskimäärin bonusta per vuosi? Mitä järkeä on itsenäisen liikkeenharjoittajan maksaa maailman tappiin saakka "päänahkarahaa" sponsorille? Eikö taitavan tavarakauppiaan mieluummin kannata ruveta oikeaksi yrittäjäksi ja välttää maksamasta sponsoriveroa? - Pisnestiikeri
bisnes on minun kirjoitti:
eikä amwayn. Minä sanelen ne ehdot ja tavoitteet, millä se menee eteenpäin. Oman aikani käytän vain heidän kanssa, jotka haluaa oikeasti päästä eteenpäin. Heitä en jää muistelemaan , jotka kävi "yrittämässä" tai kävi täyttämässä paperit. En muista kuinka monta ihmistä olen tavannut tai kuinka moni täytti paperit, mutta suuresta ihmisryhmästä erottuu aina "ammattilaisryhmä" tai siksi haluavat ja tämän ryhmän kanssa tehdään yhteistyötä. Jos järjestetään seminaari tai mikä tahansa iso tapahtuma ja sinua ei siellä näy, niin tuhlaisin aikaani sinun kanssa? On varaa valita ihmiset, joilla on "yrittäjä kipinä". Hae vastaus itsellesi MIKSI se olisi sinulla? Sinun pitää löytää vastaus tähän, eikä minun.
"Niin bisnes on minun eikä amwayn."
Ihan vain, jotta tiedän mistä puhut: tarkoitatko nyt bisnekselläsi kattilasarjojen ja pesuaineiden kauppaamista vai motivaatiomateriaalien trokaamista? Mitä mieltä olet Rich de Vosin näkemyksistä jälkimmäisestä?
"Hae vastaus itsellesi MIKSI se olisi sinulla? Sinun pitää löytää vastaus tähän, eikä minun. "
Kerro minulle mikä himo sinulla on seurata noita amerikkalaisen jantterigurun oppeja? Taas sinä yrität heittää minulle haasteen, mikä on aivan järjetöntä sillä en edes jantteroi. - Pisnestiikeri
minun ryhmässä kirjoitti:
Tämä 99,7% ei pidä paikkansa.)))) On muuten ihan sama mikä tämä luku on, koska tottakait (jos se olisi tämä sinun luku) , sinun pitäisi kopioida se toimintamalli jolla tämä 0,3% on menestynyt ja tehdä perässä. Minun bisnes on ainakin toiminut hyvin "faktoista huolimatta". Enkä ollut lähellekään se, joka aloitti ensimmäisenä eli menestyä voi jos keskittyy oikeisiin asioihin.
"On muuten ihan sama mikä tämä luku on, koska tottakait, sinun pitäisi kopioida se toimintamalli jolla tämä 0,3% on menestynyt ja tehdä perässä."
Nuo menestyneet saavat pääosan tuloistaan motivaatiomateriaalien trokaamisesta. Sehän se Amwayn todellin bisnes on. Eli neuvosi mukaan jokaisen aloittelevan jantterin tulisi ruveta myymään toisille janttereille motivaatiomateriaaleja. - tai ei
Pisnestiikeri kirjoitti:
"Sponssori on tehnyt rekrytointi työn ja hän saa amwayn sääntöjen mukaan kokonaisliikevaihdosta bonusta."
Ai nyt se on palkkio rekrytointityöstä. Väliin se on ollut palkkio johtajuudesta tai koulutuksesta. Eli kertaluontoisesta hommasta siis jatkuva palkkio. Vähän sama kuin minä maksaisin kouluaikaisille matematiikan opettajilleni edelleenkin kuukausirahaa siitä hyvästä, että he opettivat minulle prosenttilaskua.
Kauanko rekrytointityö keskimäärin kestää per värvättävä jantteri? Paljonko siitä saa per jantteri keskimäärin bonusta per vuosi? Mitä järkeä on itsenäisen liikkeenharjoittajan maksaa maailman tappiin saakka "päänahkarahaa" sponsorille? Eikö taitavan tavarakauppiaan mieluummin kannata ruveta oikeaksi yrittäjäksi ja välttää maksamasta sponsoriveroa?Amway on luonut oman järjestelmän, joka on toiminut jo 50 vuotta. Sopeudu sääntöihin tai jää ulos. Nämä säännöt kuitenkin kelpaa miljoonille ihmisille ja se riittää. Sinua tai sinun mielipidettä ei kysytä.
- MT Proffa
tai ei kirjoitti:
Amway on luonut oman järjestelmän, joka on toiminut jo 50 vuotta. Sopeudu sääntöihin tai jää ulos. Nämä säännöt kuitenkin kelpaa miljoonille ihmisille ja se riittää. Sinua tai sinun mielipidettä ei kysytä.
Tuota noin
Amway ei ole toiminut 50 vuotta. Se kyllä perustettiin 50 vuotta sitten jenkeissä. Mutta sen toiminta jenkeissä lopahti ja uutta tulemista yritettiin Quixtar-nimellä. Nyt Quixtar on puolestaan nyykähtämässä ja Amway nimeä yritetään lämmittää uudelleen.
Englanti lienee toinen paikka, jossa hommat ovat käytännössä loppussa.
Niissä maissa missä on toimintaa, Amway on vielä niin uusi, että on paljon kasvupotentiaalia. Ilman kasvupotentiaalia tuo homma ei toimi. - löytäminen
MT Proffa kirjoitti:
Tuota noin
Amway ei ole toiminut 50 vuotta. Se kyllä perustettiin 50 vuotta sitten jenkeissä. Mutta sen toiminta jenkeissä lopahti ja uutta tulemista yritettiin Quixtar-nimellä. Nyt Quixtar on puolestaan nyykähtämässä ja Amway nimeä yritetään lämmittää uudelleen.
Englanti lienee toinen paikka, jossa hommat ovat käytännössä loppussa.
Niissä maissa missä on toimintaa, Amway on vielä niin uusi, että on paljon kasvupotentiaalia. Ilman kasvupotentiaalia tuo homma ei toimi.ja vanhojen tukeminen ei ole vaikeaa jos tietää mitä tekee! Arvaan että sinun oma kokemus perustuu kuulopuheihiin ilman itse tekemällä hankittua kokemusta. Et ymmärrä asiakassuhteista tai asiakashankinnasta tuontaivaallista.
- Pisenestiikeri
tai ei kirjoitti:
Amway on luonut oman järjestelmän, joka on toiminut jo 50 vuotta. Sopeudu sääntöihin tai jää ulos. Nämä säännöt kuitenkin kelpaa miljoonille ihmisille ja se riittää. Sinua tai sinun mielipidettä ei kysytä.
"Järkeä tai ei"
Vastaisin kysymykseesi, että ei.
"Amway on luonut oman järjestelmän, joka on toiminut jo 50 vuotta."
On toimintut erittäin huonosti sen 50 vuotta. Vertaa vaikka myöhemmin aloittaneeseen Walmartiin tai ihan koto-Suomalaiseen Keskoomme. Amway on jäänyt rääpäleeksi.
"Sopeudu sääntöihin tai jää ulos. "
Olen jäänyt ulos, kuten olen sinulle monesti kertonut. Tuossahan on toki se kolmaskin vaihtoehto: kyseenalaista ulkopuolelta käsin julkisesti sääntöjen järkevyys ja herättele toisetkin ne kyseenalaistamaan. Kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta taidan valita sen.
"Nämä säännöt kuitenkin kelpaa miljoonille ihmisille ja se riittää."
Ei tunnut kauhean monelle miljoonalle kelpaavan, kun vaihtuvuus teillä on niin kova. Miljoonat ovat Amwayn jättäneetkin.
"Sinua tai sinun mielipidettä ei kysytä. "
Ei minua kiinnosta kysyykö joku mielipidettäni tai ei, kerron sen siitä huolimatta. Sinä taas et näemmä pysty asiaperustein vastaamaan, vaan turvaudut vähättelyyn.
Kerropa mitä mieltä olet siitä tuomiosta, jonka Amwayn perustaja Rich de Vos antoi motivaatiomateriaalitrokaukselle? - Pisnestiikeri
löytäminen kirjoitti:
ja vanhojen tukeminen ei ole vaikeaa jos tietää mitä tekee! Arvaan että sinun oma kokemus perustuu kuulopuheihiin ilman itse tekemällä hankittua kokemusta. Et ymmärrä asiakassuhteista tai asiakashankinnasta tuontaivaallista.
"Uusien ihmisten löytäminen ja vanhojen tukeminen ei ole vaikeaa jos tietää mitä tekee!"
Miksi sinun pitää "tukea" asiakkaitasi? Eikö se riitä, että myyt sen kattilasarjan? Ai niin, et taidakaan tarkoittaa tavarakauppaa vaan värväämistä. Kumma, kun se tavaroiden kauppaaminen aina teiltä unohtuu.
"Arvaan että sinun oma kokemus perustuu kuulopuheihiin ilman itse tekemällä hankittua kokemusta."
Ei toki, muistan myös sen Verkostotyöläisen muutama kuukausi sitten esittämän "Matti ja Maija" -esimerkin, jota seuraamaalla Suomen ja koko maailman väkiluku loppuu muutamassa tasossa. Ja se jantteriparka yritti keskeyttää esimerkkinsä soveltamisen viidenteen tasoon, jotta sen mahdottomuus ei olisi tullut heti kättelyssä ilmi.
"Et ymmärrä asiakassuhteista tai asiakashankinnasta tuontaivaallista. "
Sitähän sinä et voi tietää, kunhan puuskutat. - yrität selittää
Pisnestiikeri kirjoitti:
"Uusien ihmisten löytäminen ja vanhojen tukeminen ei ole vaikeaa jos tietää mitä tekee!"
Miksi sinun pitää "tukea" asiakkaitasi? Eikö se riitä, että myyt sen kattilasarjan? Ai niin, et taidakaan tarkoittaa tavarakauppaa vaan värväämistä. Kumma, kun se tavaroiden kauppaaminen aina teiltä unohtuu.
"Arvaan että sinun oma kokemus perustuu kuulopuheihiin ilman itse tekemällä hankittua kokemusta."
Ei toki, muistan myös sen Verkostotyöläisen muutama kuukausi sitten esittämän "Matti ja Maija" -esimerkin, jota seuraamaalla Suomen ja koko maailman väkiluku loppuu muutamassa tasossa. Ja se jantteriparka yritti keskeyttää esimerkkinsä soveltamisen viidenteen tasoon, jotta sen mahdottomuus ei olisi tullut heti kättelyssä ilmi.
"Et ymmärrä asiakassuhteista tai asiakashankinnasta tuontaivaallista. "
Sitähän sinä et voi tietää, kunhan puuskutat."Ei toki, muistan myös sen Verkostotyöläisen muutama kuukausi sitten esittämän "Matti ja Maija" -esimerkin, jota seuraamaalla Suomen ja koko maailman väkiluku loppuu muutamassa tasossa. Ja se jantteriparka yritti keskeyttää esimerkkinsä soveltamisen viidenteen tasoon, jotta sen mahdottomuus ei olisi tullut heti kättelyssä ilmi."
Tämä osoittaa, että ymmärrä yhtään mitään. Maailman kaikki ihmiset eivät milloin tule liittymään kaikki mukaan! Sillä ei myöskään edelleenkään ole mitään merkitystä onko paperit tehty ja onko he "mukana". Näitä mukanaolijoita voi olla mukana vaikka miljoona, missä muodostelmassa tahansa. Näitä ei lasketa varsinaisesti mukaan. Ainoa asia mitä lasketaan on ihmisten oma intohimo ja kipinä suhteessa tähän bisnekseen. Ne jotka ovat vain mukana tämä kipinä puuttuu ja näin heitä ei lasketa. Joka vuosi löytyy uusia ihmisiä, joilla on muutostarvetta ja halua saada itselle muutos. Sellaiset lasketaan vain, joilla aikaa tehdä haluamansa muutoksen eteen töitä, siis ne joilla on todellinen unelma. - Dildis
minun ryhmässä kirjoitti:
Tämä 99,7% ei pidä paikkansa.)))) On muuten ihan sama mikä tämä luku on, koska tottakait (jos se olisi tämä sinun luku) , sinun pitäisi kopioida se toimintamalli jolla tämä 0,3% on menestynyt ja tehdä perässä. Minun bisnes on ainakin toiminut hyvin "faktoista huolimatta". Enkä ollut lähellekään se, joka aloitti ensimmäisenä eli menestyä voi jos keskittyy oikeisiin asioihin.
Olisi kiva kuulla välillä ihan faktaakin, eikä vain unelmamantrojen jaarittelua.
Voisin väittää, että sinunkin ryhmästäsi suurin osa ottaa pataan liiketoiminnassa ihan vain pyramidirankenteen vuoksi, sillä alimmalla tasolla ei kenelläkään ole allaan jälleenmyyjää! Ja näitä janttereita pitää olla paljon.
Yhtä timanttia kohden taas tarvitaan alempien tasojen janttereita yli 13 000! (Bisnesmiehenä osaat kyllä laskea, mistä tämä luku tulee?) Vielä kun otetaan huomioon se, että suurin osa rahavirrasta tulee systeemiin sisään janttereilta ITSELTÄÄN, niin älä viitsi puhua paskaa lukujen suhteen, koska numerothan toimivat aina!
Näytäpä muuten malli kuinka saat kaikki alalinjasi jantterit menestymään? Ai et? Sepä oli yllättävää. Taisitpa tajuta palleroita piirreskellessäsi, että Amwayn kaltaisella pyramidilla menestyjien määrä on ja tulee pysymään AINA erittäin pienenä. Siihen ei auta edes unelmat! - Dildis
yrität selittää kirjoitti:
"Ei toki, muistan myös sen Verkostotyöläisen muutama kuukausi sitten esittämän "Matti ja Maija" -esimerkin, jota seuraamaalla Suomen ja koko maailman väkiluku loppuu muutamassa tasossa. Ja se jantteriparka yritti keskeyttää esimerkkinsä soveltamisen viidenteen tasoon, jotta sen mahdottomuus ei olisi tullut heti kättelyssä ilmi."
Tämä osoittaa, että ymmärrä yhtään mitään. Maailman kaikki ihmiset eivät milloin tule liittymään kaikki mukaan! Sillä ei myöskään edelleenkään ole mitään merkitystä onko paperit tehty ja onko he "mukana". Näitä mukanaolijoita voi olla mukana vaikka miljoona, missä muodostelmassa tahansa. Näitä ei lasketa varsinaisesti mukaan. Ainoa asia mitä lasketaan on ihmisten oma intohimo ja kipinä suhteessa tähän bisnekseen. Ne jotka ovat vain mukana tämä kipinä puuttuu ja näin heitä ei lasketa. Joka vuosi löytyy uusia ihmisiä, joilla on muutostarvetta ja halua saada itselle muutos. Sellaiset lasketaan vain, joilla aikaa tehdä haluamansa muutoksen eteen töitä, siis ne joilla on todellinen unelma.Näissä tilastoissa, mitä olemme teille pöllöille esittäneet, on laskettu vain "aktiiviset", minkä itse Amway on määritellyt! Miten sinun mielestäsi Amway määrittelee "aktiivisen" ilh:n?
Miksi olette sitten värvänneet niin suuren joukon, joka ei tee mitään? Huvittavaa tuo teidän laskeminen. Antakaas, kun minäkin yritän teidän laskutapaanne: KATSOKAA, SAIPA JOHTAA SM-LIIGAA! (Jos ei lasketa mukaan Jypiä, Kalpaa, Jokereita, Bluesia, Kärppiä, HPK:ta, Lukkoa, HIFK:iä, Ilvestä, Pelicansia ja Tapparaa.) - Pisnestiikeri
yrität selittää kirjoitti:
"Ei toki, muistan myös sen Verkostotyöläisen muutama kuukausi sitten esittämän "Matti ja Maija" -esimerkin, jota seuraamaalla Suomen ja koko maailman väkiluku loppuu muutamassa tasossa. Ja se jantteriparka yritti keskeyttää esimerkkinsä soveltamisen viidenteen tasoon, jotta sen mahdottomuus ei olisi tullut heti kättelyssä ilmi."
Tämä osoittaa, että ymmärrä yhtään mitään. Maailman kaikki ihmiset eivät milloin tule liittymään kaikki mukaan! Sillä ei myöskään edelleenkään ole mitään merkitystä onko paperit tehty ja onko he "mukana". Näitä mukanaolijoita voi olla mukana vaikka miljoona, missä muodostelmassa tahansa. Näitä ei lasketa varsinaisesti mukaan. Ainoa asia mitä lasketaan on ihmisten oma intohimo ja kipinä suhteessa tähän bisnekseen. Ne jotka ovat vain mukana tämä kipinä puuttuu ja näin heitä ei lasketa. Joka vuosi löytyy uusia ihmisiä, joilla on muutostarvetta ja halua saada itselle muutos. Sellaiset lasketaan vain, joilla aikaa tehdä haluamansa muutoksen eteen töitä, siis ne joilla on todellinen unelma."Tämä osoittaa, että ymmärrä yhtään mitään. Maailman kaikki ihmiset eivät milloin tule liittymään kaikki mukaan! "
Jos kerran kaikki maailman ihmiset eivät liity vrkostoon, merkitsee se vain sitä että verkoston kasvu lakkaa jossakin aikaisemmassa vaiheessa. Koska verkosto ei itse osaa kasvuaan pysäyttää, päinvastoin verkostohan yrittää jatkuvasti vaan värvätä lisää intohimokkaita janttereita, niin kerro meille mikä on se mekanismi, joka pysäyttää verkoston kasvun? Kerro sen lisäksi, mitä verkostolle tapahtuu sen kasvun pysähtyessä. Se on erityisen mielenkiintoista, koska tiedämme että verkostossa on aina suuri enemmistö sellaisia janttereita joilla ei ole omaa alalinjaa. Miksi he pysyisivät mukana verkostossa sen kasvun pysähdyttyä?
"Sillä ei myöskään edelleenkään ole mitään merkitystä onko paperit tehty ja onko he "mukana". "
Kyllä sillä on merkitystä, vaikka laskisit mukaan vain aktiiviset intohimojantterit, niin ongelma on täysin sama. Jossakin vaihessa intohimokkaidenkin määrän kasvu pysähtyy, koska viimeistään maailman väkiluku tulee vastaan. Jos kerran aktiivijanttereiden määrä pysähtyy tai taantuu ja rahaa ei tule järjestelmään sisään ulkopuolisesta myynnistä (kuten sanoit se ei ole oleellista), niin verkosto ei voi menestyä.
Ja niinhän Amwayllekin on käynyt. Menestystä riittää vain uusilla markkinoilla, jossa voi värvätä väkeä. Kyllästyneillä markkinoilla Amway kituu ja räpistelee, minkä voi päätellä siitäkin ettei tilinpäätöstä kehdata Suomessa julkistaa...
"Ainoa asia mitä lasketaan on ihmisten oma intohimo ja kipinä suhteessa tähän bisnekseen."
Mikähän se bisnes lopultakin on, kun ette varsinaisesti myy mitään missään merkittävässä määrin verkoston ulkopuolelle? Rahaa tulee järjestelmään vain omista ostoista ja Rich de Vosin tuomitsemasta motivaatiotrokauksesta.
"Joka vuosi löytyy uusia ihmisiä, joilla on muutostarvetta ja halua saada itselle muutos"
Moniko lopettaa vuosittain? Joka vuosi lopettaa lisää ja lisää janttereita ja heidän määränsä kumuloituu. Vuosi vuodelta on enemmän sellaisia ihmisiä, jotka tietävät kuinka hyödyllinen bisnes Amway on eivätkä lähde mukaan. - perusasiat
Dildis kirjoitti:
Olisi kiva kuulla välillä ihan faktaakin, eikä vain unelmamantrojen jaarittelua.
Voisin väittää, että sinunkin ryhmästäsi suurin osa ottaa pataan liiketoiminnassa ihan vain pyramidirankenteen vuoksi, sillä alimmalla tasolla ei kenelläkään ole allaan jälleenmyyjää! Ja näitä janttereita pitää olla paljon.
Yhtä timanttia kohden taas tarvitaan alempien tasojen janttereita yli 13 000! (Bisnesmiehenä osaat kyllä laskea, mistä tämä luku tulee?) Vielä kun otetaan huomioon se, että suurin osa rahavirrasta tulee systeemiin sisään janttereilta ITSELTÄÄN, niin älä viitsi puhua paskaa lukujen suhteen, koska numerothan toimivat aina!
Näytäpä muuten malli kuinka saat kaikki alalinjasi jantterit menestymään? Ai et? Sepä oli yllättävää. Taisitpa tajuta palleroita piirreskellessäsi, että Amwayn kaltaisella pyramidilla menestyjien määrä on ja tulee pysymään AINA erittäin pienenä. Siihen ei auta edes unelmat!hukassa, jotka liittyvät kaikkeen menestymiseen missä tahansa. Voidaan hyvin kysyä oletko opetettavissa ollenkaan tai mikä on sinun motiivi ? Näiden keskustelujen perusteella sinun motiivi on ehkä inttäminen! Yleisesti kaikki menestyminen syntyy osaajista ja se, että itse pääsee osaajaksi, vaatii omaa halua saada itse muutos, jonka eteen on valmis sitoutumaan ja tekemään töitä. Tavallaan "takarivin jannusta" (joka ei voi tehdä mitään) kasvaa voittoja, joka pystyy ylittämään totutut rajat ja tekemään asioita joita ei ole ennen pystynyt tekemään. Tämän uuden tekemisen myötä myös menestyy. Kaikki tämä vaatii valmennusta ja halua kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Toisilla on tämä kipinä ja muutostarve ja toisilla ei ole. Tämä muutostarve voi aktivoitua kenelle tahansa iästä tai taustasta riippumatta. Tämä näin lyhyesti.
- Pisenestiikeri
perusasiat kirjoitti:
hukassa, jotka liittyvät kaikkeen menestymiseen missä tahansa. Voidaan hyvin kysyä oletko opetettavissa ollenkaan tai mikä on sinun motiivi ? Näiden keskustelujen perusteella sinun motiivi on ehkä inttäminen! Yleisesti kaikki menestyminen syntyy osaajista ja se, että itse pääsee osaajaksi, vaatii omaa halua saada itse muutos, jonka eteen on valmis sitoutumaan ja tekemään töitä. Tavallaan "takarivin jannusta" (joka ei voi tehdä mitään) kasvaa voittoja, joka pystyy ylittämään totutut rajat ja tekemään asioita joita ei ole ennen pystynyt tekemään. Tämän uuden tekemisen myötä myös menestyy. Kaikki tämä vaatii valmennusta ja halua kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Toisilla on tämä kipinä ja muutostarve ja toisilla ei ole. Tämä muutostarve voi aktivoitua kenelle tahansa iästä tai taustasta riippumatta. Tämä näin lyhyesti.
"Sinulla on perusasiat hukassa, jotka liittyvät kaikkeen menestymiseen missä tahansa."
Uskaltaa sanoa palstamme oma timantti nimimerkillä kirjoittavasta henkilöstä, josta hänellä ei ole mitään tietoa. Kun muistaa, että timanttimme edustaa tahoa joka 99,7% varmuudella epäonnistuu ihmistuntemuksessaan, ei voi muuta kuin nauraa timanttimme uskonvarmuudelle.
"Yleisesti kaikki menestyminen syntyy osaajista ja se, että itse pääsee osaajaksi, vaatii omaa halua saada itse muutos, jonka eteen on valmis sitoutumaan ja tekemään töitä."
Mikäs siinä on kun rekrytoitte niin suuressa määrin sellaisia henkilöitä, jotka eivät menesty? Jopa 99,7%. Mitä järkeä on heitä värvätä, kun kerran ovesi edessä on se pitkä jono, josta kerroit valitsevasi vain parhaat?
"Tavallaan "takarivin jannusta" (joka ei voi tehdä mitään) kasvaa voittoja,"
Harvinaista, että olet näinkin rehellinen. Takarivin jantterista todellakin kasvaa voittoja, siitä pitää teidän motivaatiopyramiidinne huolen. Tiesitkö muuten, että Amwayn perustaja Rich de Vos on tuominnut sen motivaatiotrokausbisneksen?
"Tämä muutostarve voi aktivoitua kenelle tahansa iästä tai taustasta riippumatta. "
Kun se aktivoituu, toivotaan että henkilö valitsee jonkin järkevämmän toiminnan tarpeensa kanavoimiseen kuin jantteroinnin. Vaikkapa menee työväenopiston kurssille tai jotain. - Jxxx
Maratonin juokseminen on huono vertaus, koska loogisesti on kyse erilaisista asioista. On täysin mahdollista, että kaikki juoksevat maratonin, koska suorittaminen ei vaadi muiden kuin oman itsen panostusta. Amwayssa sen sijaan eivät kaikki voi menestyä, koska organisaation koko ja muoto määräävät täysin tulotason. Organisaatio rakentuu siten, että alalinjassa olevat häviävät aina ja koska ihmisiä käydään koko ajan läpi, menestymisen todennäköisyys pienenee ajan funktiona.
Amwayn takana olevaa matematiikkaa ei välttämättä ymmärrä, koska värvääminen etenee seuraavasti.
1) Suoramyynti: myyt ja saat esim. 30 % katetta.
2) Värväät 3, saatkin vähän enemmän.
3) Värväät 6, saat vieläkin enemmän.
Tästä kääntäen seuraa, että tuotteiden hinnassa on mukana tuo 30% kate ja kohtien 2 ja 3 organisaatiobonukset. Amwayn tuotteet ovat kalliita ja kuluttajat eivät tunne niitä. Miten tuplahintainen halpatuote voi kilpailla tunnettujen brändien, kuten Hackman, Iittala ja Elmex kanssa. Eli Amway tulee sekä kalliiksi että se on huono tapa lisätä tuotteiden tunnettuutta. Koko juju piilee siinä, KENELLE se tulee kalliiksi. Se on se alalinja, joka tuotteen ostamisen lisäksi juoksee myymässä ja kantaa siis kaikki kulut saamatta mitään.
Kun tällaista tullaan esittelemään, kannattaa todellakin nostaa kädet ylös. - siis että
Jxxx kirjoitti:
Maratonin juokseminen on huono vertaus, koska loogisesti on kyse erilaisista asioista. On täysin mahdollista, että kaikki juoksevat maratonin, koska suorittaminen ei vaadi muiden kuin oman itsen panostusta. Amwayssa sen sijaan eivät kaikki voi menestyä, koska organisaation koko ja muoto määräävät täysin tulotason. Organisaatio rakentuu siten, että alalinjassa olevat häviävät aina ja koska ihmisiä käydään koko ajan läpi, menestymisen todennäköisyys pienenee ajan funktiona.
Amwayn takana olevaa matematiikkaa ei välttämättä ymmärrä, koska värvääminen etenee seuraavasti.
1) Suoramyynti: myyt ja saat esim. 30 % katetta.
2) Värväät 3, saatkin vähän enemmän.
3) Värväät 6, saat vieläkin enemmän.
Tästä kääntäen seuraa, että tuotteiden hinnassa on mukana tuo 30% kate ja kohtien 2 ja 3 organisaatiobonukset. Amwayn tuotteet ovat kalliita ja kuluttajat eivät tunne niitä. Miten tuplahintainen halpatuote voi kilpailla tunnettujen brändien, kuten Hackman, Iittala ja Elmex kanssa. Eli Amway tulee sekä kalliiksi että se on huono tapa lisätä tuotteiden tunnettuutta. Koko juju piilee siinä, KENELLE se tulee kalliiksi. Se on se alalinja, joka tuotteen ostamisen lisäksi juoksee myymässä ja kantaa siis kaikki kulut saamatta mitään.
Kun tällaista tullaan esittelemään, kannattaa todellakin nostaa kädet ylös.amwaybisnes toimii!!!! Kannattaa siis hakea vaan niitä jotka haluavat saavuttaa jotakin (juosta sen maratoonin). Näin tuplaamalla bisnes kasvaa, eikö niin? Kenet katsot syylliseksi siihen jos sinä et saa mitään amwayn, sponssorin, itsesi?
- Pisnestiikeri
siis että kirjoitti:
amwaybisnes toimii!!!! Kannattaa siis hakea vaan niitä jotka haluavat saavuttaa jotakin (juosta sen maratoonin). Näin tuplaamalla bisnes kasvaa, eikö niin? Kenet katsot syylliseksi siihen jos sinä et saa mitään amwayn, sponssorin, itsesi?
"Eli myönnät siis että amwaybisnes toimii!!!! "
Toimiihan se 0,3%:ssa tapauksista. Ei sitä kukaan ole kiistänytkään. Pointti on se, että tuo onnistumisprosentti on surkean huono ja siinäkin tapauksessa onnistuminen edellyttää suurta joukkoa epäonnistujia. Amwayn bisneksessä ei voi kaikki onnistua, järjestelmä toimii siten.
"Kannattaa siis hakea vaan niitä jotka haluavat saavuttaa jotakin (juosta sen maratoonin)."
Kannattaisi toki, miksi siis ette tee niin? :-) joko ette osaa lainkaan rekrytoida tai sitten teidän tarkoituskin on rekrytoida suuri joukko epäonnistujia.
"Näin tuplaamalla bisnes kasvaa, eikö niin?"
Hyvä kysymys on, mikä se bisnes oikein on. Se ei ole tavarakauppa ulkopuolisille, koska jopa teidän koulutusmateriaalinne ovat siitä merkillisen hiljaa. Todennäköisempi vastaus on, että Amway-onnistujan bisnes on kerätä provikoita janttereiden omista ostoksista ja liimautua kiinni motivaatiomateriaalitrokauksen rahavirtoihin. Se on ainakin hyvin tiedossa, että Amwayn kärkinimet tekevät tilinsä juuri sillä Amwayn perustajan Rich de Vosin tuomitsemalla trokauksella.
"Kenet katsot syylliseksi siihen jos sinä et saa mitään amwayn, sponssorin, itsesi? "
Jaa-a. Katsoisin tietysti itseni, jos olisin ollut niin tyhmä että olisin lähtenyt siihen mukaan. Jos voisin olettaa, että sponsorini olisi tiennyt järjestelmän todellisin luonteen, pitäisin toki häntäkin syyllisenä ainakin minulle valehtelemiseen. Ja viime kädessä tietysti myös Amway on asiasta vastuussa, koska järjestelmä on absurditeettien varaan rakennettu. - johtopäätelmiä
siis että kirjoitti:
amwaybisnes toimii!!!! Kannattaa siis hakea vaan niitä jotka haluavat saavuttaa jotakin (juosta sen maratoonin). Näin tuplaamalla bisnes kasvaa, eikö niin? Kenet katsot syylliseksi siihen jos sinä et saa mitään amwayn, sponssorin, itsesi?
Kommentoit tätä:
"Tästä kääntäen seuraa, että tuotteiden hinnassa on mukana tuo 30% kate ja kohtien 2 ja 3 organisaatiobonukset. Amwayn tuotteet ovat kalliita ja kuluttajat eivät tunne niitä. Miten tuplahintainen halpatuote voi kilpailla tunnettujen brändien, kuten Hackman, Iittala ja Elmex kanssa. Eli Amway tulee sekä kalliiksi että se on huono tapa lisätä tuotteiden tunnettuutta. Koko juju piilee siinä, KENELLE se tulee kalliiksi. Se on se alalinja, joka tuotteen ostamisen lisäksi juoksee myymässä ja kantaa siis kaikki kulut saamatta mitään."
Tälläisellä päätelmällä:
"Eli myönnät siis että amwaybisnes toimii!!!!"
Ihan äkkiseltään en ymmärrä miten voit päätyä tuohon johtopäätökseesi? Viitsitkö valottaa? - Jxxx
siis että kirjoitti:
Maratonia ei juosta kenenkään toisen kustannuksella. Amwayssa taas "menestytään" aina alalinjan kustannuksella. Jos joku juoksee maratonin, se ei ole muilta pois. Mutta jos joku "menestyy" Amwayssa, se on aina hänen alalinjaltaan kerättyä rahaa.
Pisnestiikeri kirjoitti:
"En tiedä tarkasti mitä Rich de Vos on sanonut, "
Katso ensi hätään tuosta:
http://www.amquix.info/amway_directly_speaking.html
Linkki on ollut viimeksi esillä tällä palstalla marraskuussa ja silloisissa viesteissä on tarkempia poimintojakin mukana.
"halu päästä eteenpäin ja halu menestyä vaatii kuitenkin valmennusta ja koulutusta"
Tuota tuskin kukaan kiistää, mutta kyse onkin siitä miten koulutus Amwayssä toimii. Amwaylle olisi valtavan helppo levittää koulutus/motivaatiomateriaalia ilmaiseksi verkossa. Ei muuta kuin parhaat opit ja puheet mp3-muotoon ja teksteinä imuroitaviksi. Ei maksa Amwaylle paljoa mitään ja materiaalit leviävät tehokkaasti kaikkien tarvitsijoiden ulottuville. Näin ei kuitenkaan toimita, miksi ei? Koulutus on jätetty ulkopuolisten tahojen hoidettavaksi ja saajalleen maksullista. Malli on erittäin poikkeusellinen ja vaikeasti perusteltavissa. Mutta de Vosin puhe kyllä kertoo mistä on kyse...
"Kysymys on pitkälle sinun mahdollisuudesta ja siitä uskotko itse siihen, että voisit menestyä."
Koulutus ilmeisesti käsittelee tavarakauppaa...
"Trainer´s House tarjoaa hyvin samantyypistä koulutusta ja on suunnattu yritysjohtajille ja on paljon kallimpaa. "
Se ei ole kiinnostavaa tekeekö joku kolmas taho samaa bisnestä vielä kalliimmalla, vaan asian ydin on että miksi sitä ei tehdä kustannustehokkaimmalla tavalla siten että tavoitetaan mahdollisimman suuri joukko janttereita?
"Koulutus ja valmennus jos mikä, on taitolaji. "
Tuntuu siltä, että taidot ovat Amwayssä vähän hakusessa, jos kerran 99,7% janttereista ei pääse edes omilleen...
"Kouluttaa ja valmentaa ihmisistä huippuosaajia ja menestyjiä, vaatii huippukouluttajan ja tähän todella harva pystyy itse. "
Tilastoista päätellen Amwayllä ei noita huippukouluttajia ole. Tai sitten järjestelmä itse vaikeuttaa omilleen pääsemistä.
"on parempi antaa ihmisten opiskella seminaarien , cd:n ja kirjojen avulla "
CD:t ja kirjat voi Amway tuottaa itse. Ottaa kustannukset maksavilta asiakkailta (eli niiltä ulkopuolisilta (70% myynnistä) henkilöiltä jotka ostavat niitä kattilasarjoja ja pesuaineita) ja toimittaa materiaalit maksutta mp3- ja pdf-muotoisina janttereille.
"Amwayn menestyneet ALH:t ovat siis luoneet koulutusjärjestelmän avuksi, johon on koottu kaikki mahdollinen kokemus ja osaaminen amwayliiketoiminnasta. "
Amwayn perustaja Rich de Vos ei pitänyt tuota hyvänä järjestelynä. Onko hän väärässä?
" Kukatahansa voi ostaa cd:n jolla puhuu ALH, jolla on vaikka 200000 ihmisen organisaatio. "
Kaksi kysymystä yllä olevan johdosta:
1) eikö olisi parempi jos kuka tahansa voisi imuroida ilmaiseksi mp3:n jolla puhuu...
2) Jos kaikki jantterit ovat itsenäisiä liikkeenharjoittajia, miten joku voi väittää että nuo kuuluvat "minun" organisaatiooni? Joko liiketoimintasi on osa organisatiota tai liiketoimintasi on itsenäistä. Ei molemmin päin. Muutenhan mikä tahansa jakelufirma voisi väittää, että "Kesko on osa meidän organisatiota, koska kuljetamme kauppoihin maitoa".
"Jos minä valmentajana käytän omaa aikaani siihen, että sinä menestyisit, eikö ole oikein että sinä myös sijoitat siihen yhtäpaljon aikaa kuin valmentajasi?"
Onko minun pakko ostaa valmennuspalvelut juuri sinulta vain siksi että satut olemaan sponsorini? Vai voinko maksaa palveluista, jollekin toiselle verkostossa olevalle joka mielestäni osaa homman paremmin kuin sinä? Entä siinä vaiheessa, kun osaan jo homman, maksanko edelleen sinulle valmennuspalveluista joita en tarvitse?
"Pätevää tietoa on, mutta se pitää itse kaivaa."
Sitä suuremmalla syyllä, laittakaa se pätevä tieto verkkoon mp3- ja pdf-muotoon, niin on vähemmän kaivuutyötä.
"En ymmärrä tätä haitallista puolta (vastustajien keksintöä)?"
Lue se de Vosin puhe siitä laittamastani linkistä. Ota sitten kantaa.
"Koulutus tarjoaa työkaluja itsensä auttamiseen, johtamiseen, päätöksentekoon, vastuunottamiseen, parantaa vuorovaikutustaitoja, ja monia muita taitoja. Kaikista näistä taidoista on apua arkipäivässä kenelle tahansa. Näitä taitoja ei opeteta palkansaajalle."
Eei, oletko todella noin vieraantunut todellisuudesta? Luuletko, että minä en palkansaajana saisi kurssitusta halutessani juuri noihin asioihin?Onko kellään tietoa tai kokemusta ilmaiseksi tarjotusta kattilasarjasta. Kyseessäoli ulkomaalainen mies, joka antoi pari kattilasarjaa ja keittiötyövälineitä sekä työkalusarjapakin. tosin niistä joutui lopussa maksamaan vähän mutta olikohan tässä kuitenkin jotain epäilyttävää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671