..........
Millainen on sinun tapasi flirttailla?
10
998
Vastaukset
enköhän oo flirttaillu kaikin mahdollisin keinoin.. silmän isku vaan puuttuu.
- zisel
paljon. Ei ole yhtä ja tiettyä keinoa. Tosin mun ei kauheesti tarvii flirttailla kun mulla on kuulemma sellanen katse tai tyyli että monet on kuvitellut mun olevan ihastunut johonkin vaikken todellakaan ole.
Katseesta puheenollen, mulle on usein myös sanottu että kun joku kertoo mulle jotain juttua niin mun katse on kuulemma sellanen "mä en usko sanaakaan mitä sä puhut" :( - Revolveri
Katse silmiin ja pieni hymy päälle, jos kohde on vastaanottavainen. ;)
- Serpico
Humoristinen ja ehkä vähän töksäyttävä. Flirtti vain syntyy, se syntyy spontaanisti tilanteesta, ja etenkin luonnollisessa kohtaamisessa. Mä en osaa enkä hallitse enkä edes ymmärrä nettiflirttiä. Ymmärtäähän kaikki että flirtin tarkoitus ei ole saada ketään ihastumaan, vaan että olisi hauskaa & miellyttävää.
Etten ole itsekään varma.
on kokonaisvaltainen, jopa niin kokonaisvaltainen, etten edes tajua flirttailevani.
...täälläkin. Jossain vaiheessa vaan alkaa tulemaan kaikenlaisia syyttelyitä flirttailuista ja tunteilla leikkimisestä.
Siinä voi vaan ittekseen miettiä, että mitähän mä taas tein väärin. Olinko liian hauska vai tuttavallinen vai ystävällinen vai....mikä??
Ja vielä väitetään, että nainen ja mies voisi muka olla ystäviä keskenään.
en osaa arvioida, mutta yksi sellainen flirttailutapa jota en ymmärrä enkä hallitse, on vittuilu. Mä olen ihan liian tosikko sellaiseen "kepeään pään aukomiseen".
kuulemma kääntyy valo päälle ja se näkyy silmistä:D
tiedä, en koskaan flirttaile tarkoituksella, se on vain pinttynyt tapa.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1466354Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1964002PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4852807- 312761
- 2012375
- 1862089
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1471512- 581334
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371304Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074