Moi!
Tetääkö kukaan, että saako Suomesta kananjalkoja?
En ole missään itse nähnyt..
En tahtoisi itse alkaa teurastamaan koko kanaa :D olisi helppo laitaa keitoon valmiiksi syötäväksi "purettuja" kananjalkoja
kananjalka / chicken feet
5
4166
Vastaukset
- olen
utelias tietämään, mihin tarvitset kananjalkoja. Etkä taaskaan YMMÄRRÄ kertoa millä paikkakunnalla asut!!!
Helsingin Hakaniemen hallissa on myyntipiste, jossa myydään kaikenlaisia kanan ruhon osia, mm. kivipiiraa, sydäntä, maksaa, siipiä, koipinuijia ym. Sattuisikohan löytymään myös kananjalkoja? - Edellinen
luettuani "viestisi" vielä tarkemmin, aloin miettiä, MITÄKÖHÄN loppujen lopuksi mahdat tarkoittaa "kananjaloilla"? Oikeasti tarkoittaa noita linnun "kynsiä", "varpaita".
- minätaasheivaanhei
Eli tarkoitan juuri niitä jalkoja jalkoja... en "koipia" (vai mikskä niitä kutsutaan) eli se sulaton osa jalasta..
Ja asun Turussa - Oletko kysellyt?
minätaasheivaanhei kirjoitti:
Eli tarkoitan juuri niitä jalkoja jalkoja... en "koipia" (vai mikskä niitä kutsutaan) eli se sulaton osa jalasta..
Ja asun TurussaTurussahan on ihan mainio kauppahalli, joka turistinkin pitää kokea aina uudelleen. Kyselisin kyllä sieltä ja kai ne voi pyynnöstä toimittaa, vaikkei vakituotteisiin kuuluisikaan.
Täytyykin tsekata sama asia Porista, jossa on huomattavasti pienempi, mutta hyvin toimiva halli. - coipi
Oletko kysellyt? kirjoitti:
Turussahan on ihan mainio kauppahalli, joka turistinkin pitää kokea aina uudelleen. Kyselisin kyllä sieltä ja kai ne voi pyynnöstä toimittaa, vaikkei vakituotteisiin kuuluisikaan.
Täytyykin tsekata sama asia Porista, jossa on huomattavasti pienempi, mutta hyvin toimiva halli.Raumalta kannattaa käydä kyselemässä myös. Siellä pitäisi olla ihan bränikkä HK:n kanatehdas.
http://www.helsinkitimes.fi/business/13557-hk-scan-to-build-new-production-facility-in-rauma.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297