Pyramidit oli varsin helppo rakentaa, koska maan vetovoima oli silloin vain neljäsosa nykyisestä!
Pyramidien arvoituksen ratkaisu!
6
2838
Vastaukset
- kivikäsityöläinen
Pyramidit oli helppo rakentaa, koska rakentajat oli ammattimiehiä. Suomalainen kuvanveistäjä Harri Kivijärvi kyllästyi aikoinaan noihin huuhaateorioihin ja kirjoitti aiheesta kirjankin. Hän liikutteli päivittäin yksin lihasvoimalla tonnien graniittipaasia työhuoneellaan, joten 20 000 ammattimiestä rakensi aikoinaan pyramidin ihan samalla tavalla vaivatta. Ei tarvittu ufoukkoja eikä ihmeitä, pelkkä osaaminen riitti.
Olen sitä mieltä että ainakin osa maaapallon kivitöistä on tehty äänen voimalla, siis ääni aaltojen. Olen nähnyt miten saatiin raskas pöytä jouksemaan ym. joten luottamukseni on vakaa.
Vastaus on ääniaalloilla- vastaus lue perässä
maagikko kirjoitti:
Olen sitä mieltä että ainakin osa maaapallon kivitöistä on tehty äänen voimalla, siis ääni aaltojen. Olen nähnyt miten saatiin raskas pöytä jouksemaan ym. joten luottamukseni on vakaa.
Vastaus on ääniaalloillatulee tässä. Lämpötilaeroilla.
epygtiläiset jäädytti maan ja siirsivät isot lohkareet jäällä, kuin vettä vain. Sitten suurilla lämpötilaeroilla halkaisivat sopivan kokoisia kiviä ja ávot.
minä tiedän tämän, koska luulen niin. - hekienergialla ne
vastaus lue perässä kirjoitti:
tulee tässä. Lämpötilaeroilla.
epygtiläiset jäädytti maan ja siirsivät isot lohkareet jäällä, kuin vettä vain. Sitten suurilla lämpötilaeroilla halkaisivat sopivan kokoisia kiviä ja ávot.
minä tiedän tämän, koska luulen niin.rakennettiin.
Pari ihmistä laittaa kädet kiven päälle ja keskittävät henkisen energiansa järkäleeseen ja kivi nousee leijumaan. Sitten vaan kävelytetään järkäle uudelle sijalleen.
Minä tiedän, sillä olen rakentanut suuren kivilaiturin naapurin vanhan kartanon perustuskivistä tällä tekniikalla. Vain harvoilla on tämä taito. - etmene
hekienergialla ne kirjoitti:
rakennettiin.
Pari ihmistä laittaa kädet kiven päälle ja keskittävät henkisen energiansa järkäleeseen ja kivi nousee leijumaan. Sitten vaan kävelytetään järkäle uudelle sijalleen.
Minä tiedän, sillä olen rakentanut suuren kivilaiturin naapurin vanhan kartanon perustuskivistä tällä tekniikalla. Vain harvoilla on tämä taito.torninosturiksi satamaan tienaisit hyvin
- wtf82
hekienergialla ne kirjoitti:
rakennettiin.
Minä tiedän, sillä olen rakentanut suuren kivilaiturin naapurin vanhan kartanon perustuskivistä tällä tekniikalla. Vain harvoilla on tämä taito.Suomi24:sen järjenjättiläiset liikkeellä taas... :D
Juu ja en ottanu tosissaan.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070