HK:n

jeppettel

HK - tie sydämeen. Todellakin! Sydäri tulee kun syö HK:n rasvaisia, suolaisia eineksiä!

17

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on että

HK:n sinistä on alettu myydä siivutettuna leikkelemakkarana, kuten lauantaimakkaraa! Kammottavaa jauhorasvamössöä!

sitä ei ole pakko syödä !
        jos syö niin ei pidä valittaa !

• tosiaan olla
        ****** kirjoitti:

sitä ei ole pakko syödä !
        jos syö niin ei pidä valittaa !

niin hyvää tai korvaamatonta, että joku vielä maistelisi terveytensäkin uhalla. Tunnen yhden poikamiehen, jonka sydän petti jo 55-vuotiaana. Hän oli tykästynyt makkaroihin, kun ei osannut ruokaa laittaa.

• Lopeta jo
        tosiaan olla kirjoitti:

niin hyvää tai korvaamatonta, että joku vielä maistelisi terveytensäkin uhalla. Tunnen yhden poikamiehen, jonka sydän petti jo 55-vuotiaana. Hän oli tykästynyt makkaroihin, kun ei osannut ruokaa laittaa.

Ensimmäinen toinen ja neljäs viesti samalta tyypiltä.

• toinen...
        Lopeta jo kirjoitti:

viesti ei samalta kuin yksikään muu viesti. Paitsi tietysti tämä.

• jeppettel
        Lopeta jo kirjoitti:

kirjoitin aloituksen. Ja nyt tämän vastineen sinulle. Aloitukseen kirjoitin mielipiteeni, eikä minun tarvitse sitä korostaa useammalla viestillä ;)

• vaan mä,
        Lopeta jo kirjoitti:

joka en voi sietää natriumglutamaattia missään muodossa, kuten eivät astmaatikot ja allergikotkaan.

• suolitautiset,
        vaan mä, kirjoitti:

joka en voi sietää natriumglutamaattia missään muodossa, kuten eivät astmaatikot ja allergikotkaan.

joita ei nykyeinesten käytön jälkeen ole vähän, kuten olet terveyspalstalta nähnyt.

• tuon sydämenpäälle

käyvän mainoksen eilen, kun olin katsomassa Rööperiä. En tiedä, mihin mainoksella pyritään, mutta itse ainakin siitä sydämistyin.

• Oksettaa

Mainoksista puheen ollen - Kyllä jää kaikki Saarioisten tuotteet kauppaan, on noi mainokset sen verran hirveitä!

• täyttävää
        Oksettaa kirjoitti:

Mainoksista puheen ollen - Kyllä jää kaikki Saarioisten tuotteet kauppaan, on noi mainokset sen verran hirveitä!

Mun pappa söi elämänsä viimeiset 30 vuotta lähes ainoastaan makkaraperunoita (HK:n sinistä) runsaassa voissa paistettuna. Joka päivä.

Ja ikää herralle kertyi 89 vuotta kunnes kupsahti. Ylipainoa ei ollut, eikä verenpainetta ym. rasvaisen ruuan haittoja. Ei nuo ruokaympyrät mitään tervettä elämää takaa.

• ruokaa se juuri
        täyttävää kirjoitti:

Mun pappa söi elämänsä viimeiset 30 vuotta lähes ainoastaan makkaraperunoita (HK:n sinistä) runsaassa voissa paistettuna. Joka päivä.

Ja ikää herralle kertyi 89 vuotta kunnes kupsahti. Ylipainoa ei ollut, eikä verenpainetta ym. rasvaisen ruuan haittoja. Ei nuo ruokaympyrät mitään tervettä elämää takaa.

onkin. Ei haittaa, vaikkei niin kauan enää eläisikään. On helppoa ja turvallista lämmittää mikrossa, kun kukaan ei ole päivällä kotona. Hellahan voi jäädä päälle ja siksi sulakkeet pitää irroittaa.

• kun verisuonet
        ruokaa se juuri kirjoitti:

onkin. Ei haittaa, vaikkei niin kauan enää eläisikään. On helppoa ja turvallista lämmittää mikrossa, kun kukaan ei ole päivällä kotona. Hellahan voi jäädä päälle ja siksi sulakkeet pitää irroittaa.

ovat kovettuneet ja karstoittuneet jo valmiiksi. Ei haittaa, vaikka perikunta näin pääseekin nopeammin osingolle.

• joopa joo

• selvitä, että tuo
        täyttävää kirjoitti:

mainos onkin suunnattu lähinnä varttuneemman miesväen vaareille ja papoille, joille vielä makkarakin tuntuu maistuvan. Siis toisin kuin kilpailijalla, joka vetoaa äiteihin ja samalla lapsiin. Koska siis tie miehen sydäriin käy vatsan kautta, mainoksen sanoma on kuitenkin lyhytjänteinen ja sen saavuttama suosio vaan väliaikaista, koska käyttäjäkunta poistuu koko ajan vähin äänin huimaa kyytiä luonnollisen poistuman kautta.

• hulluus ja viisaus

• Äijä elokuva
        selvitä, että tuo kirjoitti:

mainos onkin suunnattu lähinnä varttuneemman miesväen vaareille ja papoille, joille vielä makkarakin tuntuu maistuvan. Siis toisin kuin kilpailijalla, joka vetoaa äiteihin ja samalla lapsiin. Koska siis tie miehen sydäriin käy vatsan kautta, mainoksen sanoma on kuitenkin lyhytjänteinen ja sen saavuttama suosio vaan väliaikaista, koska käyttäjäkunta poistuu koko ajan vähin äänin huimaa kyytiä luonnollisen poistuman kautta.

Olisi kyllä tunnelma latistunut jos HK:n mainoksen sijasta olisi tullut Saarioisten lapsia hiekkalaatikolla :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      609
      8072
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      3080
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      405
      2176
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1337
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1303
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1219
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1128
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1073
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1055
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      923
    Aihe