Ihastunut nainen ja

ihastunut mies

Mistä merkeistä huomaat, että joku on ihastunut sinuun?
Oletko saanut koskaan vääriä signaaleja?

17

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfwfe

Signaaleista yhtään mitään.

• ~Vanilla~

näkevän kaiken signaalina ihastuksesta. Ainakin viisi miestä on kuvitellut minun olevan heihin ihastunut, eikä kukaan ollut oikeassa. Tämän olen varmaan kertonut ennenkin, mutta kerran kyseessä oli mies, jota en edes tiennyt tavanneeni koskaan aikaisemmin. Lopulta selvisi, että käymme uimassa yhtä aikaa, mutta kun en pidä laseja altaassa niin kaikki muut on minulle sukupuolettomia ihonvärisiä läiskiä. Olin kuulemma aina hymyillyt hänelle tietyllä tavalla... :)

• dfsaghegeg

se kertoo sinulle sen, että signaalit eivät toimi. Monet naiset taas valittelevat eri palstoilla siitä, miksei mies lähesty, vaikka ovat lähettäneet signaalejaan. Koska on selvää, ettei signaaleja kukkan osaa lähettää tai ainakaan tulkita, eikä niistä voisi jo luopua. Asiat voisi esittää selkeämmin puhumalla tai kirjoittamalla.

• dfsaghegeg
        dfsaghegeg kirjoitti:

se kertoo sinulle sen, että signaalit eivät toimi. Monet naiset taas valittelevat eri palstoilla siitä, miksei mies lähesty, vaikka ovat lähettäneet signaalejaan. Koska on selvää, ettei signaaleja kukkan osaa lähettää tai ainakaan tulkita, eikä niistä voisi jo luopua. Asiat voisi esittää selkeämmin puhumalla tai kirjoittamalla.

joka en näköjään osaa kirjoittaa.

• ~Vanilla~
        dfsaghegeg kirjoitti:

En minä olettanutkaan minkään signaalien toimivan, mutta ilmeisesti lähetän sellaisia tietämättäni... Mutta toisaalta aika hassua, että ne joihin olen oikeasti ollut ihastunut, eivät ole huomanneet mitään. Ehkä nämä miehet on vain olleet niitä, jotka luulee kaikkien naisten olevan ihastuneita heihin.

Mutta mitä tulee muiden naisten ns. signaaleihin, niin mitä olen sivusta seurannut, niin ihan käsittämätöntä miten sokeita miehet välillä on!

• dfsaghegeg
        ~Vanilla~ kirjoitti:

En minä olettanutkaan minkään signaalien toimivan, mutta ilmeisesti lähetän sellaisia tietämättäni... Mutta toisaalta aika hassua, että ne joihin olen oikeasti ollut ihastunut, eivät ole huomanneet mitään. Ehkä nämä miehet on vain olleet niitä, jotka luulee kaikkien naisten olevan ihastuneita heihin.

Mutta mitä tulee muiden naisten ns. signaaleihin, niin mitä olen sivusta seurannut, niin ihan käsittämätöntä miten sokeita miehet välillä on!

Koska niin monet naiset liikkuvat nuttura liian kireällä, ilme kuin sitruunan syöneenä ja käyttäytyvät ylimielisesti, voi hymyilevä nainen olla niin outo asia, että sitä pidetään merkkinä kiinnostuksesta.Tosin tämä ehkä on muuttumassa, ainakin palvelualoilla osataan Suomessakin olla jo ystävällisiä ja hymyillä. Pari vuosikymmentä sitten asiat olivat toisin.

• ~Vanilla~
        dfsaghegeg kirjoitti:

Koska niin monet naiset liikkuvat nuttura liian kireällä, ilme kuin sitruunan syöneenä ja käyttäytyvät ylimielisesti, voi hymyilevä nainen olla niin outo asia, että sitä pidetään merkkinä kiinnostuksesta.Tosin tämä ehkä on muuttumassa, ainakin palvelualoilla osataan Suomessakin olla jo ystävällisiä ja hymyillä. Pari vuosikymmentä sitten asiat olivat toisin.

Kai me suomalaiset naiset(ja myös miehet!) ollaan vähän epävarmoja, mutta ei kai me noin kauheita olla... :) Musta taas olisi outoa, jos koko ajan hymyilisi, hulluksihan kaikki luulisivat. Minä olen usein niin omissa ajatuksissani, että saatan hymyillä jotain miettiessäni ja kaikki katsovat kuin olisin joku sekopää. Parempi vaan pitää neutraali ilme.

• dfsaghegeg
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Kai me suomalaiset naiset(ja myös miehet!) ollaan vähän epävarmoja, mutta ei kai me noin kauheita olla... :) Musta taas olisi outoa, jos koko ajan hymyilisi, hulluksihan kaikki luulisivat. Minä olen usein niin omissa ajatuksissani, että saatan hymyillä jotain miettiessäni ja kaikki katsovat kuin olisin joku sekopää. Parempi vaan pitää neutraali ilme.

Muistat tiuskia kaikille vastaantulijoille, niin pääset eroon niistä. Tosin silloin ne miehet tulkitsevat seuraavan hymyilevän naisen, koska heitä onb taas yksi vähemmän, heistä erityisen kiinnostuneeksi.

• ~Vanilla~
        dfsaghegeg kirjoitti:

Muistat tiuskia kaikille vastaantulijoille, niin pääset eroon niistä. Tosin silloin ne miehet tulkitsevat seuraavan hymyilevän naisen, koska heitä onb taas yksi vähemmän, heistä erityisen kiinnostuneeksi.

Kenestä pääsen eroon? Siis ei kukaan noista minua ihastuneeksi luulleista ole mitään yrittäneet, mä en ole sitä tyyppiä. He vain ovat luulleet, että minä olen ihastunut ja sanoneet siitä jollekulle, jolta olen saanut kuulla.

• Suudelma oli myös ylensä kohtuullisen varma merkki jonkun sortin ihastumisesta nuorempana. Sitten kasvoin aikuiseksi ja opin, ettei seksikään ole mikään tae mistään ihastumisesta. Että vääriä singnaaleja on vastaanotettu vuosien varrella runsaasti.

Hei, nyt minä keksin. On kaksi kohtuullisen varmaan merkkiä ihastumisesta. Toinen on myötämielinen vastaus kosintaan ja toinen on itkuraivarit, kun alkaakin seurustella jonkun parhaan kaverin kanssa. ;-)

• ghjkghjkghk

olen törmännyt raivareita saaneisiin naisiin, jotka eivät ole olleet kiinnostuneita - toisaalta sitten myös niihin, jotka ovat olleet. Raivoaminen tai vrt. tuntemattoman ihmisen henkilökohtaisuuksiin menevä syyttely eivät välttämättä ole merkkejä ihastuksesta. Nykynaiset ovat niin vapautuneita, että voivat purkaa patoutuneet kiukkunsa vaikkapa puolituttuun tai lähes tuntemattomaankin mieheen vailla taka-ajatuksia. Siinä siten ystäväpiirille on keskusteltavaa, että mikäs sille tuli.

• Kaikki on tullut koettua, väärät ja oikeat signaalit. Olen jo kauan sitten tuskastunut siihen epämääräisyyteen. Epäilen että mulla ei oo juurikaan kykyä lukea niitä asioita toisesta ihmisestä. Pakko siis luottaa siihen mitä toiset kertoo ihan itse.

• mies kertoo sen minulle selväsanaisesti. Mä olen puusilmä näissä asioissa ja pidän kaikkia muita ns. merkkejä vaan ystävällisyytenä. Kaikki mun seurustelusuhteet ovat alkaneet ensimmäisestä tapaamisesta, miehen "kosittua" saman illan aikana. Jos tunteet ovat olleet molemminpuoliset, styylaamiseen se on johtanut.

Jos olen ollut johonkuhun salaa ihastunut, niin tuhoontuomittu koko juttu, jossei mies sattumoisin ole tullut tällaista tunnustusta tekemään. En usko edes, jos joku tulee kertomaan, että toi on ihan lätkässä. Väärinkäsityksiä kun maailmassa riittää. Täytyy tulla ihan miehen suusta se asia.

• bambukuusikauris

"Täytyy tulla ihan miehen suusta se asia." ¨

Mites se mies saa tietää, oletko sinä kiinnostunut? Kai itse kuitenkin pitäydyt signaaleilla viestittämisessä?

• bambukuusikauris kirjoitti:

"Täytyy tulla ihan miehen suusta se asia." ¨

Mites se mies saa tietää, oletko sinä kiinnostunut? Kai itse kuitenkin pitäydyt signaaleilla viestittämisessä?

tapaukset ovat olleet niinpäin, että mies on sanonut ensin, ehkä intuitiolla. Näin nyt vaan on toiminut mun kohdalla. Olen (henkisesti) hitaasti lämpiävää tyyppiä ja nää tyypit on olleet spontaaneja hetkeen tarttujia. Kyseessä ollut siis kaksi erilaista luonnetta. Mistä musta näkee, että olen kiinnostunut, sitä on vähän vaikea tietää. Mutta silmistä sen kuulemma ainakin näkee. Joskus tosin kyse voi olla vain flirtistä tai hetkellisestä kiinnostuksesta.

En mä silti ole mikään ravintolapöydässä odotteleva ihminen. Otan kontaktia nykyään ihmisiin aika helposti, miehiin ja naisiin. Se ei toki aina tarkoita, että olisin kiinnostunut "sillä tavalla", mutta kiinnostunut juttelemaan. Mä kyllästyin olemaan se ylpeä, jota kukaan ei uskalla lähestyä. Sellainen olin ihan riittävän pitkään.Oikeasti se "ylpeys" oli vain ujoutta.

• cookos

katsoa, nii....

• Papeete1

Huomaa yhtään mitään. Siinä vaiheessa kun kaveritkin jo sanoo, että toi yks on ihan lämässä suhun, niin mä en usko ja selittelen että se haluaa olla vaan kaverit tms.

Mun on hyvin vaikea käsittää/uskoa että joku voisi olla ihastunut. Aivan mahdoton tilanne on se, että olen itse ekaksi ihastunut johonkin, niin en sitten niin millään usko enkä käsittää että niin _ihana_ voisi olla muhun ihastunut.

Muutaman kerran olen vuosien päästä saanut tietää, että joku oli kuin olikin ihastunut vaikken sitä silloin tajunnut. Sitten pohdin niitä merkkejä, niin en mä mitään eroa löydä eli tuskin tulen vastaisuudessakaan tajuaan mitään.

Joo.. mä olen vähän surkee näissä puuhissa, ja ei.. ei noi jutut multa oikein onnistu. Sen takia mulla on ollut kappalemääräisesti vähänlaisesti miehiä ikään nähden. Hyvänä puolena voidaankin pitää sitten sitä että meikä ei lutkailua tue!! (kun en ikinä saa mitään aikaiseksi vaan juoksen karkuun) :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      278
      6205
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3248
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2981
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2407
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1827
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1582
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      196
      1539
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe