Voisitko myydä itseäsi

rahasta

Niin?

14

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myy itseään markkinatalouden syövereihin.

Joidenkin arvo on korkeampi mitä toisten.

• scale

Huoraan tällä työmaalla, vaikka ei yhtään huvita.

• enkä osta

olen työssä mikä on mun harrastus ja nautinto. mut sit oikeesta itsensä myymisestä. täällä miehet väittää et huoraamisen sais laillistaa ym mut kuin moni niistä ois ite valmis peppua antamaan. Tai sit jos lapsi, äiti tai sisko joutuis niin pahaan taloudelliseen jamaan et joutuis tollaseen työhön. Sit vois olla eri ääni kellossa.

• ,,,,,

jos joku ostaisi

• Papeete1

Joo tai riippuu miten itseäni myyn. Seksinmyynti onnistuu muttei missään nimessä periaatteiden tms. myynti.

• bvdbdfbd

No ei kukaan sun periaatteita varmaan haluaisikaan ostaa. Kirjoitit, että seksin myynti onnistuu. Onko sulla jotain hintoja kertoa, ja paikkaa ja aikaa tietenkin?

• Papeete1
        bvdbdfbd kirjoitti:

No ei kukaan sun periaatteita varmaan haluaisikaan ostaa. Kirjoitit, että seksin myynti onnistuu. Onko sulla jotain hintoja kertoa, ja paikkaa ja aikaa tietenkin?

Periaatteiden sun muiden myynnillä sitä, ettei mua voida ostaa myötämieliseksi oikein yhtään mihinkään. Olen sitä mieltä mitä olen, ja korruptioyritykset ovat täysin turhia.

Hassua sinänsä.. mua on yritetty ostaa houkuttelemalla uusilla autoilla ja etelänmatkoilla yms mutten suostunut edes harkitsemaan sekunttiakaan. En ala sellaiseen toimintaan enkä esittään ihastunutta yhtään kehenkään pelkän rahan takia. Raha on periaatekysymyksiin yms. verrattuna täysin arvotonta. Minkään kälysen etelänmatkan takia en anna persettä yhtään kenellekkään tai siitä ilosta että saa istua hienon auton kyydissä, enkä suostu kenenkään äijän loiseksi ja alistettavaksi rahan takia. Ne on muut naiset jotka tuota harrastaa.

Rehellinen raha-seksistä-systeemi ilman valheellista tunteiden näyttelyä yms. taasen onnistuu loistavasti. Se on rehellistä ja suoraa toimintaa eikä tarvi yrittääkään alistua äijän määräysvallan alle pompoteltavaksi euronkiilto silmissä. Siinä minä "työlläni" ansaitsen rahan ja se on taatusti minun sen jälkeen eikä tarvi almuja anella eikä mielistellä ketään. Sillä saa tehdä mitä itteensä huvittaa silloin kun itteensä huvittaa.

Ei mulla ole nyt vastaanottoa muuton takia :D

• bvdbdfbd
        Papeete1 kirjoitti:

Periaatteiden sun muiden myynnillä sitä, ettei mua voida ostaa myötämieliseksi oikein yhtään mihinkään. Olen sitä mieltä mitä olen, ja korruptioyritykset ovat täysin turhia.

Hassua sinänsä.. mua on yritetty ostaa houkuttelemalla uusilla autoilla ja etelänmatkoilla yms mutten suostunut edes harkitsemaan sekunttiakaan. En ala sellaiseen toimintaan enkä esittään ihastunutta yhtään kehenkään pelkän rahan takia. Raha on periaatekysymyksiin yms. verrattuna täysin arvotonta. Minkään kälysen etelänmatkan takia en anna persettä yhtään kenellekkään tai siitä ilosta että saa istua hienon auton kyydissä, enkä suostu kenenkään äijän loiseksi ja alistettavaksi rahan takia. Ne on muut naiset jotka tuota harrastaa.

Rehellinen raha-seksistä-systeemi ilman valheellista tunteiden näyttelyä yms. taasen onnistuu loistavasti. Se on rehellistä ja suoraa toimintaa eikä tarvi yrittääkään alistua äijän määräysvallan alle pompoteltavaksi euronkiilto silmissä. Siinä minä "työlläni" ansaitsen rahan ja se on taatusti minun sen jälkeen eikä tarvi almuja anella eikä mielistellä ketään. Sillä saa tehdä mitä itteensä huvittaa silloin kun itteensä huvittaa.

Ei mulla ole nyt vastaanottoa muuton takia :D

niitä, joiden kanssa asiakkaat ajautuvat vain juttelemaan? Meinaan, että tuossa tekstissä olennaista oli vain se viimeinen rivi. Noh, ehkä palataan asiaan kun olette muuttaneet uusiin tiloihin!

• Papeete1
        bvdbdfbd kirjoitti:

niitä, joiden kanssa asiakkaat ajautuvat vain juttelemaan? Meinaan, että tuossa tekstissä olennaista oli vain se viimeinen rivi. Noh, ehkä palataan asiaan kun olette muuttaneet uusiin tiloihin!

Kun ei ole kokemusta enkä mä mihinkään uusiin tiloihin muuta tai ei tuollain sanota perheen kodin vaihdosta :)

• Papeete1 kirjoitti:

Kun ei ole kokemusta enkä mä mihinkään uusiin tiloihin muuta tai ei tuollain sanota perheen kodin vaihdosta :)

nyt ei miehen logiikka pelaa, vaan putkimallilla mennään;)

• bvdbdfbd

Sitä vois myydä itseään? En mä ainakaan mistään keitetyistä porkkanoista myis.

• Työssä myyn aikaani ja ammattitaitoani työnantajalle.

Siinä perinteisessä mielessä en missään tapauksessa haluaisi itseäni myydä. Jos perheeni olisi kuolemassa nälkään, ja itsensä myyminen olisi ainoa vaihtoehto pelastaa lasten henki, olisi tietysti pakko. Järjellä en osaa selittää, miksi ajatus seksin myymisestä (jos sitä joutuisi itse tekemään) ja seksiä ostavista ihmisistä etoo, inhottaa, kuvottaa, oksettaa.

• random_N

Työ kai on sitä, tavallaan?

Se perinteinen prostituutio sitten... Ei se nyt ykkösvaihtoehto ole, mutta ei myöskään mahdoton ajatus. On paljon asioita joita en usko pystyväni tekemään vaikka hengen menolla uhattaisiin, mutta prostituoituna voisin työskennellä (jos asiakkaita olisi) henkeni pitimiksi kyllä.

En sitten tiedä millaisessa muodossa oma pää sen kestäisi ja kestäisikö oikeasti lainkaan. Nykymalli lienee helpompi psyykkisesti.

• maniamania

työlle olen myynyt. Senkin vain siksi, kun en ole keksinyt muuta tapaa selvitä arjesta ilman rahaa. Seksiä en myisi. En voisi katella päälläni ähiseviä ukkoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      278
      6205
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3248
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2981
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2407
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1827
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1582
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      196
      1539
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe