Golden rax sucks

Oululainen pizzanpurija

Vittu että mä inhoan Golden raxin buffettia.

Kaikki alkaa sillä hetkellä ku aivan saatanan nälkäisenä kävelen siihen salaattiosastolle, ja se hirveä haju
leijailee sieraimiin. Sillä hetkellä tekee jo mieli kääntyä takasi ja kävellä vessaan leksaamaan.

Selvittyäni siitä ensijärkytyksestä siirryn siihen pizzojen eteen, vain huomatakseni että 12v tero-kyllikki on
juuri viemässä viimeistä syötäväksi kelpaavan näköistä pizzapalaa, noh onhan tuossa noita ihania vaihtoehtoja.
On lasagnea,lihapullia,nakkeja,ja nyt kun on vielä jotku vitun herkkuviikot niin aivan mahtavia hampurilaisia.
Huomattavasti paremman hampurilaisen vaan saa kun käy kaupasta ostamassa 6kpl hintaan 2e. Lasagne on seissyt
paikoillaan varmaan 6 tuntia ja maistuu aivan järkyttävälle paskalle, sipulirenkaat on pelkkää mössöä.
Ainoa syötävä artikkeli koko tiskissä taitaa olla ne naurettavan lihaisat kanasysteemit.

Jos vielä palataan niihin pizzoihin, niin mitä merkitystä silläkään on minkä niistä ottaa kun kaikki maistuu
samalle saatanan teollisuushallin seinälle, ylipäätään jos niissä joku maku oliskin, niin minkä vitun takia noiden
vaihtoehtojenki pitää olla niin perseestä?

Teeppä se virhe että ruokailun päätteeksi otat automaatista kahvia, saa kovempipakkisetki kaverit pidättää ihan
tosissaan jos meinaa ehtiä kotiin vessaan!
Siis tietty se vaatii sen että ylipäätään on ollut
niin rohkea että on saanut sen kupin sitä myrkkyä
juotua.

Puhumattakaan siitä "jäätelöstä" Veikkaan vahvasti että se massa on peräisin Kiinasta jostain qin-dynastian ajalta
jolloin sitä on käytetty laastina Kiinan muurin rakentamiseen, rabbe on tilannu sitä jonku tsiljoona kiloa ja
höystäny vähän vaniljasokerilla makua sekaan.

Ihmettelen syvästi niitä sankkoja joukkoja jotka rahansa tuonne buffetruokailun irvikuvaan kantaa, oli ainaki
tämän jätkän aivan viimeinen kerta!

40

7396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raxissa käynyt

      Pitää minunkin avautua kun kävi viimeksi niin ärsyttää.

      Ensinnäkin hinta, joka Buffetateriasta on 9.50eur. Samalla hintaa tai edullisemmin saa perusraflasta esim. lehtipihviä jne. josta olen aina tullut täyteen. Tajusin viimeks raxissa käytyäni että minun on turha maksaa mauttomasta pöperöstä enemmän kuin kunnon pihvistä.

      Raxissa ne hampurilaiset oli jotain niin karseeta että 20 centin kaupan hampurilaisetkin itse tehtynä on moninkerroin parempia.

      Lihapullat ja nakit einestasoa, parempia eineslihapullia saa Lidlistä(ruotsalaisia) ja hintaa noin 4eur/kg.

      Pizzat oli mauttomia, en tiedä onko niissä liian vähän täytettä kun kaikki maistuu samalta...siis pelkälle pizzapohjalle.

      Lasagne oli minun makuun muuten suht OK, mutta kun oli viimekerrallakin seisonut siellä lämpölevyllä liian kauan(varmaan just sen 6 tuntia), niin lasagnelevyt oli mennyt liisterimäiseksi.

      Kanan siivet on maultaan OK, mutta niistä ei lähde nälkä vaikka söis niitä tunnin.

      Salaatti on mitä on, usein jossain salaattikulhossa on esim. aurajuustoa tippunut kun ihmiset on tiputtanut sitä ahnehtiessaan aurajoostoa.

      Pizzoja tms. herkkuja ei viimeks enää sen jälkeen kamalasti tehnyt mieli ottaa kun joku pikkukakara kävi kaikki lääppimässä läpi.

      Muutenkin syöminen raxissa ei ole niin mukavaa kun lapset kiljuu ja rynnii, käy hakemassa pizzaa jne. ilman että laittaa sitä lautaselle....ne napsii sieltä seisovasta pöydäst niit suoraan suuhun.

      Viime kerralla kaiken epämiellyttävyyden kruunas teinilauma joka kikatti ja nauroi niin kovaan ääneen ettei pystynyt edes omia ajatuksia kuulla.

      Eli enää en mene raxiin, koska pizzoja lukuunottamatta kaikki ruoka siellä on einestä. Jos minä haluan einestä, ostan kaupasta parempitasoista ja halvemmalla. Alkoi viimeks niin ärsyttää se ruoan laatu ja se että lapset sorkkii pizzat paskasilla käsillään.

      • Merani

        Pakkoko siellä Raxissa on sitten käydä jos on niin paskaa? Saatteko jotain omituista tyydytystä siitä että käytte siellä pidättelemässä oksennustanne ja tulette sitten valittamaan netin keskustelufoorumille? Ei luulis olevan vaikeaa ohittaa Raxit sunmuut buffetit ja mennä jonnekin sellaiseen paikkaan josta pitää.


      • soppakauha!!!
        Merani kirjoitti:

        Pakkoko siellä Raxissa on sitten käydä jos on niin paskaa? Saatteko jotain omituista tyydytystä siitä että käytte siellä pidättelemässä oksennustanne ja tulette sitten valittamaan netin keskustelufoorumille? Ei luulis olevan vaikeaa ohittaa Raxit sunmuut buffetit ja mennä jonnekin sellaiseen paikkaan josta pitää.

        Käsittääkseni tämä kyseinen foorumi on myös "avautumista" varten, korjaa jos olen väärässä!!!


      • ----

        Mistä "perus raflasta" saat kunnon lehtipihvin alle 9,50? vai laksetko siihen mukaan kenties esimerkiksi ABC:n tai jonkun muun huoltoaseman ravintolat...?


      • ei eininestä:

        "Eli enää en mene raxiin, koska pizzoja lukuunottamatta kaikki ruoka siellä on einestä. Jos minä haluan einestä, ostan kaupasta parempitasoista ja halvemmalla."

        Mä käyn raxissa usein syömässä salaatin, keiton ja leipää. Nekään eivät ole eineksiä...


      • asiasta tietävä
        ei eininestä: kirjoitti:

        "Eli enää en mene raxiin, koska pizzoja lukuunottamatta kaikki ruoka siellä on einestä. Jos minä haluan einestä, ostan kaupasta parempitasoista ja halvemmalla."

        Mä käyn raxissa usein syömässä salaatin, keiton ja leipää. Nekään eivät ole eineksiä...

        Kyllä ne siellä vain niitä eineksiä käyttävät, ei ole pakko uskoa. Ei kai ne käsittääkseni sitä edes mitenkään salaa.Vai luuletko että ne flikat siellä itse tekee lasagnet, lihapullat sun muut? :)


      • ei vehnää :(
        asiasta tietävä kirjoitti:

        Kyllä ne siellä vain niitä eineksiä käyttävät, ei ole pakko uskoa. Ei kai ne käsittääkseni sitä edes mitenkään salaa.Vai luuletko että ne flikat siellä itse tekee lasagnet, lihapullat sun muut? :)

        salaattibuffet, johon siis sisältyy sosekeitto, (ja pizzataikinasta pyöräytetty "leipä")maksaa 6,95. Tässä kohtaa hinta on ihan kohdillaan, vaikka salaattipöydän kananmunat on keitetty pingispalloiksi, mutta vatsansa saa täyteen. Sensijaan hinta ei enää ole kohdillaan koko buffeessa, jossa ei juuri muuta syömistä ole, kuin chickenwingsit (jos henkilökunta on muistanut sen lokeron täyttää)


    • vihavihavihavihaviha

      Jos kurmeeta haluaa niin pitää olla valmis kaivamaan kuvetta. Nykyisillä katteilla puffetin hinta on hämmästyttävän alhainen.

      Eli, joko kaiva lisää kuvetta ja valitse muunlainen ravintola tai osta tarpeet kaupasta ja kokkaa just sellaista joka iskee sun makuun kuin häkä.

    • Oululainen Pizzanpurija

      Lähinnähän nyt kyse oli enimmäkseen avautumisesta.

      Enköhän mä nyt jumalauta tiedä että mikä nyt eteen, vai ajattelitteko nyt oikeasti että mä kuolen nälkään ku en enää raxiin voi mennä?

      Ja jos tuo napapiiri-heitto nyt jotenki oli mua kohti heitetty niin kannattaiskohan painella takas sinne maantiedon tunneille?

      • eipä

        Oulu nyt ole NIIN kaukana napapiiriltä, että sillä olisi MITÄÄN merkitystä vähän kauempaa katseltuna...


      • eipä
        eipä kirjoitti:

        Oulu nyt ole NIIN kaukana napapiiriltä, että sillä olisi MITÄÄN merkitystä vähän kauempaa katseltuna...

        tietty, samalla periaatteella helsinki kuuluu viroon ja joensuu venäjälle....

        Näin täältä etäämmältä tarkasteltuna...


      • ei ollut
        eipä kirjoitti:

        tietty, samalla periaatteella helsinki kuuluu viroon ja joensuu venäjälle....

        Näin täältä etäämmältä tarkasteltuna...

        KUULUMISESTA kyse vaan sijainnista.


      • joka palstalla

        Olen ihan samaa mieltä, kuin tuolla edellä, että jos se Raxin ruoka (en koskisi edes metrin kepillä) on niin paskaa, mitä ihmettä sinne menet.

        Hintahan on jo aika kova ja samalla rahalla oikeasti syö kunnon lunchin, mikä ei tarkoita ylipäätään noiden mättöpaikkojen tasoa, vaan ihan muuta. Stadin keskustassa on hyviä lounaspaikkoja joka lähtöön. Ja tietysti myös muualla.


    • penamurse itiksestä

      Vittu kuka pässi menee edes syömään tommoseen mestaan missä kaikki kylän somalit,työttömät,dokut,pennut,mustalaiset ja muut runkut menee räkimään ja lääppimään "kultaisen buffen"antimia.Jos haluaa syödä halvalla mene lideliin ja osta 3 egellä 3 pizzaa ja 1 egellä 2 litraa limua!Jos vielä läskiseen pömppöön mahtuu osta vittu 2 kg jädee kaupan päälle yhteishinta tulee olemaan 5,25€.Vieläkö pömppöön mahtuu?
      Tee toinen rundi mutta mee ekaks pirjoomaan ne vanhat safkat vessaan.

    • eka ja vika kerta

      Oli melkoinen pettymys koko paikka Tampereen Hämeenkadulla. Henkilökunta tympeetä, epäsiisti paikka, ruoat lopussa, wc hajalla, karmea rasvan lemu jne. Muksut odotti kovasti käyntiä, mutta eivät enää toistamiseen halua sinne. Pizzat kylmiä ja mauttomia, eineslihapullat vetisiä eikä lihasta tietookaan, ei nakkeja, ei lasagnea, salaattipöydässä säilykepurkki eineksiä, sipulirenkaat palaneita. Hinta/laatusuhde tähänasti kokemistani ruokapaikoista surkein. Melkoista rahastusta ja asiakkaiden aliarviointia koko touhu.

    • ei miellyttänyt

      Tuollainen mättöpaikkahan se on. Sinne menee perheet joka kolmas lauantai "arjesta irtautumaan".

      Rasvaa ja jauhohöttöä...

      Joskus ihan herjalla olen mennyt sinne ja syömisen lomassa tarkkaillut jengiä, melko menoa on. Joku kai käy laattaamassakin välillä veskissä? mikä se haju muuten tosiaan on niiden salaattien luona, olen myös ihmetellyt, eihän jonkun kurkun ja tomaatin niin pidäis haista.

      • roosa ja minna

        joooooooooo no niihä se kyllä on että ne pitsat on siellä kyllä aika suolesta paitsi ei kaikkien mielestä ja ne kaikki maistuu samalle. ja sipulirenkaat on vetisiä. mutta niitä on pakko syyä. MUTTA SIINÄ SALAATISSA EI OO MITÄÄN VIKAA. sitä ei saa kyllä dissata :--( ja mikä siinä jätskissä muka on vikana! sehä on iha jees! mutta se hillo on pahaa.
        ja rax on kamalan kallis, siihen nähen mitä sielä tarjotaa.
        aamen :------)


    • Pizzaface

      En nyt noin kauheasti lähde haukkumaan, kyn yleensä on suht. ok meininki Raxissa ollut, mutta kyllä se on tullut todettua, että kuivahkoja ne pizzat ovat eikä täytettä juuri ole. Parempaa saa muualta, mutta toisaalta Rax toimii silloin kun on ihan älytön nälkäpaniikki eikä ajatus toimi ja on pakko saada jotain sapuskaa nopeasti, niin tuonne kun menee, pääsee saman tien mättämään. Olettaen tietysti, että niitä pizzoja on valmiina, mutta kyllä siellä yleensä aina jotakin on ollut, että pääsee alkuun.

    • HemmoHemuli88

      Olen elämäni aikana käynyt muutaman kerran eri Raxeissa ja jotenkin aina onnistunut sulkemaan silmäni siltä tosiasialta, että tuolla 9,50 €:n hinnalla saa monesta paikasta laadukkaampaa ruokaa. Monissa vähintäänkin keskinkertaisissa ravintoloissa, kuten esim. Lahden "Santa Fé":ssä, kalleinkin lounasvaihtoehto maksaa alle tuon 9,50 €. Monissa opiskelijaruokaloissa ruoka on suorastaan hyvää ja hintaa ilman opiskelijakorttia kertyy noin 5 € ja ateriaan kuuluu vesi sekä salaatti- ja leipäpöytä. Minun nähdäkseni Raxin ainoa todellinen markkinointivaltti on nimenomaan se, että syödä ja juoda saa niin paljon kuin sielu ja vastalaukku sietävät. Hinta-laatusuhde ei mielestäni todellakaan ole kohdallaan. Hinta-määräsuhde sitä vastoin kyllä saattaa olla sitä, jos oikeasti haluaa ja kykenee syömään muutaman keskivertoaikuisen päivittäisen ravinnonsaantitarpeen edestä.

    • järkyttävää

      mitä vttua te siinä inisette raxin huonoista ruoista! olkaaa ilosii et teillä edes on sitä hiton ruokaa! -.- just tollasii kaikki suomalaiset on, niin itsekkäitä.

    • timoteeous
    • Kukkanen

      -voi hyvät ihmiset, jossei kelpaa nii olkaa menemättä, -ei tarvia "avautua" täällä. -Pistäkää se raha kauppaan ja syökää mitä mielitte, lapsellista marmatusta tollanen

    • mahtavamopo

      Just hienoo et ihmiset avautuu täällä! Onko sillä mitään väliä jos ne täällä kiroaa, kunhan ei julkisis paikois huutele =)

    • älkää avautuko

      ei mun mielest raxis oo pahaa ruokaa.
      ainaki viimeks ku mä kävin siel nii siel oli hyvää.
      älkää valittako

    • kasvissyöjä-

      Rax on lopettanut salaattibuffetin tarjoamisen. Koko buffet olisi pitänyt ottaa ja maksaa tietenkin täysi hinta. En todellakaan rupea maksamaan kasvissyöjänä 10 euroa pelkistä salaateista. No, menettivät ainakin yhden asiakkaan. Huono juttu myös niiden kannalta, jotka haluaisivat syödä vähän kevyemmin ja maksaa myös vähän vähemmän, onhan liha tunnetusti kalliimpaa kuin kasvikset. Vaihtoehtojen karsiminen rahanhimossa karsii myös asiakkaita.

    • eka ja vika kerta

      mulki tuli kerra mitta täytee raxis , ensinnäki ku me käveltii sinne myyjät kahto jo sillo meitä vitun pitkää , ja sit ku ei me päätetty ostaa mitää ku meijä kaveri oli siel syömäs nii , okei me tehtiin väärin , mut ku me maistettii siltä ihan pikkusen sitä ruokaa nii se tarjoilija tulee ja sanoo et joudutaa maksaa buffetti hinta ja poistumaan sen jälkeen , ensimmäinen ja viimene kerta ku kävin siel EI ENÄÄN IKINÄ RAXII! -.-

      • 1+3

        Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Eihän tuosta sotkusta jaksa erkkikään pähkäillä mitä siinä oikein yritetään sanoa. Kamalaa tekstiä, kuin suoraan jonkun teini-jonnen suusta.

        Toiseksi, jos ongelmasi oli siis se, että ette saaneet varastaa vapaasti ruokaa ravintolasta, niin ongelmamon tosiaankin teidän, ei Raxin. Itse olisin vetänyt turpiin koko jengiä ja lähettänyt maijan kyydissä asemalle selvittämään palvelualan yritysten maksukäytäntöjä.


    • kersoille kuria!

      Raxissa on oikein maittavat sapuskat, siitä en valita. Ainoo häiritsevä tekijä on ne kauhukakarat, joita on Raxit aina pullollaan. Ne kakarat juoksentelee ja säntäilee siellä ku päättömät kanat, ja pitää hirveetä meteliä. Kaiken lisäks ne todellaki käpälöi niitä ruokia paskasilla räpylöillään. Ja vanhemmat vaan kattelee ylpeenä kullanmurujensa touhuja.

      Ymmärrän kyllä että Rax on perheravintola, joka houkuttelee laiskoja perheenäitejä ku ei jakseta ite tehä ruokaa. Mutta kaikesta huolimatta muille ruokailijoille pitäisi antaa ruokarauha. Minä en todellakaan kato hyvällä niitä kurittomia kakaroita, jotka saa riehua ravintolassa samaan tapaan kuin jossain fucking Hoplopissa.....

    • PEACE&UNITY

      mulla tulla hirvee turvotus ja vehnäjauho pieru jos käydä rax golden shower, ei kelvata enää mulle. parempia paikkoja on kuin muurhahaisia keossa

    • rixraxpixpox

      Raxit on pahinta mitä lapsellesi voit tarjota.

      Haluatteko todella opettaa mukuloillenne että ravintola jonka konsepti on tarjota halvalla tehtyä, epäterveellistä ja laadutonta moskaa niin paljon kun jaksat syödä on just se ravintolan ja ulkona syömisen idea ?

      Me käymme lasten kanssa vähän harvemmin ulkona mutta käymme vastaavasti laadukkaammissa paikoissa.

      Yksi hyvä kriteeri laaduttaa ravintolaa on tutkia löytyykö lapsille leikkipaikka, jos löytyy , emme mene. Ravintolaan ei mennä syömään mättöä ja leikkimään, (suomi on täynnä leikkimiseen tarkoitettuja leikkipustoja for god's sake, menkää erikseen leikkimään ja erikseen syömään). Ravintolaan mennään rauhoittumaan ja nauttimaan laadukasta ruokaa.

      Ja turha mussuttaa että lapset eivät jaksaisi odottaa ja aiheuttaisi häiriötä hienommassa raflassa... meillä sentään vanhemmalla pojalla adhd ja aivan hyvin olemme hänenkin kanssa pystyneet käymään syömässä ilman leikkipaikkoja, ja kukaan ei ole kertaakaan valittanut että oltaisiin oltu häiriöksi, toista se on kun raxin kiljuvat kakarat hirviövanhempineen.

    • fg132

      Niin, totta on, että sen RAX:ssa syömisen pilaa ne kakarat jotka kiljuu ja mättää ruokaa suoraan suuhun sieltä buffasta. Eikö vanhemmilla oikeasti ole mitään sanavaltaa enää lapsiinsa, ja voisivat sanoa, että noin ei tehdä. Sinne mennään lautasen kanssa ja käytetään ottimia joita sinne on laitettu. En kuitenkaan halua kaikki lapsiperheitä taas mollata, on myös hyvin käyttäytyviä lapsia. Muistan parikin kertaa, kuinka lapsi on ollut vierelläni eikä ole ylettynyt ottamaan ruokaa ja kohteliaasti pyytänyt minua jos antaisin hänelle sieltä jotain. No tietenkin siinä kohtaa autetaan lasta. Ne pizza ja muut kauhat saisi kyllä tehdä jostain aineesta mikä ei kuumene siihen 100C asteeseen, kai se on jokin tapa pitää asiakkaat loitolla lämpimistä ruuista. Itse pidän rax:ssa käymisestä pari kertaa vuodessa, sellainen mättöpäivä kaverien kesken.

    • suomisuckonpaskaiusa

      Mun mielestä raxi on hyvä paikka oon reilu tunnin päästä lähhös mättäää sinne kamun syndeille. Ei rax ole välttämättä semmoinen että kaikenmaailman runkkarit runkkaaa koneen ääressä monta tuntia ja,kun nälkä yllättää he menevät ahtamaan vatsan täytee ja ottamaan ruokaa mällisineen käsineen. Mutta kyllä minua akin ärsyttäää ne suomalaiset esa nahka pikku pojut ja ne ääliöt SUOMALAISET mammat mitkä on kauhean läskejä jä puhuu pahaa selän takana.

    • ent as

      hinnat noussut reilusti, onko se jälkiruokabuffet kokeilu vaan vai tullut jäädäkseen? Ei taida saada enää jädee eurolla..

    • timoelviseeronörttih

      Akseli leino ja topias tuuri on homoja
      Ja myöskin tomi kaijansinkko

    • syöppö

      Riippuu tietenkin Raxista, että missä päin se sijaitsee, koska leppävaaran Rax on todella hyvä varsinkin nyt, kun se remontoitiin ja jotenkin ruuatki parani

      • Golden Shower

        Ei ole olemassa seisovaa pöytää vaan buffet tai noutopöytä.

        Rax on kammottava paikka. Eineksiä ja kuivia pitsäläpysköitä.

        Paksut rekkamiehet ja duunarit käyvät siellä ahmimassa. Likaisella lautasella haetaan lisää. Kaavitaan pizzalastalla pizzaa hieroen vanhat lasagnen jämät lautasella....yäk !!!!!!!

        Ala-arvoista ruokaa suht kovalla hinnalla. Laadukkaan pizzan saa halvemmalla.


      • Rax on hyvästä
        Golden Shower kirjoitti:

        Ei ole olemassa seisovaa pöytää vaan buffet tai noutopöytä.

        Rax on kammottava paikka. Eineksiä ja kuivia pitsäläpysköitä.

        Paksut rekkamiehet ja duunarit käyvät siellä ahmimassa. Likaisella lautasella haetaan lisää. Kaavitaan pizzalastalla pizzaa hieroen vanhat lasagnen jämät lautasella....yäk !!!!!!!

        Ala-arvoista ruokaa suht kovalla hinnalla. Laadukkaan pizzan saa halvemmalla.

        Ainakaan itse en ole nähnyt yhtäkään duunaria siellä tai ainakaan en ole kiinnittänyt huomiota niihin. Siellä käy ihan normaalia porukkaa ja en sanois sitä lautasta likaseksi, ellei ne ole jo valmiiksi likaisia, kun ne annetaan käteen, vai tarkoitatko, että lautaset pitäisi pyyhkiä puhtaaksi ennen kun hakee lisää? Samaa ainesta se "lika" on kuin ne kaikki ruuat, jotka lopulta suuhun menee.


    • PettynytRuokailija

      Kävin raxissa eilen, olen käynyt ennenkin ja silloin ruoka ei ollut pilaantunutta, mutta eilen illasta halusin herkutella ja taidan tehdä kotona ruokani tästä lähtien tai käydä jossain oikeassa ravintolassa. Aloitin salaatista, se haisi erittäin pahalle, en tiedä mikä niistä, mutta otin jokatapauksessa raejuustoa ja salaattia. Söin myös pizzaa, 2 pientä nakkia ja yhden kanapalan. Ja keiton. Luulen että salaatti oli pilalle mennyttä, alkoi oksettaa jo syödessä ja se ei helpottanut että sain hetken nautinnon mausta pizzan kanssa, yritin jokatapauksessa syödä loppuun asti ja niin lähestulkoon teinkin, samalla saaden pieniä oksennusentunteita ja kakistuksia. Lähdin pois hieman huonovointisena, meni 40minuuttia niin piti käydä vessassa. Yöllä heräsin ripuliin ja painajaisiin 2 kertaa. Nyt on aamu, minulla on vatsa aivan sekaisin, jos ajattelen ruokaa oksettaa ja päätin pitää vesipaaston että tästä selvitään, soittaa kyseiseen puljuun ja valittaa. Koko aamun ravannu vessassa ja pientä lämpöä pukkaa. Jos söisin oksentaisin.

      • Hintalaatusuhdeok

        Mä oon saanu raxissa hyvää asiakaspalvelua ja mun mielestä ruoka on kaikilta osin ihan syömäkelpoista. Mahan saa kyllä täyteen joten hintalaatu suhde mun mielestä kohdallaan. Mukaan otettava Boxi on ihan mahtava ja sellanen tulee sillontällön käytyy hakemassa.


      • sipulipurjo
        Hintalaatusuhdeok kirjoitti:

        Mä oon saanu raxissa hyvää asiakaspalvelua ja mun mielestä ruoka on kaikilta osin ihan syömäkelpoista. Mahan saa kyllä täyteen joten hintalaatu suhde mun mielestä kohdallaan. Mukaan otettava Boxi on ihan mahtava ja sellanen tulee sillontällön käytyy hakemassa.

        Onkohan tarjoilun laadussa paljon vaihtelua ketjun eri paikoissa? Näistä pitäisi ilmoittaa suoraan sinne, missä on asioinut, eikä vain valittaa Suomi24:lla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe