Onko 13-vuotiaalla mahdollisuuksia alottaa joukkuevoimistelua jos osaa esim. spagaatin, sillan yms.?
JOUKKUEVOIMISTELUSTA! KAIKKI KATTOO!
3
577
Vastaukset
- jjoukkuevoimistelijaa
Itekki alotin joukkuevoimistelun 'vasta' 15-vuotiaana ja nyt oon 17 :) Enkä osannu mitään ennenku alotin sen :)
- ...
Itse alotin 12 vuotiaana (täytin pian 13) ja en osannut yhtään mitään. Kyllä siitä sitten aika nopsaan spagaattiin sun muihin venyi.
Ja jos kerran saat jo spagaatin ja sillan niin vielä parempi.
Eli alota vaan. Parempi alottaa nyt, kun katua sitten joskus. - harrastevalmentaja
Heips!
Nykyäänhän on se ihana tilanne että on olemassa harrastejoukkueita juuri teitä "myöhemmällä iällä" aloittelevia varten. Sinne vaan mukaan, on myös harrastekisoja.
Ja eihän sitä koskaan tiedä, mitä lahjoja susta löytyy - ahkeran harjoittelun jälkeen voit hyvinkin löytää itsesi kilpajoukkueesta.
Mutta siis harrastejoukkueet myös kilpailevat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790