Helsingin asema-aukion mittari näyttää säännönmukaisesti noin 3 astetta lämpimämpää kuin mitä ilma todellisuudessa on. Kun sitten lähdetään ajamaan katumaasturilla Kaisaniemenkatua kohti Paloheinää, matkalle osuu ainakin kahdeksan mittaria joista vain yksi (hakaniementorin) mittari näyttää oikein. Kaikki muut näyttävät säännönmukaisesti 2-3 astetta liikaa, huippuna Tuusulantien mittari Paloheinän liittymässä, joka näyttää 6 astetta liikaa.
Kyseessä on ilmiselvä ilmastofasistinen salaliitto. Mittarit on manipuloitu näyttämään liikaa, jotta kansa pysyy nöyränä. Ei kansaa näin petetä. Jos mittari näyttää paukkupakkasellakin aina plus kolme, tyhminkin tajuaa että nyt asiat eivät ole kohdallaan.
Jos kerran lämpömittari on kannanotto, ehdotan vaihtoehtomittareiden asettamista strategisesti tärkeisiin paikkoihin kuten liikenteellisiin solmukohtiin. Totuus esiin lämpötiloissakin.
lämpömittarien ilmastofasistinen salaliitto
6
439
Vastaukset
- Voimaa peliin!
Virallinen totuus kaipaa kipeästi rinnalleen aktiivista kansalaisvaikuttamista ja vaihtoehtoa. Haastan kansalaisjärjestöjä mukaan rakentamaan oikeudenmukaisuuden ja tasa-arvon nimissä Varjo-FMI ja Varjo-IPCC. Virallinen lämpömittari ei ole kestävää kehitystä, vaan se ajaa vain hallitsevan valtaeliitin etuja!
- raindog
Onnea, olet juuri voittanut Vuoden Paranoidi-palkinnon. Palkinnoksi foliohattu ja tuopillinen haloperidolia.
- Oikea maasturi ja kauppakassi
Olen huomannut ihan saman asian. Minäkin asun Paloheinässä ja ihan oikean maasturimme mittarikin todistaa sen. MOT sanoo kauppakassimme lämpömittari. Toi oli muuten hyvä juttu tuo vähäpäästöoisten autojen hinnalasku. Nyt monilla on varaa ostaa vanha auto myös opiskelijalastensa käyttöön!
Paloheinässä on muuten usein talven tuntua, kun keskustassa on LP-keli.
Sitä tässä väittelyssä olen ihmetellyt, ettei Raindog, Agrafatti & co tee mitään konkreettista, jos kerran ovat varmoja ilmaston lämpenemisen syistä. Jos paloa olisi kuten lähetyssaarnaajilla omassa uskossaan muinoin, niin lähtisivät laittamaan vaikka kiinalaisia kuriin. Sinnehän aika tuoreen Hesarin mukaan rakennetaan 2 uutta kivihiilivoimalaitosta joka viikko sähköä tuottamaan. Katsoisivat ainakin, että laittavat viimeisintä huutoa olevat ilmansuojelulaitteet niihin ja ottaisivat hukkalämmön talteen. Työsarkaa olisi myös autoistumisen ja yleisen sikiämisen parissa. Jos noita pahimpia kansoja ei saada kuriin, omat ponnistelumme taitavat mennä suurelta osin hukkaan. Kun Kiina, Amerikka ja muutamat muut maat näyttävät esimerkkiä näissä päästöasioissa meille pienille kansoille, vaihdan minäkin autoni pienempään. Tosin Suomen olosuhteet kyllä usein puoltavat sitä, että hangessakin pääsee kulkemaan - no katsotaaan sitten mitä mahdollisuuksia julkinen puoli tarjoaa päästä Paloheinästä ihan mihin vaan.- raindog
"Sitä tässä väittelyssä olen ihmetellyt, ettei Raindog, Agrafatti & co tee mitään konkreettista, jos kerran ovat varmoja ilmaston lämpenemisen syistä."
Mitähän konkreettista minun pitäisi tehdä? Olen lopettanut lentämisen, autoilun, lihansyönnin ja turhan energian kulutuksen. Kirjoitan ja käännän ympäristöaiheisia artikkeleita nettiin. Olen mukana Carrotmob-toiminnassa. Lisäksi edesautan kehitysmaiden väestönkasvun hidastumista maksamalla yhden tyttölapsen peruskoulun. Odotan että muut tekevät samoin, omien resurssiensa mukaisesti. Kiinan ympäristöpolitiikassa en ole kovin suuri vaikuttaja, myönnän.
Tässä 'keskustelussa' jäi nyt vähän epäselväksi
a) ketkä ovat salaliitossa
b) mitä tekemistä julkisilla lämpömittareilla on ilmastonmuutoksen kanssa
c) miten tämä kaikki liittyy minun toimintaani - raindogille
raindog kirjoitti:
"Sitä tässä väittelyssä olen ihmetellyt, ettei Raindog, Agrafatti & co tee mitään konkreettista, jos kerran ovat varmoja ilmaston lämpenemisen syistä."
Mitähän konkreettista minun pitäisi tehdä? Olen lopettanut lentämisen, autoilun, lihansyönnin ja turhan energian kulutuksen. Kirjoitan ja käännän ympäristöaiheisia artikkeleita nettiin. Olen mukana Carrotmob-toiminnassa. Lisäksi edesautan kehitysmaiden väestönkasvun hidastumista maksamalla yhden tyttölapsen peruskoulun. Odotan että muut tekevät samoin, omien resurssiensa mukaisesti. Kiinan ympäristöpolitiikassa en ole kovin suuri vaikuttaja, myönnän.
Tässä 'keskustelussa' jäi nyt vähän epäselväksi
a) ketkä ovat salaliitossa
b) mitä tekemistä julkisilla lämpömittareilla on ilmastonmuutoksen kanssa
c) miten tämä kaikki liittyy minun toimintaaniVastauksia:
a)Salaliitto
Alkuperäinen kirjoittaja taitaa provosoida. Se ei ihan avaudu, että kuuluuko hän teihin kiihkoilmastouskovaisiin (CO2/ilmastonlämpeneminen, eikä mitään muuta syytä) vai karvinisteihin. Itse taidan olla realisti. Suurimmat ongelmat on saada kuriin USA, Kiina, Intia, Australia jne. USA kuluttaa 40 % öljystä. Kiina lisää kiihtyvällä tahdilla kivihiilen polttoa, ja jos siitä jotakin ymmärtää, niin ei ole hiilen polttoa ilman siihen liittyvää öljyn polttoa. USA:ssa ja Kiinassa syntyy muutamassa tunnissa se CO2-määrä, joka Suomessa koko vuotena. Kasvu vain kiihtyy, koska ihmisten määrä maapallolla kaiken aikaa lisääntyy. Realistina ymmärrän, että kun maapalloon satojen miljoonien vuosina sitoutunut aurinkoenergia (hiili, öljy, maakaasu) vapautetaan muutaman sadan vuoden aikana, voi siitä jotakin aiheutuakin. Tosin samalla pohdin miten maapallon säätömekanismit hoitavat asian ja miten ilmaston luontainen vaihtelu voidaan erottaa kaikista sääilmiöistä. Mietin myös muiden maapallon lämpötilaan liittyvien asioiden vaikutuksia. Jotenkin olen myös huolissani ihmiselämälle välttämättömän hiilen kiertokulusta. Toisaalta ainehan ei häviä mihinkään ja nyt en tiedä miten kaiken aikaa vapautuva hiili pysyisi kierrossa ja takaisi osaltaan elämää tuolle yhä kasvavalle väkijoukolle. Tuota salaliittoa epäilette te CO2/kiihkoilmastouskovaiset, kun joku tiede- tai muu mies on erimieltä kanssanne, kuten myös karvinistit omassa uskossaan.
b)Vastaus b-kohtaan taisi suurelta osin olla edellä. Tuohon listaasi kun lisäät sen, että lupaat olla tekemättä yhtään jälkeläistä, jotta maapallon räjähdysmäinen populaation kasvu saadaan aisoihin ja vaadit samaa kaikilta muilta suomalaisilta, niin olet täydellinen. Kaikella tällä saat sädekehän pääsi päälle ja jopa uskot tekeväsi jotakin, kun sen lisäksi vielä jaksat jankuttaa syvää uskoasi vastapuolen typerysten kanssa. Oikeaa tekemistä olisi tarjolla vaikkapa Kiinassa tai USA:ssa, mutta sen paremmin sinun kuin minunkaan huutoni ei sinne kanna. Kun luovumme öljyn käytöstä, on Kiinassa satoja miljoonia valmiina käyttämään sen vähänkin saadakseen vaikkapa vain matkaradion tai laastia talonsa rakentamiseen (eiliset tv-uutiset). Siirtämällä kaiken teollisuuden Kiinaan voimme olla CO2-vapaa pyhimyskansa, kuten Norja, mutta globaalia ongelmaa emme sillä ratkaise, koska noita elämänsä laadun parantamisen eteen ihan mitä vaan tekeviä on maapallolla miljardeja ihmisiä.
c)Ei kait se mitenkään liity sinun toimintaasi. Olet hyvää tarkoittava typerys, jota me suomalaiset takametsien miehet suurelta osin muutkin olemme, siis minä mukaan lukien.
- :-?
Skeptikko kysyy, että mistäs se mats petteri tietää sitimaasturinsa lämpömittarin näyttävän oikein? Jos seitsemän mittaria näyttää X astetta ja kaksi näyttää Y astetta, olisi loogisempaa olettaa niiden kahden näyttävän väärin.
Nytkö siis on yrityksetkin valjastettu salaliittoon pahojen tiedemiesten ja ahneiden tuulimylläreiden kanssa? Mihin tämä maailma onkaan menossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181