Peruuttamaton, ei pysäyttämätön

raindog

Tähän saakka toteutunut ilmastonmuutos on käytännössä peruuttamaton, mutta se ei tarkoita sitä että ilmastonmuutosta ei voitaisi pysäyttää.

http://ilmasto.blogs.fi/

17

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihiii!

"se ei tarkoita sitä että ilmastonmuutosta ei voitaisi pysäyttää."

Hehheh. Kerropa valopää, miten ihmiskunta pystyisi pysäyttämään jääkauden tulon, jos sellainen olisi tullakseen?

• jepulis

Ihmiskunta on jo siirtänyt seuraavaa jääkautta tupruttelemalla hiilidioksidia ilmakehään.

• mitään ?

Nyt IPCC:kin alkaa kääntää laivaansa pois kurssiltaan.

"länsi-amerikassa kuivuudet viime vuosikymmenellä ja keskiajalla"... KESKIAJALLA????!!!

Koska ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos tullaan hyvinkin pian peruttamaan. Selitykset vain voivat olla mitä mielenkiintoisimpia.
      ...on tehty työtä...CO2:n lämpövaikutusta on saatu tekniikan kanssa pienenemään...jne, jne.

Ihmisen aiheutta mailmastonmuutos on nyt syöksykierteessä, ei voi mitään ja se on oikeaa tiedettä.

Ilmasto muuttuu ja on aina muuttunut. Ei siinä ihmisellä ole mitään sijaa.

• raindog

Kai sinä torakan pieru tajuat että olen kirjoituksen kääntäjä, en sen kirjoittaja. Valita artikkelin kirjoittajalle jos kuvittelet että sinulla on siihen jotain sanottavaa.

• ghhhhghghg
        raindog kirjoitti:

Kai sinä torakan pieru tajuat että olen kirjoituksen kääntäjä, en sen kirjoittaja. Valita artikkelin kirjoittajalle jos kuvittelet että sinulla on siihen jotain sanottavaa.

No mitä helvettiä sinä sitten tuollaista toisten kirjoittamaa paskaa tänne postaat? Senkin perseraato!

• raindog
        ghhhhghghg kirjoitti:

No mitä helvettiä sinä sitten tuollaista toisten kirjoittamaa paskaa tänne postaat? Senkin perseraato!

No jotta sinua ärsyttäisi, ruttonaama.

• Torakan pieru
        raindog kirjoitti:

Olen siis jotain konreettista.
        Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos sitä taas ei ole.

Tokaisu ymmärtämisen kyvykkyydestä tuli aikaisemmista mielipiteistäsi.

Nyt kun olet muuttamassa mielipidettäsi, niin voinet tekstin kääntäjänä alkaa myös ymmärtämään ilmastousskonnon alasajosta.

• raindog
        Torakan pieru kirjoitti:

Olen siis jotain konreettista.
        Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos sitä taas ei ole.

Tokaisu ymmärtämisen kyvykkyydestä tuli aikaisemmista mielipiteistäsi.

Nyt kun olet muuttamassa mielipidettäsi, niin voinet tekstin kääntäjänä alkaa myös ymmärtämään ilmastousskonnon alasajosta.

Mitäs mielipidettä minä olen muka muuttamassa?
        Entä mikä on ilmastouskonto ja miksi sitä ajetaan alas ja kenen toimesta?

Hermostun, kun ihmiset eivät ymmärrä täysin päivänselviä asioita.

• Torakan pieru
        raindog kirjoitti:

Mitäs mielipidettä minä olen muka muuttamassa?
        Entä mikä on ilmastouskonto ja miksi sitä ajetaan alas ja kenen toimesta?

Hermostun, kun ihmiset eivät ymmärrä täysin päivänselviä asioita.

se päivän selvä asia?

Päivän selvä asia on ilmastonmuutoksen olevan aivan luonnollinen, ihmisestä riippumaton prosessi.

Sinähän vaan tarvitsisit kunnollista äidin halausta, mutta et voi sitä saada.
        Siksi syytät ihmiskuntaa mitä merkillisimmillä asioilla.

• raindog
        Torakan pieru kirjoitti:

se päivän selvä asia?

Päivän selvä asia on ilmastonmuutoksen olevan aivan luonnollinen, ihmisestä riippumaton prosessi.

Sinähän vaan tarvitsisit kunnollista äidin halausta, mutta et voi sitä saada.
        Siksi syytät ihmiskuntaa mitä merkillisimmillä asioilla.

Sinun kannattaisi rekisteröidä tuo nimimerkki, niin ihmiset tietäisivät kenen kanssa hakkaavat päätään seinään.

"Päivän selvä asia on ilmastonmuutoksen olevan aivan luonnollinen, ihmisestä riippumaton prosessi."

Ei asiasta tule totta sillä että sitä jankuttaa täällä päivästä toiseen. Ilmastotiede on kanssasi eri mieltä tuosta asiasta.

Päivän selvä asia oli se, että olen kirjoituksen kääntäjä, en sen kirjoittaja. Jos sinulla on kirjoituksen sisältöön jotain lisättävää tai korjattavaa, kirjoita se osoitteessa realclimate.org.

Meniköhän se nyt jakeluun vai pyytääkö se vielä kerran toistamaan?

• Torakan pieru
        raindog kirjoitti:

Sinun kannattaisi rekisteröidä tuo nimimerkki, niin ihmiset tietäisivät kenen kanssa hakkaavat päätään seinään.

"Päivän selvä asia on ilmastonmuutoksen olevan aivan luonnollinen, ihmisestä riippumaton prosessi."

Ei asiasta tule totta sillä että sitä jankuttaa täällä päivästä toiseen. Ilmastotiede on kanssasi eri mieltä tuosta asiasta.

Päivän selvä asia oli se, että olen kirjoituksen kääntäjä, en sen kirjoittaja. Jos sinulla on kirjoituksen sisältöön jotain lisättävää tai korjattavaa, kirjoita se osoitteessa realclimate.org.

Meniköhän se nyt jakeluun vai pyytääkö se vielä kerran toistamaan?

tuon uskomuksesi kanssa.
        Valheita ja väärennöksiä ilmastouskonnon ylläpitämiseksi.
        Nikki "torakan pieru" muistuttaa sinua siitä, että torakan pieru on todellista, mitä taas ihmisen auheuttama ilmastonmuutos ei ole.

Ironiastahan et mitään ymmärrä, koska olet kovin rajoittunut muutenkin.

Toivon pikaista paranemistasi.

• iseite

Kasvihuoneissa käytetään hiilidioksidia lannoitteena. Tiuhassa nurmessa hiilidioksidin vajaus hidastaa kasvua. Kuinka paljon kasvua lisää lisääntyvä hiilidioksidin pitoisuus. Onko siitä arviota?

• raindog

En siis ole mikään asiantuntija, mutta muistan lukeneeni, olikosenytperäti suomalaistutkimuksesta, jonka mukaan yhteyttävät kasvitkin kärsivät hiilidioksidin määrän kasvusta. Hiilidioksidin lisääntyminen ilmakehässä ei jonkin saturaatiopisteen jälkeen siis edes lisää kasvillisuuden kasvua.

• hyvä CO2!

Hiilidioksidi lisää kasvua erittäin suuriin määriin asti, ja on hyödyllistä kaikelle elämälle maapallolla.

"...Moreover, there is substantial scientific evidence that increases in atmospheric carbon dioxide produce many beneficial effects upon the natural plant and animal environments of the Earth..."

Lue tuolta tiedemiesten julkilausuma: http://www.oism.org/pproject/

• yritteliäät

• Torakan_pieru
        raindog kirjoitti:

En siis ole mikään asiantuntija, mutta muistan lukeneeni, olikosenytperäti suomalaistutkimuksesta, jonka mukaan yhteyttävät kasvitkin kärsivät hiilidioksidin määrän kasvusta. Hiilidioksidin lisääntyminen ilmakehässä ei jonkin saturaatiopisteen jälkeen siis edes lisää kasvillisuuden kasvua.

Uskoisikohan raindog vieläkin tuohon?

• hhhhhhhhhhhh
        Torakan_pieru kirjoitti:

Uskoisikohan raindog vieläkin tuohon?

Milloin olet ajatellut pitää ensimmäisen lomapäivän noin kahdeksaan vuoteen tuosta idioottimaisesta denialismihörhöilystäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe