Heippa vaan kaikki
uu nyt etsin tosi uskontoa
mistä sen voi löytää?
olen tosi vihanen kaikille paska uskonnoille
miksette mene leskien ja yksinäisten luo
hävetkää
15
561
Vastaukset
- tiiakotka
ja menkää heti
- Nimetön
Viemään hyvää sanomaa juuri niitten leskien ja yksinäisten luo koska juuri heiltä voi saada parhaat perintörahat.
- hänellä on
kaikki tiedon avaimet,sekä kyky selittää ne
selkokielellä.- koo.koo
Kiitos. Ehkä tuossa nyt on pientä hyvän miehen lisää, mutta varmasti se kaltaisistasi tietämättömistä jt tuolta tuntuu.
- Jeesus on Jumalan Sana
Älä etsi uskontoa vaan elävää Jumalaa. Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä
Joh 1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
Joh 1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
Joh 1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
Joh 1:4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
Joh 1:5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
Joh 1:6 Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.
Joh 1:7 Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.
Joh 1:8 Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
Joh 1:9 Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
Joh 1:10 Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
Joh 1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
Joh 1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
Joh 1:13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
Joh 1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Joh 1:15 Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
Joh 1:16 Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.
Joh 1:17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.
Joh 1:18 Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.
Joh 1:19 Ja tämä on Johanneksen todistus, kun juutalaiset lähettivät hänen luoksensa Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"
Joh 1:20 Ja hän tunnusti eikä kieltänyt; ja hän tunnusti: "Minä en ole Kristus".
Joh 1:21 Ja he kysyivät häneltä: "Mikä sitten? Oletko sinä Elias?" Hän sanoi: "En ole". "Se profeettako olet?" Hän vastasi: "En".
Joh 1:22 Niin he sanoivat hänelle: "Kuka olet, että voisimme antaa vastauksen niille, jotka meidät lähettivät? Mitä sanot itsestäsi?"
Joh 1:23 Hän sanoi: "Minä olen huutavan ääni erämaassa: 'Tehkää tie tasaiseksi Herralle', niinkuin profeetta Esaias on sanonut."
Joh 1:24 Ja lähetetyt olivat fariseuksia;
Joh 1:25 ja he kysyivät häneltä ja sanoivat hänelle: "Miksi sitten kastat, jos et ole Kristus etkä Elias etkä se profeetta?"
Joh 1:26 Johannes vastasi heille sanoen: "Minä kastan vedellä; mutta teidän keskellänne seisoo hän, jota te ette tunne.
Joh 1:27 Hän on se, joka tulee minun jälkeeni ja jonka kengänpaulaa minä en ole arvollinen päästämään."
Joh 1:28 Tämä tapahtui Betaniassa, Jordanin tuolla puolella, jossa Johannes oli kastamassa.
Joh 1:29 Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
Joh 1:30 Tämä on se, josta minä sanoin: 'Minun jälkeeni tulee mies, joka on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä'.
Joh 1:31 Ja minä en tuntenut häntä; mutta sitä varten, että hän tulisi julki Israelille, minä olen tullut vedellä kastamaan."
Joh 1:32 Ja Johannes todisti sanoen: "Minä näin Hengen laskeutuvan taivaasta alas niinkuin kyyhkysen, ja se jäi hänen päällensä.
Joh 1:33 Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'.
Joh 1:34 Ja minä olen sen nähnyt ja olen todistanut, että tämä on Jumalan Poika."
Joh 1:35 Seuraavana päivänä Johannes taas seisoi siellä ja kaksi hänen opetuslapsistansa.
Joh 1:36 Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"
Joh 1:37 Ja ne kaksi opetuslasta kuulivat hänen näin puhuvan ja seurasivat Jeesusta.
Joh 1:38 Niin Jeesus kääntyi ja nähdessään heidän seuraavan sanoi heille: "Mitä te etsitte?" He vastasivat hänelle: "Rabbi" - se on käännettynä: opettaja - "missä sinä majailet?"
Joh 1:39 Hän sanoi heille: "Tulkaa ja katsokaa". Niin he menivät ja näkivät, missä hän majaili, ja viipyivät hänen tykönään sen päivän. Silloin oli noin kymmenes hetki.
Joh 1:40 Andreas, Simon Pietarin veli, oli toinen niistä kahdesta, jotka olivat kuulleet, mitä Johannes sanoi, ja seuranneet Jeesusta.
Joh 1:41 Hän tapasi ensin veljensä Simonin ja sanoi hänelle: "Me olemme löytäneet Messiaan", se on käännettynä: Kristus.
Joh 1:42 Ja hän vei hänet Jeesuksen tykö. Jeesus kiinnitti katseensa häneen ja sanoi: "Sinä olet Simon, Johanneksen poika; sinun nimesi on oleva Keefas", joka käännettynä on Pietari.
Joh 1:43 Seuraavana päivänä Jeesus tahtoi lähteä Galileaan; ja hän tapasi Filippuksen ja sanoi hänelle: "Seuraa minua".
Joh 1:44 Ja Filippus oli Beetsaidasta, Andreaan ja Pietarin kaupungista.
Joh 1:45 Filippus tapasi Natanaelin ja sanoi hänelle: "Me olemme löytäneet sen, josta Mooses laissa ja profeetat ovat kirjoittaneet, Jeesuksen, Joosefin pojan, Nasaretista".
Joh 1:46 Natanael sanoi hänelle: "Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?" Filippus sanoi hänelle: "Tule ja katso".
Joh 1:47 Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, oikea israelilainen, jossa ei vilppiä ole!"
Joh 1:48 Natanael sanoi hänelle: "Mistä minut tunnet?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Ennenkuin Filippus sinua kutsui, kun olit viikunapuun alla, näin minä sinut".
Joh 1:49 Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".
Joh 1:50 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sentähden, että minä sanoin sinulle: 'minä näin sinut viikunapuun alla', sinä uskot. Sinä saat nähdä suurempia, kuin nämä ovat."
Joh 1:51 Ja hän sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: te saatte nähdä taivaan avoinna ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle."
Joh 14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
Joh 14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
Joh 14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
Joh 14:4 Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
Joh 14:5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Joh 14:7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
Joh 14:8 Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
Joh 14:9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
Joh 14:10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
Joh 14:11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
Joh 14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
Joh 14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Joh 14:14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
Joh 14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
Joh 14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
Joh 14:17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
Joh 14:18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
Joh 14:19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
Joh 14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
Joh 14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
Joh 14:22 Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?"
Joh 14:23 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
Joh 14:24 Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
Joh 14:25 Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.
Joh 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Joh 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Joh 14:28 Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
Joh 14:29 Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
Joh 14:30 En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Joh 14:31 Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niinkuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä."
Joh 3:1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
Joh 3:2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
Joh 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
Joh 3:4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
Joh 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Joh 3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
Joh 3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
Joh 3:8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
Joh 3:9 Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"
Joh 3:10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
Joh 3:11 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme.
Joh 3:12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
Joh 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Joh 3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
Joh 3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Joh 3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
Joh 3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Joh 3:19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Joh 3:20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
Joh 3:21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
JEESUS KRISTUS ON HERRA
Varo uskontoja ja vääriä oppeja, mm. jehovantodistajien harhaoppia
http://leewi.vuodatus.net- koo.koo
jessuli-setä on täyttä mielikuvitusta. Tuossa alla vähän tietoa asiasta.
Suunnilleen yhtä paljon tiedetään Aku Ankasta. Akun lapsuudesta taidetaan tietää kyllä enemmän kuin jeessulin. Aku Ankka-lehden ulkopuolisissa lähteissä mainitaan Aku useammin, kuin jessuli Raamatun ulkopuolisissa lähteissä.
varhaisimpina pidettyjen kristillisten lähteiden (mm. Paavalin ym. kirjeet) lähes täydellinen vaikeneminen Jeesuksen maallisen elämän yksityiskohdista ja harvojen mainintojenkin tulkinnanvaraisuus
silminnäkijätodistusten, aikalaistodistusten ja lähes aikalaistodistusten puute;
niiden aikalaisten ja lähes aikalaisten suuri määrä, joiden olisi pitänyt mainita tai jotka olisivat voineet mainita Jeesuksen, mutta eivät maininneet;
Jeesuksen elämän yksityiskohtaisten kuvausten puute myös ei-kristillisissä lähteissä;
fyysisen todistusaineiston puute, ja
varhaiskristillisten kirjoitusten ja aikakauden yleisten myyttien samankaltaisuus. (Wiki) koo.koo kirjoitti:
jessuli-setä on täyttä mielikuvitusta. Tuossa alla vähän tietoa asiasta.
Suunnilleen yhtä paljon tiedetään Aku Ankasta. Akun lapsuudesta taidetaan tietää kyllä enemmän kuin jeessulin. Aku Ankka-lehden ulkopuolisissa lähteissä mainitaan Aku useammin, kuin jessuli Raamatun ulkopuolisissa lähteissä.
varhaisimpina pidettyjen kristillisten lähteiden (mm. Paavalin ym. kirjeet) lähes täydellinen vaikeneminen Jeesuksen maallisen elämän yksityiskohdista ja harvojen mainintojenkin tulkinnanvaraisuus
silminnäkijätodistusten, aikalaistodistusten ja lähes aikalaistodistusten puute;
niiden aikalaisten ja lähes aikalaisten suuri määrä, joiden olisi pitänyt mainita tai jotka olisivat voineet mainita Jeesuksen, mutta eivät maininneet;
Jeesuksen elämän yksityiskohtaisten kuvausten puute myös ei-kristillisissä lähteissä;
fyysisen todistusaineiston puute, ja
varhaiskristillisten kirjoitusten ja aikakauden yleisten myyttien samankaltaisuus. (Wiki)unohdat sujuvasti, että Jeesuksen aikaisia antiikin historian käsikirjoituksia on säilynyt vain KOURALLINEN. Tarkoitan aivan Jeesuksen aikakautta koskevia. Miksi roomalaiset kronikoitsijat olisivat kirjoittaneet rooman kannalta täysin merkityksettömästä kapinallisesta?? Vastaavia ristiinnaulitsemisia tapahtui sadoittain vuodessa laajassa imperiumissa.
- koo.koo
MarkkuP kirjoitti:
unohdat sujuvasti, että Jeesuksen aikaisia antiikin historian käsikirjoituksia on säilynyt vain KOURALLINEN. Tarkoitan aivan Jeesuksen aikakautta koskevia. Miksi roomalaiset kronikoitsijat olisivat kirjoittaneet rooman kannalta täysin merkityksettömästä kapinallisesta?? Vastaavia ristiinnaulitsemisia tapahtui sadoittain vuodessa laajassa imperiumissa.
Sori vaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_historiallisuus
http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO
" Miksi roomalaiset kronikoitsijat olisivat kirjoittaneet rooman kannalta täysin merkityksettömästä kapinallisesta??"
Juuri siksi jessulista ei olekkaan mitään Raamatun ulkopuolista kirjattua tietoa. Jos olisi ollut niihin aikoihin "sellainen juutalainen henkilö olisi ollut kirjaimellisesti olemassa, joka oli neitseellisesti syntynyt jumalihminen (jumaluuden inkarnaatio), teki hämmästyttäviä ihmeitä, kuten herätti kuolleita ja paransi sairaita, teki vedestä viiniä ja käveli veden päällä, hallitsi luonnonvoimia ja jonka kuollessa tapahtui ihmeellisiä ja huomiota herättäviä ilmiöitä, ja joka nousi ruumiillisesti kuolleista ja lopuksi astui taivaaseen." Eikö kirjoituksia tällaisesta olennosta olisi ollut pilvin pimein. Sen ajan historioitsiat ovat maininneet vähäisempiä henkilöitä, miksi ei tälläistä jumalhahmoa?
Siksi, koska jessuli on keksitty hahmo. - hölinää
koko juttu! Hyvä satukirja!
- satolento
koo.koo kirjoitti:
Sori vaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_historiallisuus
http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO
" Miksi roomalaiset kronikoitsijat olisivat kirjoittaneet rooman kannalta täysin merkityksettömästä kapinallisesta??"
Juuri siksi jessulista ei olekkaan mitään Raamatun ulkopuolista kirjattua tietoa. Jos olisi ollut niihin aikoihin "sellainen juutalainen henkilö olisi ollut kirjaimellisesti olemassa, joka oli neitseellisesti syntynyt jumalihminen (jumaluuden inkarnaatio), teki hämmästyttäviä ihmeitä, kuten herätti kuolleita ja paransi sairaita, teki vedestä viiniä ja käveli veden päällä, hallitsi luonnonvoimia ja jonka kuollessa tapahtui ihmeellisiä ja huomiota herättäviä ilmiöitä, ja joka nousi ruumiillisesti kuolleista ja lopuksi astui taivaaseen." Eikö kirjoituksia tällaisesta olennosta olisi ollut pilvin pimein. Sen ajan historioitsiat ovat maininneet vähäisempiä henkilöitä, miksi ei tälläistä jumalhahmoa?
Siksi, koska jessuli on keksitty hahmo.ja teet mitä merkillisimpiä ihmeitä kolmen promillen humalassa. Kaikki sinun kirjoituksesi ja
mielipiteesi tällä palstalla ei ole selvän ihmisen,
vaan humalaisen sössöttelyä. - koo.koo
satolento kirjoitti:
ja teet mitä merkillisimpiä ihmeitä kolmen promillen humalassa. Kaikki sinun kirjoituksesi ja
mielipiteesi tällä palstalla ei ole selvän ihmisen,
vaan humalaisen sössöttelyä.Pysytkö ollenkaan kommentoimaan perustelujen kanssa esittämääni asiaa? Taitaa mennä uskis-Turakaiselta yli hilseen. On se säälittävää, että uskoo sellaiseen jessuli-setään, mitä ei pysty puolustamaan muuta kuin haukkumalla tosiasioita esittävää henkilöä. Olet säälittävä.
- olet myös
koo.koo kirjoitti:
Pysytkö ollenkaan kommentoimaan perustelujen kanssa esittämääni asiaa? Taitaa mennä uskis-Turakaiselta yli hilseen. On se säälittävää, että uskoo sellaiseen jessuli-setään, mitä ei pysty puolustamaan muuta kuin haukkumalla tosiasioita esittävää henkilöä. Olet säälittävä.
sinä. Et pysty,kuin haukkumaan. Todelliset todisteet
puuttuvat. - koo.koo
olet myös kirjoitti:
sinä. Et pysty,kuin haukkumaan. Todelliset todisteet
puuttuvat." Todelliset todisteet puuttuvat."
Aivan. Uskomatonta: järjen pilkahdus jt! Juuri sitähän minä olen yrittänyt selittää, että todisteet jeesus-sedän olemassa olosta puuttuvat. Satukirja Raamatun sadut jessulista voi luonnollisesti panna uskispropagandan piikkiin.
>>>hävetkää
kiiria Heippa vaan kaikki
uu nyt etsin tosi uskontoa>mistä sen voi löytää?
olen tosi vihanen kaikille paska uskonnoillemiksette mene leskien ja yksinäisten luo- etsikään
pakonomaisesti mitään uutta tai oikeaa uskontoa!
Jos olet sopusoinnussa itsesi kanssa, niin se on tärkeintä
Tiedät itse, mitä teet ja mitä ajattelet! Se lienee tärkeintä!
Mitkään uskonlahkot eivät tuo autuutta!
Itse uskon, että ihmisen kohtalo ja elämä on määrätty jo syntymähetkellä!
Miksi taistella vastaan.
Ei siinä auta usko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253