ne, jotka ovat käyneet kauppaopiston eli ovat sivistyneitä!
Kädet pystyyn
7
312
Vastaukset
että kaksi kaveria on käynyt? Ei tietenkään. Mä arvasin, et mulla on aukko sivistyksessä:C
- KoppavaHoro
ei oo mun sääntöni. Halusin vaan tietää, että millaisessa porukassa hengaan.
Mä en tiedä yhtään kauppiksen käynyttä :( Hei, paitsi että yksi mun eksäni oli merkonomi, joten eikös se lasketa?
- scale
Lasketaanko se, jos on saanut joltakin joka on ollut kauppaopistossa? Eli tarttuuko sivistys sukupuoliyhteydessä?
- naiset ne todella kääntää
mun pään, vai mitensoli.
En oo moista käynyt, enkä tunne ketään kyseisen koulutuksen saanutta. Mutta mää oon suudellu maisteria, joten enks mä sitten oo vähän niinkuin ylioppilas :D - Koivuska
naputtelen vastauksen, olen käynyt vuonna kuokka ja kirves;)
"olen sivistynyt" - opiston :
opistoinsinööri, pliis :)
- KoppavaHoro
mutta mä en tiedä mitä mieltä päätuomari on...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422702Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392418- 352114
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471806- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156