Ihastumisen kohteena oleminen

Kokemuksia?

Voiko se herättää jopa inhoa tai muita negatiivisia tunteita ihastunutta henkilöä kohtaan?
Pystyisitkö olemaan vähintään neutraali kaikissa tilanteissa?

17

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla.

neutraali.

Kyllä se on ollut kiva tai sitten yrittää vältellä sellaista henkilöä, jos se on epätoivottua.

• jarona

On välillä herättänyt niin kamalaa inhoa että oksettaa. Välillä sitten taas ihania perhosia vatsaan. Välillä sitten taas suuttumusta kun ihailija on ollut varattu. En ole osannut suhtautua siis neutraalisti, mut nyt vanhemmiten kaikki tunteet laimenee ja kyllä varmasti se neutraaliuus sieltä tulee esiin jos vieläkin joudun ihailun kohteeksi. Nyt se ei ainakaan ole niin näkyvää kuin nuorena.

• pusa

Jos nainen(tässä tapauksessa) ei kiinnosta itseä ja koko ajan tulee tekstiviestiä ja ehdottelua ja sun muuta, niin ei se kivaa ole. Pitäisin enemmän siitä, että jos vastakaikua ei tule, niin lopetetaan se yhteyden pito, eikä väkisin yritetä saada sitä mitä ei voi saada.

En tietenkään kanna kaunaa minuun ihastuneelle ja olen keskustellut tyypin kanssa myöhemmin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan, eli ei sitä sillai tarvitse hävetä että on rohjennut ottaa yhteyttä, ainakaan mun mielestä. Parempi vaan mennä puhumaan, ettei ihastunut tyyppi vaan kuvittele että -nyt se mua karttaa kuin ruttoa ja inhoaa mua yli kaiken. Tietenkin liika tuttavuutta kannattaa välttää jos ei kiinnosta, tulee pian uudestaan viestiä ja puheluita...:)

• on vieras tunne tuossa tilanteessa. Viha-rakkaus-suhteesta on kokemuksia. Jos itsellä ei ole tunteita ihastunutta kohtaa, olen pyrkinyt suhtautumaan neutraalisti, mutta ystävällisesti. Kuitenkin antamatta "ymmärtää".

Jos itsellä on ns. "kiellettyjä" tunteita ihastunutta kohtaan (jompi kumpi varattu) pyrin olemaan neutraali mutta ystävällinen. Kuitenkin saattaa lipsahtaa välillä tylyksi töksäyttelyksi tai yliystävällisyydeksi. Eli neutraalius on vaikeampi pitää yllä.

• Serpico

Ehkei inhoa, mutta kiusaantumista kylläkin. Riippuen sen henkilön tavasta tuoda ihastuminen ilmi. Neutraali...mitähän sekin sitten tässä tilanteessa olisi? Ei kai ole tarvettakaan pyrkiä neutraaliuteen. Työkeyttä olisi hyvä kuitenkin välttää.

• voimme nähdä mihin se inhon tunne ihastunutta kohtaan voi johtaa...:O No, ehkei kuitenkaan aina, toivotaan.

• Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

voimme nähdä mihin se inhon tunne ihastunutta kohtaan voi johtaa...:O No, ehkei kuitenkaan aina, toivotaan.

Mulle tuli tuo ihan sama mieleen. Kohta aletaan kantaa povitaskussa tapettua kania jne. Tosin neidillä taisi olla ongelmia oikein kunnon cocktail.

Meinaatko kattoo tänään Vampyyrintappajat?

• Serpico kirjoitti:

Mulle tuli tuo ihan sama mieleen. Kohta aletaan kantaa povitaskussa tapettua kania jne. Tosin neidillä taisi olla ongelmia oikein kunnon cocktail.

Meinaatko kattoo tänään Vampyyrintappajat?

varmuuden vuoksi tallentaa. Sen verran väsy olo, etten tiedä pysyykö silmät auki loppuun asti. Varsinkin kun ajattelin nauttia punaviiniä, mikä väsyttää mua aina entisestään;)

Kurjia kokenut Sharon Tate siinä hehkeänä..

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

varmuuden vuoksi tallentaa. Sen verran väsy olo, etten tiedä pysyykö silmät auki loppuun asti. Varsinkin kun ajattelin nauttia punaviiniä, mikä väsyttää mua aina entisestään;)

Kurjia kokenut Sharon Tate siinä hehkeänä..

Jäi kysymäti..

• Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Jäi kysymäti..

Katson joko tänään tai joku toinen päivä. Ehkä tallennan ja katson samaan aikaan Deep Impactin. Sitä en ole nähnyt. Robert Duvall on siinä. Ihan kun tuo Vampyyrintappajat muuten olisi joskus suomennettu eri nimellä.

• persona-non-grata

ja jollain tavalla hämmentävääkin. Täysin neutraalina tuskin kukaan pystyy tämänkaltaisessa tilanteessa olemaan. Jotain, joko tiedostettuja tai tiedostamattomia tunteensiirtoja toiseen aina tapahtuu. Elleivät ne näy kasvoilta, niin ainakin eleet ja muu viestintä ilmaisevat ne.

• Michiko_

Kun kaverin pikkuveli (minua n. 4 vuotta nuorempi) ihastui minuun, olin lähinnä huvittunut. Kyseinen poika on nimittäin ollut ihastunut kaikkiin siskonsa kavereihin. Kerran hämmästyin, kun vanha ystävä kertoi pitävänsä minua seksuaalisesti viehättävänä. En ajatellut olevani hänen tyyppiään. Sitten yhden stalkkerin kohdalla alkoi inhottaa. Jos lähettää sata tekstiviestiä eikä saa yhtään vastausta, luulisi olevan selvää, ettei ole halua pitää yhteyttä.

Yhdessä tapauksessa tunsin lähinnä sääliä. Joku nainen, jonka mieheni tapasi liike-elämän parissa yhden ainoan kerran joskus vuosia sitten, ryhtyi kuvittelemaan, että heillä on romanssi. Muistaakseni nainen otti viimeksi yhteyttä mieheeni pari vuotta sitten, kun oli päässyt ulos mielisairaalasta. Ilmeisesti skitsofreenikko.

• hhh,,,,

..työelämässä, kun tapasi miehesi?

• vänkyrä-nainen

kivaa. Ainakin se olisi ennenkokematonta.

• Vai molemmat?

Kumpi olisi ennenkokematonta- olla ihastuksen kohde vai inhottu ihailija?

• vänkyrä-nainen
        Vai molemmat? kirjoitti:

Kumpi olisi ennenkokematonta- olla ihastuksen kohde vai inhottu ihailija?

ennenkokemattomia. Mä en itse ihastu helposti. Elämän aikana kolme ihastusta, joista yhen kanssa ollaan tehty vaikka mitä ja kahden muunkin kanssa ollaan moikkaus- ja jutteluväleissä, etten usko et ne mua inhoaa:)

Ihastuksenkohteena en oo tietääkseni ollut. En ainakaan niin, et se olisi mulle kerrottu niin et olisin voinut siihen jotenkin reagoida.

• ~Vanilla~

Tosin mun kohdalla olisi pakko yrittää löytää hänelle asianmukaista hoitoa ja toivoa, että sellaista edes löytyy jostain niin pahasti seonneille. :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79