Alkaa olla aamukiukut ohi täällä. Jotain ympäripyöreää vois nyt kysyä kuten esim.että moniko palstalaisista tupakoi ja minkä verran?
noh nih
13
261
Vastaukset
iltapäiväkiukkujen aika, mikäli ei mennä päivätorkuille.
Olen ollut lakossa yli 10 v.
Aikoinaan poltin askin tai puolitoista päivässä.- disadora
Mikä sai lopettamaan jos voi kysyä? Itse kun poltan yhtä paljon kuin sinä aikoinaan ja se harmittaa.
disadora kirjoitti:
Mikä sai lopettamaan jos voi kysyä? Itse kun poltan yhtä paljon kuin sinä aikoinaan ja se harmittaa.
ei sen kummempaa.
Keske polton mietin, mitä järkeä tässä nyt on?
KevytMalluista vaihdon kevytykköseen joita poltin kerran tunnissa.
Sitten harvensin polttoa kerran puolessatoista tunnissa, sitten kerran kahdessa tunnissa jne.
Elimistö tottui aika nopeasti vähentyneisiin myrkkyihin.
Oma päätös ja tahto on paras.- disadora
runontaja kirjoitti:
ei sen kummempaa.
Keske polton mietin, mitä järkeä tässä nyt on?
KevytMalluista vaihdon kevytykköseen joita poltin kerran tunnissa.
Sitten harvensin polttoa kerran puolessatoista tunnissa, sitten kerran kahdessa tunnissa jne.
Elimistö tottui aika nopeasti vähentyneisiin myrkkyihin.
Oma päätös ja tahto on paras.kunhan mullekin tuo aamu tulee niin jospa niitä kiukkujaki oppii hallitsemaan
- En.kerro
varten kiukuttelit? :D
En ole koskaan polttanut tupakkaa.- disadora
ärsytystä kun aamulla olin tulossa huomenta toivottamaan ja katselin niitä öisiä ämmittelyjä joo..
- En.kerro
disadora kirjoitti:
ärsytystä kun aamulla olin tulossa huomenta toivottamaan ja katselin niitä öisiä ämmittelyjä joo..
Jotkut osaa käyttäytyä hyvin,toiset huonosti ja jotkut hyvin huonosti :)
- persona-non-grata
niille tavoille, mutta siitä huolimatta toisinaan "pieni känkkäränkkä" nostaa päätään:) ... toisaalta ihan pieni vaan:).
Ai niin, kysyit tätä palstalaisilta ja minä olen nyt vain ehkä vieraileva "tähti" :) ...- disadora
muutaman kerran tässä käynyt kun näyttää että tällä palstalla on kävijöitä enemmän kuin muualla. Mistäs tietää vaikka vielä viihtyisi..
- persona-non-grata
disadora kirjoitti:
muutaman kerran tässä käynyt kun näyttää että tällä palstalla on kävijöitä enemmän kuin muualla. Mistäs tietää vaikka vielä viihtyisi..
tuonne uskonnot ja uskomukset, ja helluntailaisuus-palstalle ... luoja tietää, miksi:)? Yleensä keskustelut eivät ole kovinkaan vuorovaikutteisia heidän kanssaan (toki ilahduttavia poikkeuksiakin löytyy), joissa syntyisi aitoa dialogia ja näinollen ne eivät etene, ollen mitenkään hedelmällisiä. Usein myös rivien välistä ymmärtää oman olemassaolonsa palstalla olleen kovinkin kyseenalaistettu.
Mä en polta. En ole koskaan polttanut, muuta kuin nuorena ajoittain humalassa. Enkä ole kovin kiukkuinenkaan. Ainakaan nyt. Enkä kyllä aamullakaan.
- uk-ko
vuorokaudessa. Kerran lopetin, olin puolitoista vuotta polttamatta ja hulluuttani aloitin uudestaan. Kypsyttelen uutta lopettamista mielessäni.
- sirpamaikkarilta
Mullaki alkaa aamuvitutukset helpottaa. Ja kohta korkkaan pullon niin sen jälkeen helpottaa vielä paremmin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422702Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392418- 352114
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471806- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156