Ostin taannoin Kyproksen matkaltani halloumia kotiin ja osa kiireellä pakatuista paketeista osoittautuikin anari juustoksi. Omistan nyt sekä kuivaa että kosteampaa anaria. Mutta mitä minä sillä teen?
Käytänkö samaan tapaan kuin ystäväänsä halloumia?
Kokemuksia?
Anari juustolle reseptejä?
4
1320
Vastaukset
Käyttö riippuu juuri tuosta kuivuudesta ja kosteudesta. Kuiva anari on kovaa ja sitä ei voi käyttää juuri muuten kuin raastettuna - parmesaanin tapaa - esimerkiksi pastan päälle tai kastikkeen suurukseksi.
Kostea anari on tuorejuusto ja sitä voidaan käyttää kuten raejuustoa tai ricottajuustoa.
Tarjoa mezepalana hunajan, oliivien ja tomaatin kanssa - vähän kuin mozzarella Insalata Caprissa.
Halloumin tapaan anaria ei voi käyttää. Anari on itse asiassa halloumin valmistuksen sivutuote.Unohdin sanoa: se kostea anari on paras syödä heti pois - menee huonoksi, happanee ja homehtuu.
- Juusto-ongelma
Kiitoksia paljon! Auttoi.
Kävin myös tsekkaamassa, että se tuore anari menee vanhaks tän kuun lopussa ja kuiva anari kesäkuussa. No, tulepahan testattua.
- ......
Samaan tapaan kuin mizithraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760