Mitähän mahtaa olla/sisältää GNLD ravintolisät ym. pillerit? Minulle outo asia.
Faktatietoa GNLD-
5
482
Vastaukset
- Panhandle
Kävin yrityksen nettisivulla. Nopean vilkaisun perusteella kyse on puhdasverisistä huuhaa-tuotteista. Unohda ne, niillä laihtuu vain kukkarosi.
Nimittäin, jos jokin tuote olisi keksitty, joka laihduttaisi ilman ruokavaliota, lääketieteellinen kirjallisuus tuntisi sen aivan varmasti, ja keksijä saisi vähintään Nobelin. Nyt markkinoilla olevat reseptivalmisteetkaan eivät laihduta yksinään, niiden lisäteho ruokavalioon ja liikuntaan yhdistettynä on muutaman kilon luokkaa.
Laihtumiseen ei tarvita mitään ihmetuotteita ja poppakonsteja. Jos syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut. Periaatteessa voit syödä ihan mitä tahansa, mutta käytännössä on tietysti järkevä ja ennen kaikkea helpointa syödä monipuolista tavallista ruokaa, paljon kasviksia, kuituja ja riittävästi proteiinia ja jonkin verran rasvaa.- ajattelin___
sitäpaitsi, eipä heidän nettisivuiltaan löyty mielestäni mitään ravitsemuksellista faktatietoa, siis tietoa, jossa viitataan tehtyyn tutkimustyöhön ja sen tutkimuksen voisi lukea. Miksi siis söisin lisäravinteina vitamiineja ym. varsinkaan, kun en voi tietää, olisiko minulla edes tarvetta. Kyllä ihmisiä taidetaan höynäyttää näillä GNLD-tuotteilla, jos ei parempaa tietoa ole edes saatavissa.
- niin-tiedät
ajattelin___ kirjoitti:
sitäpaitsi, eipä heidän nettisivuiltaan löyty mielestäni mitään ravitsemuksellista faktatietoa, siis tietoa, jossa viitataan tehtyyn tutkimustyöhön ja sen tutkimuksen voisi lukea. Miksi siis söisin lisäravinteina vitamiineja ym. varsinkaan, kun en voi tietää, olisiko minulla edes tarvetta. Kyllä ihmisiä taidetaan höynäyttää näillä GNLD-tuotteilla, jos ei parempaa tietoa ole edes saatavissa.
mitä-lisäravinteita-elimistösi-tarvitsee!Itse-huomaan-heti-jos-olen-viikon-syömättä-B-vitamiinia,halkeilee-sormenpäät!Toki-omegaa-ja-kalsiumiakin-syön.Amwayn-B-vitamiineihin-olen-ollut-tyytyväinen.
- analyysiin pääsee
niin-tiedät kirjoitti:
mitä-lisäravinteita-elimistösi-tarvitsee!Itse-huomaan-heti-jos-olen-viikon-syömättä-B-vitamiinia,halkeilee-sormenpäät!Toki-omegaa-ja-kalsiumiakin-syön.Amwayn-B-vitamiineihin-olen-ollut-tyytyväinen.
ja mitä hintaluokkaa sellainen tutkimus on? Mikä taho tekee? Olen itsekkin asiaa miettinyt. Olisi toki hyvä, jos tietäisi ja sitten söisi sitä, mistä puutetta, jos on.
- Sirkka Perttunen
niin-tiedät kirjoitti:
En ole käynyt analyysissä sen kalleuden vuoksi.maksoi markoissa n.2000. Mutta mangnesiumin tarve on suuri,johtuen B-veriryhmästäni joilla on yleensä ongelmia sen imeytymisessä.Samoin sinkki jonka pitoisuus on meillä atoopikoilla alhainen.Tämä ihosairaus(jonka perussyy on välisuolen puuttelinen nukka)kuluttaa sinkkivarastoja normaalia enemmän.Kalaöljyn(e-epan) puute tuntuu heti. Olen vain tarkoin kuunnellut kehoani joka kertoo mistä on puute.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793