Niin miksi? Minulla on hyvä elämä, enkä koe tarvitsevani siihen mitään lisää.
Miksi minusta pitäisi tulla Jehovantodistaja
13
517
Vastaukset
- neitoni
se on,kuka sua pakottaa,päätä omasta elämästä
- Tilastonikkari_
Ei minua kukaan ole pakottamassa. Sain käsityksen vastauksestasi, että Jehovantodistajaksi ei kannata pyrkiä jos elämä on ennestään kunnossa.
- seuraus
Tilastonikkari_ kirjoitti:
Ei minua kukaan ole pakottamassa. Sain käsityksen vastauksestasi, että Jehovantodistajaksi ei kannata pyrkiä jos elämä on ennestään kunnossa.
jehovantodistajuus on Suomessa paljolti sukuvika, on monikymmenpäisiä sukuja, ja joskus vain yksi lahkossta eronnut.
Suvussa on saatettu odottaa maailmanlpoppua 4-5 sukupoloven ajan.
Kuitenkaan lahkon oppeja ei saa suvun keskenkään epäillä, sillä lahkoside on voimakkaampi ja jäsenet kantelevat pomoille epäileväiset suvun jäsenet. - liityt
vt-firmaan siellä päätetään sunkin puolesta,aivot voi jättää narikkaan.
- siellä Jehovan
todistajien keskuudessa TODELLA tehdä niin kuin itse haluaa.Kunpa se toimisikin niin,että toiset antaisivat aikuisen ihmisen vastata pääsääntöisesti omasta hengellisyydestään itse,eivätkä muut sekaantuisi toisten asioihin,siitä tekeekö vai jättääkö tekemättä,onko paikalla vai eikö ole ja kuinka usein on paikalla,ja onko säännöllinen vai vähemmän säännöllinen jne. ilman,että ihmisestä tehdään tuomio,että se on nyt huonoa seuraa,jota pitää karttaa,vaikka ihminen olisi esim.vakavasti sairas,että ei kykene säännöllisyyksiin.Niin kunpa se kaikki toimisikin niin eli ilman muiden painostuksia ym.
- neitoni
Tilastonikkari_ kirjoitti:
sillai on oma asiasi mihin uskot,uskotko helvettiin,paratiisiin,taivaaseen...silloin se on sun asia
- paratiisi maanpäällä?
Elämme kuin Nooan aikaa,nyt on aika tehdä päätös haluatko pelastua ja tulla Jehovan palveliaksi?
Et,tule katumaan jos annat elämäsi Jehova Jumalalle,pystyn omasta kokemuksestani sanomaan sen asian.
Kun näet Jehovan palvelijoita käske luoksesi ja keskustele asijoista,miksi pitäisi tulla Jehovan todistajaksi.
Kaikki on vapaehtoista,kaikki lähtee omasta rehellisestä sydämestsi,silloin se onnellisuus pysyy "myrskyt ja tuulet"ei kukaan tain mikään elämän kokemus voi viedä sinun uskoa tosi Jumalaan Jehovaan.
Minä ole joutunut toisen ihmisen vuoksi kärsimään melko paljon epäoikeutta,saa sanoa että "kovalla kädellä"on minua kohdeltu,mutta silti olen kaikesta huolimatta mennyt hienosti ja ehjänä läpi Jehovan ansiosta.
Aikaisemmin kun en ollut Jehovan todistaja niin masennuin kuin eteeni tuli koettelemuksia,nytkin saatan olla allapäin mutta ihmeen kumma tavalla tain toisella ennen kuin huomaankaan niin asia/asiat ovatkin mennyt hyvin,ratkaisuja onkin tullut tehtyvä niin että loppu tulos on ollut kaiken tavan hyviä!- Jumalalle älä
Vt-seuralle. Se ei vie sormeasi vaan koko ihmisen
Jumalalle älä kirjoitti:
Vt-seuralle. Se ei vie sormeasi vaan koko ihmisen
vie perheesi, vapaaaikasi, elämäsi. Mitään se ei anna vastineeksi. Pelkkä ikuisen elämän "odote"
paratiisissa, joka on kuolleiden luiden päälle rakennettu.- kaikille,jotka sen vain osa...
MarkkuP kirjoitti:
vie perheesi, vapaaaikasi, elämäsi. Mitään se ei anna vastineeksi. Pelkkä ikuisen elämän "odote"
paratiisissa, joka on kuolleiden luiden päälle rakennettu.otaa vastaan!
Lahjan saaja saa olla ikuisesti onnellinen täällä paratiisi maan päällä,tämä aika alkaa käydä vähin jotta oletko Sinä valmis ottamaan tämän ilmaisen parhaan lahjan vastaan?
Minä ole ja haluan että otat Sinäkin,miksi jätää tälläisen lahjan ottamasta vastaan,en vain voi ymmärtää?!
Lahjan antaja on siitä onnellinen kun kaikki ottaisivat vastaan,ja lahjan jotka ottavat vastaan ovat onnellisia,ei tässä muuta tarvitaisikaan,RAKKAUTTA JA ONNELLISUUTTA! - neitoni
ees päin,älä luovuta,Oon huomannu monesya luopiosta,ne kadehtii uskoa raamattuun.piä pintas
- on mukava puhua saman
neitoni kirjoitti:
ees päin,älä luovuta,Oon huomannu monesya luopiosta,ne kadehtii uskoa raamattuun.piä pintas
allon ihmisen kanssa.
Hyviä jatkoja Sinulle,ja hymyilään jos tavataan. kaikille,jotka sen vain osa... kirjoitti:
otaa vastaan!
Lahjan saaja saa olla ikuisesti onnellinen täällä paratiisi maan päällä,tämä aika alkaa käydä vähin jotta oletko Sinä valmis ottamaan tämän ilmaisen parhaan lahjan vastaan?
Minä ole ja haluan että otat Sinäkin,miksi jätää tälläisen lahjan ottamasta vastaan,en vain voi ymmärtää?!
Lahjan antaja on siitä onnellinen kun kaikki ottaisivat vastaan,ja lahjan jotka ottavat vastaan ovat onnellisia,ei tässä muuta tarvitaisikaan,RAKKAUTTA JA ONNELLISUUTTA!Jo raamattua tutkimalla voi sanoa,ettei jehovien paratiisia tule maan päälle.
Emme jatka eloamme lihallisissa ruumissamme.
En tarvitse mitään ihmisvetoista järjestöä pelastukseen.
Jehovien uskonto on "kulttiuskonto" ilman pelastuksen toivoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253