Liikaa älykkyyttäkö?

Eräs Darwinisti

Alkaa harmittaa, kun tuntuu että ei saa mistään apua, kysyy sitten ihan mitä tahansa (siis en puhu nyt terveydestä, vaan tosiaan ihan mistä vaan aiheesta).
Tunnun toistamiseen aina keksivän niin visaisia ongelmia, että kukaan niitä ei osaa ratkaista, ja usein se ongelma on heille ensimmäinen kerta kun sellaiseen törmäävät.

Lopputulos on yleensä sitten se, että vaikka sitten menisi aikaakin pari viikkoa tms. niin lopulta minä itse olen sen ongelman ratkaisija.

Pitäisi tässä kai paukutella henkseleitä, kun kukaan ei osaa ratkaista minun keksimiäni pulmia??
Olenko siis keskimääräistä älykkäämpi, vai onko minulla joku kirous, että minulle sattuu aina sellaiset ongelmat, joista kukaan ei tiedä mitään?

11

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkaus..

Tekstistä käy heti ilmi, että et omaa korkeaa älykkyyttä, koska muutoin et olisi kirjoittanut ko. viestiä.

Ongelma on siinä, että kaverisi käyttävät ongelman ratkaisuyritykseen vain muutaman hassun sekunnin ja jättävät sikseen. Toinen vaihtoehto on, että ongelmaasi ei ole yhtä oikeaa ratkaisua tai ratkaisua ei edes ole olemassa. Kolmas vaihtoehto on, että ratkaisusi on väärä. Neljäs vaihtoehto on, että myös kaverisi ovat älyllisesti vaatimattomia.

• Jokelamaniac

Kuullostaa suuresti yhdistelmältä narsismia ja näsäviisautta.

• Eräs Darwinisti

Varmasti on narsismia minussa jonkin verran. Säälittää puolisoni kun hänen edellinenkin kumppaninsa oli narsisti, niin miten nämä aina ajautuvat parisuhteisiin samalla tavalla persoonallisuushäiriöisten kanssa?

• prof. ylimieli

Annapa esimerkkejä noista sinun ongelmistasi mitä keksit. Kuulostaa kyllä siltä että sinulla on liikaa ylimielisyyttä, ei älykkyyttä, mutta korjaa ihmeessä käsitykseni.

• Eräs Darwinisti

...että vastailen sitten lisää, kun olen saanut kuuden kuukauden mittaisen ryyppyputken poikki.
        Osasin kyllä odottaakin melkoista fleimausta, ja suoraansanoen en usko että haluan kerjätä sitä lisää. Aihe on sellainen, että positiivisia kommentteja on aika epätodennäköistä odottaa.

Sen verran voin sanoa, että alkuperäisessä kirjoituksessa viittaamani ongelmat lähes pääsääntöisesti ovat liittyneet vaativiin PC käyttöjärjestelmien, sulautettujen järjestelmien ja mekaniikan ongelmiin.

• Eräs Darwinisti
        Eräs Darwinisti kirjoitti:

...että vastailen sitten lisää, kun olen saanut kuuden kuukauden mittaisen ryyppyputken poikki.
        Osasin kyllä odottaakin melkoista fleimausta, ja suoraansanoen en usko että haluan kerjätä sitä lisää. Aihe on sellainen, että positiivisia kommentteja on aika epätodennäköistä odottaa.

Sen verran voin sanoa, että alkuperäisessä kirjoituksessa viittaamani ongelmat lähes pääsääntöisesti ovat liittyneet vaativiin PC käyttöjärjestelmien, sulautettujen järjestelmien ja mekaniikan ongelmiin.

Varmaan jokainen voi myöntää, että mitä tuohon keskustelun aloitukseen tulee, niin kirjoittakaa itse paremmin, kun olette just istuneet puoli tuntia ripuloimassa ja sen jälkeen vielä oksentanut...
        Ei siinä ajatus kulje ihan parhaalla mahdollisella tavalla, ja kädetkin tärisi siinä määrin että joku Commodore 64:n Winter Games olisi varmaan saanut uudet ennätyslukemat.

• googlebuugle

Eiköhän nuo ongelmasi ratkea guuggelilla n. 5 minuutissa?

• Eräs Darwinisti
        googlebuugle kirjoitti:

Eiköhän nuo ongelmasi ratkea guuggelilla n. 5 minuutissa?

Eihän mulla mitään ongelmia olekaan. Ne on googgelilla jo ratkaistu, mutta kun mä vaan tykkään lätistä paskaa kun täytyyhän sitä jotain kansantuotetta suoltaa työttömyyskorvauksen eteen. :D

• öyk

Eihän mulla mitään ongelmia olekaan. Ne on googgelilla jo ratkaistu, mutta kun mä vaan tykkään lätistä paskaa kun täytyyhän sitä jotain kansantuotetta suoltaa työttömyyskorvauksen eteen. :D

Tämän päättelin jo ensimmäisestä viestistäsi.

• Eräs Darwinisti
        öyk kirjoitti:

Tämän päättelin jo ensimmäisestä viestistäsi.

Näin minäkin arvelin.

• TietäjäMies

välttämättä. Jos olisit älykkäämpi keksisit itse ratkaisut ongelmiisi. Muut ehkä eivät vaan ole kiinnostuneita ratkaisemaan ongelmiasi. Se ei kerro mitään siitä, mikä on heidän älykkyystasonsa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen