Alkaa harmittaa, kun tuntuu että ei saa mistään apua, kysyy sitten ihan mitä tahansa (siis en puhu nyt terveydestä, vaan tosiaan ihan mistä vaan aiheesta).
Tunnun toistamiseen aina keksivän niin visaisia ongelmia, että kukaan niitä ei osaa ratkaista, ja usein se ongelma on heille ensimmäinen kerta kun sellaiseen törmäävät.
Lopputulos on yleensä sitten se, että vaikka sitten menisi aikaakin pari viikkoa tms. niin lopulta minä itse olen sen ongelman ratkaisija.
Pitäisi tässä kai paukutella henkseleitä, kun kukaan ei osaa ratkaista minun keksimiäni pulmia??
Olenko siis keskimääräistä älykkäämpi, vai onko minulla joku kirous, että minulle sattuu aina sellaiset ongelmat, joista kukaan ei tiedä mitään?
Liikaa älykkyyttäkö?
11
629
Vastaukset
- veikkaus..
Tekstistä käy heti ilmi, että et omaa korkeaa älykkyyttä, koska muutoin et olisi kirjoittanut ko. viestiä.
Ongelma on siinä, että kaverisi käyttävät ongelman ratkaisuyritykseen vain muutaman hassun sekunnin ja jättävät sikseen. Toinen vaihtoehto on, että ongelmaasi ei ole yhtä oikeaa ratkaisua tai ratkaisua ei edes ole olemassa. Kolmas vaihtoehto on, että ratkaisusi on väärä. Neljäs vaihtoehto on, että myös kaverisi ovat älyllisesti vaatimattomia. - Jokelamaniac
Kuullostaa suuresti yhdistelmältä narsismia ja näsäviisautta.
- Eräs Darwinisti
Varmasti on narsismia minussa jonkin verran. Säälittää puolisoni kun hänen edellinenkin kumppaninsa oli narsisti, niin miten nämä aina ajautuvat parisuhteisiin samalla tavalla persoonallisuushäiriöisten kanssa?
- prof. ylimieli
Annapa esimerkkejä noista sinun ongelmistasi mitä keksit. Kuulostaa kyllä siltä että sinulla on liikaa ylimielisyyttä, ei älykkyyttä, mutta korjaa ihmeessä käsitykseni.
- Eräs Darwinisti
...että vastailen sitten lisää, kun olen saanut kuuden kuukauden mittaisen ryyppyputken poikki.
Osasin kyllä odottaakin melkoista fleimausta, ja suoraansanoen en usko että haluan kerjätä sitä lisää. Aihe on sellainen, että positiivisia kommentteja on aika epätodennäköistä odottaa.
Sen verran voin sanoa, että alkuperäisessä kirjoituksessa viittaamani ongelmat lähes pääsääntöisesti ovat liittyneet vaativiin PC käyttöjärjestelmien, sulautettujen järjestelmien ja mekaniikan ongelmiin. - Eräs Darwinisti
Eräs Darwinisti kirjoitti:
...että vastailen sitten lisää, kun olen saanut kuuden kuukauden mittaisen ryyppyputken poikki.
Osasin kyllä odottaakin melkoista fleimausta, ja suoraansanoen en usko että haluan kerjätä sitä lisää. Aihe on sellainen, että positiivisia kommentteja on aika epätodennäköistä odottaa.
Sen verran voin sanoa, että alkuperäisessä kirjoituksessa viittaamani ongelmat lähes pääsääntöisesti ovat liittyneet vaativiin PC käyttöjärjestelmien, sulautettujen järjestelmien ja mekaniikan ongelmiin.Varmaan jokainen voi myöntää, että mitä tuohon keskustelun aloitukseen tulee, niin kirjoittakaa itse paremmin, kun olette just istuneet puoli tuntia ripuloimassa ja sen jälkeen vielä oksentanut...
Ei siinä ajatus kulje ihan parhaalla mahdollisella tavalla, ja kädetkin tärisi siinä määrin että joku Commodore 64:n Winter Games olisi varmaan saanut uudet ennätyslukemat. - googlebuugle
Sen verran voin sanoa, että alkuperäisessä kirjoituksessa viittaamani ongelmat lähes pääsääntöisesti ovat liittyneet vaativiin PC käyttöjärjestelmien, sulautettujen järjestelmien ja mekaniikan ongelmiin.Eiköhän nuo ongelmasi ratkea guuggelilla n. 5 minuutissa?
- Eräs Darwinisti
googlebuugle kirjoitti:
Eiköhän nuo ongelmasi ratkea guuggelilla n. 5 minuutissa?
Eihän mulla mitään ongelmia olekaan. Ne on googgelilla jo ratkaistu, mutta kun mä vaan tykkään lätistä paskaa kun täytyyhän sitä jotain kansantuotetta suoltaa työttömyyskorvauksen eteen. :D
- öyk
Eihän mulla mitään ongelmia olekaan. Ne on googgelilla jo ratkaistu, mutta kun mä vaan tykkään lätistä paskaa kun täytyyhän sitä jotain kansantuotetta suoltaa työttömyyskorvauksen eteen. :D
Tämän päättelin jo ensimmäisestä viestistäsi.
- Eräs Darwinisti
öyk kirjoitti:
Tämän päättelin jo ensimmäisestä viestistäsi.
Näin minäkin arvelin.
- TietäjäMies
välttämättä. Jos olisit älykkäämpi keksisit itse ratkaisut ongelmiisi. Muut ehkä eivät vaan ole kiinnostuneita ratkaisemaan ongelmiasi. Se ei kerro mitään siitä, mikä on heidän älykkyystasonsa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944