S-market on aiemmin varsin kiitettävästi mieluumin tyhjentänyt hyllyjään vanhoista tavaroista myymällä ne viimeisenä myyntipäivänä reilusti puoleen hintaan. Ahneus tai lamako lienee yllättänyt, kun pienensivät alennusprosentin kolmeenkymmeneen, ainakin Vallilan myymälässä. Kannattaa tietty kauppiaan kokeilla kepillä jäätä, että millä hinnalla saa vielä asiakkaita kantamaan vanhat tuotteet ulos ettei tarvitse itse heittää täydellä tappiolla pois. Pitkään tämä ilo kestikin...
Pera
S-market nosti 20 % eräpäivätuotteiden hintoja
13
994
Vastaukset
- tarkentamaan
mistä S-marketista on kyse?
Niitä on nimittäin hyvin monta tässä maassa ja ne kuuluvat eri S-osuuskunnille.- PeraS
...on Helsingin Vallilassa.
Pera
- s-marketissa
Vielä toissalauantaina jauhelihapaketteja oli puoleen hintaan. Viime lauantaina alennukset vain 30%.
- -50% TAKASIN, S- KETJU BOIK...
Moi mua suoraan sanottuna vituttaa tämmöinen ahneus! -30% naurettaavaa? meille neljänhengen työttömälle perheelle tämä -50% oli todella tärkeä juttu. minä käytin VAIN -50% tuotteita,saatiin kinkut,leikkeleet,makkarat,lihat, esim naudansisäpaistia ja broilerinfileet/leikkeet joskus savulohet yms... siis melkeen kaikki! säästimme kuukaudessa 100e-200e joskus enemmänkin.niillä säästöillä saatoimme viedä lapsemme linnanmäelle,leffaan,tai ostaa jotakin kivaa tai ylimääräistä. tämä on nyt varmaan jo muuttunut kaikkiin kauppoihin! tänään oli jo kontulassakin,mellunmäen alepassa,puotinharjun s-marketissa. ja minne ne ruoat menee,mitä ei saada myydyksi? toivottavasti edes ruokajonoihin tai asuntoloihin.että ei vaan roskikseen!! tommoinen s-ketju tekee jokatapauksessa voittoa! että olis ne voinut ajatella vähävarasia. ps: kyllä mua suututtaa!!! tekis mieli kiroilla niin perk.......
-50% TAKASIN, S- KETJU BOIK... kirjoitti:
Moi mua suoraan sanottuna vituttaa tämmöinen ahneus! -30% naurettaavaa? meille neljänhengen työttömälle perheelle tämä -50% oli todella tärkeä juttu. minä käytin VAIN -50% tuotteita,saatiin kinkut,leikkeleet,makkarat,lihat, esim naudansisäpaistia ja broilerinfileet/leikkeet joskus savulohet yms... siis melkeen kaikki! säästimme kuukaudessa 100e-200e joskus enemmänkin.niillä säästöillä saatoimme viedä lapsemme linnanmäelle,leffaan,tai ostaa jotakin kivaa tai ylimääräistä. tämä on nyt varmaan jo muuttunut kaikkiin kauppoihin! tänään oli jo kontulassakin,mellunmäen alepassa,puotinharjun s-marketissa. ja minne ne ruoat menee,mitä ei saada myydyksi? toivottavasti edes ruokajonoihin tai asuntoloihin.että ei vaan roskikseen!! tommoinen s-ketju tekee jokatapauksessa voittoa! että olis ne voinut ajatella vähävarasia. ps: kyllä mua suututtaa!!! tekis mieli kiroilla niin perk.......
Ainahan se sellainen 'eriarvoisuus' on ihmisten pinnaa kiristänyt, että joutuu samalle viivalle muiden kanssa. Aikakaudesta ja yhteiskuntaluokista riippumatta.
- elliivo
vetabix_nro1 kirjoitti:
Ainahan se sellainen 'eriarvoisuus' on ihmisten pinnaa kiristänyt, että joutuu samalle viivalle muiden kanssa. Aikakaudesta ja yhteiskuntaluokista riippumatta.
Sattuu nyt vain olemaan sellainen eriarvoisuus vallalla täällä Suomessa että joillakin on rahaa ettei p****lle taivu ja joillakin ei ole rahaa edes välttämättömiin tarpeisiin.
Eikä aina ole kyse edes saamattomuudesta tai laiskuudesta.
Tunnen pilvin pimein sellaisia ihmisiä joiden ei koskaan tarvitse kaupassa katsoa hintoja ja valita sitä kaikista halvinta tai olla ilman jos ei halpaa saa.
En ole huomannut heidän keskuudessaan mitään katkeruutta niitä kohtaan jotka joutuvat etsimään halvimpia poistotuotteita tai jäämään ilman suu napsuen tyhjää.
Toivoisin minäkin joskus joutuvani/pääseväni samalle viivalle hyvin toimeentulevien kanssa. elliivo kirjoitti:
Sattuu nyt vain olemaan sellainen eriarvoisuus vallalla täällä Suomessa että joillakin on rahaa ettei p****lle taivu ja joillakin ei ole rahaa edes välttämättömiin tarpeisiin.
Tunnen pilvin pimein sellaisia ihmisiä joiden ei koskaan tarvitse kaupassa katsoa hintoja ja valita sitä kaikista halvinta tai olla ilman jos ei halpaa saa.
En ole huomannut heidän keskuudessaan mitään katkeruutta niitä kohtaan jotka joutuvat etsimään halvimpia poistotuotteita tai jäämään ilman suu napsuen tyhjää.
Toivoisin minäkin joskus joutuvani/pääseväni samalle viivalle hyvin toimeentulevien kanssa.>>Sattuu nyt vain olemaan sellainen eriarvoisuus vallalla täällä Suomessa että joillakin on rahaa ettei p****lle taivu ja joillakin ei ole rahaa edes välttämättömiin tarpeisiin.
Eikä aina ole kyse edes saamattomuudesta tai laiskuudesta.- se.
vetabix_nro1 kirjoitti:
>>Sattuu nyt vain olemaan sellainen eriarvoisuus vallalla täällä Suomessa että joillakin on rahaa ettei p****lle taivu ja joillakin ei ole rahaa edes välttämättömiin tarpeisiin.
Eikä aina ole kyse edes saamattomuudesta tai laiskuudesta.leipä ansaitaan.
- eipä se
elliivo kirjoitti:
Toivoisin minäkin joskus joutuvani/pääseväni samalle viivalle hyvin toimeentulevien kanssa."Sattuu nyt vain olemaan sellainen eriarvoisuus vallalla täällä Suomessa että joillakin on rahaa ettei p****lle taivu ja joillakin ei ole rahaa edes välttämättömiin tarpeisiin."
kauppojen tehtävä ole toimia sosiaalitoimistoina.
Hae ne sossutukesi edelleenkin sossusta.
Minä en halua kaupassa maksaa muiden ruoasta. Joudun niin paljon siivellä eläjiä elättämään verotuksenkin kautta. - elliivo
eipä se kirjoitti:
"Sattuu nyt vain olemaan sellainen eriarvoisuus vallalla täällä Suomessa että joillakin on rahaa ettei p****lle taivu ja joillakin ei ole rahaa edes välttämättömiin tarpeisiin."
kauppojen tehtävä ole toimia sosiaalitoimistoina.
Hae ne sossutukesi edelleenkin sossusta.
Minä en halua kaupassa maksaa muiden ruoasta. Joudun niin paljon siivellä eläjiä elättämään verotuksenkin kautta.En hae enkä saa sossutukia, että ole ihan rauhassa vain. En ole sinun pussillasi käynyt.
Itse olen myös työni tehnyt ja veroni maksanut. Lapseni elättänyt ja omat ostokseni maksanut.
Kauppaa en ole koskaan pyytänyt toimimaan sosiaalitoimistona enkä oleta että juuri minä sieltä mitään ilmaiseksi saisin.
Valitsen kuitenkin vapaasti sen kaupan josta saan vähillä rahoillani parhaan vastineen.
En lähde "kannatuksen vuoksi" asiakkaaksi sellaiseen kauppaan jonka koen vedättävän minua.
Kauppa ei ole minun sossuni mutta minäkään en ole kauppiaan sossu. - kommmentinjättäjä
elliivo kirjoitti:
En hae enkä saa sossutukia, että ole ihan rauhassa vain. En ole sinun pussillasi käynyt.
Itse olen myös työni tehnyt ja veroni maksanut. Lapseni elättänyt ja omat ostokseni maksanut.
Kauppaa en ole koskaan pyytänyt toimimaan sosiaalitoimistona enkä oleta että juuri minä sieltä mitään ilmaiseksi saisin.
Valitsen kuitenkin vapaasti sen kaupan josta saan vähillä rahoillani parhaan vastineen.
En lähde "kannatuksen vuoksi" asiakkaaksi sellaiseen kauppaan jonka koen vedättävän minua.
Kauppa ei ole minun sossuni mutta minäkään en ole kauppiaan sossu.Sinulle voi sanoa: voi pyhä yksinkertaisuus!
Sekö on vedätystä, ettei myy ilman katetta? - neljänlapsenyh
kommmentinjättäjä kirjoitti:
Sinulle voi sanoa: voi pyhä yksinkertaisuus!
Sekö on vedätystä, ettei myy ilman katetta?Miten se on joltain pois jos köyhä saa ostaa vanhentumassa olevaa ruokaa puoleen hintaan? Ja satun muuten tietämään, että s-liikkeen oma henkilökunta on käyttänyt hyvillä mielin -50% tuotteita ja on yhtä suivaantunut kuin me köyhät tuosta 20% hinnan noususta. Meitä köyhiä on paljon ja mielellään teemme lapsillemme ravitsevaa ruokaa mekin. Kai tässä pitää lähteä sinne sossun luukulle hakemaan rahaa että voi ostaa kallista safkaa.
- eco -nomi
neljänlapsenyh kirjoitti:
Miten se on joltain pois jos köyhä saa ostaa vanhentumassa olevaa ruokaa puoleen hintaan? Ja satun muuten tietämään, että s-liikkeen oma henkilökunta on käyttänyt hyvillä mielin -50% tuotteita ja on yhtä suivaantunut kuin me köyhät tuosta 20% hinnan noususta. Meitä köyhiä on paljon ja mielellään teemme lapsillemme ravitsevaa ruokaa mekin. Kai tässä pitää lähteä sinne sossun luukulle hakemaan rahaa että voi ostaa kallista safkaa.
>> Kai tässä pitää lähteä sinne sossun luukulle hakemaan rahaa että voi ostaa kallista safkaa.
Itseasiassa tällä tavoin kauppa kuppaa yhteiskunnan tukea. Hinnat ylös ja vähävaraiset hiphop hakemaan kaupalle lisää katetta kuntalaisten pussista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928