kävimme scan burgerissa kampissa
avovaimoni kävi vessassa poletin saatuaan. lähtiessämme hän kertoi millaisesssa kunnossa vessa oli.
en siinä vaiheessa edes palannut liikkeeseen valittamaan asiasta
vessan lattialla oli vessapaperi tolloja
toinen vessa oli rikki ja törkyne
toisen reunarengas oli melkein irti ja kuivunutta ulostetta oli reunassa.
asia 2
ostin suklaapirtelön
pirtelö oli nestemäistä kirkasta ja valkoisen rakeista
liian makeaakin.
valitin asiasta kassalle minulle vastattiin että voisin saada vaniljaa ja suklaata lisää
ja että se nyt vaan on tollasta eikä tarjottu uutta heti
pomo/vastaava seisoi hiljaa vieressä
epäilen että kone oli tyhjentymässä ja sain NS.pohjat koneesta
eniten rassaa se että nämä asiat pitää olla kunnossa paikkojen siisteydestä huolehdittava ja tuotteiden laadusta olla takuu
työntekijöiden vaatteiden oltava siistejä eikä menuun pidä näkyä niistä
eikä vastuuta oteta jos nämä asiat on huonolla tolalla.
kouluarvosana 4
vältä scan burgereita
7
2275
Vastaukset
- Tippaadai
Scan burger virallisesti. käytännössä SCAM burger...
- itse oo kyllä
koskaan safkannu raflan vessassa - se ei oo vaan tapana.
- aamun ensimmäiset naurut
Toi oli niin hyvä!
Ja muutenkin, totta kai vessojen pitäis olla siistejä, mut täällähän oikeasti on tarkoitus puhua safkoista eikä vessoista. Jäätelö ja vessako burgeripaikan tärkeimmät pointit???
- Nimetön
Pari kertaa Kampin scanin kokeneena voin kyllä uskoa Heikin kokemukset. Toisin taas, kotikaupunkimme Ikaalisten Scanburger on aivan mainio paikka. Ruoka tuodaan posliinilautasilla (vrt Kampin mäkkärimeininki) pöytään,annokset ovat isoja ja palvelu ystävällistä. Samassa yhteydessä toimii myös kotipizza ja huoltoasema. Paikkakohtaisia eroja näissä siis esiintynee..
Itse olen syntynyt Helsingissä,asunut Vantaalla 25v ja muuttanut ikaalisiin neljä vuotta sitten, joten olen melko maakuntapuolueetonkin asian suhteen:)- on valittamista
nii käykää mieluummin mäkkärissä tai hesessä... :D.
kyl ne aina jonkuu SCAM burgerin voittaa.
- nimetön.
No shit!
Jonkun paskan hampurilaislafkan vessat ovat perseestä?
http://fi.wikipedia.org/wiki/ScanBurger
Aika hämärä ketju muutenkin. - eetueemeliepateus
joskus asiaa tiedusteltua ymmärsin(valiteltiin), että ko. wc ei kuulu scanburgerille vaan kauppakeskuksen hoidettavaksi. pitäisiköhän asiasta reklamoida suoraan kauppakeskuksen porukalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303731Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2301379Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1501074Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248930- 62928
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73928Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56744