Uusi karkki, joka sopii laihduttajalle!

mikä löytö

löysin kaupasta uuden karkin (nellie dellie, tai jotai sinne päin). joo katoin et on sokeriton, mikä ei siis tarkoita sen kevyempää, mutta niissä on ainaki 60 % vähemmän kaloreita, mutta myös hurjasti vähemmän hiilareita mitä tavan karkeissa. niissä salmiakin makusissa on hiilareita vaan 10 g/100 g. eli unelma laihduttajalle,saa pitää sen karkkipäivän kerram viikossa. ilmavaivoja ne kyllä tekee,etenkin minunlaisille herkkämahaisille jos pussitolkulla syö....:)

28

13367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo oli jo aikamoinen

      avaus. Ehkä se oli vitsi, ehkä ei. Liika on aina liikaa.

      Tunnen ihmisiä, jotka eivät syö karkkia. Eivät silti ole äkäisiä tai elä jossain puutteessa.
      Kannattaa vähentää noita keinotekoisia tuotteita ihan oikeasti.
      Tee edes karkkipäivä itsellesi niin et sitten ehkä ahmi niin paljon.

      Olen ollut tuote-esittelijä ja on melkein sääli kuinka helppo on myydä tuotteita, jotka ovat "vähemmän rasvaisia", "vähemmän lihottavia", jne.

      • Laihduttava Liisukka

        Tuosta näkee, ettei tarvitse olla ravintotieteen tohtori voidakseen olla tuote-esittelijä. Etköhän ole nyt tuota pestiä tarpeeksi mainostanut.. Tuote-esittelijät nyt eivät ole mitään varsinaisia arvojohtajia yhteiskunnassamme.

        Läkerol askissa sekä Nellies Dellies karkeissa on todella vähän kaloreita. Niitä voi syödä päivittäin, jos vatsa kestää. Läkis askissa on noin 30 kaloria.


    • *******

      ostin viime viikolla, pussista jämät vieläkin jäljellä :) Hyvä maku, kaloreita OIKEASTI reilusti vähemmän kuin normaali karkissa, tarpeeksi pieni pussi ettei tule ahmittua liikaa. Niin, ja tosiaan kannattaa ottaa varovasti, itselläni pisti mahan purputtuamaan aika tehokkaasti.

      • niissä

        karkeissa ole aika paljon myös kuituja...?
        Vai muistelenko ihan väärin...


      • verensokerimittari

        käteen ja mitatkaa vaikutus verensokeriin. Herkimmillä pelkkä makean aistiminen vaikkei sokeria söisikään aiheuttaa insuliinipiikin ja käynnistää varastoinnin...


      • gdsiåhoaifga
        verensokerimittari kirjoitti:

        käteen ja mitatkaa vaikutus verensokeriin. Herkimmillä pelkkä makean aistiminen vaikkei sokeria söisikään aiheuttaa insuliinipiikin ja käynnistää varastoinnin...

        ja mitähän se kroppa sitten varastoi jos kaloreita ei juurikaan ole?


      • vinkki 15 sulle hei
        gdsiåhoaifga kirjoitti:

        ja mitähän se kroppa sitten varastoi jos kaloreita ei juurikaan ole?

        No jos laihduttajan tarkoituksena on että kroppa käyttää rasvavarastoja energiaksi ja näinollen rasvaa palaa ja laihtuu...kun sitten mussuttaa noita makeisia, vaikka niissä ei paljon energiaa olisikaan, sekin vähän varastoituu. LISÄKSI kehon rasvavarastojen käyttö energiaksi heikentyy AINA kun insuliinia on veressä.

        Että otahan asioista selvää ennenkuin rupeat siellä inisemään, juntti.


    • Horatio-13

      ..noita saa ostettua? Mitkä kaupat myy?

      • ostin

        niitä s-marketista...


      • opiskelun ohessA
        ostin kirjoitti:

        niitä s-marketista...

        eli yksi työ ei kerro ihmisen älykkyydestä tai sen käytöstä mitään. Olen ollut myös toimistopäällikkö yms.
        Ei tarvitse olla terveysalan ammattilainen kun huomaa vääristyneen käytöksen syömistä kohtaan.

        Se mikä jäi mainitsematta, ahmimisen tarve! Eli olkoon kevyttä tai ei niin tarve ahmia kokonainen pussi tai paketti tai mahdollisesti useampi, siihen kannattaa kiinnittää huomiota!

        Voisi pitää vaikka karkkipäivän ja muina päivinä säästää hampaat jatkuvalta happohyökkäykseltä.

        Erilaisia "terveyspatukoita" eli turhaa tavaraa ruuan sijasta, meni kuin kuumille kiville. Ostajat lähinnä hiukan isompia ihmisiä.
        Moni tutkaili ravinnearvoja paketissa. "Hmm, kun syön koko paketin kerralla niin tässähän täyttyy koko päivän energiatarve, no ei voi mitään".
        Ei siis ole mahdollista syödä vain patukka tai pari päivässä?

        Ahmimisen tarve!!!


      • Laihduttava Liisukka
        opiskelun ohessA kirjoitti:

        eli yksi työ ei kerro ihmisen älykkyydestä tai sen käytöstä mitään. Olen ollut myös toimistopäällikkö yms.
        Ei tarvitse olla terveysalan ammattilainen kun huomaa vääristyneen käytöksen syömistä kohtaan.

        Se mikä jäi mainitsematta, ahmimisen tarve! Eli olkoon kevyttä tai ei niin tarve ahmia kokonainen pussi tai paketti tai mahdollisesti useampi, siihen kannattaa kiinnittää huomiota!

        Voisi pitää vaikka karkkipäivän ja muina päivinä säästää hampaat jatkuvalta happohyökkäykseltä.

        Erilaisia "terveyspatukoita" eli turhaa tavaraa ruuan sijasta, meni kuin kuumille kiville. Ostajat lähinnä hiukan isompia ihmisiä.
        Moni tutkaili ravinnearvoja paketissa. "Hmm, kun syön koko paketin kerralla niin tässähän täyttyy koko päivän energiatarve, no ei voi mitään".
        Ei siis ole mahdollista syödä vain patukka tai pari päivässä?

        Ahmimisen tarve!!!

        Toimistopäälliköitäkin on monilla aloilla, monenlaisissa firmoissa. ;)Olen ns. korkeasti koulutettu, jos se nyt tässä pitää mainita?

        Kun katson kaveri- ja sukulaispiiriäni, niin siellä monet lihavat syövät "kunnon tavaraa". Limuja ei koskaan vaihdeta sokerittomiin ja sipsejä "saa syödä kerran viikossa". He eivät todellakaan syö laihdutustuotteita.

        Todella hoikat syövät allevo-patukoita jne. He, joiden ei tarvitsisi. Suurin osa heistä myös urheilee paljon, mikä taas tuo usein mukanaan terveelliset ruokailutottumuksetkin.

        Älä loukkaannu, mutta vaikuttaisi siltä, että olet pitänyt asiakkaitasi läskeinä typeryksinä. Ärsyttää tuollainen asenteellisuus.

        Itselläni on 10 kiloa ylimääräistä. Kamalaa ajatella, että joku myyjä arvioi minuakin tuolla lailla, että mitäs tuokin läski nyt tätä patukkaa himoitsee.


      • saati koulutusta
        Laihduttava Liisukka kirjoitti:

        Toimistopäälliköitäkin on monilla aloilla, monenlaisissa firmoissa. ;)Olen ns. korkeasti koulutettu, jos se nyt tässä pitää mainita?

        Kun katson kaveri- ja sukulaispiiriäni, niin siellä monet lihavat syövät "kunnon tavaraa". Limuja ei koskaan vaihdeta sokerittomiin ja sipsejä "saa syödä kerran viikossa". He eivät todellakaan syö laihdutustuotteita.

        Todella hoikat syövät allevo-patukoita jne. He, joiden ei tarvitsisi. Suurin osa heistä myös urheilee paljon, mikä taas tuo usein mukanaan terveelliset ruokailutottumuksetkin.

        Älä loukkaannu, mutta vaikuttaisi siltä, että olet pitänyt asiakkaitasi läskeinä typeryksinä. Ärsyttää tuollainen asenteellisuus.

        Itselläni on 10 kiloa ylimääräistä. Kamalaa ajatella, että joku myyjä arvioi minuakin tuolla lailla, että mitäs tuokin läski nyt tätä patukkaa himoitsee.

        tai työtä. Jokainen meistä on eri näköinen oli lihava tai ei.
        Ikää on itselläni jo sen verran, ettei kannata koulutuksilla intoilla. Pistetäänkö tähän sitten riviin myös omaisuus ja kuinka monta autoa on pihalla ja niin edelleen? ;)Mun isi on vahvempi kuin sun isi, en oikein jaksaisi enää.

        Pari kuukautta olin esittelijänä kun alkoi tökkiä se paskan puhuminen. Siitäkin on vuosia aikaa.

        "Nyt tosi kevyt uusi tuote, plaa plaa". Tosiasiassa monissa on paljon sokeria sun muuta ylimääräistä ainesta. Mutta kun tiedetään, että makea menee kaupaksi niin sitten kikkaillaan noilla tuotteilla. Aika helppo ymmärtää näin yrittäjänä.

        Koulutuskaan ei näköjään itsetuntoa paranna kaikilla. Ei kannata luulotella, että mitä joku toinen ajattelee.

        Minä en noin yleensä seuraa mitä muut syövät. En katso kaupassa mitä muut laittaa hihnalle. Ainoastaan tuossa työssä tuli väkisin tekemisiin sen kanssa, että teki mieli sanoa, älkää ostako tätä humpuuki tuotetta. Selvästi ihmiset pohti omaa painoaan tai kuntoaan ja sitten sortuvat näihin huijaustuotteisiin.
        Yhtä hyvin voi ostaa paketin jotain keksiä, jossa on sama määrä hiilihydraatteja ja rasvaa. Riippuu tietysti mitä ravinnettta kukin meistä tarkkailee.
        Jos syö vain yhden kaurakeksin päivässä niin ei siitä kauheasti ylimääräistä tule. Jos vetää puoli kiloa niin...

        Itse vältän hiilareita mutta en ole kokonaan jättänyt. Silti olen jättänyt sokerit lähes kokonaan pois. Kun ruoka on tuhtia niin ei tarvitse välipaloja ja makean himo, joka minullakin oli, on haihtunut.

        Se on hemmetin moinen bisnes nuo laihdutus/terveystuotteet. Kukin tietysti itse päättää mihin rahansa laittaa ja millä kroppansa ravitsee.

        Saattehan te sitä namia ostaa, ettekä tarvitse siihen edes minun lupaani.
        Tekniikan maailmassakin oli, että naisilla on vaikeampaa pidättäytyä syömisistä. Miehille se on helpompaa.

        Kyllä itsekin tiedän, että voisin syödä namin tai pari vaikka jokapäivä mutta jos söisin pussin tai pari jokapäivä niin lihon. Toisekseen kun tottuu syömään aina namipussit loppuun asti niin se vahvistaa "ahmimiskäytöstä".

        Nykyään tuntuu olevan melkein häpeä jos pystyy syömään vain osan namipussista ja siitä riittää seuraavillekin päiville.

        Jos ei ole vielä diabetesta niin mikäs siinä on limujakin juodessa. On vain niin kurjaa kun tulee äkkipysäys ja on pakko alkaa laskemaan mitä saa syödä ja mitä ei. Itselläni ei ole diabetesta mutta appi juuri kuoli diabeteksen takia ja liikalihavuuden. Hänen oirehtimisensa seuraaminen sai meidän perheen miettimään tarkemmin, että halutaanko kävellä omilla jaloilla vielä muutaman vuoden päästä. Menihän tämä jo aikaa sitten OT:ksi mutta so not.


      • Laihduttava Liisukka 78
        saati koulutusta kirjoitti:

        tai työtä. Jokainen meistä on eri näköinen oli lihava tai ei.
        Ikää on itselläni jo sen verran, ettei kannata koulutuksilla intoilla. Pistetäänkö tähän sitten riviin myös omaisuus ja kuinka monta autoa on pihalla ja niin edelleen? ;)Mun isi on vahvempi kuin sun isi, en oikein jaksaisi enää.

        Pari kuukautta olin esittelijänä kun alkoi tökkiä se paskan puhuminen. Siitäkin on vuosia aikaa.

        "Nyt tosi kevyt uusi tuote, plaa plaa". Tosiasiassa monissa on paljon sokeria sun muuta ylimääräistä ainesta. Mutta kun tiedetään, että makea menee kaupaksi niin sitten kikkaillaan noilla tuotteilla. Aika helppo ymmärtää näin yrittäjänä.

        Koulutuskaan ei näköjään itsetuntoa paranna kaikilla. Ei kannata luulotella, että mitä joku toinen ajattelee.

        Minä en noin yleensä seuraa mitä muut syövät. En katso kaupassa mitä muut laittaa hihnalle. Ainoastaan tuossa työssä tuli väkisin tekemisiin sen kanssa, että teki mieli sanoa, älkää ostako tätä humpuuki tuotetta. Selvästi ihmiset pohti omaa painoaan tai kuntoaan ja sitten sortuvat näihin huijaustuotteisiin.
        Yhtä hyvin voi ostaa paketin jotain keksiä, jossa on sama määrä hiilihydraatteja ja rasvaa. Riippuu tietysti mitä ravinnettta kukin meistä tarkkailee.
        Jos syö vain yhden kaurakeksin päivässä niin ei siitä kauheasti ylimääräistä tule. Jos vetää puoli kiloa niin...

        Itse vältän hiilareita mutta en ole kokonaan jättänyt. Silti olen jättänyt sokerit lähes kokonaan pois. Kun ruoka on tuhtia niin ei tarvitse välipaloja ja makean himo, joka minullakin oli, on haihtunut.

        Se on hemmetin moinen bisnes nuo laihdutus/terveystuotteet. Kukin tietysti itse päättää mihin rahansa laittaa ja millä kroppansa ravitsee.

        Saattehan te sitä namia ostaa, ettekä tarvitse siihen edes minun lupaani.
        Tekniikan maailmassakin oli, että naisilla on vaikeampaa pidättäytyä syömisistä. Miehille se on helpompaa.

        Kyllä itsekin tiedän, että voisin syödä namin tai pari vaikka jokapäivä mutta jos söisin pussin tai pari jokapäivä niin lihon. Toisekseen kun tottuu syömään aina namipussit loppuun asti niin se vahvistaa "ahmimiskäytöstä".

        Nykyään tuntuu olevan melkein häpeä jos pystyy syömään vain osan namipussista ja siitä riittää seuraavillekin päiville.

        Jos ei ole vielä diabetesta niin mikäs siinä on limujakin juodessa. On vain niin kurjaa kun tulee äkkipysäys ja on pakko alkaa laskemaan mitä saa syödä ja mitä ei. Itselläni ei ole diabetesta mutta appi juuri kuoli diabeteksen takia ja liikalihavuuden. Hänen oirehtimisensa seuraaminen sai meidän perheen miettimään tarkemmin, että halutaanko kävellä omilla jaloilla vielä muutaman vuoden päästä. Menihän tämä jo aikaa sitten OT:ksi mutta so not.

        "Ei kannata luulotella, että mitä joku toinen ajattelee. "

        Eikä myöskään luulotella sellaisten karamellien kalorimäärää, joista ei ole hajuakaan.

        Tosin sanoit aiemmin, että mielestäsi lihavat näitä tuotteita ostavat..


      • ostettua..
        Laihduttava Liisukka 78 kirjoitti:

        "Ei kannata luulotella, että mitä joku toinen ajattelee. "

        Eikä myöskään luulotella sellaisten karamellien kalorimäärää, joista ei ole hajuakaan.

        Tosin sanoit aiemmin, että mielestäsi lihavat näitä tuotteita ostavat..

        Maistoin alottajan mainitsemia karkkeja. Salmiakin makuiset on oikein hyviä. Pussillista en kyllä saa kerralla alas, mut pari pastilla menee.


      • Nelli Delli
        saati koulutusta kirjoitti:

        tai työtä. Jokainen meistä on eri näköinen oli lihava tai ei.
        Ikää on itselläni jo sen verran, ettei kannata koulutuksilla intoilla. Pistetäänkö tähän sitten riviin myös omaisuus ja kuinka monta autoa on pihalla ja niin edelleen? ;)Mun isi on vahvempi kuin sun isi, en oikein jaksaisi enää.

        Pari kuukautta olin esittelijänä kun alkoi tökkiä se paskan puhuminen. Siitäkin on vuosia aikaa.

        "Nyt tosi kevyt uusi tuote, plaa plaa". Tosiasiassa monissa on paljon sokeria sun muuta ylimääräistä ainesta. Mutta kun tiedetään, että makea menee kaupaksi niin sitten kikkaillaan noilla tuotteilla. Aika helppo ymmärtää näin yrittäjänä.

        Koulutuskaan ei näköjään itsetuntoa paranna kaikilla. Ei kannata luulotella, että mitä joku toinen ajattelee.

        Minä en noin yleensä seuraa mitä muut syövät. En katso kaupassa mitä muut laittaa hihnalle. Ainoastaan tuossa työssä tuli väkisin tekemisiin sen kanssa, että teki mieli sanoa, älkää ostako tätä humpuuki tuotetta. Selvästi ihmiset pohti omaa painoaan tai kuntoaan ja sitten sortuvat näihin huijaustuotteisiin.
        Yhtä hyvin voi ostaa paketin jotain keksiä, jossa on sama määrä hiilihydraatteja ja rasvaa. Riippuu tietysti mitä ravinnettta kukin meistä tarkkailee.
        Jos syö vain yhden kaurakeksin päivässä niin ei siitä kauheasti ylimääräistä tule. Jos vetää puoli kiloa niin...

        Itse vältän hiilareita mutta en ole kokonaan jättänyt. Silti olen jättänyt sokerit lähes kokonaan pois. Kun ruoka on tuhtia niin ei tarvitse välipaloja ja makean himo, joka minullakin oli, on haihtunut.

        Se on hemmetin moinen bisnes nuo laihdutus/terveystuotteet. Kukin tietysti itse päättää mihin rahansa laittaa ja millä kroppansa ravitsee.

        Saattehan te sitä namia ostaa, ettekä tarvitse siihen edes minun lupaani.
        Tekniikan maailmassakin oli, että naisilla on vaikeampaa pidättäytyä syömisistä. Miehille se on helpompaa.

        Kyllä itsekin tiedän, että voisin syödä namin tai pari vaikka jokapäivä mutta jos söisin pussin tai pari jokapäivä niin lihon. Toisekseen kun tottuu syömään aina namipussit loppuun asti niin se vahvistaa "ahmimiskäytöstä".

        Nykyään tuntuu olevan melkein häpeä jos pystyy syömään vain osan namipussista ja siitä riittää seuraavillekin päiville.

        Jos ei ole vielä diabetesta niin mikäs siinä on limujakin juodessa. On vain niin kurjaa kun tulee äkkipysäys ja on pakko alkaa laskemaan mitä saa syödä ja mitä ei. Itselläni ei ole diabetesta mutta appi juuri kuoli diabeteksen takia ja liikalihavuuden. Hänen oirehtimisensa seuraaminen sai meidän perheen miettimään tarkemmin, että halutaanko kävellä omilla jaloilla vielä muutaman vuoden päästä. Menihän tämä jo aikaa sitten OT:ksi mutta so not.

        Itse pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti ja järkevästi ja liikun paljon. Mielestäni Nellie Dellies -makeiset ovat mainio tuoteuutuus. Jos haluan syödä pussillisen karkkeja, miksi en valitsisi näitä vähäkalorisia ja kuitupitoisia vaihtoehtoja.

        Ihmeellistä että pitää heti kritisoida, haukkua entiset asiakkaansa ja pitää ahmijoina henkilöitä, jotka haluavat syödä "koko pussin" tai kaksi. Yhdessä Nellie Dellies -pussissa on n. 70 grammaa karkkeja. Aika pieni pussi. Kannattaa tutustua tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin ennen kuin alkaa kritisoimaan. Tuotekehittelyssä ymmärretään markkinoita, minkä korkeasti koulutettu(kin) ihminen varmasti ymmärtää, etenkin jos on ollut mahdollisuus työskennellä elintarvikebisneksessä. Ei siis ole ihan mahdoton ajatus, että kevyitä, hyviä vaihtoehtoja, todellakin kehitellään jatkuvasti.

        Low fat sipsit sun muu sonta on nyt ihan selvää kuluttajan harhaanjohtamista, silti kuluttajan on mahdollista tarkistaa niiden pussin ravintosisällöstä kuinka paljon näissä "kevytsipseissä" on todellisuudessa energiaa ja rasvaa.


    • pitää

      sitten kunnon karkkipäivän eikä mitään kevytkarkkeja. Itse syön kerran viikossa irtokarkkia tai suklaalevyn, ja olen laihtunut ihan hyvää tahtia kun muuten syö 1500 kaloria päivässä. Mulla ei noi kevytnamit toimi makeanhimoon. Mun mielestä ahmimista ei oo jos kerran viikossa herkuttelee, pääasia et pystyy hillitsemään syömisensä muut päivät viikossa ilman mielihaluja. Ite syön arkipäivisin hedelmäsosetta ja hedelmiä jos tekee mieli makeeta tai jälkkäriä.

    • minä syön ihan oikeaa kamaa

      Minä kyllä laihduttaessakin syön ihan oikeaa karkkia, sellaista joka maistuu aidosti hyvältä eikä aiheuta sitä että paska lentää seinille kuin tykin suusta. Parikin kertaa viikossa syön pienen suklaapatukan, vähintään kaksi kertaa viikossa kahvitellessa pullaa tai kakkua. Ei oo kuitenkaan tarvetta vetää namii pussitolkulla joka päivä, siinä on jo kyse jostain epäterveestä makea-addiktiosta. Kaikkea voi syödä, sitä oikeaakin hyvää, jos vaan osaa pitää ohjakset käsissä omien himojen suhteen. Sitten taas jos on niin säälittävä ettei osaa rajoittaa karkinmutusteluaan pariin karkkiin tai muutamaan palaan suklaata, niin pitäisi ehkä katsoa peiliin.

      • ostin

        noita paikallisesta k-marketista..mutta hinta oli 70g pussista kyllä hurja 1,90€ :/


      • mutta....
        ostin kirjoitti:

        noita paikallisesta k-marketista..mutta hinta oli 70g pussista kyllä hurja 1,90€ :/

        Pussillisen syötyäni haastoin veljeni pieremiskilpailuun. VOITIN ylivoimaisesti. Vaimot ei tykänny. Paskakin lensi, mutta eipähän tullu ummetusta.


    • Painonvartija12

      Minä en ole tietoinen kaloreista enkä lisäaineista tms. Lasken pisteitä, olen Painonvartija. Ihmisillä on eri tapoja onnistua ja epäonnistua laihdutuksessa, itselläni tämä PP on toiminut loistavasti!

      Painonvartijapisteiden mukaan tuosta pussista tulee 1,5 pistettä, eli huomattavasti vähemmän kuin muista karkeista. Eli kyllä ostaisin ja varmasti uusiksikin, jos on hyvää. Sopiiko vatsalle, en tiedä, mutta eipä sitä tiedä kukaan ennen kun kokeilee, ihmisten vatsat kun nyt toimivat kovin eri tavoilla.

      Ja itselläni karkkipäiväsysteemi on toiminut todella hyvin niinkin, että kun se karkkipäivä sitten koittaa, yrittää syödä "kevyempiä" karkkeja ja KOHTUUDELLA. Ja pakkohan se onkin, koska muuten pisteet ylittyy ;)

      • ölkjlkk

        Pakko vastata tähän, vaikka onkin aika paljon aikaa jo mennyt.

        Mulla on kroonineen sairaus, jonka johdosta vatsa toimii huonosti aina. Nämä karkit ovat kuin halpa ihmelääkekuuri, jollaista ei ole vielä sairauteeni keksitty. Nyt kaksi pussia syönyt kahtena viikonloppuna ja vatsa toiminut paremmin jo kahdeksan päivää. Ihan älytöntä, että tällaista kuitupommia ei ole ennen tullut vastaan, vaikka mitä on tullutkin testattua lääkäreiden pakottamana..

        Ainiin, ja ne salmiakit on ihan törkeen hyviä.


      • KUITUJA?!?!? HAH!!!
        ölkjlkk kirjoitti:

        Pakko vastata tähän, vaikka onkin aika paljon aikaa jo mennyt.

        Mulla on kroonineen sairaus, jonka johdosta vatsa toimii huonosti aina. Nämä karkit ovat kuin halpa ihmelääkekuuri, jollaista ei ole vielä sairauteeni keksitty. Nyt kaksi pussia syönyt kahtena viikonloppuna ja vatsa toiminut paremmin jo kahdeksan päivää. Ihan älytöntä, että tällaista kuitupommia ei ole ennen tullut vastaan, vaikka mitä on tullutkin testattua lääkäreiden pakottamana..

        Ainiin, ja ne salmiakit on ihan törkeen hyviä.

        Varmaan ne keinotekoiset makeutus aineet miktä pistää vatsan juoksemaan... Ei niissä mitään kuituja ole!!!


      • nuranura

        Painonvartijat on vain käytännöllinen, maailmanlaajuinen kusetus simppeleille ihmisille. :D Se perustuu täysin kalorienlaskentaan. Muutetaan kalorit vain yksinkertaisempaan muotoon ja lasketaan ne sun puolesta = moneymaker on valmis. Ohjekirjoja ym. pistelistoja riittää ja raha virtaa. Perustetaan vielä klubi ja painetaan lehti, a vot! =)


    • juhhei

      Itsekin olen yllätynyt, kuinka hyviltä noinkin kuitupitoiset karkit maistuvat! Ja ajoittaisesta ummetuksestakin kärsivälle, nää oo ihmepastilleja ;)

    • 1233456

      On ihan tervettä pitää kerran tai kaksi kertaa viikossa herkutteluhetki. Tekee hyvää sekä aineenvaihdunnalle että mielelle. Ja varsinkin jos liikut paljon tai harrastat karppausta, keho tarvitsee välillä pientä hiilaripommia palautuakseen ja kerätäkseen energiaa varastoon.

      Itse olen entinen laihduttaja, nykyinen kehonrakentaja. Pari lipsahdusta viikossa ei ole heilauttanut rasvaprosenttejani mihinkään suuntaan, päinvastoin. On taas motivaatiota jatkaa seuraava viikko terveellisiä elämäntapoja.

      Niin, ja nämä Nellie Delliet ovat todella hyviä!

    • bhu

      No sopiikos ne vegaaneille? Onko käytetty liivatetta? Muuten kuulostaa hyvälle.

    • OIKEEESTI

      Niissä on jotai makeutusainetta, mikä aiheuttaa laksatiivisia vaivoja! Samantapaisia tuotteita ovat esimerkiksi sokerittomat Sisut.
      ELI SIIS TURVOTTAA AIVAN HIRVEESTI!
      ite popsin nuita hulluna joskus.. sitten tuli turvotus, ja jotenki teki mieli syödä kaikkee ruokaa kamalasti. Parempi vaihtoehtä syödä vaikka 20g tavallisia karkkeja.

    • Anonyymi

      Salmiakin himoon oivia. Syön ehkä 5 joskus ja riittää. Oisko suolaa tms, joskus tuli pää kipeäksi kun söin liikaa...
      Näitä ei vaan kaupasta löydä usein. Ostan kerralla monta pussia kun löydän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe