Onko naisen pakko tykätä stringeistä?

Tissineiti

Avataanpa nyt ihan uusi keskustelu tästä jo aika kuluneesta aiheesta, joka kuitenkin näytti taas nousevan täällä esille alushousuihin liittyvän toisen keskustelun myötä.

Eli kertokaas nyt kaikki stringipakkomielteiset mikä tää juttu oikein on, että stringien pitäisi nykyään olla joka naisen suosikkipöksyt ja muut joutavat roskiin? Että muunlaiset pöksyt eivät voi olla kauniit, seksikkäät ja käytännölliset - niinkö?

Miksi ette ikinä tunnu uskovan ja pitää aina vängätä vastaan kun nainen sanoo, että ei, en tykkää stringeistä, ne ovat epämukavat ja huonot? Eikö mielestänne mitenkään voi olla mahdollista, että ko. nainen perustaa näkemyksensä jopa huomattavan laajaan omakohtaiseen kokemukseen? Aina teidän mielestänne kun tuntuu löytyvän vikaa joko niiden stringien koosta, mallista, laadusta tai käyttötavasta, että joku niistä on pielessä ja siksi kyseinen nainen ei ole tykästynyt stringeihin, ja kunhan ne korjataan, niin kyllä tykkää. Ja kun kerrotaan, että ei, mikään noista ei kyllä ollut pielessä, en vaan silti tykännyt, niin sitten alatte syyttämään naisen kroppaa: liian iso/pieni perse, liian iso/pieni maha, liian kapea/leveä lantio, liian lyhyt/pitkä selkä, liian sitä, liian tätä, korjauta itsesi niin kyllä tykkäät stringeistä.

Entäpä sitten tämä älytön väite, että stringit olisivat takaa täysin näkymättömät alushousut. Kirjoitin jo tuohon kalsariongelmaisen aloittamaan ketjuun, että itseasiassa stringit ovat yleensä aivan yhtä paksusaumaisia takaa kuin tavallisetkin pöksyt, jolloin ne näkyvät vaatteen läpi ihan yhtä lailla - erona vaan on, että ne näkyvät sitten siinä peffan yläosassa eivätkä pakaroiden päällä. Tämä on yleensä stringipakkomielteisten vihoviimeinen oljenkorsi, joka sekin kyllä pettää: että stringit olisivat ainoat vaatteiden alta näkymättömät pöksyt, siksi niitä tulee suosia. Mites kun minä en sitä allekirjoita, koska tiedän paremmin: olen kaikkien tuskailujen ja kokeilu-erehdysten jälkeen todennut tiukan ja ohuen alaosan alle parhaimmiksi - siis näkymättömimmiksi ja mukavimmiksi - pöksyiksi reunasaumattomat, laserleikatut ohuet hipstersit tai shorts-alushousut.

Eikö mitenkään voi olla mahdollista, että kaikki naiset eivät vaan yksinkertaisesti tykkää stringeistä? Eihän kaikki tykkää rintsikoistakaan, eikä farkuista, hameista, nilkkasukista tai toppaliiveistä. Ja miksi tarvitsisikaan?

Ei ole tarkoitus teilata stringejä - käyttäkää ihmeessä, jos tykkäätte. En vain ymmärrä, miksi ne ovat nykynaiselle kuin pakkonormi - jotakin, jota sinun on vain mukisematta käytettävä ja josta sinun on tykättävä, muutoin olet suurinpiirtein täysin epänaisellinen, epäseksikäs, tiukkapipoinen, ahdasmielinen, outo tai muuten vaan hölmö.

Olen kärjistänyt tahallisesti, joten kenenkään ei tarvitse vetää herneitä nenään.

87

10107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mathilde-

Se on vaan joidenkin naisten päähänpinttymä, että stringit ovat jotain ihmeellistä ja erikoista. Olen sen verran konservatiivinen, että narustringeistä tulee mieleen enemmänkin aikuisviihde kuin tyylikkäät alusvaatteet...

Maailmalla kun katselee alusvaatekokoelmia, niin erilaisia housumalleja on tarjolla joskus jopa 6-7 erilaiset. Siellä satsataan siihen, että jokainen löytää haluamansa mallit, eikä ranskalaisille esim. tulisi mieleenkään että naiset suostuisivat valitsemaan sen yhden ainoan oikean (kenen määrittelemän?) mallin ja värin jne...

Onhan meitä moneen junaan.

Stringit sopivat harvoille, monista eivät ole mukavat eivätkä hygieeniset, eikä ne -ihan totta-ole hyvännäköisetkään liian tiukat housut päälläkään kun selluliitit näkyy läpi. Mutta se on vaan mun mielipide, ja jokainen käyttäköön stringejään vapaasti mun puolesta. Kunhan mun ei ole pakko.

• Pallipoika

Olet ihan oikeassa. Ei me miehetkään kaikki pidä boxereista , pitkistä kalsareista saati sitten miesten stringeistä. Itsekin pidän ihan tavallisita lyhistä pikkuhousuista sopivan tiukista. Eihän kaikki naisetkaan tykkää myöskään sukkahousuista. En minäkään pidä urheilusukista varsinkaan valkoisista. Joillekin naisille sopii ihan tavallisetkin alkkarit ja ovat todella hyvän näköisiä niissä.

• mielestäni pakko

ja nehän ovat jo "out" eli muitakin löytyy markkinoilta.

Stringeihin vain liittyy paljon vääriä mielikuvia, toiset eivät uskalla niitä edes kokeilla, koska ne ovat liian pervot, liian epämukavat jne. ja valitettavan monet lattanapyllyiset keski-ikäiset naiset kulkevat sitten sloggein reunat pursottaen taskuttomien housujen kankaan läpi. Se on ruman näköistä.

Siksi kannustan ihmisiä rohkeasti nettikeskusteluissa stringiostoksille, se on ohuiden housujen ja mekkojen kanssa kanssaihmisten säästämistä ja usein oikein valituista stringeistä on monenlaista iloa.

• Tissineiti

Et kerro sukupuoltasi, mutta sanavalintojesi perusteella oletan sinun olevan joko stringifetissinen mies, joka ei ole itse edes koskaan käyttänyt stringejä, tai huonoitsetuntoinen pinnallinen nainen, joka pönkittää omaa kuviteltua paremmuuttaan haukkumalla muita naisia ja heidän ulkoista olemustaan. Tämäkin on sitten tahallaan kärjistettyä, joten ei turhaan kannata suuttua - onpahan vaan ns. "worst case scenario".

Tuo teksti on mielestäni aika tyypillinen stringien puolustuspuhelitania. Periaatteessa tässä sanotaan vain, että "stringit on tosi jees" eikä kuitenkaan anneta kyseiselle väitteelle mitään järkeviä ja vahvasti omaan kokemukseen pohjautuvia perusteluja.

Vahvimpana perusteena käytetään jälleen kerran tätä stringipakkomielteisille tyypillistä syyllistämistä ja mollaamista: jos et käytä stringejä, olet mitä todennäköisimmin rumapeppuinen, keski-ikäinen, ennakkoluuloinen ja tyylitajuton ämmä. Jos vääristä mielikuvista puhutaan, niin eiköhän se tuo jos mikä ole sellainen - minä kun en ainakaan täytä mitään noista edellämainituista määritelmistä, vaikka käytän stringejä äärimmäisen harvoin. Ja sitten jatketaan vielä tällä ah niin tyypillisellä "oikein valituista stringeistä on monenlaista iloa", mutta ei ollenkaan tarkemmin eritellä, mitä iloa. Niin, mitä? Tai no, säästä vaivojasi, arvaan jo: seksuaalista iloa, siis silmänruokaa ja kiihoketta, ja nimenomaan miehille - toisaalta sitä kautta myös naisille, kun luulevat sitten olevansa stringit jalassa monin verroin seksikkäämpiä kuin jos käyttäisivät ihan yhtä nättejä "tavallisia" pöksyjä.

Mielestäni pahin stringeihin liittyvä väärä mielikuva on se, että ne olisivat takaa näkymättömät pikkarit. Luitko edes tuon oman keskustelunavaukseni? Jos olisit lukenut, et tulisi väittämään tuota älyttömyyttä, että stringit ovat näkymättömät ohuiden alaosien alla. Osaan sanoa noin, koska _ihan aikuisten oikeesti_ tiedän paremmin lähes 10 vuoden havainnoinnin, kokeilujen ja erehdysten jälkeen. Jos oletkin lukenut minun tekstini, niin surullista kyllä todistin sitten jälleen kerran, kuinka stringipakkomielteisille ei vaan mitenkään uppoa mikään stringien paremmuutta vastaan oleva toteamus. Ei, vaikka kuinka hyvin olisi perusteltu ja kerrottu, että kyllä tämä on oma aito ja oikea kokemukseni ja havintoni enkä todellakaan sano tätä minkään köykäisen yhden kerran kokemuksen perusteella. Kun ollaan niin vakuututtu siitä stringien paremmuudesta ja ihanuudesta, niin ei näköjään haluta nähdä ja uskoa tosiasioita.

Lisää noista väittämistäsi vääristä mielikuvista: uskallan veikata, että stringejä epämukaviksi sanovista naisista vähintään 95% on niitä myös kokeillut, suurin osa jopa useita kertoja. Jos taas joku sanoo stringejä liian pervoiksi, niin miten se on väärä mielikuva? Eikö se ennemminkin ole mielipide? Jos jonkun mielestä stringit ovat mauttoman näköiset, niin eikö ole vähän hölmöä olettaa sen mielipiteen muuttuvan, kunhan vaan vetäisee ne päällensä?

• Bokserikapinallinen

Ihan ensin:

>

Näyttäisivätkö he mielestäsi paremmilta stringit jalassa? Sittenkö tarkkailisit mielelläsi? Miksi tarkkailet jo nyt?

Minä olen vuosien varrella pitänyt stringejä muutaman kerran, ensin ihan uteliaisuuttani ja sitten miehen uteliaisuuden vuoksi. Muodollisestikin oikein pätevästä pyllystäni huolimatta stringit jäivät kokeiluksi: pakaroiden väliin uppoava naru on yksinkertaisesti hyvin ikävän tuntuinen. Jos aikoo tehdä muutakin kuin vain seisoskella ja poseerata nätisti, stringit alkavat liikkua ja sieltä takanarusta eteenpäin ne alkavat myös vähitellen mennä myttyyn - epämiellyttävän tuntuista ja näköistä sekä kaiken lisäksi epähygieenistä.

Yhtä epämiellyttävät yli pari tuntia kestävän käytön jälkeen ovat piikkikorkokengät. Niidenkin sitkeitä puolestapuhujia riittää, mutta nämä taitavat lähinnä olla miehiä ja niitä nuorehkoja naisia, joille kaikki on jännää ja seksikästä ja ihqua ja itsestään selvää koko loppuiäksi.

Jollei pidä stringeistä, piikkikoroista, minihameista, lävistyksistä, crocseista tai niistä australialaisista karvabootseista, ei mikään mielikuvaharjoittelu, kanssaihmisten säästäminen tai oikein valitseminen auta. Ihan totta.

• vähän siltä
        Tissineiti kirjoitti:

Et kerro sukupuoltasi, mutta sanavalintojesi perusteella oletan sinun olevan joko stringifetissinen mies, joka ei ole itse edes koskaan käyttänyt stringejä, tai huonoitsetuntoinen pinnallinen nainen, joka pönkittää omaa kuviteltua paremmuuttaan haukkumalla muita naisia ja heidän ulkoista olemustaan. Tämäkin on sitten tahallaan kärjistettyä, joten ei turhaan kannata suuttua - onpahan vaan ns. "worst case scenario".

Tuo teksti on mielestäni aika tyypillinen stringien puolustuspuhelitania. Periaatteessa tässä sanotaan vain, että "stringit on tosi jees" eikä kuitenkaan anneta kyseiselle väitteelle mitään järkeviä ja vahvasti omaan kokemukseen pohjautuvia perusteluja.

Vahvimpana perusteena käytetään jälleen kerran tätä stringipakkomielteisille tyypillistä syyllistämistä ja mollaamista: jos et käytä stringejä, olet mitä todennäköisimmin rumapeppuinen, keski-ikäinen, ennakkoluuloinen ja tyylitajuton ämmä. Jos vääristä mielikuvista puhutaan, niin eiköhän se tuo jos mikä ole sellainen - minä kun en ainakaan täytä mitään noista edellämainituista määritelmistä, vaikka käytän stringejä äärimmäisen harvoin. Ja sitten jatketaan vielä tällä ah niin tyypillisellä "oikein valituista stringeistä on monenlaista iloa", mutta ei ollenkaan tarkemmin eritellä, mitä iloa. Niin, mitä? Tai no, säästä vaivojasi, arvaan jo: seksuaalista iloa, siis silmänruokaa ja kiihoketta, ja nimenomaan miehille - toisaalta sitä kautta myös naisille, kun luulevat sitten olevansa stringit jalassa monin verroin seksikkäämpiä kuin jos käyttäisivät ihan yhtä nättejä "tavallisia" pöksyjä.

Mielestäni pahin stringeihin liittyvä väärä mielikuva on se, että ne olisivat takaa näkymättömät pikkarit. Luitko edes tuon oman keskustelunavaukseni? Jos olisit lukenut, et tulisi väittämään tuota älyttömyyttä, että stringit ovat näkymättömät ohuiden alaosien alla. Osaan sanoa noin, koska _ihan aikuisten oikeesti_ tiedän paremmin lähes 10 vuoden havainnoinnin, kokeilujen ja erehdysten jälkeen. Jos oletkin lukenut minun tekstini, niin surullista kyllä todistin sitten jälleen kerran, kuinka stringipakkomielteisille ei vaan mitenkään uppoa mikään stringien paremmuutta vastaan oleva toteamus. Ei, vaikka kuinka hyvin olisi perusteltu ja kerrottu, että kyllä tämä on oma aito ja oikea kokemukseni ja havintoni enkä todellakaan sano tätä minkään köykäisen yhden kerran kokemuksen perusteella. Kun ollaan niin vakuututtu siitä stringien paremmuudesta ja ihanuudesta, niin ei näköjään haluta nähdä ja uskoa tosiasioita.

Lisää noista väittämistäsi vääristä mielikuvista: uskallan veikata, että stringejä epämukaviksi sanovista naisista vähintään 95% on niitä myös kokeillut, suurin osa jopa useita kertoja. Jos taas joku sanoo stringejä liian pervoiksi, niin miten se on väärä mielikuva? Eikö se ennemminkin ole mielipide? Jos jonkun mielestä stringit ovat mauttoman näköiset, niin eikö ole vähän hölmöä olettaa sen mielipiteen muuttuvan, kunhan vaan vetäisee ne päällensä?

että tämä asia on sinulle maailmaa suurempi juttu. En oikein voi käsittää näkökulmaasi tai intohimoasi asian suhteen, mutta menköön nyt.

Minulle asia ei ole kovin olennainen. Kuulutan vain kokeilunhalua ja ennakkoluulottomuutta, avoimuutta ja rentoutta asioissa kuin asioissa. Suurin osa stringejä kaihtavista naisista ei todellakaan ole niitä kokeillut. Minusta on aina ongelmallista tuomita asioita omaa tietämättömyyttään.

Olen nainen ja käytän vain stringejä, siksi kun ne on lähimpänä sitä tunnetta, että ei ole mitään jalassa. Olisin mieluusti ilman pikkareita kokonaan, mutta en viitsi liata housujani. Naisena varmasti käsität, mitä tarkoitan ;-) Stringit eivät näy, koska niiden vyötärökaistale menee yleensä housujen vyötärökaistaleen kanssa samalla tasolla (pissisfarkut ovat eri asia, niistä kai narujen on jo tarkoituskin näkyä).

Minulle stringit eivät ole ulkonäkökysymys esim. seksikkyysmielessä, jos olisin itse eri mallia takapuolestani, valisisin ehkäpä hipstersit ns. vaikutuksen tekemiseen. Minusta alusvaatteiden pilkottaminen on vain yksi tyylittömimmistä asioista, eli stringit ja olkaimettomat/multiway rintaliivit puolustavat paikkaansa valkoisten ja paljastavien vaatteiden kanssa. Ne ovat siis tietty suositeltava asustevalinta vaativiin vaatteisiin, mm. keski-ikäisten naisten suosimiin takataskuttomiin ohuisiin puuvillahousuihin. Toki erilaiset puristavat ja tiukentavat alusvaateratkaisut (yleensä bodysuitit tms) ovat toimivia, kun pitää piilottaa jotain vaatteiden alla, mutta niissä on mielestäni epämukavampaa olla kuin minimalistisissa alkkareissa. Shortsipituiset tarkasti puristamattomat housut alkavat olla jo aika laitoksia - jos voi olla ilman, niin mielelläni olen. Ja sitten kun hameen alta vilahtaa ihanat shapekalsongit..no kukin tyylillään.

• KaunisMaaLappi
        Tissineiti kirjoitti:

Olen kaivannut Sinun "vakaita mielipiteitäsi",jo pitkän aikaa.Nyt päättelin etsit olet "ryhtynyt" St tyäsipäiväseksi käyttäjäksi?
        JK.mun on saatava madekeittoa,näin talvella.

• tyttö...

...ei ainakaan stringeihin koske pitkällä tikullakaan. Kokeiltu on ja kamalalta tuntuu ja näyttää. Itse pidän yleensä hipster-alushousuja. Niistä ei näy saumat housujen läpi, kun saumoja ei ole takapuolen päällä.

Onneksi olen löytänyt alushousumakuuni sopivan miehen: nähdessään string-alushousuisen naisen (tai yleensä tietenkin naisen kuvan) hän yleensä lähes purskahtaa nauruun, kun ne kuulemma näyttävät niin hölmöiltä :)

• kummalline

• kauniita

• hääppöisiä
        kauniita kirjoitti:

http://www.konrad-bielizna.pl/ang/b28t.htm

Kumpikaan malli (siis stringit) ei ole mielestäni mitenkään erityisen kauniit. Ne NÄYTTÄVÄT kauniilta tuollaisten virheettömien mallityttöjen päällä suoraan pakkauksesta otettuna. Entä kun joku lättäperse muutaman kilon ylipainoinen tavismuija käyttää niitä koko päivän, ei ole enää mikään hieno näky.

• edellinen
        kummalline kirjoitti:

jos miehesi tälläiselle nauraa ?? jos vain sinun mieleksesi niin tekee, kotona kun ei näitä kerran voi ihailla...

http://www.konrad-bielizna.pl/ang/b10.htm

...tekee niin minun mielikseni, koska ennen kuin seurustelimme olimme hyviä ystäviä, ja jo silloin hän naureskeli "tekoseksikkäille" stringeille. Mieheni ei ylipäätäänkään ole niin kiinnostunut siitä, mitkä pöksyt minulla on jalassani, ja yleensä ne tulee joka tapauksessa riisuttua melko nopeasti, kun sille tuulelle satumme ;)

Tottakai tuollaiset linkittämäsi kaltaiset kuvat näyttävät ihan hyvältä: Tyttö on hoikka, selluliititön (ja/tai photoshopattu) ja valaistus ideaali. Sitten kun joku normikokoinen naapurinlissu pukee samat narut päälleen yrittäen näyttää seksikkäältä ja samastua kuvan tyttöön, niin kyllä se minustakin on enemmän humoristista kuin seksikästä.

• tosiaankin
        edellinen kirjoitti:

...tekee niin minun mielikseni, koska ennen kuin seurustelimme olimme hyviä ystäviä, ja jo silloin hän naureskeli "tekoseksikkäille" stringeille. Mieheni ei ylipäätäänkään ole niin kiinnostunut siitä, mitkä pöksyt minulla on jalassani, ja yleensä ne tulee joka tapauksessa riisuttua melko nopeasti, kun sille tuulelle satumme ;)

Tottakai tuollaiset linkittämäsi kaltaiset kuvat näyttävät ihan hyvältä: Tyttö on hoikka, selluliititön (ja/tai photoshopattu) ja valaistus ideaali. Sitten kun joku normikokoinen naapurinlissu pukee samat narut päälleen yrittäen näyttää seksikkäältä ja samastua kuvan tyttöön, niin kyllä se minustakin on enemmän humoristista kuin seksikästä.

Noista edellisistä olen jokseenkin samaa mieltä, harvalle Suomalaiselle ,nuorellekaan naiselle stringit käyvät, ja saati että vielä lyhyessä hameessa sipsuttelisi ! Mutta kun tälläisellä tyylillä pukeutuviin naisiin hyvin usein ulkomailla käydessä törmäilee niin ei olisi huonompi ollenkaan jos täälläkin osattaisi vähän paremmin laittautua vaikka vain kaupassa käyntiin, tai vaikka ihan kotosalla ollessaankin , niin eipähän se mies sitten muita edes vilkuilisi , edes kuvia...

• edellinen
        tosiaankin kirjoitti:

Noista edellisistä olen jokseenkin samaa mieltä, harvalle Suomalaiselle ,nuorellekaan naiselle stringit käyvät, ja saati että vielä lyhyessä hameessa sipsuttelisi ! Mutta kun tälläisellä tyylillä pukeutuviin naisiin hyvin usein ulkomailla käydessä törmäilee niin ei olisi huonompi ollenkaan jos täälläkin osattaisi vähän paremmin laittautua vaikka vain kaupassa käyntiin, tai vaikka ihan kotosalla ollessaankin , niin eipähän se mies sitten muita edes vilkuilisi , edes kuvia...

...kaupassakäyntiä varten tai kotona ollessa pitäisi laittautua? Kuinka moni mies vetää pakkelit naamaan, hiukset rullille, epämukavat vaatteet päälleen ja epäkäytännölliset kengät jalkaansa kaupassakäyntiä varten? Oman kokemukseni mukaan useimmat miehet laittautuvat korkeintaan tärkeisiin juhliin. Miksi naisten siis pitäisi?

Jos jollekin on ongelma se, että mies vilkuilee muita naisia tai niiden kuvia, niin parasta lukita mies kotiin ja poistaa hänen ulottuviltaan kaikki materiaali, joka tähän kauheuteen voisi johtaa. Itse en tee näin, koska vilkuilusta ei yksinkertaisesti ole minulle (tai kaiketi kenellekään muullekaan) mitään haittaa. En yksinkertaisesti koe näitä vilkuilun kohteita kilpailijoinani: Minä olen mieheni kumppani, eli ihminen jonka kanssa hän haluaa viettää elämänsä, ja vilkuilun kohteet ovat objekteja, joita mies tykkää katsoa. En myöskään tavoittele tällaisen objektin osaa minulle tuntemattomien miesten elämässä, eli en laittaudu "seksikkääksi" kauppaan lähtiessä.

Itse olen sitä mieltä, että nainen on seksikäs silloin kun itse tuntee olonsa seksikkääksi, eikä sitä tarvitse korostaa stringeillä, meikillä eikä minihameilla. Asenne ratkaisee. Itse tunnen oloni ihan tarpeeksi seksikkääksi riippumatta vaatetuksestani, meikeistäni tai alushousuistani.

• tulkoon
        edellinen kirjoitti:

...kaupassakäyntiä varten tai kotona ollessa pitäisi laittautua? Kuinka moni mies vetää pakkelit naamaan, hiukset rullille, epämukavat vaatteet päälleen ja epäkäytännölliset kengät jalkaansa kaupassakäyntiä varten? Oman kokemukseni mukaan useimmat miehet laittautuvat korkeintaan tärkeisiin juhliin. Miksi naisten siis pitäisi?

Jos jollekin on ongelma se, että mies vilkuilee muita naisia tai niiden kuvia, niin parasta lukita mies kotiin ja poistaa hänen ulottuviltaan kaikki materiaali, joka tähän kauheuteen voisi johtaa. Itse en tee näin, koska vilkuilusta ei yksinkertaisesti ole minulle (tai kaiketi kenellekään muullekaan) mitään haittaa. En yksinkertaisesti koe näitä vilkuilun kohteita kilpailijoinani: Minä olen mieheni kumppani, eli ihminen jonka kanssa hän haluaa viettää elämänsä, ja vilkuilun kohteet ovat objekteja, joita mies tykkää katsoa. En myöskään tavoittele tällaisen objektin osaa minulle tuntemattomien miesten elämässä, eli en laittaudu "seksikkääksi" kauppaan lähtiessä.

Itse olen sitä mieltä, että nainen on seksikäs silloin kun itse tuntee olonsa seksikkääksi, eikä sitä tarvitse korostaa stringeillä, meikillä eikä minihameilla. Asenne ratkaisee. Itse tunnen oloni ihan tarpeeksi seksikkääksi riippumatta vaatetuksestani, meikeistäni tai alushousuistani.

kirjoittamasi varmaan totta onkin ja hyvä niin. Tarkoitukseni olikin vähän provosoida tässä asiassa. Mutta ...jos sinä ja myös miehesi on tyytyväinen pukeutumiseesi ja alusvaatteisiisikin, olkoon ne minkämallisia sitten tahansa, niin kummastuttaa miksi kuitenkin tälläisellä saitilla sitten oleskelet ja luet mitä mieltä ja millaisiin stringeihin tai mihin malliin milloinkin kuka pukeutuu halutessaan näyttää hyvältä tai tuntea itsensä seksikkääksi vaikkapa vain kotioloissa ???
        Eikö luulisi sinulle olevan aivan sama mitä muilla naisilla on jalassa...jotain täältä kuitenkin etsit, ehkäpä uusia virikkeitä, vaikka niitä stringejä ....

• Tissineiti
        edellinen kirjoitti:

Tuo ei itseasiassa ole ollenkaan harvinainen mielipide mieheltä, että stringit koetaan lähinnä pissisten tai pornotähtösten jutuksi. Olen kohdannut useita miehiä niin irl kuin keskustelupalstoilla, joiden mielestä stringit näyttävät hölmöiltä tai mauttomilta tai mitäänsanomattomilta tai liian tyrkyiltä (myös omasta mielestäni on seksikkäämpää pitää jotain piilossa kuin suoraan tyrkätä kaikkea esille). Tätä ei voi toistaa liikaa: meitä on niin monenlaisia!

Stringipakkomielteinen ei kuitenkaan yleensä tämmöistä niele, vaan on sitä mieltä, että kyllä kaikki oikeasti tykkäävät strigeistä ikään ja sukupuoleen katsomatta sanoivat ihan mitä tahansa :D Ja sitten yritetään provosoida pistämällä linkkiä yhden jos toisenkin stringibeiben kuvaan. Hohhoi. Toi kaikki on jo niin nähty ja koettu. On se jännä, kun joillekin ei vaan mitenkään mene kaaliin, että me kaikki ei tykätä samoista asioista.

Oma mieheni tykkää kyllä stringeistä, mutta niin se vaan tykkää myös muunlaisista naisten pikkupöksyistä :) Hänelle ei ole ongelma, etten käytä stringejä, koska hänen mielestään minä olen ensisijaisesti seksikäs - ei ne stringit tai mitkään muutkaan vaatteet. Oma stringien käyttöni rajoittuukin lähes vain ja ainoastaan niihin kertoihin, jolloin haluan varta vasten miellyttää miestäni yllättämällä hänet stringeillä. Ei hän silti hullaannu minusta yhtään sen enempää niiden stringien takia, koska jo normaalistikin, niitä ihan "tavan" pikkareita käyttäessäni hullaantuu niin paljon, ettei sitä voi mitenkään ylittää :)

Mutta eihän tuollaista kai voi stringipakkomielteinen mies ikinä ymmärtää, hehän kun ovat parisuhteessa niiden stringien eivätkä naisten kanssa ;) (tahallinen provo)

• kirjoittaja
        tulkoon kirjoitti:

kirjoittamasi varmaan totta onkin ja hyvä niin. Tarkoitukseni olikin vähän provosoida tässä asiassa. Mutta ...jos sinä ja myös miehesi on tyytyväinen pukeutumiseesi ja alusvaatteisiisikin, olkoon ne minkämallisia sitten tahansa, niin kummastuttaa miksi kuitenkin tälläisellä saitilla sitten oleskelet ja luet mitä mieltä ja millaisiin stringeihin tai mihin malliin milloinkin kuka pukeutuu halutessaan näyttää hyvältä tai tuntea itsensä seksikkääksi vaikkapa vain kotioloissa ???
        Eikö luulisi sinulle olevan aivan sama mitä muilla naisilla on jalassa...jotain täältä kuitenkin etsit, ehkäpä uusia virikkeitä, vaikka niitä stringejä ....

Ihmettelen kun jäädään tappiolle keskustelussa aletaan siinä vaiheessa syyttämään toista miksi luet tätä palstaa. Mielestäni tätä keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu vain stringeistä pitäville, tai millekään muulle erityiselle alusasulle. Käytän itsekin stringejä, mutta äärimmäisen harvoin koska en koe niitä lainkaan mukaviksi enkä missään nimessä kauniiksi omalla vartalollani. Seksikkyys ei ole minulle pääasia vaikka pidänkin seksistä. Ellei mies kiinnostu minusta ilman seksikkäitä alusasuja, hän ei ole minua varten. Vaikka kuljenkin usein kesällä hameessa ilman pikkuhousuja, seksi ei ole siinäkään takana.

• edellinen
        tulkoon kirjoitti:

...käsitellään paljon muitakin asioita kuin stringejä ja sitä mitkä alushousut näyttävät hyvältä. JOS haluaisin esimerkiksi kysellä apua tai etsiä muiden mielipiteitä isojen/pienten rintaliivien tai urheilurintaliivien ostopaikoista tai alusvaatteiden kokomerkinnöistä, niin tämä olisi siihen tarkoitukseen hyvä palsta.

Motivaationa seurata tätä palstaa voisi henkilökohtaisen kiinnostuksen, virikkeiden etsinnän tai tietyn tiedon hankkimisen lisäksi olla yleinen mielenkiinto ihmisten asenteita ja mielipiteitä kohtaan, niin alusvaatteiden kuin muidenkin näillä Suomi24-keskustelupalstoilla käsiteltävien asioiden osalta. Tästä on kyse esimerkiksi minun tapauksessani.

Minulle on siis sama mitä muilla naisilla (tai miehillä) on jalassaan, ja esitin edellisessä kommentissani vain oman näkemykseni ja mielipiteeni asiasta.

• KerranRaitsikassatal
        kirjoittaja kirjoitti:

Ihmettelen kun jäädään tappiolle keskustelussa aletaan siinä vaiheessa syyttämään toista miksi luet tätä palstaa. Mielestäni tätä keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu vain stringeistä pitäville, tai millekään muulle erityiselle alusasulle. Käytän itsekin stringejä, mutta äärimmäisen harvoin koska en koe niitä lainkaan mukaviksi enkä missään nimessä kauniiksi omalla vartalollani. Seksikkyys ei ole minulle pääasia vaikka pidänkin seksistä. Ellei mies kiinnostu minusta ilman seksikkäitä alusasuja, hän ei ole minua varten. Vaikka kuljenkin usein kesällä hameessa ilman pikkuhousuja, seksi ei ole siinäkään takana.

Heh..onko Sinulta koskaan kunnolla ns.Vilahtanut?(oletko itse havainnut?)Ja olekto ajatellut jos vaikkakin vilahtais?...heh heh.
        JK: vähän on vilahduksen merkkejä ilmassa?

• NO27

Haha, minulla on ihan sama juttu. Yhden stringit ostin kokeeksi uteliaisuuttani, mutta kaappiin jäivät käyttämättöminä. Näytän mielestäni hölmöltä ne päällä kuten koko muu ihmiskuntakin. Epämukavuus oli aika sivutekijä ulkonäön rinnalla. Mieheni on samaa mieltä, onneksi, niin ei tarvitse alkaa alushousuistakin murehtimaan. Muut ovat toki vapaita pitämään kyseisistä housuista ja muistakin asioista niin paljon kuin haluavat. Meitä on joka lähtöön, ja parempi niin:).

• tosimies

stringit on naisellisen sievät ja silleen hyvässä mielessä turhamaiset.
      Niissä on kangasta niin niukalti että vain naisellinen nainen voi väittää että stringit on vaatekappale, joka pukee. koska nehän paljastaa enemmän kuin peittää.

osa naisista vihaa stringejä ja osa vilpittömästi tykkää

Miehinen uskomukseni on että tämä johtunee siitä että pyöreä&kiinteä peffa "vangitsee" stringinarun otteeseensa (pakarat napakasti toisiaan vasten) ja mitä niukemmat sitä vähemmän hiertävät ja ovat jopa ylellisen istuvat ja miellyttävät.

kun taas toisen tyyppisissä takamuksissa naru "vaeltaa" (pakarat löyhästi toisiaan vasten) ja ilmenee hiertymistä.

Oli miten oli, niin eivät korkkaritkaan ole mukavimmat kengät, joten sama stringeissä.
      Muutamat naiset kokee tarvetta "kärsiä" naiseudesta ja stringien pieni hiertäminen koetaan luonnollisena. ja niitä käytetään satunnaisesti naisellisuuden tähden.

Miehinen uskomus on myös se että on aika useita naisia jotka käyttää stringejä siksi että peffavaossa on tuhman tuntuista ja kangas väärässä paikassa tuntuu jopa viehkolta.

stringien käyttöön on monta syytä.
      siksi ne ovat niin suositut

stringien puolesta puhuu he jotka haluavat
      -kokea naisellisuutta
      -ylellistä mukavuutta
      -tuhman fiiliksen
      -haluaa vaihtelua
      -tykkää pienistä, sievistä asioista
      -käytännön syyt, ei hikoile
      -kun haluaa provosoida, ni liputtaa
      -nuorekkuus ja villeys
      -poikaystävän toiveesta ja on vahingossa tottunut
      -variaatioita;korutstringit,helmistringit,ketjut
      -pienempi koko! L-->M, jopa XS:ää pissiksil

en kyl keksi muuta enää.

stringit on tyttöjen oma juttu, ei miehinen!?

voisko olla että naru kiltin tytön persvaossa antaa sähäkän fiiliksen, sellasen tuoreen ja raikkaan ja vanhempi nainen kokee olonsa seksikkääksi ja nuoreksi.

ei mikään muu pikkuhousu anna niin paljon aihetta kuin stringit?

• miehelle

puhut asiaa !

• No ei kai

Ei se naru ainakaan raikas ole, ainakaan puolen tunnin käytön jälkeen.

• Tissineiti

Kiitos asiallisesta vastauksesta, jossa kerrankin osattiin puhua stringien puolesta hyvässä hengessä, positiivisesti ja jopa hauskasti. Ja ennen kaikkea ilman tätä kyllästyttävän yleistä stringejä käyttämättömien naisten ja heidän ulkoisten ominaisuuksiensa haukkumista. Hyvä! :)

Positiivista sekin, että kerrankin ymmärrettiin, että on ehkä vähän turhan läpinäkyvää puolustella stringejä ainoastaan niiden "mukavuuden" ja "käytännöllisyyden" perusteella ja jätettiinkin sellainen sitten suosiolla pois. Olen samaa mieltä: stringien käyttäminen lienee lähes aina ensisijaisesti pinnallisten asioiden, siis seksikkyyden ja seksikkään tyylin vuoksi tehtävä pöksyvalinta - ei käytännöllisyyden tai mukavuuden. Varsinkin minua ovat täällä ja muillakin keskustelupalstoilla huvittaneet miehet, jotka yrittävät kannustaa naisia stringien käyttöön niiden tyylikyyteen ja mukavuuteen vedoten. "Kyllä minun vaimoni on sitä mieltä että stringit ovat maailman mukavimmat pikkuhousut ja niin käytännölliset ja siksi kaikkien naisten tulisi niitä käyttää, ei niissä ole mitään seksuaalista tai muutakaan ihmeellistä ja blaa blaa..." Vääähän liian ilmeisiä ovat tuollaisten kirjoittajien todelliset motiivit, ei mene minulla läpi! ;)

Kuitenkin tuo miehinen uskomuksesi, että stringien mukavuus määräytyisi peffan muodon ja kiinteyden perusteella menee vähän metsään. Olen itse nuori nainen, joten minulla on jo ikänikin puolesta vielä ns. kiinteä ja pyöreä peffa. Lisäksi olen sen suhteen "hyvillä geeneillä siunattu" (kuten tissienikin suhteen, mutta siihen se sitte jääkin ;D), eli minun ei edes tarvitsisi tehdä töitä peffani kiinteyden tähden. Kuten varmaan arvaatkin, olen silti, "hyvästä" peffastani huolimatta, aina pitänyt stringejä hurjan epämukavina. Veikkaan, että joillekin ihmisille se naru peffavaossa vaan yksinkertaisesti on ylivoimaisen ikävän tuntuinen, eikä sitä opita sietämään vaikka kuinka yrittäisi (ja usko pois, olen yrittänyt, olen toden totta yrittänyt! :). Sillä stringien mukavuudella tai epämukavuudella ei siis valitettavasti ole mitään tekemistä kropan muotojen ja mallin tai stringien koon ja mallin kanssa.

Ja lisäksi: monella miehellähän sitä vasta kiinteä ja napakka ja kuitenkin samaan aikaan pyöreän ulkoneva peppu onkin (eli ei siis leveä, vaan sellainen, joka näkyy sivuprofiilissa pyöreänä ja kiinteänä :). Näistäkin miehistä löytyy niitä, jotka pitävät stringejä epämukavina, kuten varmaan yleensäkin monet stringejä kokeilleet miehet - itse ainakin tunnen yhden, joka rohkeana kokeili miesten stringejä ja omistaa juurikin tuollaisen "ihanne"pepun. Neuvoin häntä jopa, että älä vedä sitä narua syvälle peffavakoon :) Ei silti tykännyt, totesi vaan irvistellen, ettei edes haluaisi kävellä, koska epämukavuus on niin sanoinkuvaamattoman suuri.

Mutta juu, niinhän sinä jatkoitkin kivasti, että vaikka stringit sitten koettaisiinkin epämukaviksi, on yksilöitä, jotka haluavat kärsiä kauneutensa eteen, ja toisaalta taas yksilöitä, joille stringien käyttö antaa pientä seksuaalista mielihyvää ja ns. tuhman ja seksikkään olon. Ei siinä mitään pahaa ole :) Minäkin kärsin kauneuteni eteen esimerkiksi vahaamalla ihokarvoja. Minulle ei stringien käyttö kuitenkaan anna mitään sellaisia "tuhmia" tai muitakaan seksuaalisia tuntemuksia tai kauneuden tunnetta, jonka vuoksi olisin valmis kärsimään. Ei itseasiassa mitään positiivisia tuntemuksia, vain sen ylettömän epämukavuuden, olivat ne stringit sitten kuinka nätit ja seksikkäät tahansa. Siksi en niitä käytä.

Nuo listaamasi asiat ovat sellaisia, joita voisi sanoa periaatteessa mistä tahansa muustakin kivaksi koetusta asiasta. Minä käytän äärettömän harvoin stringejä, ja silti koen ns. "tavallisten" alushousujen käyttäjänä ihan noita samoja asioita: naisellisuutta, ylellistä mukavuutta (ostan suhteellisen hintavia alusvaatteita ja minulle on ykkösasia, että ne ovat kauniit JA mukavat), tuhmaa fiilistä (onko mitään seksikkäämpää kuin läpinäkyvät French knickersit? ;), vaihtelua (tai-malliset, shortsit, hipstersit, French knickers, Brazilian brief..), tykkään pienistä sievistä asioista (usko pois, pöksyt voi olla sievät ja lisäksi vieläpä pienen pienet olematta kuitenkaan stringit ;), käytännöllisyyttä (reunasaumattomat hipstersit käyvät minkä vaan asun alle, ei tarvitse olla jatkuvasti nyhtämässä narua syvältä peffaväliköstä, lisäksi minä en ainakaan koe pikkupöksyjen lahkeita hikoiluttavina, ehkä joku muu kokee?), provosointia (en vilauttele pöksyjäni vieraille, mutta mieheni ainakin hullaantuu, kun vilautan joskus tahalleen pöksyjäni, jotka eivät edes ole stringit ;), nuorekkuutta ja villeyttä (en tarvitse stringejä kokeakseni itseni nuoreksi ja villiksi, vaikka ikääkin on jo lähemmäs 30 :).. Koon suhteen vielä, että itse ainakin koen tarvitsevani aina vähintään yhtä kokoa normaalia alushousukokoani isommat, jos välttämättä haluan stringit. En usko olevani ainoa.

Meitä on niin monenlaisia :) Hienoa, että stringien puolesta osataan näköjään puhua myös asialliseen sävyyn.

• voi olla
        Tissineiti kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta, jossa kerrankin osattiin puhua stringien puolesta hyvässä hengessä, positiivisesti ja jopa hauskasti. Ja ennen kaikkea ilman tätä kyllästyttävän yleistä stringejä käyttämättömien naisten ja heidän ulkoisten ominaisuuksiensa haukkumista. Hyvä! :)

Positiivista sekin, että kerrankin ymmärrettiin, että on ehkä vähän turhan läpinäkyvää puolustella stringejä ainoastaan niiden "mukavuuden" ja "käytännöllisyyden" perusteella ja jätettiinkin sellainen sitten suosiolla pois. Olen samaa mieltä: stringien käyttäminen lienee lähes aina ensisijaisesti pinnallisten asioiden, siis seksikkyyden ja seksikkään tyylin vuoksi tehtävä pöksyvalinta - ei käytännöllisyyden tai mukavuuden. Varsinkin minua ovat täällä ja muillakin keskustelupalstoilla huvittaneet miehet, jotka yrittävät kannustaa naisia stringien käyttöön niiden tyylikyyteen ja mukavuuteen vedoten. "Kyllä minun vaimoni on sitä mieltä että stringit ovat maailman mukavimmat pikkuhousut ja niin käytännölliset ja siksi kaikkien naisten tulisi niitä käyttää, ei niissä ole mitään seksuaalista tai muutakaan ihmeellistä ja blaa blaa..." Vääähän liian ilmeisiä ovat tuollaisten kirjoittajien todelliset motiivit, ei mene minulla läpi! ;)

Kuitenkin tuo miehinen uskomuksesi, että stringien mukavuus määräytyisi peffan muodon ja kiinteyden perusteella menee vähän metsään. Olen itse nuori nainen, joten minulla on jo ikänikin puolesta vielä ns. kiinteä ja pyöreä peffa. Lisäksi olen sen suhteen "hyvillä geeneillä siunattu" (kuten tissienikin suhteen, mutta siihen se sitte jääkin ;D), eli minun ei edes tarvitsisi tehdä töitä peffani kiinteyden tähden. Kuten varmaan arvaatkin, olen silti, "hyvästä" peffastani huolimatta, aina pitänyt stringejä hurjan epämukavina. Veikkaan, että joillekin ihmisille se naru peffavaossa vaan yksinkertaisesti on ylivoimaisen ikävän tuntuinen, eikä sitä opita sietämään vaikka kuinka yrittäisi (ja usko pois, olen yrittänyt, olen toden totta yrittänyt! :). Sillä stringien mukavuudella tai epämukavuudella ei siis valitettavasti ole mitään tekemistä kropan muotojen ja mallin tai stringien koon ja mallin kanssa.

Ja lisäksi: monella miehellähän sitä vasta kiinteä ja napakka ja kuitenkin samaan aikaan pyöreän ulkoneva peppu onkin (eli ei siis leveä, vaan sellainen, joka näkyy sivuprofiilissa pyöreänä ja kiinteänä :). Näistäkin miehistä löytyy niitä, jotka pitävät stringejä epämukavina, kuten varmaan yleensäkin monet stringejä kokeilleet miehet - itse ainakin tunnen yhden, joka rohkeana kokeili miesten stringejä ja omistaa juurikin tuollaisen "ihanne"pepun. Neuvoin häntä jopa, että älä vedä sitä narua syvälle peffavakoon :) Ei silti tykännyt, totesi vaan irvistellen, ettei edes haluaisi kävellä, koska epämukavuus on niin sanoinkuvaamattoman suuri.

Mutta juu, niinhän sinä jatkoitkin kivasti, että vaikka stringit sitten koettaisiinkin epämukaviksi, on yksilöitä, jotka haluavat kärsiä kauneutensa eteen, ja toisaalta taas yksilöitä, joille stringien käyttö antaa pientä seksuaalista mielihyvää ja ns. tuhman ja seksikkään olon. Ei siinä mitään pahaa ole :) Minäkin kärsin kauneuteni eteen esimerkiksi vahaamalla ihokarvoja. Minulle ei stringien käyttö kuitenkaan anna mitään sellaisia "tuhmia" tai muitakaan seksuaalisia tuntemuksia tai kauneuden tunnetta, jonka vuoksi olisin valmis kärsimään. Ei itseasiassa mitään positiivisia tuntemuksia, vain sen ylettömän epämukavuuden, olivat ne stringit sitten kuinka nätit ja seksikkäät tahansa. Siksi en niitä käytä.

Nuo listaamasi asiat ovat sellaisia, joita voisi sanoa periaatteessa mistä tahansa muustakin kivaksi koetusta asiasta. Minä käytän äärettömän harvoin stringejä, ja silti koen ns. "tavallisten" alushousujen käyttäjänä ihan noita samoja asioita: naisellisuutta, ylellistä mukavuutta (ostan suhteellisen hintavia alusvaatteita ja minulle on ykkösasia, että ne ovat kauniit JA mukavat), tuhmaa fiilistä (onko mitään seksikkäämpää kuin läpinäkyvät French knickersit? ;), vaihtelua (tai-malliset, shortsit, hipstersit, French knickers, Brazilian brief..), tykkään pienistä sievistä asioista (usko pois, pöksyt voi olla sievät ja lisäksi vieläpä pienen pienet olematta kuitenkaan stringit ;), käytännöllisyyttä (reunasaumattomat hipstersit käyvät minkä vaan asun alle, ei tarvitse olla jatkuvasti nyhtämässä narua syvältä peffaväliköstä, lisäksi minä en ainakaan koe pikkupöksyjen lahkeita hikoiluttavina, ehkä joku muu kokee?), provosointia (en vilauttele pöksyjäni vieraille, mutta mieheni ainakin hullaantuu, kun vilautan joskus tahalleen pöksyjäni, jotka eivät edes ole stringit ;), nuorekkuutta ja villeyttä (en tarvitse stringejä kokeakseni itseni nuoreksi ja villiksi, vaikka ikääkin on jo lähemmäs 30 :).. Koon suhteen vielä, että itse ainakin koen tarvitsevani aina vähintään yhtä kokoa normaalia alushousukokoani isommat, jos välttämättä haluan stringit. En usko olevani ainoa.

Meitä on niin monenlaisia :) Hienoa, että stringien puolesta osataan näköjään puhua myös asialliseen sävyyn.

kanssasi samaa mieltä.

Olen kokeillut varmasti yli sataa eri stringimallia, ja osa niistä hiertää, osa ei. Eron huomaa selvästi; kun koko ja malli on oikea, stringeissäkin on hyvä olla. Voi toki olla, että kaikille anatomioille stringit eivät sovi, mutta suurin osa niiden käyttäjistä ei kyllä tuskissa kärvistele!

Oma pointtini lähti oikeanlaisen alusasun valitsemisesta päällivaatteisiin nähden, ei minkäänlaisen yliseksuaalisuuden tai pornon korostamisesta.

Minusta on eri kummallista, että naiset, joita ahdistaa/suututtaa toisen naisen erilainen pukeutumisvalinta, ottavat aina tämän huora/lunttu/miehen miellyttäjä -kortin. Toisaalta sitten todetaan kyllä, kuinka rumat stringit ovat, jos ei kroppa ole täydellinen. Siis ovatko ne yliseksuaaliset vai eivät? Vai kaikuuko jossain takana oma epävarmuus?

Toki miehillä on aina omat mielipiteensä naisen pukeutumisesta, niinkuin naisilla on miesten pukeutumisesta, mutta niillä on harvoin tekemistä käytännöllisyyden kannalta. Ei kai kukaan esim. näitä mainittuja korkokenkiäkään pidä sen vuoksi, että miehet katsovat, vaan siksi, että ne sopivat tiettyihin asuihin?

• Tissineiti
        voi olla kirjoitti:

kanssasi samaa mieltä.

Olen kokeillut varmasti yli sataa eri stringimallia, ja osa niistä hiertää, osa ei. Eron huomaa selvästi; kun koko ja malli on oikea, stringeissäkin on hyvä olla. Voi toki olla, että kaikille anatomioille stringit eivät sovi, mutta suurin osa niiden käyttäjistä ei kyllä tuskissa kärvistele!

Oma pointtini lähti oikeanlaisen alusasun valitsemisesta päällivaatteisiin nähden, ei minkäänlaisen yliseksuaalisuuden tai pornon korostamisesta.

Minusta on eri kummallista, että naiset, joita ahdistaa/suututtaa toisen naisen erilainen pukeutumisvalinta, ottavat aina tämän huora/lunttu/miehen miellyttäjä -kortin. Toisaalta sitten todetaan kyllä, kuinka rumat stringit ovat, jos ei kroppa ole täydellinen. Siis ovatko ne yliseksuaaliset vai eivät? Vai kaikuuko jossain takana oma epävarmuus?

Toki miehillä on aina omat mielipiteensä naisen pukeutumisesta, niinkuin naisilla on miesten pukeutumisesta, mutta niillä on harvoin tekemistä käytännöllisyyden kannalta. Ei kai kukaan esim. näitä mainittuja korkokenkiäkään pidä sen vuoksi, että miehet katsovat, vaan siksi, että ne sopivat tiettyihin asuihin?

"Olen kokeillut varmasti yli sataa eri stringimallia, ja osa niistä hiertää, osa ei. Eron huomaa selvästi; kun koko ja malli on oikea, stringeissäkin on hyvä olla. Voi toki olla, että kaikille anatomioille stringit eivät sovi, mutta suurin osa niiden käyttäjistä ei kyllä tuskissa kärvistele!"

Niin no, minä olen kymmenen vuoden aikana kokeillut varmaan useampia satoja stringimalleja. Kaikista hintaluokista, kaikenmallisia, useita eri kokoja. Ihan järjestäen olen kokenut ne epämukaviksi. Kukaan ei ole väittänyt, että _kaikki_ stringien käyttäjät kärvistelisivät tuskissaan, vai näetkö jossain sellaista? Sen sijaan stringipakkomielteiset väittävät lähes aina, kuten sinäkin, että "kun koko ja malli on oikea, stringeissäkin on hyvä olla". Eli puhutaan kaikkien puolesta: jos stringit koetaan epämukaviksi, syy on joko stringien mallissa tai koossa tai ko. ihmisen ruumiinrakenteessa - sillä ei ole mitään merkitystä, että vaikka kaikki nuo asiat olisivat kunnossa, niin joidenkin mielestä ne stringit eivät vaan yksinkertaisesti ole mukavat. Minä olen eri mieltä, enkä todellakaan perusta sitä millekään köykäiselle yhden kerran kokeilulle. Eihän kaikki pidä rintsikoitakaan mukavina, vaikka koko ja malli olisikin oikea. Kaikki ei tunnu kaikista yhtä hyvältä. Got it?

"Oma pointtini lähti oikeanlaisen alusasun valitsemisesta päällivaatteisiin nähden, ei minkäänlaisen yliseksuaalisuuden tai pornon korostamisesta."

Jos olet se kirjoittaja, jonka mielestä "oikein valituista stringeistä on monenlaista iloa", niin miksi et sitten eritellyt tarkemmin mitä iloa? Riittää siis vaan, että sanot stringien olevan tosi jees, ja meidän kaikkien tulisi ymmärtää sinun tarkoittavan ainoastaan käytännön pukeutumisasioita?

Jos et ole jo muista kirjoituksistani ymmärtänyt, niin olen itse täysin neuroottinen tuon suhteen, että alusasu sopii päällysasuun. Ts. olen tuhlannut elämästäni hemmetisti tunteja ja käyttänyt mitä erilaisimpia keinoja todetakseni, minkälaiset pikkarit sopivat parhaiten minkäkin asun alle, jotta alushousujen rajat eivät näy. Pahoittelut, mutta nuo stringit eivät todellakaan ole varma valinta silloin, kun haluaa alushousujen rajojen olevan näkymättömissä. Käytän paljon mekkoja, ja ne ovat melkeinpä hankalimpia vaatteita sen suhteen. Silloin kun ei riitä, että pöksyt eivät näy pakaroiden päältä, vaan niiden täytyy olla näkymättömät myös pakaroiden yläpuolelta. Asia, jota monet naiset eivät tule ollenkaan ajatelleeksi.

"Minusta on eri kummallista, että naiset, joita ahdistaa/suututtaa toisen naisen erilainen pukeutumisvalinta, ottavat aina tämän huora/lunttu/miehen miellyttäjä -kortin. Toisaalta sitten todetaan kyllä, kuinka rumat stringit ovat, jos ei kroppa ole täydellinen. Siis ovatko ne yliseksuaaliset vai eivät? Vai kaikuuko jossain takana oma epävarmuus?"

Ketä tässä nyt ahdistaa ja suututtaa? Minun nähdäkseni sinua ja kaikkia muitakin ihmisiä, joille naisen stringien käyttämättömyys on niin suuri ongelma, että näitä naisia on pakko haukkua tyylitajuttomiksi ja rumiksi. Kuten sanoin jo aiemmin, se jos jokin on väärä mielikuva, että kun nainen ei käytä stringejä niin sitten se on ihan varmasti ennakkoluuloinen vanha ämmä joka kulkee pöksyjen rajat asun läpi vilkkuen. Täysin väärä luulo, jota stringipakkomielteiset kuitenkin aivan yleisesti viljelevät. Minua ei ainakaan ahdista kenenkään naisen stringien käyttö. Minua häiritsee sen sijaan se, että stringit ovat kuin pakkonormi, ja niistä kieltäytyvät haukutaan järjestäen oudoiksi, rumiksi, tyylitajuttomiksi ja niin edelleen. Tämän kaiken pystyt lukemaan omasta keskustelunavauksestani, ei siis pitäisi olla mitenkään epäselvää.

Tässä ei ole kukaan haukkunut stringejä käyttäviä naisia huoriksi, luntuiksi tai miestenmiellyttäjiksi. Näetkö ihan oikeasti sellaista jossain? Onko mielestäsi huoraksi haukkumista se, että sanon stringien olevan varmasti _useimmiten ja ennenkaikkea_ seksikkääseen tyyliin liittyvä pukeutumisvalinta? Ja kun kerran korteista puhutaan, niin sinähän se tässä otit esille tuon tyypillisen kateuskortin. Sitä tunnutaan käyttävän aina, kun jonkun naisen sanomiset eivät miellytä omaa korvaa, ja yleensä nimenomaan silloin, kun nainen esittää jonkin vähänkään kritisoivan tai poikkeavan mielipiteen jostain yleisesti seksikkääksi mielletystä asiasta. Anna tulla lisää vaan: olen mielestäsi varmasti paitsi kateellinen ja epävarma, myös lesbo ja femakko. Niin ja kukkahattutäti. Hohhoi.

"Toki miehillä on aina omat mielipiteensä naisen pukeutumisesta, niinkuin naisilla on miesten pukeutumisesta, mutta niillä on harvoin tekemistä käytännöllisyyden kannalta. Ei kai kukaan esim. näitä mainittuja korkokenkiäkään pidä sen vuoksi, että miehet katsovat, vaan siksi, että ne sopivat tiettyihin asuihin?"

Mielestäni pukeutumisvalinnat tehdään paitsi käytännöllisyyden ja sopivuuden kannalta, myös osaksi pinnallisten asioiden kuten kauneuden ja seksikkyyden vuoksi. Minä pukeudun kauniisti itseäni JA muita ihmisiä varten. En ymmärrä, miksi stringien käyttö yritetään aina naamioida pelkäksi käytännöllisyydeksi (eli että ne sopivat päällysvaatteisiin) ja mukavuudeksi, kun fakta kuitenkin on, että niiden saumat paistavat läpi siinä missä "tavallistenkin" pöksyjen (se siitä käytännöllisyydestä), ja että useat naiset käyttävät stringejä, vaikka ne ovatkin heidän mielestään epämukavat. Onko se jotenkin niin kauhea synti sanoa ääneen, että _aivan varmasti_ useilla, ehkä jopa useimmilla naisilla on myös puhtaasti seksikkyys- ja naisellisuussyitä käyttää stringejä?

Jos tehtäisiin nyt gallup jossa sanotaan: käytän stringejä koska ne ovat a)seksikkäät b)mukavat c)käytännölliset, niin mitä luulet - mikä syistä keräisi suurimman äänisaaliin? Veikkaan, että kohta a. Tai jos kysyttäisiin, että millaisia pikkareita arvelet miesten pitävän seksikkäimpinä: a)stringejä b)hipstersejä c)tai-mallisia alushousuja - mitä luulet tästä? Ei varmaan yarvitse sanoa, minkä kohdan minä arvelisin keräävän suurimman äänisaaliin :) Ei siinä mitään pahaa ole, että stringit koetaan seksikkäiksi, eikä täällä kukaan ole niin väittänytkään.

• väittämiäsi

Pistänpä omia kommenttejani väittämiisi:

stringien puolesta puhuu he jotka haluavat
        -kokea naisellisuutta
        En tunne itseäni yhtään naisellisemmaksi naru kiristäen vaossa.

-ylellistä mukavuutta
        Ihan kaikkea muuta kuin mukavuutta. JOKAISEN muun pöksymallin koen mukavammaksi.

-tuhman fiiliksen
        No tuo voi pitää paikkansa, mutta minä en ole kiinnostunut "tuhmasta fiiliksestä".

-haluaa vaihtelua
        Kyllä vaihtelua saa varmasti kaikella muullakin. Minä haen sitä vaihtelua vaikkapa kulkemalla ilman pöksyjä.

-tykkää pienistä, sievistä asioista
        Tykkään kyllä, mutta en stringeistä.

-käytännön syyt, ei hikoile
        Kyllä hikoilee, jopa enemmän kuin tavalliset pöksyt - aina märkänä.

-kun haluaa provosoida, ni liputtaa
        Jos haluan provosoida, voin tedä sen monella muulla tavalla.

-nuorekkuus ja villeys
        Kyllä minä olen nuorekas aivan muulla tavoin, sitä varten ei tarvitse riisuutua.

-poikaystävän toiveesta ja on vahingossa tottunut
        Jos poikaystäväni/mieheni toivoisi stringien käyttöä, miettisin mitähän siinä on takana.

-variaatioita;korutstringit,helmistringit,ketjut
        Olotila menee aina vain ilkeämmän tuntuiseksi. Miehet tietenkin tykkäävät kun saavat lisää silmäruokaa.

-pienempi koko! L-->M, jopa XS:ää pissiksil
        No minä en pidä sitä minään ansiona että kokolapussa olisi pienempi kokomerkintä. Tiedän kokoni eikä se muuksi muutu tuollaisella. Jos vielä laitetaan liian pienet stringit, niin sittenhän ne näkyvätkin housujen läpi painumina.

................

voisko olla että naru kiltin tytön persvaossa antaa sähäkän fiiliksen, sellasen tuoreen ja raikkaan ja vanhempi nainen kokee olonsa seksikkääksi ja nuoreksi.
        Olen tuollainen vanhempi nainen, mutta stringit eivät saa minua tuntemaan itseäni yhtään nuoremmaksi, muu vaatetus ja tyyli tekee sen.

• tosimies
        Tissineiti kirjoitti:

en ole nainen,joten totuuksia en tiedä.
        tarkkailen naisten alusvaatepukeutumista, jos siihen tarjoutuu mahdollisuus. joskus olen virittänyt keskustelua ihan livenä.
        Siksi täälläkin olen?
        olen aina kiinittänyt huomiota niin psyykkisiin asioihin kuin fyysisiinkin.

joten toistan mietteeni. yritän sanoa selkeästi.
        -stringeistä tykkää todennäköisemmin nainen jolla on "tiukka" peffavako-->ei hierrä ja on vilpoisat.
        ja erityisesti narumalliset stringit joissa ei ole kangasta, vain pehmyt naru.

perus normi stringien neulokset voivat olla erittäin ilkeät.

olen saanut itse lahjaksi stringit ja en tykännyt!
        erittäin epämukavat.

jotkut teinit käyttävät liian pieniä stringejä koska ne saa väkisin laittamalla jalkaan vaikka olisivat liian pienet. -->lantionaru uppoaa ihoon, näitä on useita mielestäni. eräs käyttäjä kunta.

osa diggaa seksikkäästä fiiliksestä, et jos vaan jotenkin löytyy malli joka ei hierrä tai hiertää hieman, ni kokee olonsa erityisen naiselliseksi.
        kiltti tyttö kokee olonsa tuhmaksi kun ylimääräistä peffassa.

mitä itse miehenä ajattelen stringeistä?

-ajattelen sitä pientä joukkoa, joille stringit on luxusta.

-stringit on naisellisen sievät ja turhamaiset

-piilosiin kadonnut peffanaru on härski,pervo ja rietas, tällöinhän itse takamus on tiukka ja suht muodokas. Ja naru on jossakin minne ei päivä paista. tässä tapauksessa on jotakin ristiriitaa ylellinen mukavuuden tavoittelu vastaan härskiys (jonka itse koen), tuolloin pikkarit palvelee HÄNTÄ ja MINUA.

-joskus ihailen naisellistä uhrautumista, että laittaa stringit vaikka ne eivät olikikaan mukavimmat, syy voi olla vaikka sit se vilpoisuus?

-muuta en osaa kertoa.

-nainen pukee aina vaatetta, se tärkein, olipa vaatteet mitä tahansa.

-pelkkien stringien käyttö ehkä hieman tylsää, mutta jos on aavisteltavissa et stringien käyttö on naiselle luxusta, ni tokihan sitä ihailee ja yhtyy naisen fiilikseen. eli nainen pukee ne kun on vapaalla ja haluaa herkutella ja nauttia tuulen huuhtomasta peffasta, jota ei hiosta, hierrä olo miltei kuin ei olisi alkkareita ollenkaan. eli vastakohta teidän näkemyksille?

-mun näkemykset puhuu stringien puolesta...mutta jos nainen uskaltaa sanoa että ei pidä stringeistä et pukeminen ois tyhmää, ni ehdottomasti muutan mielipidettäni. muutamat hipstersit ovat todella seksyjä! ja totta on sekin että mallilla ei oikeestaan oo väliä kun on perusseksy nainen kyseessä.
        jopa päinvastoin, kehoonsa luottava nainen on seksympi kuin välineurheilija.
        toki naisellista turhamaisuutta kannatan ja just näitä korkkarijuttuja.
        joskus saa tyyli olla tärkein ja käytännöllisyys sivuseikka..

Miksi täällä sivustolla ei ole yhtään stringifania?

eli onko luxuslikkoja niin vähän, vai onko niin että hekin ovat sittenkin vaan puhuneet sringien puolesta.
        Mutta miksi puhuisi stringienpuolesta jos niistä ei kumminkaan pitäisi.

eli nyt kaivattais keskusteluun nainen jonka mielestä stringit ovat parhaat!

vai pelkäävätkö he huorittelua?
        ps.huorilla usein kurvit, muuten ne ei pärjäis hutsunhommissa...

• Tissineiti
        tosimies kirjoitti:

en ole nainen,joten totuuksia en tiedä.
        tarkkailen naisten alusvaatepukeutumista, jos siihen tarjoutuu mahdollisuus. joskus olen virittänyt keskustelua ihan livenä.
        Siksi täälläkin olen?
        olen aina kiinittänyt huomiota niin psyykkisiin asioihin kuin fyysisiinkin.

joten toistan mietteeni. yritän sanoa selkeästi.
        -stringeistä tykkää todennäköisemmin nainen jolla on "tiukka" peffavako-->ei hierrä ja on vilpoisat.
        ja erityisesti narumalliset stringit joissa ei ole kangasta, vain pehmyt naru.

perus normi stringien neulokset voivat olla erittäin ilkeät.

olen saanut itse lahjaksi stringit ja en tykännyt!
        erittäin epämukavat.

jotkut teinit käyttävät liian pieniä stringejä koska ne saa väkisin laittamalla jalkaan vaikka olisivat liian pienet. -->lantionaru uppoaa ihoon, näitä on useita mielestäni. eräs käyttäjä kunta.

osa diggaa seksikkäästä fiiliksestä, et jos vaan jotenkin löytyy malli joka ei hierrä tai hiertää hieman, ni kokee olonsa erityisen naiselliseksi.
        kiltti tyttö kokee olonsa tuhmaksi kun ylimääräistä peffassa.

mitä itse miehenä ajattelen stringeistä?

-ajattelen sitä pientä joukkoa, joille stringit on luxusta.

-stringit on naisellisen sievät ja turhamaiset

-piilosiin kadonnut peffanaru on härski,pervo ja rietas, tällöinhän itse takamus on tiukka ja suht muodokas. Ja naru on jossakin minne ei päivä paista. tässä tapauksessa on jotakin ristiriitaa ylellinen mukavuuden tavoittelu vastaan härskiys (jonka itse koen), tuolloin pikkarit palvelee HÄNTÄ ja MINUA.

-joskus ihailen naisellistä uhrautumista, että laittaa stringit vaikka ne eivät olikikaan mukavimmat, syy voi olla vaikka sit se vilpoisuus?

-muuta en osaa kertoa.

-nainen pukee aina vaatetta, se tärkein, olipa vaatteet mitä tahansa.

-pelkkien stringien käyttö ehkä hieman tylsää, mutta jos on aavisteltavissa et stringien käyttö on naiselle luxusta, ni tokihan sitä ihailee ja yhtyy naisen fiilikseen. eli nainen pukee ne kun on vapaalla ja haluaa herkutella ja nauttia tuulen huuhtomasta peffasta, jota ei hiosta, hierrä olo miltei kuin ei olisi alkkareita ollenkaan. eli vastakohta teidän näkemyksille?

-mun näkemykset puhuu stringien puolesta...mutta jos nainen uskaltaa sanoa että ei pidä stringeistä et pukeminen ois tyhmää, ni ehdottomasti muutan mielipidettäni. muutamat hipstersit ovat todella seksyjä! ja totta on sekin että mallilla ei oikeestaan oo väliä kun on perusseksy nainen kyseessä.
        jopa päinvastoin, kehoonsa luottava nainen on seksympi kuin välineurheilija.
        toki naisellista turhamaisuutta kannatan ja just näitä korkkarijuttuja.
        joskus saa tyyli olla tärkein ja käytännöllisyys sivuseikka..

Miksi täällä sivustolla ei ole yhtään stringifania?

eli onko luxuslikkoja niin vähän, vai onko niin että hekin ovat sittenkin vaan puhuneet sringien puolesta.
        Mutta miksi puhuisi stringienpuolesta jos niistä ei kumminkaan pitäisi.

eli nyt kaivattais keskusteluun nainen jonka mielestä stringit ovat parhaat!

vai pelkäävätkö he huorittelua?
        ps.huorilla usein kurvit, muuten ne ei pärjäis hutsunhommissa...

Nyt ihan ensiksi, mitä tarkoitat tuolla, että "onko luxuslikkoja niin vähän, vai onko niin että hekin ovat sittenkin vaan puhuneet sringien puolesta"? Olenko näkevinäni tuossa jotain vihjailua ja kuvitelmaa, että vain stringifanilikat voivat olla luxuksia? ;) Vai mitä siis tarkoitat? Muistathan, että makuja on monenlaisia, ja mikä yhdelle on luxusta on toiselle arkipäivää ja päinvastoin..

Veikkaan että on paljonkin stringifaninaisia. Kyllä niitä pulpahtelee täällä ja muualla ihan tasaisesti esiin.

Huorittelun pelkääminen, hmmm.. Minäkin kuulen huorittelua aina välillä. Niin netissä kuin live-elämässä. Minussa ärsyttää sitten joku muu asia kuin ne stringit, todennäköisimmin naisellinen pukeutumistyylini sekä suhteellisen huomiotaherättävät tissini. En myöskään ole sieltä tyhmimmästä päästä, joten kai siinä on sitten jo ihan tarpeeksi niitä ärsytystekijöitä koossa. Huorittelu tuntuu alkavan silloin, kun omat riittävyyden tunteet loppuvat. Netissä huoritellaan suoraan ja anonyymisti vaikka vaan jonkun yksittäisen mielipiteen, kirjoituksen tai kuvan perusteella. Livessä se on tapahtunut omalla kohdallani useimmiten selän takana, ja kuulen siitä sitten jonkun tutun ihmisen kautta tai vahingossa (kerran illanistujaisissa "ystävä" huoritteli ja haukkui minua ollessaan tupakalla, luuli etten kuule mitään oven taakse.. se oli aika karua).

Ymmärrän siis itse täysin tuon pelon ja sen, että jättää mieluummin olematta ja ilmaisematta sitä mitä on, kun ei halua haukkumisryöppyä niskaansa.

En kuitenkaan usko, että stringit olisi enää NIIN iso ja erikoinen juttu naisille, että niiden vuoksi tarvitsisi pelätä huorittelua. Tai ainakin tuntuisi vähän hassulta, jos joku ei uskaltaisi huorittelun pelossa tulla tänne puhumaan omasta stringifaniudestaan. Useimmille tavallisille, ei-stringipakkomielteisille ihmisille ne ovat jo niin arkipäiväinen juttu. Kyllä siinä pitäisi sitten olla jo muitakin asioita sen pelon taustalla kuin vaan ne stringit.

Omasta mielestäni meni asiattomaksi, että viime yönä joku keksi ja väitti, että täällä "olisi vedetty huorakortti esille". Kiinnostaisi ihan todella tietää, missä hän näki semmoista. Hänen väitteensä tuntui perustuvan pelkästään siihen, että sanoin valinnan osuvan stringeihin varmasti osaksi ja ehkä jopa suurimmaksi osaksi myös seksikkyys- ja kauneussyistä. Ja kuitenkin vielä korostin, ettei semmoisessa ole todellakaan mitään pahaa, teenhän itsekin päivittäin pukeutumis- ja muitakin valintoja kauneuden ja turhamaisuuden ja seksikkyyden vuoksi, minulla ne valinnat ovat sitten vaan muita kuin ne stringit. Ja sanoithan sinäkin, että oma miehinen uskomuksesi on, että stringit valitaan joskus jopa pelkästään seksikkyyden vuoksi - kas, kun ei kyseinen kirjoittelija sitten tullut syyttelemään sinua huoraksi haukkumisesta.

Ongelmana tuntuikin olevan enemmän se, että nainen sanoo jotain tiettyä, ihan sama vaikka joku mieskin siinä vieressä sanoo aivan samaa. Näen hänen käytöksessään juuri sitä epävarmuutta, josta hän itse vihjaili. Täysin hänen omaa kuvitelmaansa se, että joku olisi täällä haukkunut stringien käytön takia huoraksi.

Että jos siellä nyt stringifaninaisia on, niin reippaasti vaan tänne kertomaan omista kokemuksista ja stringien käyttämisen syistä. Ainoa, mitä toivon, on asiallisuus puolin ja toisin. Minulla ei ole mitään syytä haukkua toisia heidän ominaisuuksistaan ja tyylistään, ja toivon siis, ettei muillakaan. Jos kuitenkin kohtaan haukkumista, niin napautan takaisin, yleensä sormella osoittelijat kun eivät tajua, että samalla osoittavat itseäänkin ja vieläpä useammalla sormella... ;)

• tosimies
        Tissineiti kirjoitti:

Nyt ihan ensiksi, mitä tarkoitat tuolla, että "onko luxuslikkoja niin vähän, vai onko niin että hekin ovat sittenkin vaan puhuneet sringien puolesta"? Olenko näkevinäni tuossa jotain vihjailua ja kuvitelmaa, että vain stringifanilikat voivat olla luxuksia? ;) Vai mitä siis tarkoitat? Muistathan, että makuja on monenlaisia, ja mikä yhdelle on luxusta on toiselle arkipäivää ja päinvastoin..

Veikkaan että on paljonkin stringifaninaisia. Kyllä niitä pulpahtelee täällä ja muualla ihan tasaisesti esiin.

Huorittelun pelkääminen, hmmm.. Minäkin kuulen huorittelua aina välillä. Niin netissä kuin live-elämässä. Minussa ärsyttää sitten joku muu asia kuin ne stringit, todennäköisimmin naisellinen pukeutumistyylini sekä suhteellisen huomiotaherättävät tissini. En myöskään ole sieltä tyhmimmästä päästä, joten kai siinä on sitten jo ihan tarpeeksi niitä ärsytystekijöitä koossa. Huorittelu tuntuu alkavan silloin, kun omat riittävyyden tunteet loppuvat. Netissä huoritellaan suoraan ja anonyymisti vaikka vaan jonkun yksittäisen mielipiteen, kirjoituksen tai kuvan perusteella. Livessä se on tapahtunut omalla kohdallani useimmiten selän takana, ja kuulen siitä sitten jonkun tutun ihmisen kautta tai vahingossa (kerran illanistujaisissa "ystävä" huoritteli ja haukkui minua ollessaan tupakalla, luuli etten kuule mitään oven taakse.. se oli aika karua).

Ymmärrän siis itse täysin tuon pelon ja sen, että jättää mieluummin olematta ja ilmaisematta sitä mitä on, kun ei halua haukkumisryöppyä niskaansa.

En kuitenkaan usko, että stringit olisi enää NIIN iso ja erikoinen juttu naisille, että niiden vuoksi tarvitsisi pelätä huorittelua. Tai ainakin tuntuisi vähän hassulta, jos joku ei uskaltaisi huorittelun pelossa tulla tänne puhumaan omasta stringifaniudestaan. Useimmille tavallisille, ei-stringipakkomielteisille ihmisille ne ovat jo niin arkipäiväinen juttu. Kyllä siinä pitäisi sitten olla jo muitakin asioita sen pelon taustalla kuin vaan ne stringit.

Omasta mielestäni meni asiattomaksi, että viime yönä joku keksi ja väitti, että täällä "olisi vedetty huorakortti esille". Kiinnostaisi ihan todella tietää, missä hän näki semmoista. Hänen väitteensä tuntui perustuvan pelkästään siihen, että sanoin valinnan osuvan stringeihin varmasti osaksi ja ehkä jopa suurimmaksi osaksi myös seksikkyys- ja kauneussyistä. Ja kuitenkin vielä korostin, ettei semmoisessa ole todellakaan mitään pahaa, teenhän itsekin päivittäin pukeutumis- ja muitakin valintoja kauneuden ja turhamaisuuden ja seksikkyyden vuoksi, minulla ne valinnat ovat sitten vaan muita kuin ne stringit. Ja sanoithan sinäkin, että oma miehinen uskomuksesi on, että stringit valitaan joskus jopa pelkästään seksikkyyden vuoksi - kas, kun ei kyseinen kirjoittelija sitten tullut syyttelemään sinua huoraksi haukkumisesta.

Ongelmana tuntuikin olevan enemmän se, että nainen sanoo jotain tiettyä, ihan sama vaikka joku mieskin siinä vieressä sanoo aivan samaa. Näen hänen käytöksessään juuri sitä epävarmuutta, josta hän itse vihjaili. Täysin hänen omaa kuvitelmaansa se, että joku olisi täällä haukkunut stringien käytön takia huoraksi.

Että jos siellä nyt stringifaninaisia on, niin reippaasti vaan tänne kertomaan omista kokemuksista ja stringien käyttämisen syistä. Ainoa, mitä toivon, on asiallisuus puolin ja toisin. Minulla ei ole mitään syytä haukkua toisia heidän ominaisuuksistaan ja tyylistään, ja toivon siis, ettei muillakaan. Jos kuitenkin kohtaan haukkumista, niin napautan takaisin, yleensä sormella osoittelijat kun eivät tajua, että samalla osoittavat itseäänkin ja vieläpä useammalla sormella... ;)

luxuslikka on likka joka käyttää stringejä siksi että ne tuntuvat naisen omasta mielestä luxukselta. eli nainen joka kokee stringeissä kaikki hyvät puolet.

nimimerkkisi ja perusteelliset mielipiteesi, jossa ilmenee keskustelutaitosi, herättää varmasti kateutta monessa kohtaa.

Saat kylmää kyytiä erityisesti naisilta, mutta kenties myös miehiltä.
        Itsekin kokisin tisseistäsi puhumisen paljon kiintoisampana asiana kuin sen että käyttääkö joku stringejä vai ei.

naiset ovat sulle kateellisia tisseistä ja miehet sillee mustasukkasia jutuista, kun eivät kenties tässä yhteydessä saakaan jutustella tisseistäsi.

Nimimerkkisi on kuin punainen vaate.

Hienoa että on olemassa tissineiti, joka myöntää että kehoni herättää keskustelua ja itse olen oikein onnekas ja tyytyväinen.
        Silti osaat keskustella muista aiheista, jopa niistä joissa et itse ole se paras, siis stringien käytössä.

ehkä stringit on jollekin naiselle yhtä merkittävä asia kuin sulle rintsikat?

mutta mainitsit kylläkin että sulla on muodokas, kiinteä peffa ja naru on vaossasi "otteessa"
        eli stringit olisi sulle edustavat ja niiden pitäisi olla mukavat. ja olet niitä käyttänytkin, jopa pitkiäkin aikoja. Olet ollut stringit jalassa hyväntuulinen ja juhlinutkin bileissä ne jalassa. Olet ollut stringeissä kotioloissa, lenkillä ja töissä. Käyttäisit niitä varmasti mielellään, MUTTA KUN EIVÄT OLE MUKAVAT. ei edes vaikka hieman tsemppaat itseäsi.
        toisin sanoen olosi on mukavampi jopa alaosattomissa kuin stringeissä.

eli olet siis tissineiti, jolla on "hyvä" naisellinen perse, mutta et siltikään käytä stringejä, koska ne eivät tunnu hyvältä.

nyt jos kerron että olet oikeasti älykäs, niin minäkin saan kylmät vedet niskaani.

On olemassa sellainen muotti et jos nainen on hyvännäköinen ni hänen pitää käyttäytyä tietyllä tavalla. Nyt sinä rikot kaavaa.
        Käytät järkeäsi. moni ei sitä hyväksy.
        joten älä anna näiden keskusteluiden pahoittaa mieltäsi.

sä oot luxuslikka, ilman sringei. sitä on vaikea hyväksyä. että kroppa onkin se arvokkain, eikä ulkoiset seikat, joita voi kaupasta ostaa.
        Sulla on kaikki omasta takaa ja moni ei sitä sulata. et tarvitse stringejä "kauneussyistä", käyttäisit niitä vilpittömästi käytännönsyistä.
        Mutta nepäs ei tunnukaan hyvältä.

Käyttääkö luxuslikat siksi stringejä, et vaikka ne ei olisikaan mukavimmat sittenkään, ni saa huomiota naiselliselle takamukselleen.
        mut kun sä oot tissineiti ni et kaipaa takamukselle erityistä huomiota, vaan käyttäisit stringejä samasta syystä kuin niin monet niitä väittävät käyttävän. mukavuussyistä.

Aihe on hankala ja siihen tuskin löytyy vaustausta.

Mielipiteesi vaikuttaa kaikesta huolimatta vakuuttavalta.

sä et koe tarvetta korostaa itseäsi mitenkään. koska sulla on kaikkea yllin kyllin ja kaipaisit vain sitä mukavuutta ja ylellisyyttä alusasuun ja stringeissä ei sitä vaan ole.

voiko se olla niin...

• tuujnnj

mut miehil stringit on yhtä kivat

• KukaMitäkinMadekeitt

Moniin huomiokohteisiisi yhdyn.jopa minäkin olen keskustellut sairaalan henkilökunnan kanssa ko St,siellä naiset katselivat asioita yksityisesti melko "kirjavalla tavalla",josta en enempää.JK.henkilökohtainen mielipiteeni on...jos ja kuka antaa palaa.

• NamiSaaNäkyä
        Tissineiti kirjoitti:

Kieltää reunasaumattomat "pöksyt".Piste.

• .
        Tissineiti kirjoitti:

käytän stringejä monesti viikossa (noin puolet aluspöksyistäni ovat stringejä), ja käytän niitä iha sattumallisesti (eli en esim. vkl hienommat miehen innoksi). Mielestäni stringit eivät ole paremmat kuin huonommatkaan kuin tavalliset alushousut. En ole huomannut stringien kanssa mitään hiertymistä tai hankausta, melkeinpä sanoisin, että kun ne on päälleen laittanut, ei enää niitä huomakaan. Toisaalta HYVIEN alushousujen kanssa tavoitteena on sama fiilis. Tosin useimmmiten olen törmännyt enemmin huonosti istuviin alkkareihin (valuu housujen mukana alas kun istuu tms) kuin huonosti istuviin stringeihin ( tällä tarkoitan, vaikka koot yms ovat oikeita)

• akaasi

Intresantti threadi, enpa olisi tata ennen uskonut etta tallaisestakin aiheesta voi saada nain paljon tekstia ja keskustelua aikaiseksi :D. Itse en ole koskaan edes huomannut moista ilmiota, etta stringien puolustajat olisivat erityisen intohimoisia alkkarivalintansa puolustajia tai etta nykyaan olisi jonkin sortin sosiaalinen paine kayttaa stringeja. Ehka ma oon vaan niin valinpitamaton etta on tallainen mennyt kokonaan ohi :D.

• ...................

"Entäpä sitten tämä älytön väite, että stringit olisivat takaa täysin näkymättömät alushousut. Kirjoitin jo tuohon kalsariongelmaisen aloittamaan ketjuun, että itseasiassa stringit ovat yleensä aivan yhtä paksusaumaisia takaa kuin tavallisetkin pöksyt, jolloin ne näkyvät vaatteen läpi ihan yhtä lailla - erona vaan on, että ne näkyvät sitten siinä peffan yläosassa eivätkä pakaroiden päällä."

Tunnustaudun stringifetisistiksi. Olen siis mies ja pidän niistä kovasti naisten päällä, ihan siis terveellä tavalla ;) Joskus tulee miettineeksi, että miksi naiset pelkäävät niin hirveästi niiden näkymistä vaatteiden alta? Itse ainakin niistä tykkäävänä huomaan usein jopa etsiväni katseellani stringien rajoja, varsinkin kun niitä normipikkareiden rajoja ei näy. Se ei näytä ollenkaan pahalta, täysin päinvastoin. Syön boxerini jos iso osa miehistä ei ole samaa mieltä, sillä olen huomannut myös muiden miesten katseiden kohteen. Tämä siis vain silloin kun ne päivänselvästi näkyvät, normitilanteessa vain me peppuhullut ja stringifetisistit etsimme niitä katseellamme :D Mutta vakavasti sanoen, ei niiden rajojen näkyminen kyllä ainakaan suurimman osan miesten mielestä näytä pahoilta/rumilta. Osa tykkää, osa ei välitä, pieni osa ei tykkää. Onko kyse siis enemmänkin siitä, että ette halua miesten katselevan pehvaanne?

• Tissineiti

Todella, todella moni mies on sanonut, että itseasiassa alusvaatteiden rajojen näkyminen ja läpikuultaminen on aika seksikästä. Joillekin, kuten sinulle, uppoaa ne stringit, joidenkin mielestä taas periaatteessa mitkä vaan nätit alusvaatteet ovat kivan näköisiä vähän vilkkuessaan päällysasun alta.

Se onkin siis jokaisen ihmisen OMA päätös, jos ottaa niiden omien alusvaatteiden rajojen näkymisen ongelmakseen :) Eli että se ei loppujen lopuksi ole niin tajuttoman kamalaa kanssaihmisten ja varsinkaan useiden miesten mielestä, mitä jotkut antavat ymmärtää. Ikään kuin he voisivat puhua kaikkien puolesta.

Vaikka itsekin toki ajattelen sitä, mitä muut ihmiset minusta ajattelevat, niin tuo pöksyjen rajojen näkyminen on minulle ennen kaikkea oma hölmö ongelmani - olen neuroottinen sen suhteen, tiedän, ja saan usein kuulla kehotuksia että olisi syytä vähän relata :D Monille muillekin naisille se kuitenkin tuntuu olevan tyyliseikkojen vuoksi tärkeää, ja näköjään jopa niin tärkeää, että otetaan sitten ongelmaksi myös toisten naisten pöksyjen vilkkumiset. Ja sitten syyllistämällä ja haukkumalla arvostellaan heidän pöksyvalintojaan - tajuamatta, että samaan aikaan kun muille naisille paasaavat heidän "rumien sloggien rajojen" näkymisestä, vilkkuvat heilläkin stringien rajat peffassa ihan yhtä lailla.

Tuo on se pääpointti, miksi päätin kirjoittaa tuon lainaamasi kappaleen keskustelunavaukseeni. Eli kun osoittelet muita sormella, osoitat samalla neljällä sormella itseäsi (tai no, ainakin kolmella, eikös se peukku osoita vähän niiko sivulle tai alaspäin.. :). Oma lähtökohtani on siis se, etten syyllistä enkä ole koskaan syyllistänyt muita naisia pöksyjen rajojen näkymisestä - se on ihan jokaisen oma ongelma, jos on, ja jokaisen oma päätös, haluaako sille asialle jotain tehdä. En kuitenkaan halua kuulla enää minkäänlaista louskutusta ja aiheetonta syyllistämistä pöksyjen rajojen näkymisestä naisilta, jotka eivät edes itse vaivaudu tarkistamaan, vilkkuuko niiden omien stringien rajat peffan yläpuolella.

No juu, ei ollut ehkä mitään kovin merkitsevää tekstiä sinulle :D On kiva nähdä taas, että stringeistä osataan puhua mukavaankin sävyyn keskittymällä siihen, että itse pitää niitä kivoina yrittämättä tuputtaa ajatusta väkisin muille. Valitettavan usein stringifetissinen mies vihjailee, että kyllä kaikki miehet oikeasti ajattelevat juuri näin ja että ainoastaan stringit ovat kaikkien miesten mielestä seksikkäät, muut pöksyt on automaattisesti rumia. Ja sitten yritetään provota, kuten tuolla jo aiemmin mainitsin, postaamalla linkkejä mitä ihmeellisimpien stringibeibien kuviin. Surullisinta on se, että sellaiset taitavat ihan oikeasti ajatella olevansa oikeassa - eivät ymmärrä, että meitä on niin monenlaisia ja jokaisella on oma makunsa sen suhteen, mitä pitää seksikkäänä ja kauniina. Tiedä häntä. Suurin osa miehistä on onneksi sitä mieltä, että nainen on ensisijaisesti se kiinnostava, ei se mitä hänellä on päällään. Joillekin miehille ne stringit tai sitten jokin muu vaate on vähän isompi juttu kuin toisille, eikä siinä mitään pahaa kun ymmärtää, että kaikki eivät ajattele samoin. Ainakin oma mieheni on kuitenkin tehnyt ehkä vähän liiankin selväksi, että hänen mielestään minä olen se ykkösjuttu eikä se mitä minulla on päällä (pitäisi varmaan vähän huolestua, kun se yhdenkin kerran hullaantui kun väläyttelin vitsinä mielikuvia, miltä näytän mamma-alushousut päällä, näköjään riitti se mielikuva omasta tyttöystävästä puolinakuna - sanoi kyllä, että neKIN saadaan aina tarvittaessa nopeasti otettua pois! :D)

• jollain

olla stringivastainen pakkomielle kun näitä tekstejä lukee ! Eikö luulisi olevan ihan yks hailee mitä muilla on jalassa ??? outoa jos samaa sukupuolta olevien alkkarit kiinnostaa ! Miehien kiinnostuksen kyllä ymmärrän !

• Tissineiti

Noita hölynpölyn-juttuja ei kyllä tarvittaisi ollenkaan. Sinäkään en sitten siis ole oikeasti edes lukenut omia kirjoituksiani?

Vai millä perusteella väität minua sitringivastaiseksi? Totesin jo avauksessa, että "tarkoituksenani ei ole teilata stringejä, käyttäkää ihmeessä jos tykkäätte". Omalta osaltani olen vain todennut, että pidän stringejä epämukavina enkä siksi käytä niitä, mutta en ole _millään tavalla_, _missään kohdassa_ sanonut mitään sellaisia älyttömyyksiä, että olisin stringivastainen.

Joten perustele väitteesi jatkossa helvetin paljon paremmin tai STFU!

• keskustelun
        Tissineiti kirjoitti:

Noita hölynpölyn-juttuja ei kyllä tarvittaisi ollenkaan. Sinäkään en sitten siis ole oikeasti edes lukenut omia kirjoituksiani?

Vai millä perusteella väität minua sitringivastaiseksi? Totesin jo avauksessa, että "tarkoituksenani ei ole teilata stringejä, käyttäkää ihmeessä jos tykkäätte". Omalta osaltani olen vain todennut, että pidän stringejä epämukavina enkä siksi käytä niitä, mutta en ole _millään tavalla_, _missään kohdassa_ sanonut mitään sellaisia älyttömyyksiä, että olisin stringivastainen.

Joten perustele väitteesi jatkossa helvetin paljon paremmin tai STFU!

mestariko se täällä perustelee ja rakentavasti vaihtaa ajatuksia?

Koko ristiretkesi on älyvapaa, minä olen oikeassa- asenteesi on ärsyttävä eikä varmasti kukaan ennen sinua ole jaksanut jankata aiheesta näin montaa viestiä.

Get a Life, ihan yksinkertaisesti.

• Tissineiti
        keskustelun kirjoitti:

mestariko se täällä perustelee ja rakentavasti vaihtaa ajatuksia?

Koko ristiretkesi on älyvapaa, minä olen oikeassa- asenteesi on ärsyttävä eikä varmasti kukaan ennen sinua ole jaksanut jankata aiheesta näin montaa viestiä.

Get a Life, ihan yksinkertaisesti.

Älyvapaista asioista keskustellaan varmaan joka ikisellä palstalla täällä.

Tärkeintä on se, että jokainen keskustelee niistä asioista, jotka itse kokee mielenkiintoisiksi. Jos tää on sun mielestä älyvapaata, niin mitä hittoa teet täällä? Ja jaksat vielä ottaa tästä itsellesi noin pahan ongelman? Mun mielestä asiaton, perusteeton ja yksinkertaisesti helvetin lapsellinen vittuilu se vasta elämänpuutteesta kertookin.

En varmasti ole mikäänlainen keskustelun mestari, mutta jos verrataan sun taitoihin, niin sellainenkin välähtää kyllä mielessä. Totta kai olen mielestäni oikeassa silloin, kun puhun omista kokemuksistani. Jos taas esitän jonkun väittämän, oletuksen tai näkemyksen, ja joku muu tietää mielestään paremmin ja osaa sen vielä hyvin perustella, niin on aivan vapaa ja tervetullut kertomaan sen tänne. Sitähän mä olen tässä hakenutkin. Näköjään vaan joitain ihmisiä kiinnostaa haukkuminen ja vittuilu asiallista keskustelua enemmän.

• sähän ainoastaan
        Tissineiti kirjoitti:

Älyvapaista asioista keskustellaan varmaan joka ikisellä palstalla täällä.

Tärkeintä on se, että jokainen keskustelee niistä asioista, jotka itse kokee mielenkiintoisiksi. Jos tää on sun mielestä älyvapaata, niin mitä hittoa teet täällä? Ja jaksat vielä ottaa tästä itsellesi noin pahan ongelman? Mun mielestä asiaton, perusteeton ja yksinkertaisesti helvetin lapsellinen vittuilu se vasta elämänpuutteesta kertookin.

En varmasti ole mikäänlainen keskustelun mestari, mutta jos verrataan sun taitoihin, niin sellainenkin välähtää kyllä mielessä. Totta kai olen mielestäni oikeassa silloin, kun puhun omista kokemuksistani. Jos taas esitän jonkun väittämän, oletuksen tai näkemyksen, ja joku muu tietää mielestään paremmin ja osaa sen vielä hyvin perustella, niin on aivan vapaa ja tervetullut kertomaan sen tänne. Sitähän mä olen tässä hakenutkin. Näköjään vaan joitain ihmisiä kiinnostaa haukkuminen ja vittuilu asiallista keskustelua enemmän.

riehut täällä.

• Tissineiti
        sähän ainoastaan kirjoitti:

riehut täällä.

Aika jännä että näet tän riehumisena ja jotenkin tosi hyvä esimerkki siitä, miten pelkkä kirjoitettu teksti voidaan tulkita melkein miten vaan halutaan.

Kun ei näe sen toisen ilmeitä ja eleitä eikä kuule äänensävyä, ja pitää siis tulkita pelkkää tekstiä, niin eniten tuntuu painavan se, millaisena teksti ja tilanne halutaan nähdä joko tietoisesti tai tiedostamatta.

Eli tavallaan vaan päätit, että toi tossa riehuu, etkä edes halua antaa mahdollisuutta sille ajatukselle, että mulle tää on aivan tavallista keskustelua, jollasta käydään lukemattomien ihmisten toimesta useilla eri palstoilla päivittäin.

En tiedä seuraatko minkä verran ylipäänsä mitään keskusteluja netissä. Itse seuraan mielenkiinnolla aina mahdollisuuksien mukaan niin suomalaisia kuin englanninkielisiä palstoja. Jos nyt miettii millasta menoa ja miten kiivaita väittelyitä, joissa kaikki mahdolliset lailliset keinot on käytössä, ja suoranaista riitelyäkin eri paikoissa välillä näkee, niin kyllä tää mun kirjottelu täällä on lähinnä kepeää jutustelua sellaiseen verrattuna.

• Nimetön
        sähän ainoastaan kirjoitti:

riehut täällä.

Ole mitään "riehumista",sitten se on "riehimista" jos on St jalassa ja "ovat epämukavat". et sillee...

• whateverr

Jooh, stringit on kyllä jo so last season.. miten niistä jaksetaan puhua. eivät ne mielestäni ole mitenkään erinomaisemmat tai seksikkäämmät kuin muutkaan pikkarit. itsehän joskus nuorempana yritin niitä käyttää mutta en lämmennyt niille, joten that's it. mulla on iso pyöreä pylly johon poikaystäväni on hulluna ja käytän mieluiten todella matalia pitsihipstersejä tai muita hipstersejä.
      oon tytsy 23wee

• Jaska Jaakko

Olen mies. Minusta narukalsarit ihan karmeen näköiset. Varsinkin kun ne narut nousevat housujen tai hameen reunan yläpuolelle lantion päälle. Eikös nuo ole alunperin kehitetty uikkareiksi, että saa ottaa rajattomasti aurinkoa kankun päälle kun tuon naruvirityksen saa tungettua p.rsvakoon varjostamasta...
      Nättejä ja mukavampiakin on olemassa moneen lähtöön, mieluumin niitä. Liikemiehet tekee noilla epäesteettisillä naruilla rahaa, tämä on se juttu...

J J

• en puolesta enkä vastaan

Aika huvittuneena lueskelin ketjua:D Hassusta aiheesta pitkiä tarinoita. Kummallista, että jotkut vaan jaksaa alkaa nalkuttaa siittä jos toiset puhuu stringeistä. No jooh, vaikka ainahan noita löytyy silti.

Aattelin nyt sanoo kans oman mielipiteeni, koska tänne asti sain luettua ja asiaa hetken siis ehdin pohtimaan. Mul on ollut kaks vakavampaa miessuhdetta, joissa siis toisessa elän nyt, ja voin kertoa että miehet ovat olleet kuin yö ja päivä tässä asiassa. Exä piti kaikista naruvirittimistä (siis mun päällä) ja niitä piti omistaa monia erilaisia. Aina huomautteli jos olin vetänyt jalkaan tavalliset kalsari, että "etkö voisi vaihtaa..". Mua sinäänsä asia ei haitannu eikä se ollut mitenkään outoo. Hän vaan sattui pitämään stringeistä päälläni. Nyt sitten nykyinen mieheni taas vihaa stringejä, ne ovat yksinkertaisesti hänen mielestään rumia, huolimatta siitä oliko nainen kaunis vai ei.

Itse aloin käyttämään stringejä kauan sitten, koska ne sopivat tiettyjen housujen alle mukavammin kuin normialkkarit. En ole koskaan tuntenut niiden lisäävän viehätysvoimaani tms. Enkä koskaan ole pitänyt niitä vastoin omaa tahtoani. Suosin hyvin ohuita ja saumattomia, ihonvärisiä stringejä muutamien housujeni kavereina edelleenkin, ja siis ihan käytännöllisistä syistä. Kun tottuu pitämään niitä tiukkojen housujen kanssa tuntuu kalsarit sen jälkeen siellä liiallisilta. Noin viitenä päivänä viikosta kuitenkin pidän jalassani ihan vaan pikkuhousuja.

Epähygieenisyydestä haluaisin sanoa vielä sen verran, että joka päivähän ne kalsarit kuitenkin jalassa vaihtuu, että tuskinpa ne stringit sen pahemmat on kuin muutkaan alkkarit. Tietenkin jos kärsii jostain alapään tulehduksesta tai hiivasta on varmaan parempi pitäytyä puuvilla sloggeissa. Hänelle joka väitti, että puolessa tunnissa likaantuu suosittelisin lääkärillä käyntiä:)

Omistin aikoinaan muuten myös yhdet haarovälistä avonaiset lateksi stirgit:) Niistä oli jo mukavuus kaukana ja "kangaskin" aika vähissä... hihi.

• Tissineiti
        en puolesta enkä vastaan kirjoitti:

Aika huvittuneena lueskelin ketjua:D Hassusta aiheesta pitkiä tarinoita. Kummallista, että jotkut vaan jaksaa alkaa nalkuttaa siittä jos toiset puhuu stringeistä. No jooh, vaikka ainahan noita löytyy silti.

Aattelin nyt sanoo kans oman mielipiteeni, koska tänne asti sain luettua ja asiaa hetken siis ehdin pohtimaan. Mul on ollut kaks vakavampaa miessuhdetta, joissa siis toisessa elän nyt, ja voin kertoa että miehet ovat olleet kuin yö ja päivä tässä asiassa. Exä piti kaikista naruvirittimistä (siis mun päällä) ja niitä piti omistaa monia erilaisia. Aina huomautteli jos olin vetänyt jalkaan tavalliset kalsari, että "etkö voisi vaihtaa..". Mua sinäänsä asia ei haitannu eikä se ollut mitenkään outoo. Hän vaan sattui pitämään stringeistä päälläni. Nyt sitten nykyinen mieheni taas vihaa stringejä, ne ovat yksinkertaisesti hänen mielestään rumia, huolimatta siitä oliko nainen kaunis vai ei.

Itse aloin käyttämään stringejä kauan sitten, koska ne sopivat tiettyjen housujen alle mukavammin kuin normialkkarit. En ole koskaan tuntenut niiden lisäävän viehätysvoimaani tms. Enkä koskaan ole pitänyt niitä vastoin omaa tahtoani. Suosin hyvin ohuita ja saumattomia, ihonvärisiä stringejä muutamien housujeni kavereina edelleenkin, ja siis ihan käytännöllisistä syistä. Kun tottuu pitämään niitä tiukkojen housujen kanssa tuntuu kalsarit sen jälkeen siellä liiallisilta. Noin viitenä päivänä viikosta kuitenkin pidän jalassani ihan vaan pikkuhousuja.

Epähygieenisyydestä haluaisin sanoa vielä sen verran, että joka päivähän ne kalsarit kuitenkin jalassa vaihtuu, että tuskinpa ne stringit sen pahemmat on kuin muutkaan alkkarit. Tietenkin jos kärsii jostain alapään tulehduksesta tai hiivasta on varmaan parempi pitäytyä puuvilla sloggeissa. Hänelle joka väitti, että puolessa tunnissa likaantuu suosittelisin lääkärillä käyntiä:)

Omistin aikoinaan muuten myös yhdet haarovälistä avonaiset lateksi stirgit:) Niistä oli jo mukavuus kaukana ja "kangaskin" aika vähissä... hihi.

Tää on varmasti hassu aihe monille. Ylipäänsä varmaan suurin osa ihmisistä pitää outona, että jotkut jaksavat keskustella alusvaatteista laajastikin.

On kuitenkin joukko ihmisiä, voisiko sanoa alusvaatefriikkejä, jotka suhtautuvat alusvaatteisiin keskimääräistä intohimoisemmin. He seuraavat alusvaatetrendejä ahkerasti, tykkäävät keskustella aiheesta, ovat kiinnostuneita toisten alusvaatekokemuksista, -valinnoista ja niiden syistä, ja lisäksi ostelevat mielellään alusvaatteita jopa reilusti yli omien tarpeiden. Kyse on ihan samasta asiasta kuin vaikka kenkäfriikeillä, laukkufriikeillä ja korufriikeillä, eikä heitä pidetä mitenkään outoina. En ymmärrä, miksi siis pitäisi pitää alusvaatefriikkejäkään :) Pohjimmiltaan samasta asiasta on kyse, oli sitten hurahtanut kenkiin tai alusvaatteisiin.

Itsekään en ymmärrä, miksi jaksetaan tulla valittamaan ja haukkumaan toisia, jos ei itselle ihan aukeakaan se toisten keskustelunaihe. Antaa ihmisten keskustella rauhassa mistä haluavat. Teen henkisesti aika rankkaa työtä ja lisäksi vapaaehtoistyötä, jossa joudun välillä kohtaamaan todella vaikeita asioita. Alusvaatteista höpöttely tuo mukavaa vastapainoa: voi heittäytä vapaalle ja keskittyä vaihteeksi johonkin harmittomaan, kepeään ja positiiviseen asiaan :)

• "Kauris"
        Tissineiti kirjoitti:

Tää on varmasti hassu aihe monille. Ylipäänsä varmaan suurin osa ihmisistä pitää outona, että jotkut jaksavat keskustella alusvaatteista laajastikin.

On kuitenkin joukko ihmisiä, voisiko sanoa alusvaatefriikkejä, jotka suhtautuvat alusvaatteisiin keskimääräistä intohimoisemmin. He seuraavat alusvaatetrendejä ahkerasti, tykkäävät keskustella aiheesta, ovat kiinnostuneita toisten alusvaatekokemuksista, -valinnoista ja niiden syistä, ja lisäksi ostelevat mielellään alusvaatteita jopa reilusti yli omien tarpeiden. Kyse on ihan samasta asiasta kuin vaikka kenkäfriikeillä, laukkufriikeillä ja korufriikeillä, eikä heitä pidetä mitenkään outoina. En ymmärrä, miksi siis pitäisi pitää alusvaatefriikkejäkään :) Pohjimmiltaan samasta asiasta on kyse, oli sitten hurahtanut kenkiin tai alusvaatteisiin.

Itsekään en ymmärrä, miksi jaksetaan tulla valittamaan ja haukkumaan toisia, jos ei itselle ihan aukeakaan se toisten keskustelunaihe. Antaa ihmisten keskustella rauhassa mistä haluavat. Teen henkisesti aika rankkaa työtä ja lisäksi vapaaehtoistyötä, jossa joudun välillä kohtaamaan todella vaikeita asioita. Alusvaatteista höpöttely tuo mukavaa vastapainoa: voi heittäytä vapaalle ja keskittyä vaihteeksi johonkin harmittomaan, kepeään ja positiiviseen asiaan :)

Naisen, ja miksei miehenkin on syytäkin kiinnittää alusasuihin enemmän huomiota. Minulle Kauris miehenä merkitsee paljon kuinka nainen pukeutuu, siis myös alusasut. Naiselle merkitsee ehkä mukavuus, ja että tukevat paljon, miehen silmälle taas niitten kauneus/ malli ja ovat seksyt läpinäkyvät ym.Miehenä en osta koskaan alkkareita halpahalleista vaan laadukkaat tavaratalojen miesten osastoilta taitaa olla n20kpl

• Sulla on
        Tissineiti kirjoitti:

Tissineiti vahvat ja mielenkiintoiset mielipiteet.Hyvää kevättä.

• Tissineiti
        Sulla on kirjoitti:

Tissineiti vahvat ja mielenkiintoiset mielipiteet.Hyvää kevättä.

No kiitoksia vaan, hyvää kevättä sinnekin! :)

• alusvaatefriikki
        Tissineiti kirjoitti:

No kiitoksia vaan, hyvää kevättä sinnekin! :)

Mieheni on todellinen alusvaatefriikki, jopa niin, että pitää minun alusvaatteita päällään.
        Mitetä siihen sanotte?

• ei ihan
        alusvaatefriikki kirjoitti:

Mieheni on todellinen alusvaatefriikki, jopa niin, että pitää minun alusvaatteita päällään.
        Mitetä siihen sanotte?

Taitaa olla pikemminkin transvestiitti.

• Pablo Escobar
    • "melko mukavasti"

Keskustelijoita palstalla.
      JK.tätä lisää kiitos sulle.

• sexy...

Mä oon seksikäs ja hottis ilman stringejä, tavallisissa pikkareissa! Et silleen.

• Soukan friidu

Vaikka stringit eivät seksikkäitä(?), niin ne ovat kuitenkin mukavimmat. Äitini, 50v, on käyttänyt niitä jo 15 vuotta, eikä suostuisi vaihtamaan niitä mihinkään muihin. Itsekkin olen vannonut niitten nimeen jo 5 vuotta. Enkä käytä niitä siksi, että ne olisivat seksikkäät, vaan siksi, että ne ovat ylivoimaisesti mukavimmat ja huomaamattomimmat päällä.

• Tissineiti
        Soukan friidu kirjoitti:

Vaikka stringit eivät seksikkäitä(?), niin ne ovat kuitenkin mukavimmat. Äitini, 50v, on käyttänyt niitä jo 15 vuotta, eikä suostuisi vaihtamaan niitä mihinkään muihin. Itsekkin olen vannonut niitten nimeen jo 5 vuotta. Enkä käytä niitä siksi, että ne olisivat seksikkäät, vaan siksi, että ne ovat ylivoimaisesti mukavimmat ja huomaamattomimmat päällä.

Makuasia onko ne mukavat, mutta sitähän tässä on jo käsiteltykin.

Kuitenkin tuo on mun mielestä ihan harhaluulo, että stringit olisivat huomaamattomat tai huomaamattomimmat alushousut. Ei muuten pidä paikkaansa edes useimmiten. Kyllä ne stringienkin rajat voivat paistaa vaatteiden läpi miesten iloksi ihan siinä missä tavispöksyjenkin. Moni nainen ei vaan tule sitä ajatelleeksi, tai sitten siitä ei välitetä yhtä lailla kuin tavispöksyjen rajojen näkymisistä. On kai sitten jotenkin hyväksyttävämpää, että stringien rajat näkyvät läpi, se ei ole yhtä iso "muotirikos" kuin tavan pöksyjen rajat. Itse en niin ajattele mutta kukin tyylillään.

• ibu5dd
        Tissineiti kirjoitti:

Makuasia onko ne mukavat, mutta sitähän tässä on jo käsiteltykin.

Kuitenkin tuo on mun mielestä ihan harhaluulo, että stringit olisivat huomaamattomat tai huomaamattomimmat alushousut. Ei muuten pidä paikkaansa edes useimmiten. Kyllä ne stringienkin rajat voivat paistaa vaatteiden läpi miesten iloksi ihan siinä missä tavispöksyjenkin. Moni nainen ei vaan tule sitä ajatelleeksi, tai sitten siitä ei välitetä yhtä lailla kuin tavispöksyjen rajojen näkymisistä. On kai sitten jotenkin hyväksyttävämpää, että stringien rajat näkyvät läpi, se ei ole yhtä iso "muotirikos" kuin tavan pöksyjen rajat. Itse en niin ajattele mutta kukin tyylillään.

Kauneintahan on nähdä tuo söpö peppu...
        Mitäpä muuta!!!

• edes kokeillu

stringejä, enkä koe tarpeelliseksi kokeillakkaan.Mulle on ihan sama erottuuko joku pikkupöksyjen sauma jostain vai ei.Enpä ite persettäni kattele ku liikun ihmisten ilmoilla. Eikä ole miehen saantikaan ollut ikinä siitä kiinni :) Joku raja pitää olla siinä miesten miellyttämisessäkin.Mä en periaatteestakaan suostu kulkemaan naru persvaossa siks et ukot sais ihastella että oujeahh..tollapa on stringit. Ehkä olen 35-vuotiaana jonkun mielestä jo kalkkis, enkä tajua mistään mitään, mutta mukavuudenhaluinen saa olla missä iässä vaan.Joku seksiasuste on ihan eri asia.Stringithän ovat lähtöisin pornoleffoista, kuten joku jo sanoikin tuolla aiemmin.Ja kun muistellaan kultaista 80-lukua, jolloin levisfarkkujen suosio oli voimistumassa,ja sitä kuuluisaa ns. "levispersettä" Silloin näytti perä hyvälle vaikka ne pikkuhousujen saumat näkyikin. Eli tiivistelmä: Jos miehiä ei olis olemassa, ykskään nainen ei käyttäis stringejä ja hehkuttais kuinka ihanat ne on päällä :D hah..

• Nimetön

Yhdyn Sinun mielipiteisiisi melko täysin.Mutta voisithan joskus vaikka salaa kokeilla St?.Sekin olis jo jotakin.
        terv m37

• Nimetön

Kuuman asian puheeksi,mitä johtopäätöksiä keskustelu on antanut?.Otin sairaalassa yli 2 kk ja siellä keskusteltiin ko asiasta.Kevyesti ja vakavasti.

• Ja asiallinen

Keskustelun aihe,joka on kantanut halki alkukesän.Syvä kiitos Tissineidille.
        JK. nyt seuraavaksi voitais otta tuo "miesnäkökullma".nuihin Leg,asiallisesti tietenkin... hehheh.

• "kaipaillut jo"

Nimimerkki Tissineiti,nyt voisit jo kertoa juhannus kuulumisia?.Niin Juhannus on "valkea ja vapaa".
      JK.Olin joskus Aavasaksalla juhannus telttailemassa...hyvin mieleenpainuva juhannus.

• toosimies

Lueskelin keskustelua ja mielestäni kiintoisin vastaus tuli nimimerkiltä "en puolesta enkä vastaan". Hänellä on hyviä näkemyksiä ja aika puolueettomia ja kuvastavat stringien olemassaoloa ehkä parhaiten.
      Stringeissä ja korkokengissä on jotakin samaa mielestäni? Ilmankin pärjää, mut silti niitä monet käyttää, muodikkaat ovat aika takuulla, ja kärsiäkin niistä saa. toisia se haittaa ja toisia taas ei. jotku käyttää paljon jotkut vähän.

Mut kyllä ne ehdottomasti ovat hyvin naisellisia asioita. Ehkäpä nainen tuntee olonsa todella naiselliseksi kun hän joutuu siitä jopa hieman kärsimään?

löysin kivan kuvan stringeistä, jotka kuvastavat parhaiten näkemystäni stringeistä
      http://www.supertangas.com/fotos/girls/tangas/st-2007-000088.jpg

Olen nyt seukkaillut erään neitosen kanssa ja eilen keskustelu meni pukeutumiseen koska hän osti erittäin lyhyen kesähameen, valkea, jossa röyhelöitä ja löysä helma. Tyttöjen kesken kuulin kun hän sanoi että alle tulee sitten jotkut housut tms. kun jotkut hänen ystävät hieman vieroksu tuota hametta liiankin seksikkääksi.

ilalla kirjoittelimme fb:ssa ja HÄN otti hameen puheeksi. Ja kerroin että tottakai tykkään. Johon hän vastasi että hameesta näkee läpi! Tuolloin päättelin että tulevaisuuden kodissamme tulisin näkemään tuon hameen ilman niitä pitkiksiä...
      Onko hän ensimmäinen nainen joka haluaa että hame näkyy läpi? Ja minun tyttöystäväni.. ei voi olla onni potkaissut minua niin. että nainen ihan suunitelmallisesti aikoo vietellä minua niin? Mutta sitähän naiset vihaa? tämä naiseni on hyvin normi ja kunnollinen, ehkä hän siksi asian lipsauttikin vahingossa. hän ei ole oikein pelinainen. Mutta aikoo minua vietellä tuolla keinoin, mistä hän tietää että juuri se voisi olla hyvä keino, jos tietää että kaikki naiset sitä inhoaa?

tiedustelin aika rohkeasti, että mitä sieltä hameen läpi sitten näkyisi... johon hän vastasi, että punaista. Tiedustelin tarkemmin... punaiset hotpantsit, jotka näkyy läpi. öö..juu niin hän kertoi. no se läpinäkymisen läpinäkyminen ei liene tarpeellista eikä hyödyllistä, tuskin enää kahden läpinäkyvän läpi näkyy...
      hän sanoi myös että voi olla että näkyy sekin että ei näy mitään.
      Hän on tässä seurustelun alkuvaiheissa ollut poikkeavan kiihkeä, joten tuota hieman ehkä odotinkin, mutta ei ole hänelle tunnusomaista läppää ollenkaan. Joten olen vahvasti mieltä että ne pitkikset kyllä siellä on joka kerta ja puhutaan mitä puhutaan.

Mutta hän siis tavoittelee ajatusta että hameen läpi saa näkyä. Tai ainakaan häntä ei häiritse että saan selville sen millaiset pikkuhousut hänellä on, jos on.

MINÄ puolestani virittelin keskustelua ja halusin tsekata millaisia reaktioita stringeistä tulee. Koska ilmeisesti hän aikoo minua vietellä, ni kai voin paljastaa omiakin mielipiteitäni. NO EN SAISI... Kerroin että ei sillä juurikaan väliä että näkyykö läpi, että minua miehenä viehättää MYÖS se että jos laittaa stringit, sellaiset niukat,pehmeät, narumalliset, rievut, joita pakarat pääsevät vapaasti löysässä hameessa... Ystini omaa sellaisen peffan että kävellessä tapahtuu, kun löysä hame.

Ysti ei hätkähtänyt keskustelun suunnasta, vaan pohti millaiset sellaiset olisi miehellä. Kerroin että olen nähnyt eräällä yhteisellä tutullamme ja näky on karsea.
      Omistan myös itse stringit ja ne ovat aivan karmeat.

Ysti totesi että itse tykkää eniten hotpantseista, ohuista, läpinäkyvistä jne. Hän totesikin että ymmärrän varmaan naisia jotka eivät sellaisista pidä.
      Tuohon minä vastasin että en pidä myöskään korkokenkiä kävellessäni.
      hän vastasi mmm.... ja toivotti härskejä unia...

nyt hän tietää mielipiteistäni jotain ja hän vaikuttaa myös hyvin vakaalta omista mielipiteistää, joten olemme aika hyvin sujut.

• Mimmuli2

Tuota lähettämääsi pehmopornolinkkiä silmäillessäni huomasin erään yhteisen piirteen. Kaikissa katsomissani kuvissa mallina oli hoikka nainen. Me suollakasvaneet, "persevät" yksilöt pidämme stringejä epämukavina, koska emme näytä niissä hyvältä. Uskoisin, että miehistäkin tilanne tuntuu vaivaantuneelta, jos stringejä käyttävä nainen ei sovi siihen ruumiinrakenteeltaan ja samalla viestii olevansa vaivaantunut... Kertokaa oletteko miehet samaa mieltä.

• äijääääåökkj
        Mimmuli2 kirjoitti:

Tuota lähettämääsi pehmopornolinkkiä silmäillessäni huomasin erään yhteisen piirteen. Kaikissa katsomissani kuvissa mallina oli hoikka nainen. Me suollakasvaneet, "persevät" yksilöt pidämme stringejä epämukavina, koska emme näytä niissä hyvältä. Uskoisin, että miehistäkin tilanne tuntuu vaivaantuneelta, jos stringejä käyttävä nainen ei sovi siihen ruumiinrakenteeltaan ja samalla viestii olevansa vaivaantunut... Kertokaa oletteko miehet samaa mieltä.

Kaksi asiaa tuli mieleeni kun selaisin tätä keskustelua.

1) Onhan keskustelun aloittaja saanut jo lääkityksen kohdalleen?
        2) Nainen on viehättävä, kunhan hän vaan itse on tyytyväinen/iloinen olemuksestaansa.

Molemmissa kohdissa 1) ja 2) saa olla stringit jalassa, mutta niiden puuttuminen ei vaikuta itse asiaan.

• Wille019
        äijääääåökkj kirjoitti:

Kaksi asiaa tuli mieleeni kun selaisin tätä keskustelua.

1) Onhan keskustelun aloittaja saanut jo lääkityksen kohdalleen?
        2) Nainen on viehättävä, kunhan hän vaan itse on tyytyväinen/iloinen olemuksestaansa.

Molemmissa kohdissa 1) ja 2) saa olla stringit jalassa, mutta niiden puuttuminen ei vaikuta itse asiaan.

Hyvä keskusteluhan tämä. Ei se kait toisten omituisuudesta mitään kerro jos et itse samaa mieltä olekaan tai et jotain ymmärrä.

• FrozenCorpse

Minä en ainakaan pidä stringeistä. Epäseksikkäitä, hygieniariski ja yliarvostettuja.

• jos pakko

Jos sellainen stringipakkopäivä,käytän kevyempänä vaihtoehtona pastellisia tai kuviollisia,hassuja Hennesin malleja.En hirveästi tykkää mutta yhdistelen usein pastellivärisiin pitkiin housuihin ja tunikaan.

• ei pakkoa

eiköhän vaatteet valita käyttäjän ja kelin mukaan näin mä ainaskin teen

• heheheheheheeheheheh
        ei pakkoa kirjoitti:

eiköhän vaatteet valita käyttäjän ja kelin mukaan näin mä ainaskin teen

Mies nalkuttaa meillä aina, kun pidän jotain muuta kuin stringejä, että mummokalsarit. Ihan kaikki muut mallit on kuulemma mummokalsareita paitsi stringit. Osoittelee rannalla kaikkia nuoria stringityttöjä syyttävään sävyyn, että mikset sä pidä tuollaisia alaosia.

Harmin paikka hänelle, että en pidä stringeistä. Tästä syystä en niitä myöskään käytä. Ne sattuvat, olivat miten oikean kokoiset tahansa. Sopivat harvinaisen huonosti ihmiselle, jolla on joskus vuotavia ulkoisia peräpukamia. Sehän ei mene ukolle jakeluun. Ulkonäkö ennen kaikkea ja käyttömukavuuden voi unohtaa. Laitan ehkä ukon jossain vaiheessa kiertoon...

• jotain6

Minusta noissa stringeissä ei oikein ole mitään. Eipä kangastakaan. Kyllä
      pikkarit tai hipsterit pitsillä on paremman näköiset.

• MekaMake_

Olen kolmikymppinen mies, käytän stringejä, koska ovat mukavat, ei niitä huomaa. En mieti sitä, sen enempää. Pelaan jenkkifutista ja olen aika hyväs kunnossa. En muiden nähde pidä stringejä esim. jos on saunailta tai jotain vastaavaa.

• OlenVähänHöhlä

En vastaa kenelleKään.Mutta olen ilahtunut kun jostakin on saatu asiaa/tai ei asiaa,näinkin kauaksi aikaa keskustelua
      Takavuosina jossakin lehdessä oli haastatelu naishenkilöstä,ja hän mainitsi
      "miehen katse on naisen parhain koru".Tänäpäivänä tuota voin mukailla "miehen katse on naisen parhaat pikkarit"...heh heh.Ja tosi on asia,myöntäkää naiset.
      Mitkä ja Miksi ?miksi.

• dassadaa

miehet ovat huomiohakuisempia.

naiset pukeutuvat itseään varten. toisia naisia varten, harvemmin miehiä varten.

jotkut pissisnaiset voivat pukeutua sitä varten.

• ?

Pitääkö paikkansa, että naisen tultua äidiksi hän

A) ei käytä enää stringejä
      B) ei ajele alapäätä posliiniksi

• LHuutajaHakemaan

Mä vain, en vastaa Olin jot iloinen,että Tissineiti on palaillut kirjoittamaan,"mukavia"
        JK. tää talvi meni ilman Madekeittoa?...järkyttävää..nyt pojilla haukia katiskassa.

• NiiSeVain on

VoisimmeKo,toveta yhteenÄäneen=Jääköön tämä aihe ns.Klassikoksi tänne keskustelupalstalle.
      JK:pian tuovat turetta haukea ja valokuvia(mökiltä)

• OtetaanTaas

Täältähän löytyi jännä aihe.

Stringit/tangat sopii korkeintaan vain niille joilla on persvärkki samassa kunnossa kuin netin XXX-sivuilla pornotyypeillä. Valitettavasti todellisuus on vähän toista ja nämä naruhousut tuo usein seksikkyyttä ainoastaan pitäjänsä omaan päähän.

Muutamia naistapauksia mitä nyt moisissa nähnyt, oli vähän ylimääräistä painoa ja selluliittia jne. niin kyllä mielestäni parempi olis heidän ollut pitäytyä vaan niissä "mummokalsareissa".

Samaten intissä yksi (mies) kukkakeppityyppi piti jonku sortin tangoja, ei sekään mitään kovin esteettistä ollut mutta tyyppi itse tuntui olevan kovin ylpeä kehostaan siinä keimaillessaan ja luisevaa persettä esitellessään.

• Satu 43 v

Stringit on huonot, pöksyjen pitää tukea peppua ja tuntua hyvältä. Minä en stringejä jalkaani laita, kunnon peruspöksyt ovat paljon kaunimmatkin.

• Mies 36v
    • sleepysllleeep

Mä en ite tykänny aluks stringeistä,mut piikaystävä käski ostamaan ja kokeileen ja tulipa kauppaan oikein valittemaan mulle.. :) Aluksi vähän häirtisi pitää, mut nykyään tykkään, kun vaan löytää hienot. Kiva, kun legginsien läpi ei näy ärsyttävästi tavallisten alushousujen rajat. Tykkään!

• ibu5dd10

Kaippa kyse on teidän pepuista!
      Anteeksi, josko tykätään...

• mies miettimässä
    • Pitsipiksu

Se on jokaisen oma asia minkälaisista tykkää.Itse tykkään kaikenlaisista piksuista.

• Anonyymi

Sehän se nykyään onkin ku nkuljetaan kalsareissa niin rajat näkyy,kunon housut jalkaan nii ne inäy mitään en ole koskaan tajunnu niitä legginsejä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      189
      7826
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      94
      4041
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      68
      2652
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      74
      1692
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      393
      1616
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1508
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1476
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1141
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1068
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1060
    Aihe