palstalaisista on kasvanut (henkisesti) eniten palstauransa aikana?
Tiedän, että täällä on meitä 2-3 vuotisia (ja vanhempiakin) veteraaneja aika paljon. Kyllä siinä ajassa jo näkee jotain.
kuka teidän
14
643
Vastaukset
- .................
Henkisesti varmasti helpointa on "kasvaa" jollekin sellaiselle, joka koko ajan saa sanomisistaan riippumatta suitsutusta palstalla.
Mahdotonta "henkisesti kasvaminen" taas on esimerkiksi puskakirjoittajille, joita ei oteta sanomistensa mukaan, vaan palastahäiriköiden vääristelyiden ja mielikuvitusjuttujen mukaan. Nimimerkillä: "Kokenut karsaasti".- ap.
kehaisen vähän sinua.
Kyllä sinäkin olet rauhoittunut :)
Minä otan kaikki tekstit juuri sen sisällön mukaan, en kirjoittajan.
Ei täällä ole yhtään sellaista, joilta ei olisi rimanalituksia joskus lipsahtanut. Itseltänikin joskus. - ..........................
ap. kirjoitti:
kehaisen vähän sinua.
Kyllä sinäkin olet rauhoittunut :)
Minä otan kaikki tekstit juuri sen sisällön mukaan, en kirjoittajan.
Ei täällä ole yhtään sellaista, joilta ei olisi rimanalituksia joskus lipsahtanut. Itseltänikin joskus.Mistä sä edes tietäisit, että kuka mä olen? Voin kertoa, että ei ole rekisteröityä nimimerkkiä.
Mielestäni en ole rauhoittunut, vaan luultavasti tullut kärkkäämmäksi. Tarpeeksi kun luen vähäisen älyllisen ymmärryksen omaavien mielikuvitustulkintoja minuun ja sanomisiini liittyen, sitä alemmas vajoaa kunnioitukseni tällä palstalla käytävän keskustelun tasoa kohtaan...
Jos viittaat muhun tunnistavassa mielessä, voinet kertoa, että kuka mä olen? Mä en tunnista sinua, joten oletan, ettei sinunkaan tulisi tunnistaa minua. Perusteluiden kanssa saatan sinut kylläkin käsittää, ilman niitä en. Kiitos toki kehuista, jos nuo kehuiksi oli tarkoitettu.
T: sama edellinen nimimerkillä "Kokenut karvaasti" ( Vai kirjoitinko mä äsken "Kokenut karsaasti"? Anyway, sama asia. Asian merkitys ei muutu.)
minä minä minä...
- ap.
jos siltä tuntuu :)
- Koulussa ei
kasveta.
- cookos
ei vaiskaan.Netti ei vaan sovi kaikille. Mulle? Kuka sen sanois...
- relan
palstakäytös on paljon muuttunut alkuajoista.
- ap.
hän jo ulos täältä?
Ei ainakaan tarvi enää nikkiä. Ihan hyvältä näyttää.
että mä olen ainakin taantunut tän palstan ansiosta vuodessa ihan *pimpelipom, tsirp, tsirp, titityy*-tasolle. Samoin mun suomen kieleni on muuttunut sellaiseksi, että en kehtaa enää lukea tekstejäni, kun oon ne kerran kirjoittanut:(
- ap.
semmonen homma, että jos on jo jonkinlaisen tasapainon saavuttanut, niin sittenhän taantuminen on tietysti mahdollista :)
Runontajalle samat terveiset.
Henkinen kasvu on madaltunut!
- ollos hyvä ja
ja kertoo vaan, kenessä olis kehitystä tapahtunu.
- Immu ainakin
on oppinut sisäsiistiksi ja kulkemaan suht. nätisti hihnassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662189
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152186- 1101678
- 1321603
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 921185
- 54971
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234844Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa362840