kuka teidän

mielestä

palstalaisista on kasvanut (henkisesti) eniten palstauransa aikana?

Tiedän, että täällä on meitä 2-3 vuotisia (ja vanhempiakin) veteraaneja aika paljon. Kyllä siinä ajassa jo näkee jotain.

14

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

Henkisesti varmasti helpointa on "kasvaa" jollekin sellaiselle, joka koko ajan saa sanomisistaan riippumatta suitsutusta palstalla.

Mahdotonta "henkisesti kasvaminen" taas on esimerkiksi puskakirjoittajille, joita ei oteta sanomistensa mukaan, vaan palastahäiriköiden vääristelyiden ja mielikuvitusjuttujen mukaan. Nimimerkillä: "Kokenut karsaasti".

• ap.

kehaisen vähän sinua.

Kyllä sinäkin olet rauhoittunut :)

Minä otan kaikki tekstit juuri sen sisällön mukaan, en kirjoittajan.

Ei täällä ole yhtään sellaista, joilta ei olisi rimanalituksia joskus lipsahtanut. Itseltänikin joskus.

• ..........................
        ap. kirjoitti:

kehaisen vähän sinua.

Kyllä sinäkin olet rauhoittunut :)

Minä otan kaikki tekstit juuri sen sisällön mukaan, en kirjoittajan.

Ei täällä ole yhtään sellaista, joilta ei olisi rimanalituksia joskus lipsahtanut. Itseltänikin joskus.

Mistä sä edes tietäisit, että kuka mä olen? Voin kertoa, että ei ole rekisteröityä nimimerkkiä.

Mielestäni en ole rauhoittunut, vaan luultavasti tullut kärkkäämmäksi. Tarpeeksi kun luen vähäisen älyllisen ymmärryksen omaavien mielikuvitustulkintoja minuun ja sanomisiini liittyen, sitä alemmas vajoaa kunnioitukseni tällä palstalla käytävän keskustelun tasoa kohtaan...

Jos viittaat muhun tunnistavassa mielessä, voinet kertoa, että kuka mä olen? Mä en tunnista sinua, joten oletan, ettei sinunkaan tulisi tunnistaa minua. Perusteluiden kanssa saatan sinut kylläkin käsittää, ilman niitä en. Kiitos toki kehuista, jos nuo kehuiksi oli tarkoitettu.

T: sama edellinen nimimerkillä "Kokenut karvaasti" ( Vai kirjoitinko mä äsken "Kokenut karsaasti"? Anyway, sama asia. Asian merkitys ei muutu.)

• minä minä minä...

• ap.

jos siltä tuntuu :)

• Koulussa ei

kasveta.

• cookos

ei vaiskaan.Netti ei vaan sovi kaikille. Mulle? Kuka sen sanois...

• relan

palstakäytös on paljon muuttunut alkuajoista.

• ap.

hän jo ulos täältä?

Ei ainakaan tarvi enää nikkiä. Ihan hyvältä näyttää.

• että mä olen ainakin taantunut tän palstan ansiosta vuodessa ihan *pimpelipom, tsirp, tsirp, titityy*-tasolle. Samoin mun suomen kieleni on muuttunut sellaiseksi, että en kehtaa enää lukea tekstejäni, kun oon ne kerran kirjoittanut:(

• ap.

semmonen homma, että jos on jo jonkinlaisen tasapainon saavuttanut, niin sittenhän taantuminen on tietysti mahdollista :)

Runontajalle samat terveiset.

• Henkinen kasvu on madaltunut!

• ollos hyvä ja

ja kertoo vaan, kenessä olis kehitystä tapahtunu.

• Immu ainakin

on oppinut sisäsiistiksi ja kulkemaan suht. nätisti hihnassa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2189
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2186
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      1678
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      132
      1603
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1340
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1185
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      971
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      844
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      362
      840
    Aihe