Lyhytjalkanen lehmä! :D
Soominainen
17
401
Vastaukset
- "soominainen"
Tarkoitatko kenties "suominaista" tai ehkä "saamenaista"???
- euf1
Sitäpä juuri...
- ensin kirjoittamaan
euf1 kirjoitti:
Sitäpä juuri...
ennen kuin alkaa arvostella toisten jalkojen pituutta. Muuten tulee helposti sellainen kuva, ettei ole käynyt edes peruskoulua ja kukas sellaisen nyt tosissaan ottaisi?
- euf1 (n)
ensin kirjoittamaan kirjoitti:
ennen kuin alkaa arvostella toisten jalkojen pituutta. Muuten tulee helposti sellainen kuva, ettei ole käynyt edes peruskoulua ja kukas sellaisen nyt tosissaan ottaisi?
olen ulkomaalainen...
- mukamas?
euf1 (n) kirjoitti:
olen ulkomaalainen...
Missä maassa Suomi on muka Soomi?
- euf1 (n)
mukamas? kirjoitti:
Missä maassa Suomi on muka Soomi?
...
- Suomi on Finland
euf1 (n) kirjoitti:
...
ja Virossa Soome.
Joten mistä lahdesta oikein puhut? Suomi on Finland kirjoitti:
ja Virossa Soome.
Joten mistä lahdesta oikein puhut?hän on soomi-mies, joka esittää virolaista naista ;)
- kiinnostaisi vielä
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
hän on soomi-mies, joka esittää virolaista naista ;)
tietää, että mistä se oikeastaan halusi keskustella. Että mulla on lyhyet jalat? Ja mitä mun pitäisi tehdä sille? Mitä mahdollisuuksia mulla on muuttaa itseäni? Pitäisikö minun kenties tappaa itseni?
- sininen_sitruuna
No mun tapauksessa taitaa sitten olla niin, että oon pitkäjalkainen lehmä. :)
- MichikoXX
Jos "soominaiset" ovat hirveän rumia, miten samoilla geeneillä varustetut "soomimiehet" voisivat olla yhtään paremman näköisiä? Tuolla joku älypää keksi, että miehet ovat "parempia", koska heillä on hieman suuremmat aivot:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000042019554
Valitettavasti kaveri ei tajunnut, että miehet saavat 50% perimästään äidiltä ja tyhmä nainen ei oikein voi saada fiksuja poikia. (Joo, sama juttu on postattu aiemmin tällekin palstalle ja väitteet olivat helposti kumottavissa.) - Hossi
Neuvostoagentti Nadja on pitkä ja hoikka :)
Terveisin,
Hossi, pappatunska ja punalippu Sitäpaitsi lehmällä on suuret ja kosteat silmät. Miksi ihmeessä siitä on tullut rumuuden symboli?
- euf1 (n)
koska lehmä on lyhytjalkainen ja läski otus! :D
euf1 (n) kirjoitti:
tainnut nähdä oikeaa lehmää. Ei lehmillä ole lyhyitä jalkoja, harvoinpa ovat "läskejäkään" XD
- lehmissä...
euf1 (n) kirjoitti:
on hyvin harvoin ylipainoisia yksilöitä. Ja suhteessa lehmän jalat eivät myöskään ole yhtä lyhyet kuin vaikka pohjoiskarjalaisen naisen.
Vaavasmies. Pitkäraajainen lammas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881