Mikä on suomalaisuuden ydin?
Suomalaisuuden ydin
13
345
Vastaukset
- tässä näitä:
metsäläisyys
erakkolaisuus
hiljaisuus
kekselijäisyys- Voi ei
muistin juuri että kotiini on tulossa ihmisiä!Ketään ei ole käynyt sitten vuuen 2005.En ole päästänyt sisään.
Pönötys.
- ehottomasti
rakkaudellisuus ja rehellisyys.
on ehdottomasti pohtia suomalaisuuden ydintä ja odottaa korvat tötteröllä ulkolaisten tv-haastatteluissa annettuja kommentteja suomalaisista ja suomalaisuudesta.
- Rrssdd
koetko itse kuuluvasi tuohon ytimeen?
:) - Rrssdd
Einsten1 kirjoitti:
koe.
jos nyt puhutaan aidosta ytimestä, niin mitä vastaat siihen? Tahdotko kuulua aitoon ytimeen?
sukupolvittain. Mun mielestä sellaset vähän päälle parikymppiset on oikeesti helvetin avointa, sosiaalista ja rohkeata porukkaa. Tän parempaan en pysty.
- vänkyrä-nainen
ja pitikin heti ekaksi valita näin vaikee kysymys. Ei mene mun aamutajuntaani kyllä tää nyt :-D
- vänkyrä-nainen
Musta se kuvaa parhaiten Suomen oloja ja ihmisiä.
sanainen ja kruusailematon rehellisyys.
erikoinen kansa.
Erikoisuuksina Urheiluhulluus ja jalkapallo ei oo kärkilaji
Omanlainen uniikki kansallislaji, pesäpallo
On eukonkantoa, kännykän heittoo suopotkupalloa hankisählyä, avantouintia loylynheittoa jne. jne.
Peruselintarvikkeista "paikalliset" erikoisuudet. Ruisleipä, rasvaton maito, kraanavesi, salmiakki. Karkkikulttuuri.
Neljä erilaista vuodenaikaa, tosin nykysi vaan pohjoisemmassa. Luonnon luonnontilaisuus eikä yhtään jääkarhua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162340- 1682259
- 1151841
- 1511815
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801413- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85889