Minulla on tässä pussi paahdettuja kurpitsansiemeniä, mutta niissä näyttää olevan kuoret paikoillaan. Onko ne tarkoitus syödä kuorineen? Vai onko noista tarkoitus alkaa irrotteleen kaikista kuoria?
Kurpitsansiemeniä kuorineen?
5
3731
Vastaukset
- on tarkoitettu
maistamalla se selviää.Jos ovat öljykurpitsansiemeniä, niin kuorta ei pitäis edes pahemmin olla.Tuskinpa kauppaavat edes muuta kuin valmiiksi syömäkunnossa olevia.
- aloittaja
On vähän sellainen puumainen kuori, muutamia syö kuoren kanssa, mutta suuremmassa määrässä on jo pureksimista. Ei noita kyllä kuoriakaan jaksa kaikkia.
- Kuuluvat
aloittaja kirjoitti:
On vähän sellainen puumainen kuori, muutamia syö kuoren kanssa, mutta suuremmassa määrässä on jo pureksimista. Ei noita kyllä kuoriakaan jaksa kaikkia.
Kangstereiden välipaloihin. Italialaiset ja muut välimeren maat tehdessään rosvoleffoja näyttävät aina kurpitsan siemeniä pureksivien ja kuoria sylkevien konnien naamoja. Tapa on yleinen myös joissakin venäjän osavaltioissa.
Kuoret puraistaan rikki ja sitten sisus syödään. Homma on enimmäkseen vain ajankuluksi tarkoitettua. - sedon
Kuuluvat kirjoitti:
Kangstereiden välipaloihin. Italialaiset ja muut välimeren maat tehdessään rosvoleffoja näyttävät aina kurpitsan siemeniä pureksivien ja kuoria sylkevien konnien naamoja. Tapa on yleinen myös joissakin venäjän osavaltioissa.
Kuoret puraistaan rikki ja sitten sisus syödään. Homma on enimmäkseen vain ajankuluksi tarkoitettua.höpöä.
syövät oikeasti auringonkukan siemeniä
- Anonyymi
Kurpitsansiemeniä ja aurongonkukansiemeniä syödään etelässä suolattuina ja paahdettuina niin että kuori puraistaan rikki ja syödään itse siemen. Niitä myös myydään näin oriental marketeissa. Mukavaa ajanvietettä kun tekniikan oppii, ei siis tarkoituskaan täyttää mahaansa siillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418