VIISI VAATETTA

kysymyksiä

Jos saisit ostaa haluamallasi summalla itsellesi ja seurustelukumppanillesi (olevalle tai tulevalle) viisi mieluista vaatetta omien mielihalujesi mukaan, mitä vaatteita ja minkälaisia ne olisivat? Oletetaan että tietäisit kumppanisi koon tai hän olisi mukana koettamassa eikä pulikoisi vastaan.

eli
a) viisi itselle
b) viisi naiselle/miehelle

Merkkejäkin saa mainita tai kuvia linkittää.

5

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summalla :

0 euroa jättäisin vaatteet ostamatta, koska emme niitä tarvitse. Kiitos.

• uk-ko

Olen juuri päivittänyt garderoobini: ostin talvitakin ja -saappaat. Näillä mennään pitkälle, ainakin toukokuulle....

Multa puuttuu hyvät verkkarit. Semmoset ostaisin ja sitten paitoja, flanellisia ja ilman flanellia.

Naiseni pukeutumiseen en puutu. Mutta sanotaan näin, että hänelle korut sopivat hienosti: ostaisin siis viisi isoa hopeista korua, riipuksia ja renkaita, ja pukisin hänet niihin. Koruja hänellä ei ole koskaan liikaa, luulen mä.

• eli viisi itselle olisivat vaikka:
      - viininpunainen, slimmattu nahkatakki, yli lantion tai vyötärömittainen. Mieluinen ruskea kyllä jo on eli ei tää olis oikasti mikään must.
      - kenkiä nyt aina tekee mieli. Kahdeksan-yhdeksän sentin korot ja hyvä ulkonäkö yhdistettynä vähintään kohtuulliseen kävelymukavuuteen.
      - joku hyvä lippis (lyhytlippainen, kiinalainen työläinen-tyyppinen)
      - öljykangastakki, olen lähdössä kesällä matkalle, jossa tämmöinen vaatetus suotava
      tähän sopivat jalkineet
      - hyviä farkkuja ei ole koskaan riittävästi. Niiden etsimiseen tarvitsisin paljon aikaa ja niiden pitäis olla sit täydelliset:)

Miehelle, no tietysti riippuisi miehestä, mutta ööh, fantasioidaan nyt:
      - 70-luvun tyylinen nahkatakki, ruskea tai musta
      - maihari-tyyppiset, paksupohjaiset kengät, mustat
      - musta poolopaita, sopii aika monelle
      - hyvin istuvat farkut, ei ole= tiukat kainalofarkut:D. Mäen tiedä miesten farkkumerkeistä, ehkä diesel?
      - kauluspaita, lievästi retro.

• MichikoXX

Luotan miehen tyylitajuun ja hän hoitaa vaateostoksensa yksin. Joskus olen ommellut hänelle bilevaatteita. Voisin tehdä villasukat ajankuluksi tai painaa kuvioita t-paitoihin, mutta ostaminen ei ole tarpeellista.

Sain mieheltä joululahjaksi rahaa. Tarvitsin välimeren talveen sopivaa takkia ja ostin sen tuolta

http://www.backstreet.fi/shop/index.php

ja kengät tuolta

http://www.varusteleka.eu/prebeo/showproduct.php?show_product=_2IE01YRI0

Meidän perheessämme tämä vaatepolitiikka on aika käytännöllistä. Joskus olen saanut joulu- tai syntymäpäivälahjaksi jotain, mitä olen käynyt itse sovittamassa, kuten talvitakin tai aurinkolasit.

Jos aletaan mielikuvitusta käyttämään, niin eiköhän molemmille löytyisi vaatteita tuolta:

http://www.mooncostumes.com/pcat/Cosplay

• vänkyrä-nainen

siihen et mun mies osaa itse ostaa vaatteensa tai ainakin parempi ois, koska mä en siihen puuhaan haluu puuttua.

Ja mullon tarpeeks vaatteita.

Mut ne rahat kelpais kyllä...Vaatteista säästyneillä rahoilla mentäis vaikka johonkin lomamatkalle.:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2320
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      168
      2249
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1818
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      149
      1789
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      479
      1399
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1215
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1011
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      423
      942
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      921
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      237
      881
    Aihe