Hämeenlinnassa (Parolassa) toimivasta Prima-Mausteet yritykseltä saa
tilattua ryhmätilausluetteloita ja hinnat halpoja.
Suosittelen.
Myös keittiötarvikkeet löytyvät heiltä nykyään..
www.prima-mausteet.fi
PRIMA MAUSTEET
9
3492
Vastaukset
- ala-arvoista
Näköjään rima-mausteen yrittäjä yrittää myydä näin suomi24:n kautta mömmöjään. Älkää nyt ainakaan tilatko mitään luetteloita näin alas vajonneelta firmalta. En suosittele
- marjatuulikki
Olen jo usean vuoden ajan ostanut maustett kyseiseltä yritykseltä. Erityisen edullisia ovat mm. erilaiset kokonaiset pippurit ja oregano, basilika, rosmariini ym. Esim. Parolan ohi ajettaessa kannattaa käydä myymälässä paikan päällä.
- vai niin
marjatuulikki kirjoitti:
Olen jo usean vuoden ajan ostanut maustett kyseiseltä yritykseltä. Erityisen edullisia ovat mm. erilaiset kokonaiset pippurit ja oregano, basilika, rosmariini ym. Esim. Parolan ohi ajettaessa kannattaa käydä myymälässä paikan päällä.
Entä jos ajaa esim. Kittilän ohi? Kannattaako silloin käydä Parolan myymälässä? Vai kui ja?
- prima-mausteita
Minäkin tilasin monta vuotta perheeni mausteet Prima-Mausteista. Samalla tilauksella tuli mausteet myös omalle äidille, anopille ja naapureille tai ystäville. Sittemmin tilasin mausteita ystäväni kautta. Nyt olen taas palannut itse tilaajaksi, nykyään tilaus on helppo tehdä netin kautta.
Kun tilaus on riittävän suuri, saa sen ilman rahtikuluja. Muistaakseni joskus tilaukseni oli jopa niin suuri, että maustelaatikot tuotiin kotiin asti. Vaivatonta siis ja mausteet ovat edullsia ja hyvälaatuisia.- "säästöä"
marduu kirjoitti:
Olen kanta-asiakas ja tyytyväinen tuotteisiin.
Kertokaa nyt ihmeessä kaikille meille asiasta tietämättömille, että miksi kannattaa tilata mausteita isoissa erissä kotiin. Tiedättehän että mausteetkin vanhehee ja ahkerana ruuanlaittajana olen todennut että ja nämä pikkupussitkin ehtii väljähtyä ja maku muuttuu tunkkaiseksi. Mausteseokset taas ovat pääsääntöisesti tolkuutoman kallista suolaa. Katsokaa vaikka suolan osuus seoksissa.
Tutkiaa huviksenne maustevarastonne ja kuinka vanhoja mausteita aarreaitastanne löytyy.
- LeenaM1
Heipä vaan! Prima-mausteiden hinnat eivät ole enää ollenkaan yhtään kilpailukykyiset, postikulut nousseet, ja ennenkaikkea asiakaspalvelu huonontunut, se on täysin ala-arvoista. Vaustauksia ei kuulu sähköposteihin, ennenkuin useiden meilien jälkeen ja eivät suostu purkamaan kauppoja omien mokiensa takia. Eivät myöskään toimita luvatussa ajassa, laskuttavat silti etukäteen, mitään hyvitystä (esim. ilmainen kotiinkuljetus) ei tunnu tulevan:( Olen prima-mausteisiin täysin pettynyt entinen asiakas, jahka saan edes useita viikkoja sitten maksamani lähetyksen, toivottavasti siinäkin ei ole vielä jotain reklamoitavaa. En suosittele asiointia kyseisen firman kanssa.
- yrttiiiherbbii
Ostan mausteeni www.iherb.com
Erittäin kilpailukykyiset hinnat ja pienet postarit.
Pystyy maksamaan Visa Electronilla.
Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kannattaa käyttää koodia PEK241 niin saa 5 dollarin alennuksen.
SUOSITTELEN!- tun idioootit
Ei tämä ole viittuu mikään mainoskanava, viituuun idoootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844