naisen on mielestäsi sopivaa keikistellä ja keimailla?
En tarkoita sellaisia tiedostamattomia naisellisia eleitä, vaan sellaista ihan tarkoitushakuista ja omasta mielestäänkin leikillistä. Kuvittelevat kait että se on viekoittelevaa.
Jotkuthan ei harrasta tuota ikinä ja jotkut taas koko ikänsä.
Minusta se muuttuu jossain vaiheessa mauttomaksi.
Niin joo, olen mies.
minkä ikäiseksi
10
348
Vastaukset
- ja taidat
olla eräs stadilainen...
Vastaus ihmettelemääsi asiaan on: se on ihan naisen oma valinta. Ei muuta minun elämääni mitenkään, jos joku naisista haluaa tehdä niin.- vaan..
mansesta, melkein keskustasta.
- mun moka
vaan.. kirjoitti:
mansesta, melkein keskustasta.
epäillä sua stadilaiseksi...
- mirame81
kauan kai kun se keikisteleminen näyttää hyvältä.Eikä nolaa itseään omissa silmissään.
- se on AINA
typerän näköistä,säälittävää. Ymmärtää jos nainen on puutteessa oleva sinkku,mut parisuhteessa olevalta todella huomionhakuista ja noloa:(.
- kuvitella
että tuossa tapauksessa naisen käytös kertoo enemmänkin hänen parisuhteesa laadusta ja saattaa silloin ollakin epätoivoista... - Vielä nolompaa on se jos mies provosoituu tilanteesta ja käyttää sitä hyväkseen tavalla tai toisella :(
- antisalakeimailija...
Kerrotko tarkemmin keikistelystä ja keimailusta? Eli minkälaisia?
Riippuu varmaan persoonasta. Leikillinenhän voi olla monessa iässä jollain tavalla.
"Salaakin" voi vietellä. niin pane haisemaan vaan...bravoot sulle
Mää jo aploteeraan ennakkoon...........tuo näyttää 80 ikäiseltäkin luontuvan:)
- vänkyrä-nainen
mautonta ikään katsomatta.
Oon vahvasti sitä mieltä, et jollei omana itsenään ilman mitään pelleilyjä saa miestä itselleen, niin sit sopii olla vallan ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105025
- 1535023
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464712- 1463034
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302743- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421977
- 401630
- 231528