- kulmien muotoilua
- kampauksia
- meikkauksia
- vaate-, koru- ja asustestailausta
Tekevätkö miehet naiselleen
5
182
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
että eräs mies aina innostui mun hiuksiani hiplailemaan ja letittämään kännissä. En ollut aiemmin, enkä sen jälkeenkään kokenut vastaavaa, mutta se oli aika hauskaa:) Se oli mun ihastuksen kaveri, ettei siis ees mikään mun mieheni.
Että en pistäis vastaisuudessakaan pahakseni, jos joku mies ois mun hiuksiani kiinnostunut näpertelemään, mutta kulmat ja meikit jääköön mun vastuulle :D
Jos miehellä on silmää kauneudelle ja on tyylitajuinen, niin vaatteisiin ja koruihin saa tottakai puuttua. - toki..
meinaan homomiehet.
- vänkyrä-nainen
jotka on sata kertaa huumorintajuisempia, kuin sinä.
- hombbeli boy66
vänkyrä-nainen kirjoitti:
jotka on sata kertaa huumorintajuisempia, kuin sinä.
Kaiggi ketk e1 tyggää tu0st o tos1 huum0r1ntaju77om11!!!11
kaverin poikaystävä lakkasi usein mun kaverin (nainen siis) varpaankynnet. Musta se oli aika kaunista. Vaikkapa olis kyseessä ollutkin joku jalkafetisismi tms.:) Vähän kadehdin kaveriani...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974387
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h454346- 1454303
- 1462914
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292348- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202108- 401779
- 731360
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261175