tämä MMies :D
Todellinen mies
10
256
Vastaukset
- MMies
Jotkut on.
- MMies
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
yhä 23?
T: epätietoinen33, jos niin kovasti kiinnostaa. Taitaa olla joku feikki-mmies, jota ajattelet :(
MMies kirjoitti:
33, jos niin kovasti kiinnostaa. Taitaa olla joku feikki-mmies, jota ajattelet :(
täällä oli yks "23-vuotias" MMies joka herjasi meitä kolmekybäsiä naikkosia, parempi näin;)
- MMies
täällä oli yks "23-vuotias" MMies joka herjasi meitä kolmekybäsiä naikkosia, parempi näin;)
Tosiaankin, en ole vielä palstahistoriani aikana päässyt (viitsinyt yksilöidä, huom.) herjaamaan 3kymppisiä naikkosia. Asiaan tulee muutos ensitilasssa, lupaan.
MMies kirjoitti:
Tosiaankin, en ole vielä palstahistoriani aikana päässyt (viitsinyt yksilöidä, huom.) herjaamaan 3kymppisiä naikkosia. Asiaan tulee muutos ensitilasssa, lupaan.
odotellessa:D
- mansest oon
nimmarin?
- MMies
odotellessa:D
Saanx mä käydä nää alle 2kymppiset läpi siinä odotellessa? Saankosaanahnaeiköjoosiissaanelisaankosaanhan.
Kiitos. - MMies
mansest oon kirjoitti:
nimmarin?
No en nyt manselaiselle (tai siis sellaiseksi tunnustautuvalle varsinkaan) ainakaan.
No can do, honey.
- avaruus-pete
Hähä! xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125158
- 1535103
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464772- 1463054
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302803Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue222241- 1582204
- 422017
- 411858
- 231598