Minusta on..kaikki alkaa tuntua niin positiiviselta, vaikka ei niin todellisuudessa oliskaan. Hyvin luottavainen mieliala valtaa alaa, vaikka pilviä vielä pyöriikin taivaalla.
Onkohan aika katsoo taas maailmaa vaaleenpunasilla aurinkolaseilla, vaihteeksi? Tuntuis siltä..jee, ihana elämä. Kyl se niin on, että ongelmat on luotu voitettaviksi :DD
Iloista kevättä kaikille.
Onko talven selkä taitettu??
11
190
Vastaukset
- dfsölk
kun lisääntyy dopamiinia alkaa aivot tuottaa enemmän... harhaa se vaan on, kaikki on yhtä hyvin tai huonosti kuin ennenkin. Tai no, jos muutkin ovat paremmalla tuulella, elämä on kaikilla helpompaa.
- cookos
positiivisuus lisää positiivisuutta. On vaan niin , että aikansa kutakin.
vaikka kevät kuralammikoineen ja loskineen ei oo hauskaa. Aina sen saappaan astuu johonkin lätäkköön.. - dfsölk
cookos kirjoitti:
positiivisuus lisää positiivisuutta. On vaan niin , että aikansa kutakin.
vaikka kevät kuralammikoineen ja loskineen ei oo hauskaa. Aina sen saappaan astuu johonkin lätäkköön..Kevät on mun suosikkivuodenaika. Olen tosin syntynyt keväällä. Monelle syntymävuodenaika on syystä tai toisesta se kaikkein miellyttävin.
- cookos
dfsölk kirjoitti:
Kevät on mun suosikkivuodenaika. Olen tosin syntynyt keväällä. Monelle syntymävuodenaika on syystä tai toisesta se kaikkein miellyttävin.
itse syksyllä syntyneenä pidän suksun ruskasta, elonkorjuusta, kirpeistä syysaamuista, kynttilöistä ja lämpösestä uuninkupeesta.
Kevät lävähtää silmille aina liian nopeesti, aurinkolasit on ehdoton juttu. Pitkän talven jälkeen ei meinaa päästä mukaan kevään etenemiseen..kohta onkin jo keski-kesä..ennen kuin huomaakaan. - dfsölk
cookos kirjoitti:
itse syksyllä syntyneenä pidän suksun ruskasta, elonkorjuusta, kirpeistä syysaamuista, kynttilöistä ja lämpösestä uuninkupeesta.
Kevät lävähtää silmille aina liian nopeesti, aurinkolasit on ehdoton juttu. Pitkän talven jälkeen ei meinaa päästä mukaan kevään etenemiseen..kohta onkin jo keski-kesä..ennen kuin huomaakaan.syksy masentaa; se on pimeä, märkä, tuulinen ja kylmä vuodenaika. Ruska on ihan kivan näköistä, mutta kun tietää, että kaikki vaan kylmenee ja pimenee joka päivä, se vie siitäkin ilon.
- cookos
dfsölk kirjoitti:
syksy masentaa; se on pimeä, märkä, tuulinen ja kylmä vuodenaika. Ruska on ihan kivan näköistä, mutta kun tietää, että kaikki vaan kylmenee ja pimenee joka päivä, se vie siitäkin ilon.
No nii..ehkä, mutta saa hiljentyä kuuman kesän jälkeen ja unohtaa terassit :D. kuumaan ei pääse mihinkään karkuun, kylmään voit suojautua.
Tuulta rakastan..on ihana istua myskyisellä tuulella niemen nokassa ja katsoo laineita. ja hengittää raikasta ilmaa. Hyvin pukeutuneena...mut näin ollaan erilaisia :D..ei mun ystävään pidä tuulesta, inhoo sitä.. - dfsölk
cookos kirjoitti:
No nii..ehkä, mutta saa hiljentyä kuuman kesän jälkeen ja unohtaa terassit :D. kuumaan ei pääse mihinkään karkuun, kylmään voit suojautua.
Tuulta rakastan..on ihana istua myskyisellä tuulella niemen nokassa ja katsoo laineita. ja hengittää raikasta ilmaa. Hyvin pukeutuneena...mut näin ollaan erilaisia :D..ei mun ystävään pidä tuulesta, inhoo sitä..Miks terassit pitäis unohtaa? Mut joo, ehkä pukeutujalle vuodenaikojen vaihtelu tuo iloa. Floridassa ei paljon myydä kuin t-paitoja ja shortseja. Mulle asunnon lämmitys, syys- ja talvivaatteet ovat vaan kalliita. Tosin kyllä siellä Floridassakin lämmitetään asunnot öisin talvella.
- cookos
dfsölk kirjoitti:
Miks terassit pitäis unohtaa? Mut joo, ehkä pukeutujalle vuodenaikojen vaihtelu tuo iloa. Floridassa ei paljon myydä kuin t-paitoja ja shortseja. Mulle asunnon lämmitys, syys- ja talvivaatteet ovat vaan kalliita. Tosin kyllä siellä Floridassakin lämmitetään asunnot öisin talvella.
jopa lääkäri suosittaa mulle lämmintä..siis tiedossa eläkeläisenä Espanjan asuminen. Kuuma lomamatka, viikko kuumassa, on ok. Eipä koko viikkona tarvinnut kuin topin yläosaksi. Mut raskasta se ois jatkuvasti, kuuma.
No joo..tuo lämmitys! jatkuva puiden ja pellettien kantaminen, vaatii se huoltamista. Ja viitseliäisyyttä.
se siellä kurkistelee:)Tarttis mennä Helsingissäkin käymään, kavereita moikkaamaan, tuli tästä videosta mieleen:
http://www.youtube.com/watch?v=lwIgXd6avWY&feature=relatedvoinee jo sanoa että kevättä kohti mennään, kevätpäiväntasauskin tässä kuussa.. Vaikka täällä lumi onkin vielä sitkeästi maassa, (mitä osaan arvostaa nykyään ihan uudella näkökulmalla..)
- cookos
tiet alkaa olla sulat, ootan että saan kesärenkaat alle. No, ei nyt vielä ;)
Mutta kivasti lämmittää jo aurinko..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402746Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742306- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1132190Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201987Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979- 621934
- 881721