17 vuotiaan ihmisen kanssa? minkä ikäinen olet itse?
Voisitko harrastaa
18
695
Vastaukset
Olen iäkäs täti-ihminen.
- iäkäs- setä
mikäpä siinä, 17 v ei ole sakkolihaa.
dazu kirjoitti:
sitten 24 vuotiaan kanssa? ;D
riippuu 24-vuotiaasta ja itsestäkin:)
- Ben_Sjatkel
dazu kirjoitti:
sitten 24 vuotiaan kanssa? ;D
Niinhän minä harrastankin. Mutta en vain harrastuksen vuoksi...
Terve vaan, Tasu...
bngt yksinkertainen.blondi kirjoitti:
riippuu 24-vuotiaasta ja itsestäkin:)
kyseessä henkilö, jolla on fiksaatio nätteihin neurootikkoihin. :D
dazu kirjoitti:
kyseessä henkilö, jolla on fiksaatio nätteihin neurootikkoihin. :D
hän olisi kyllä väärässä seurassa:) Voin olla monenlaista, mutten ole erityisen neuroottinen...
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
hän olisi kyllä väärässä seurassa:) Voin olla monenlaista, mutten ole erityisen neuroottinen...
Olen pistänyt merkille, että olet hieman ristiriitainen persoona... monessa muistutat minua, mutta lienet aika hyvin sinut itsesi kanssa, eikä ujous ole haitannut...
dazu kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että olet hieman ristiriitainen persoona... monessa muistutat minua, mutta lienet aika hyvin sinut itsesi kanssa, eikä ujous ole haitannut...
ristiriitainen, mutten erityisen neuroottinen. Mitä tarkoitit tolla ujous-jutulla? Olen mä ollut nuoruudessani ujo ja joskus kai vieläkin, mutta tuskin se täällä erityisesti esiin tulee.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
ristiriitainen, mutten erityisen neuroottinen. Mitä tarkoitit tolla ujous-jutulla? Olen mä ollut nuoruudessani ujo ja joskus kai vieläkin, mutta tuskin se täällä erityisesti esiin tulee.
Joskus vaan sanoit itseäsi ujoksi, mutta kai se liittyi sitten nuoruuteen. Hassu, kun toistelet tuota neuroottisuusjuttua... ;) Älä siitä stressaa. ;) Mä olen ollut hyvinkin ujo joskus lukioaikana vielä. Kyllä se on sitten viime vuosina kieltämättä vähän hellittänyt, mutta kyllä olen edelleen ujo.
Netissä ja kännissä se ujous ei näy. :)
Kerroit pari päivää sitten, että susta on ollut kouluaikana jotain juoruja liikkeellä. Jotenkin pystyn tuohon samaistumaan vähän harmillisenkin helposti. Niin ihmeellisiä juttuja sitä saa itsestää välillä huomata olevan liikkeellä. Sanoit, että ujosta helposti juorutaan. Ehkä se on niin sitten.dazu kirjoitti:
Joskus vaan sanoit itseäsi ujoksi, mutta kai se liittyi sitten nuoruuteen. Hassu, kun toistelet tuota neuroottisuusjuttua... ;) Älä siitä stressaa. ;) Mä olen ollut hyvinkin ujo joskus lukioaikana vielä. Kyllä se on sitten viime vuosina kieltämättä vähän hellittänyt, mutta kyllä olen edelleen ujo.
Netissä ja kännissä se ujous ei näy. :)
Kerroit pari päivää sitten, että susta on ollut kouluaikana jotain juoruja liikkeellä. Jotenkin pystyn tuohon samaistumaan vähän harmillisenkin helposti. Niin ihmeellisiä juttuja sitä saa itsestää välillä huomata olevan liikkeellä. Sanoit, että ujosta helposti juorutaan. Ehkä se on niin sitten.kyllä kai mä vieläkin ujo olen, mutta ihmiset ei hirveästi sitä kai huomaa. Tai tuli tossa yks päivä sellanen kommentti, että ei voi olla totta, oletko SÄ ujo? Se, että puhuu ja on esillä paljon, saa ihmiset luulemaan ettei ihminen ole ujo.
Neuroottisuudesta, mitä neuroottisuudesta, minäkö neuroottinen, mitä, mitä, häh, mitä yrität vihjailla:DDyksinkertainen.blondi kirjoitti:
kyllä kai mä vieläkin ujo olen, mutta ihmiset ei hirveästi sitä kai huomaa. Tai tuli tossa yks päivä sellanen kommentti, että ei voi olla totta, oletko SÄ ujo? Se, että puhuu ja on esillä paljon, saa ihmiset luulemaan ettei ihminen ole ujo.
Neuroottisuudesta, mitä neuroottisuudesta, minäkö neuroottinen, mitä, mitä, häh, mitä yrität vihjailla:DDPuhuin tuossa jonkin aikaa sitten yhden kaverin kanssa siitä, että olen niin kamalan ujo, että jotain... olisko sitten naisasioista ollut kyse, vai mistä... Hän sitten totesi, etten kovin ujolta vaikuta. Toisaalta tosiaan pystyn ihan sosiaalisesti puhumaan vieraillekin ihmisille ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Pahinta on ryhmissä oleminen ainakin selvinpäin.
Mulla on ainakin todella selvä pakkoneuroosi ja sanotaan, että kaikkein pahimmin ujot ovat pakkoneurootikkoja.
Mun luokalla oli kerran hyvin suloinen ja mukava tyttö, joka oli erittäin sosiaalinen ja iloinen. Myöhemmin hän kertoi asioita itsestään ja tajusin sittemmin, että hän oli neurootikko. Kyllä hän kärsi kovastikin ujoudesta, mutta se iloinen ja mukava luonne peitti sitä ujoutta aika paljon.
Mä voin vihjailla sulle jotain, jos tykkäät siitä... vihjailusta. ;)
Teoriassa tietysti voisin, mutten tee sitä, koska en pidä sitä moraalisesti hyväksyttävänä.
- almasty
Harrastaisi vähän lapsosilta nuo jo tuntuu itselläni ikää kolmekymmentä.
- +++++
Nainenhan on parhaimmillaan tuossa iässä! Tosin monet miehet ovat tottuneet laadukkaisiin seksipalveluihin ja noin nuorella ei yleensä ole tarvittavaa osaamista.
jos muuten on kaikki kohdallaan.
- vili
en ala opettamaan alkeita...enkä varsinkaan hoida itseäni sellaiseen tilanteeseen että naiset voisi jotain multa vaatia
- cat_on_fire
Ei kiinnosta 17-vuotiaat, itse olen 22.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402726Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201969- 621934
- 881701