Moro, missä Hesassa voisi harjoitella tenniksen peluuta hakkaamalla palloa seinään? Tai tiedättekö edullisista tennishalleista? Mä olen ihan aloittelija, saattaa pallo lentää mihin suuntaan tahansa.
Vastaukset 2
- Mara2009
Talin tenniskeskuksessa on lyöntiseinä, siellä minä aloittelin aikoinani. Ei hyvä, mutta parempi kuin ei mitään. 2 e / puoli tuntia.
- Sport maziin
Toi on yks vaihtoehto, mutta en sanois että on kovin kehittävää... Mee johonki halpaan helsinkiläiseen seuraan(ei taliin, huh huh mitkä hinnat) tai sitten varaa vakio vuoroja jostain... Voihan niitä irvovuorojakin mut on vähän kalliimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35013792 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk66798- 54783
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä185776- 38745
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28715Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa64664- 52662
- 57648
- 59641