mies puree kaulaan ikäviä jälkiä!

Nainen

miksi monilla miehillä on inhottava tapa purra kaulaan ikäviä jälkiä?! peittele niitä fritsuja sitten kaulahuivilla tai korkeakauluksisella paidalla, yhtä inhottavan näköisiä ne aina on!

sama juttu uimahallissa, ei uikkarikaan kaikkea peitä...

yöks kaulaan purevat väkivaltaiset pirut!

29

4824

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinipurkka

      vieläkin merkitsevänsä sinut omakseen.

      Tai

      Teinimeno on jäänyt päälle

      Tai

      Luulee sinun tykkäävän asiasta

      Tai


      Tykkää alistaa sinua


      Valitse noista....

    • M28

      No osaa ne naisetkin.

      Minulla on pienen pieni fritsu kaulassa tällä hetkellä. Se tosin tuli vahingossa ja kiihkon vallassa.

      • tyttönainen

        Miehiltä jälkiä on joskus muutamia tullut vahingossa ihan vain tämmöisinä erityisen kuumina hetkinä. Ajattelematta asiaa sen kummemmin. Ei nyt jokunen silloin tällöin mitään haittaa ja mitä noita peitteleen, mut tietysti jos on jatkuvasti kaula mustana niin ei oo kauhean mukavaa. ;)


      • Karoliina
        tyttönainen kirjoitti:

        Miehiltä jälkiä on joskus muutamia tullut vahingossa ihan vain tämmöisinä erityisen kuumina hetkinä. Ajattelematta asiaa sen kummemmin. Ei nyt jokunen silloin tällöin mitään haittaa ja mitä noita peitteleen, mut tietysti jos on jatkuvasti kaula mustana niin ei oo kauhean mukavaa. ;)

        Kyllä meilläkin molemmin puolin noita merkkejä joskus tulee, mutta ei niitä tarkoituksella imutella...kiihkon vallassa sitä joskus "huomaamattaan" puraisee tai imuttelee. Jäljet on ilkeitä, mutta ah, se tunne! ;)


      • Karoliina kirjoitti:

        Kyllä meilläkin molemmin puolin noita merkkejä joskus tulee, mutta ei niitä tarkoituksella imutella...kiihkon vallassa sitä joskus "huomaamattaan" puraisee tai imuttelee. Jäljet on ilkeitä, mutta ah, se tunne! ;)

        se tunne nimenomaan! ja liian harvat sellasta sitäpaitsi tekee tai antaa tehä ja jos tekee niin ne on sellasia noloja banaanin muotosia puolikuita jotka lähtee heti parin päivän päästä veke. :D toisekseen, kuka on sanonu että ne ois jonku "saamisen" edellyttämiä? ja jos ei tykkää niin silloin kieltäytyy eikä harmittele jälkeenpäin, oma vika.


    • Siskosisko

      juu, väkivaltainen piru. ilmoita heti virkavallalle pahoinpitelystä!

    • jasu

      Varattu mies/nainen ei anna merkkejä tehdä.

      • mielipide

        Aikuinen nainen/mies ei anna tehdä jälkiä!
        Istuppa asiakaspalvelussa ja ole kaluttuna-ei kovin asiallisen ja siistin näköistä!

        Eikä kaunista nuortakaan.Aika hutsahtavan näköistä kun vanhempi nainen on kaula mustana...


      • jasu
        mielipide kirjoitti:

        Aikuinen nainen/mies ei anna tehdä jälkiä!
        Istuppa asiakaspalvelussa ja ole kaluttuna-ei kovin asiallisen ja siistin näköistä!

        Eikä kaunista nuortakaan.Aika hutsahtavan näköistä kun vanhempi nainen on kaula mustana...

        jos ei istu asiakaspalvelussa,niin silloin ei ole väliä miltä kaula näyttää.
        Oikein jos hävettää voi käyttää korkeakauluksista puseroa.
        Mikäli kumppani haluaa jälkiä tehdä,niin siitä vaan.


      • tintti
        jasu kirjoitti:

        jos ei istu asiakaspalvelussa,niin silloin ei ole väliä miltä kaula näyttää.
        Oikein jos hävettää voi käyttää korkeakauluksista puseroa.
        Mikäli kumppani haluaa jälkiä tehdä,niin siitä vaan.

        jäljet kaulassa on kauhean näköiset!Ja korkekauluksinen paita ei nyt välttämättä ole monenkaan tykkäämä vaate.
        Istui asiakaspalvelussa tai ei,luuleks että pomo pitää siistin näkösenä putki mustana olevaa työntekijää!?
        Naurettavan ja halvan näköistä,etenkin vanhemmilla naisilla!Ikäänkuin todistelisi kaulaansa näyttämällä,ett joku uskaltautui näinkin lähelle...

        Hyvä rakastaja ei pure/ime jälkiä!!


      • jasu
        tintti kirjoitti:

        jäljet kaulassa on kauhean näköiset!Ja korkekauluksinen paita ei nyt välttämättä ole monenkaan tykkäämä vaate.
        Istui asiakaspalvelussa tai ei,luuleks että pomo pitää siistin näkösenä putki mustana olevaa työntekijää!?
        Naurettavan ja halvan näköistä,etenkin vanhemmilla naisilla!Ikäänkuin todistelisi kaulaansa näyttämällä,ett joku uskaltautui näinkin lähelle...

        Hyvä rakastaja ei pure/ime jälkiä!!

        katsojan silmässä.
        Eipä ole minun pomoni valittanut.Jos jäljet eivät miellytä niin älä katso.

        Voi sinua et näköjään ole koskaan ollut kenenkään todella hyvän rakastajan kanssa.
        Olisit nimittäin takuuvarmasti purrut ja raapinut...


      • tintti
        jasu kirjoitti:

        katsojan silmässä.
        Eipä ole minun pomoni valittanut.Jos jäljet eivät miellytä niin älä katso.

        Voi sinua et näköjään ole koskaan ollut kenenkään todella hyvän rakastajan kanssa.
        Olisit nimittäin takuuvarmasti purrut ja raapinut...

        Jasu kulta,aivan varmasti olen tietoinen mikä on hyvä rakastaja!!!Ja mikä huono-se huono keskittyi just kaluamaan kaulaa ja muu olikin surkeaa...

        En istu asiakaspalvelussa,mut firmassa käy paljon yritysvieraita ja on palaverejä yms.siellä ei todellakaan olla kalutun näköisenä jos halutaan antaa itestään asiallinen kuva!Ja mieti,kesälläkö vedät korkeakauluksisen paidan??Ei...kai riippuu ammatista,mut eleensä ottaen muutenkin,edelleen ällön näköistä on,etenkin mitä vanhempi ihminen kyseessä!


      • jasu
        tintti kirjoitti:

        Jasu kulta,aivan varmasti olen tietoinen mikä on hyvä rakastaja!!!Ja mikä huono-se huono keskittyi just kaluamaan kaulaa ja muu olikin surkeaa...

        En istu asiakaspalvelussa,mut firmassa käy paljon yritysvieraita ja on palaverejä yms.siellä ei todellakaan olla kalutun näköisenä jos halutaan antaa itestään asiallinen kuva!Ja mieti,kesälläkö vedät korkeakauluksisen paidan??Ei...kai riippuu ammatista,mut eleensä ottaen muutenkin,edelleen ällön näköistä on,etenkin mitä vanhempi ihminen kyseessä!

        nyt sitten vaikka niin.Minä puolestani annan edelleekinn kaluta kaulaani jos partnerini sitä haluaa.
        Minua ei häiritse,niin huono itsetunto ei sentään ole.


      • tintti
        jasu kirjoitti:

        nyt sitten vaikka niin.Minä puolestani annan edelleekinn kaluta kaulaani jos partnerini sitä haluaa.
        Minua ei häiritse,niin huono itsetunto ei sentään ole.

        Voi rakas ihmisen lapsi,eihän tässä asiassa ole mitään tekemistä itsetunnolla,minähän sanoin että se on ruman näköistä ja että ainakin mun työpaikalla joudun olemaan edustustehtävissäkin,ei silloin mennä suuren joukon eteen "rönttäliisan"näköisenä.Toisekseen,arvaas häpeäiskö mun lapset jos mutsi kulkis kaula kirjavana?!Täytyyhän mun ottaa huomioon muutkin kuin itseni-niin,mun lapset on teini-ikäisiä ja takuulla tulisi negatiivista palautetta.Ja kieltämättä olen kunnianhimoinen ja aion edelleen edetä urallani ja koska tehtäviin tulee kuulumaan entistä enemmän edustus/koulutustehtäviä-ulkoasun on oltava siisti.Onko vaikea ymmärtää?
        Mä todellakin kiellän jos huomaan,että tarkoituksella mun kaulaa aletaan mustaamaan!Enkä kyllä takuulla halua uimahallissakaan olla kuin pakanamaan kartta.

        Ei mun tarvia kenellekkään jälkiä näytellen todistella,että saatu on...ainakin hampaat kaulaan;)

        Mut ihan sama mulle,pureta sä vaan itses rauhassa,mä en.


      • jasu
        tintti kirjoitti:

        Voi rakas ihmisen lapsi,eihän tässä asiassa ole mitään tekemistä itsetunnolla,minähän sanoin että se on ruman näköistä ja että ainakin mun työpaikalla joudun olemaan edustustehtävissäkin,ei silloin mennä suuren joukon eteen "rönttäliisan"näköisenä.Toisekseen,arvaas häpeäiskö mun lapset jos mutsi kulkis kaula kirjavana?!Täytyyhän mun ottaa huomioon muutkin kuin itseni-niin,mun lapset on teini-ikäisiä ja takuulla tulisi negatiivista palautetta.Ja kieltämättä olen kunnianhimoinen ja aion edelleen edetä urallani ja koska tehtäviin tulee kuulumaan entistä enemmän edustus/koulutustehtäviä-ulkoasun on oltava siisti.Onko vaikea ymmärtää?
        Mä todellakin kiellän jos huomaan,että tarkoituksella mun kaulaa aletaan mustaamaan!Enkä kyllä takuulla halua uimahallissakaan olla kuin pakanamaan kartta.

        Ei mun tarvia kenellekkään jälkiä näytellen todistella,että saatu on...ainakin hampaat kaulaan;)

        Mut ihan sama mulle,pureta sä vaan itses rauhassa,mä en.

        ei ole noita ongelmia.Kuten jo aikaisemmin kirjoitin korkeakauluksinen poolo ja olen jälleen edustuskunnossa.
        Perusteluissasi ei ole suuremmin vikaa,tuntuu toimivan sinulle.
        Jokatapauksessa olen sitämieltä että toimiva ja molempia tyydyttävä seksielämä on tärkeämpi kuin joittenkin tekopyhien paheksunta.
        Kirjoitin tekopyhien koska nämä paheksujat harrastavat myöskin seksiä mutta pitävät häiritsevänä,jos näkyy että toisetkin tekevät sitä.

        Ei minunkaan tarvitse näytellä jälkiä todistukseksi,ne ovat minun ja kumppanini yksityis-asia.

        Aion nimenomaan edelleenkin antaa kultani pureskella niin paljon kuin haluaa.


      • anna9
        jasu kirjoitti:

        ei ole noita ongelmia.Kuten jo aikaisemmin kirjoitin korkeakauluksinen poolo ja olen jälleen edustuskunnossa.
        Perusteluissasi ei ole suuremmin vikaa,tuntuu toimivan sinulle.
        Jokatapauksessa olen sitämieltä että toimiva ja molempia tyydyttävä seksielämä on tärkeämpi kuin joittenkin tekopyhien paheksunta.
        Kirjoitin tekopyhien koska nämä paheksujat harrastavat myöskin seksiä mutta pitävät häiritsevänä,jos näkyy että toisetkin tekevät sitä.

        Ei minunkaan tarvitse näytellä jälkiä todistukseksi,ne ovat minun ja kumppanini yksityis-asia.

        Aion nimenomaan edelleenkin antaa kultani pureskella niin paljon kuin haluaa.

        olet niin ihmeellinen ihminen ja tyhmä voit vaikka kuolla puremiseen kunka monta kertaa sua on purtu.


    • miiiinä

      Miksi niin harva mies puree kaulaan?? Sais useampikin opetella.. :(

      • miesmies

        Jos pureminen ja näykkiminen ei innosta niin siitähän kannattaa sanoa ettei pidä. Samoin tietysti, jos tykkää siitä kun suudelmat sulavat näykintään :-)


    • heh

      ...vinkuluu!

      Sen kun tyrkkäset ukon suuhun kun alkaa kuolaamaan...

    • kiittihyvänenaika

      Valtimoon osuessa miehen hampaat,fritusnpuraisuun voi nainen jopa kuollakin.Miettikääpä rauhassa mikä teidän rakkautenne sulous on olevinaan.Kukaan ei kadehdi sinua.

      • anna9

        voiko siis miehen purasusta kuolla.


    • anna9

      mieheni puraisi lapsemme edessä minua kaulaan.

    • SekaSikiö

      Jos et pidä fritsuista, käske miehesi lopettaa.
      En suosittele muutenkaan kenellekään fritsujen tekemistä kaulaan. Se voi olla vaarallista. Kaulassa sijaitsee suuria verisuonia lähellä päällimmäistä ihokerrosta. Jos menee imaisemaan liian voimakkaasti väärästä kohdasta, voi se aiheuttaa verisuonen katkeamisen tai veritulpan. Ne voivat johtaa pieneen halvaantumiseen ja jossain tilanteissa täysin huomioimattomana kuolemaan.

    • Samaa olen sanonut monelle naiselle, ettei se mun kalu ole mikään koiranluu ja mitä mun muija nyt saunassa sanoo, kun on järsitty tollei. Ei sinne saunaan uikkareissakaan voi mennä. Mutta olis luullut noiden sun fritsujen parantuneen jo kymmenessä vuodessa.

    • noh itsekkään en tykkää mutta kun mies on epävarmempi,hänen pitää imaista kaulaa ja purra jälkiä.
      joka on sitten niin turhaa ja moni tietää se minun kanssani koska olen rukkasten antaja koska olen varattu.
      ehkä tämä on tapa ilmaista himosta ja leimata vähän henkilöä pahanteosta.

    • simon belmont

      Vampyyrit ovat laskeutuneet keskuuteemme!!!

    • Anonyymi

      Hei Hei
      Purtu kaula, kaulaan purijat, aikuset, tämä aiheuttaa väärää purentaa.
      Netissä kasvoja tahalliseti näin väärin , aiheuttaa huulin purentaa väärin syödessä, sekä asikaspalvelu, koska väkivalta avoin.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt niin lapsellisia uskovaisia, että ei hyvää päivää. Nämä eivät tottele mitään paittsi Jeesustaan ja lopulta he jopa keksivät itse mitä Jeesus tahtoo ja haluaa heidän tekevän.

      Heitä on ihan toimihenkilöinäkin kiusaamassa normaalihmisiä. He käyttäytyvät kuin lapset William Goldingin kärpästen herrassa. Suosittelen kaikkia lukemaan kyseisen kirjan. Sellaiskesi maailma nimittäin menee, jos tämä Raamatun lupaama taivasten valtakunta tulee maanpäälle.

      Jokainen muistaa varmaan kouluajaltaan kuinka julma lapsen maailma voi olla.

      Maailma myös menee sellaiseksi, jos raamatun ennustama maailmanloppu tulee ja tilalle tulee se apostolien lupaama Jumalan valtakunta.

      Oikeastaan Feodaalinen maailma oli juuri sellainen, jokainen, joka tuntee historiaa muistaa millainen maailma on ollut aina 1800-luvun loppuun asti. Tuolloin varsinkaan aatelisto ei nähnyt mitä eroa lapsen ja aikuisen välillä. Lapsia ja aikuisia ajateltiin samanlaisena massana. Lapsia jopa teloitettiin varkauksista ym. Kreivit ja ruhtinaat käyttäytyivät kuin vaateliaat lapset syöden vaikka alustalaistensa eväät oman hyvinvointinsa ja mukavuutensa takia.

      Tällainen oli menneisyyden maailma jossa kristinuskolla oli vahva asema. Monet hihhulit ovat alkaneet käyttäytyä julman lapsen tavalla. ja tämä näyttää valtaavan alaa selvästi.

      En suosittele ketään menemään kristillisiin seurakuntiin ainakaan ukson vuoksi. Uskonnottomien nimenomaan pitää kuulua vaikka Suomessa evlut. seurakuntaa jotta meno valtion kirkossa sitä kautta pysyy järjellisenä ja sitä kautta koko maassa.

    • Anonyymi

      Merkkaan aina naisen tissit ja reidet joita olen nussinut,olkoon sinkku tai varattu.Nautin merkata naaraan,alistaa näin ukkoaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe