Mitä tarkoitusta palvelee se, että jotkut tuikituntemattomat nettikirjoittelijat nostetaan jalustalle?
Luuletteko tällaisen palvelevan kenenkään etuja?
Tämän päivän "Pyhä olento" näyttäisi olevan pahoihin, ei hyviin, tekoihin keskittynyt ihminen.
Ihmisen nostaminen jalustalle
43
1443
Vastaukset
Saapi harrastelijakin kirjottaa..........
- ap.
voidaan myös kysyä, millainen ihminen siellä jalustalla haluaa oleskella.
- ,,,
ap. kirjoitti:
voidaan myös kysyä, millainen ihminen siellä jalustalla haluaa oleskella.
vaikea uskoa että asia muuten kiinnostaisi
- kuka nyt
on nostettu jalustalle ja missä?
- ap.
että nämä nostajat tekevät kohteelleen karhunpalveluksen. Kun kohde huomaa, kuinka suuria tunnemääriä hän kykenee liikuttelemaan vähällä vaivalla, niin hän oppii käyttämään ihmisiä hyväkseen. Tämä ajatus hyväksikäytöstä saa vahvistusta. Ihminen on joko hyväksikäytetty tai hyväksikäyttäjä.
- ap.
hyväksikäyttäjä halveksii näitä, joiden tunteita hän kykenee liikuttelemaan mielin määrin.
Kunnioitus ei kuulu näihin suhteisiin. - rohkelikko
ap. kirjoitti:
että nämä nostajat tekevät kohteelleen karhunpalveluksen. Kun kohde huomaa, kuinka suuria tunnemääriä hän kykenee liikuttelemaan vähällä vaivalla, niin hän oppii käyttämään ihmisiä hyväkseen. Tämä ajatus hyväksikäytöstä saa vahvistusta. Ihminen on joko hyväksikäytetty tai hyväksikäyttäjä.
Ylimalakainen ihailu nostaa pissin päähän, vaikka esittäisi muuta.
ap. kirjoitti:
Itse olin jalustalla negatiivisena kiitos stalkkerille, joka sai muutkin stalkkerit manipuloitua mukaan.
Sen pelossa sinäkin viidakosta avasit höynä.....
Äläkä saivartele ja sievistele. Tuo kun vaikuttaa niin akkamaiselta piipitykseltä. (Toivottavasti en tällä vastauksellani nostanut ketään jalustalle.)
- ap.
Et hallitse asiaa, niin haluat nimiä.
Haukkumisessa olet palstan kärkeä. ap. kirjoitti:
Et hallitse asiaa, niin haluat nimiä.
Haukkumisessa olet palstan kärkeä.Sinähän nyt siinä minua haukut, joten pata kattilaa soimaa. Taidat olla niitä mitään osaamattomia, jotka ovat ryhtyneet opettamaan. Vait oletko saanut missiosi avaruudesta?
Ei vaan, nimien puute kertoo, ettei sinulla ole mitään todisteita juttusi perustaksi.- sun,
japsihoro taas tienaamas ku tääl oot TAAS aukomas päätäs?
sun, kirjoitti:
japsihoro taas tienaamas ku tääl oot TAAS aukomas päätäs?
Tienaako sinun mielikuvitusvaimosi jotain?
- nii,
Ratikkakuski kirjoitti:
Tienaako sinun mielikuvitusvaimosi jotain?
paljo ku kehtaa mielikuvitella,six ei tarttekaa asua vuokral.
nii, kirjoitti:
paljo ku kehtaa mielikuvitella,six ei tarttekaa asua vuokral.
Käydäänkö yhteisrintamassa muiluttamaan makoilevia stallareita johonkin kriisipesäkkeeseen?
- mä,
Ratikkakuski kirjoitti:
Käydäänkö yhteisrintamassa muiluttamaan makoilevia stallareita johonkin kriisipesäkkeeseen?
en lähe mihkää,sä oot sen verra sairas tyyppi.
mä, kirjoitti:
en lähe mihkää,sä oot sen verra sairas tyyppi.
Mielummin sairas kuin "ainoa terve hullujen joukossa". ;-)
- Serpico
Sinullako on kriteerit määritellä mikä on akkamaista piipitystä?
Minusta nimenomaan nimillä puhuminen yleisten linjojen sijasta on sitä piipitystä. Asioista voi puhua kattavammallakin tasolla kuin nimeämällä joku tietty henkilö ja kinastelemalla sitten hiekkalaatikkoilaisten kesken - ja siten supistamalla aihe pois suuremman keskustelijakunnan ulottuvilta. Serpico kirjoitti:
Sinullako on kriteerit määritellä mikä on akkamaista piipitystä?
Minusta nimenomaan nimillä puhuminen yleisten linjojen sijasta on sitä piipitystä. Asioista voi puhua kattavammallakin tasolla kuin nimeämällä joku tietty henkilö ja kinastelemalla sitten hiekkalaatikkoilaisten kesken - ja siten supistamalla aihe pois suuremman keskustelijakunnan ulottuvilta."Mitä tarkoitusta palvelee se, että jotkut tuikituntemattomat nettikirjoittelijat nostetaan jalustalle?
Tämän päivän "Pyhä olento" näyttäisi olevan pahoihin, ei hyviin, tekoihin keskittynyt ihminen."
Minua edelleenkin kiinnostaa, kuka täällä on nostettu jalustalle? Minusta täällä saa tunnistettavalla nimimerkillä etupäässä paskaa niskaansa. AP eikä kukaan muukaan ole sellaisia nimennyt, joten voisi melkein päätellä, ettei sellaista tapahdukaan.- Serpico
Ratikkakuski kirjoitti:
"Mitä tarkoitusta palvelee se, että jotkut tuikituntemattomat nettikirjoittelijat nostetaan jalustalle?
Tämän päivän "Pyhä olento" näyttäisi olevan pahoihin, ei hyviin, tekoihin keskittynyt ihminen."
Minua edelleenkin kiinnostaa, kuka täällä on nostettu jalustalle? Minusta täällä saa tunnistettavalla nimimerkillä etupäässä paskaa niskaansa. AP eikä kukaan muukaan ole sellaisia nimennyt, joten voisi melkein päätellä, ettei sellaista tapahdukaan.Minua ei kiinnosta kuka on nostettu jalustalle. Kaipa siitä saa jatkossa selvyyden lukemalla palstaa jos se kiinnostaa.
Sikäli kyllä olen eri mieltä tuon aloittajan kanssa, että minusta ei ole mitään vikaa antaa ihmisille positiivista huomiota. Sen sijaan arvosteleminen (varsinkin turhaan) ja loan heitto jonkin nimetyn henkilön päälle ei ole kaunis teko.
Mä en ehkä enää jatka aihetta tässä ketjussa, koska tämä on versonut ainakin yhden yleisemmän tason aloituksen. - ap.
Serpico kirjoitti:
Minua ei kiinnosta kuka on nostettu jalustalle. Kaipa siitä saa jatkossa selvyyden lukemalla palstaa jos se kiinnostaa.
Sikäli kyllä olen eri mieltä tuon aloittajan kanssa, että minusta ei ole mitään vikaa antaa ihmisille positiivista huomiota. Sen sijaan arvosteleminen (varsinkin turhaan) ja loan heitto jonkin nimetyn henkilön päälle ei ole kaunis teko.
Mä en ehkä enää jatka aihetta tässä ketjussa, koska tämä on versonut ainakin yhden yleisemmän tason aloituksen.ansiokasta toimintaa myöskään silloin, kun kohteella ei ole vakituista nimimerkkiä.
- KoppavaHoro
sun napaasi kaivaa.
Luuletko sä tän palstan olevan joku etujen suojelulaitos? Jos luulet, niin sitten se on sinun ongelmasi.
Kateus ei kaunista.- KoppavaHoro
monte24 kirjoitti:
olen hämmästynyt,ethän sie yleensä kiroile ja ole hyökkäävä :(
Hyökkäävä taas en ole kuin petissä poikaystävän kanssa. ;)
KoppavaHoro kirjoitti:
Hyökkäävä taas en ole kuin petissä poikaystävän kanssa. ;)
siksi järkytti :)
saat toki voimasanoja käyttää- ap.
onko sinua käytetty hyväksi vai mistä tuo tunnekuohu syntyi?
- ap.
Ratikkakuski kirjoitti:
Tästä sai päivän parhaat naurut. Sinulla on kuolematon tilannetaju. ;-)
sielustasi taas jotain enemmän.
- KoppavaHoro
ap. kirjoitti:
onko sinua käytetty hyväksi vai mistä tuo tunnekuohu syntyi?
Sinähän tässä ongelmistasi haluat avautua.
- ap.
KoppavaHoro kirjoitti:
Sinähän tässä ongelmistasi haluat avautua.
asian henkilökohtaisuuksiin, minua se ei kiinnosta. Juoruilkaahan muualla ratikkakuskin kanssa.
- KoppavaHoro
ap. kirjoitti:
asian henkilökohtaisuuksiin, minua se ei kiinnosta. Juoruilkaahan muualla ratikkakuskin kanssa.
lähteä nyt kauppaan.
Oliko kysely minun mahdollisesti kokemastani hyväksikäytöstä muuten sinun käsityksesi henkilökohtaisuuksiin menemättömästä, yleisellä tasolla tapahtuvasta asiakeskustelusta? - ap.
KoppavaHoro kirjoitti:
lähteä nyt kauppaan.
Oliko kysely minun mahdollisesti kokemastani hyväksikäytöstä muuten sinun käsityksesi henkilökohtaisuuksiin menemättömästä, yleisellä tasolla tapahtuvasta asiakeskustelusta?tunteenpurkaukseesi. Jos näe kadulla lapsen itkevän, menen kysymään, mikä hänellä on hätänä. Luonnollista?
ap. kirjoitti:
sielustasi taas jotain enemmän.
Siinä sinulle onkin tutkittavaa. Siis yleisellä tasolla, sinähän et ollut kiinnostunut palstapersoonista. ;-)
- KoppavaHoro
ap. kirjoitti:
tunteenpurkaukseesi. Jos näe kadulla lapsen itkevän, menen kysymään, mikä hänellä on hätänä. Luonnollista?
sinä halusit vain loukata.
- ap.
KoppavaHoro kirjoitti:
sinä halusit vain loukata.
halunnut, miksi haluaisin?
- Kerho :
Ratikkakuski kirjoitti:
Siinä sinulle onkin tutkittavaa. Siis yleisellä tasolla, sinähän et ollut kiinnostunut palstapersoonista. ;-)
on kokoontunut taas!
- kovinkin....
ihmetelly sitä, miksi Mallaria mielistellään.
- ...
Ihmetellen luin saamiasi vastauksia. Aloituksesi ei mun mielestä olisi ansainnut ihan noin kiihkeitä purkauksia. Voihan tietysti olla niinkin että kalikka kalahti joillekin vähän liian napakasti.
Kai se ihan luonnollista on että joitakin kirjoittajia arvostetaan enemmän kuin muita, mutta tuskin se mitään jalustalle nostamista kuitenkaan on? Voi myös olla niin ettei kyse ole edes arvostamisesta vaan pelkästä huvista ja nasevasta sanankäytöstä. Viihde uppoaa moneen paremmin kuin asiakeskustelu.- ap.
sitä se vain on. Tunteet ovat niin herkkiä alueita.
- olla jalustalla,
saa huomaamattomasti sanoa mielipiteensä.
- oon typerys
Miten täällä (?) nostetaan joitakuita jalustalle? Ihaillaan, kompataan, vastataan, keskustellaan?
Pahoihin tekoihin keskittynyt ihminen? Siis nämä jalustalle nostetut? Lisä järki ei kenellekkään pahitteeksi olisi.....
- onhan se...
On kieltämättä vähän erikoistakin välillä, nämä monet palstailmiöt. Ainakaan kriittistä keskustelua kenenkään erityisesti jalustalle nostaminen ei palvele, mutta tod. näk. melko monet tällä palstalla eivät sitä kriittistä keskustelua sitten niin erityisesti kaipaakaan...
Itse en oikeastaan jaksa enää edes kummastella asiaa. Olen kaiketi tullut vähän sellaiseenkin tulokseen, että koska tällä palstalla käy kirjoittajia hyvin monelaisista intresseistä käsin, on tämä palsta ( jos tänne ylipäätään edes haluaa kirjoittaa...), otettava sellaisena kuin se on. Hyvin harva keskustelu kylläkään kehittyy aidosti kiinnostavaksi ja se kiinnostavin äimistelyn aihe oikeastaan ovatkin juuri kummalliset palstailmiöt.
Puhuin tällä palstalla joskus siitä, että kuinka ihmisiä voidaan jakaa ns. enemmän konkretiaan nojaaviin ajattelijoihin ja teoreettisemman orientaation mukaan meneviin. Ihmisissä on eroja siinä, että kuinka paljon asioita kyetään käsittelemään ilman persoonasidonnaisuutta. Jotkut vetävät keskustelun kuitenkin aina pelkkään konkretiaan ja kirjoittajapersoonien välisiin "suhteisiin", oli puhe sitten vaikka ilmastonmuutoksesta tai rairuohon kasvatuksesta. Niin se asia nyt vain on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747594Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372466
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221962
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589