Millainen on tämä paljon puhuttu "makaa kuin lahna sängyssä"?
Pääseekö lahnasta ääntä vai onko lahna staattinen patsas? Mikä on suurin ero lahnan ja aktiivisen käytöksessä sängyssä?
Zipperin on vaikea uskoa, että kukaan olisi lahna sängyssä.
Lahnan tunnusmerkit?
13
618
Vastaukset
parhaiten suutarista, ettei lahna ole yhtä limainen mitä suutari.
Myöskin väristä erottaa ky. kalat keskenään.
Lahna on vaalea ja suutari tummempi.
Isot petokalat erottaa pienistä kalooista ihan siitä, että isot petokalat syövät pienempiä kaloja.
Harvemmin pienet kalat syövät itseään isompia kaloja.
Paitsi hauki, mikä on ahne ja saattaa yrittää nielaista itsenäs kokoisia kaloja.- vänksy
se tarkoittaa sitä, ettei nainen tee mitään. Ei kosketa, ei suutele, ei hyväile miehen elintä, ei ota sitä suuhun, ei osoita innokkuutta seksin aikana, on kuin "tahdoton nukke" antaa vain mihen toimia ja tehdä mitä haluaa.
En mä itsekään muistaakseni suutele seksin aikana, mutta kyllä nyt muilla tavoilla ainakin pyrin olemaan siinä touhussa mukana.- xxxzipperxxx
Miksi et suutele seksin aikana? Eikös se ole yksi eroottisimmista hetkistä suudella. Nuolla toisen huulia ja hampaita... suupieltä. Hangata kieltään toisen kieltä vasten...imeä sitä...
- vänksy
xxxzipperxxx kirjoitti:
Miksi et suutele seksin aikana? Eikös se ole yksi eroottisimmista hetkistä suudella. Nuolla toisen huulia ja hampaita... suupieltä. Hangata kieltään toisen kieltä vasten...imeä sitä...
en oikein tiedä. Ei se vaan oikein tunnu niin luonnolliselta mulle tehdä niin.
Olisi mielenkiintoista kuulla naisten reaktioista, jos mies vuorostaan heittäytyisi lahnaksi. Ei kun selälleen makailemaan, että nainen askartelee sekä itsensä että miehen valmiiksi ja kapuaa sitten innokkaasti satulaan. Jos nainen valittelisi fiiliksen puutetta, niin toteaisi vain, että "Kyllä kaikki muut naiset ovat kostuneet jo nähdessään minut alasti. Et kai ole frigidi?" ;-)
monte24 kirjoitti:
minähän en itteäni rasita jollei makseta
Tarkoitatko, että herrasmiehet hikoilevat vain saunassa?
- mutta,,,,,,,,,,,
Ratikkakuski kirjoitti:
Tarkoitatko, että herrasmiehet hikoilevat vain saunassa?
vaikka oon nainen sä olet miehisin mies mitä maa päälään kantaa..............
- mun poikaystävästä?
Neljä vuotta yhdessä, eikä se ole suostunut kertaakaan olemaan edes päällä... Onnistuu mieheltäkin lahnailu...
- sä olet
ratikkakuski on edes mies!!! käyttäytyy kun akat.
- xxxzipperxxx
Lahnan tunnuspiirteet alkavat jäädä jalkoihin. Keskittymistä kaverit! ;)
lahnan erottaa, esim. kampelalla on silmät yhdellä puolelle ja lahnalla kahdella puolelle.
Kampela on pienempi ja littanampi mitä lahna.
Lisäksi kampela maistuu paremmalta, mitä lahna.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747664Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj132109Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352054- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599