Oletko seksikäs/eroottinen?
Mitä ajattelette seksistä
14
424
Vastaukset
- persona-non-grata
eroottisuutensa, ei välttämättä käy yksiin objektiivisen näkökulman kanssa ...
Mitä ajattelette seksistä, no ihan kivaa se on
Oletko seksikäs/eroottinen? voiko itsestä sanoa niin????- nainen-
sen tietää/voi sanoa onko seksuaalinen/seksikäs, vertaat vaan muiden keskiarvoon. Itse olen vähän liiankin seksuaalinen muihin verrattuna.
- mutta...
en ole ollenkaan varma, voiko kukaan mies pitää minua seksikkäänä.
- almasty
Miehen ja naisen väliseen parisuhteeseen mieluummin avioliittoon.Ihan kivaa puuhaa jolla Jazulin mainitsemat positiiviset vaikutukset.En pidä itseäni seksikkäänä pöyristyn välillä itsekin omia valokuvia.
Mitä mieltä olette ajatuksesta että seksi on väkivaltaa mieheltä naista kohtaan kaikissa tilanteissa.Ja että miehet pakottavat naiset seksiin heidän mielihaluistaan piittaamatta ja käyttävät seksiä joko tietoisesti tai tiedostaen alistamisen välineenä.Tai että mies on aina yksilöstä riippumatta potentiaalinen raiskaaja soveliaissa olosuhteissa. - Alahan vetää
almasty kirjoitti:
Miehen ja naisen väliseen parisuhteeseen mieluummin avioliittoon.Ihan kivaa puuhaa jolla Jazulin mainitsemat positiiviset vaikutukset.En pidä itseäni seksikkäänä pöyristyn välillä itsekin omia valokuvia.
Mitä mieltä olette ajatuksesta että seksi on väkivaltaa mieheltä naista kohtaan kaikissa tilanteissa.Ja että miehet pakottavat naiset seksiin heidän mielihaluistaan piittaamatta ja käyttävät seksiä joko tietoisesti tai tiedostaen alistamisen välineenä.Tai että mies on aina yksilöstä riippumatta potentiaalinen raiskaaja soveliaissa olosuhteissa.siitä niin kuin ois jo, hopi hopi. Vauhtiaaaaa!!
- almasty
Alahan vetää kirjoitti:
siitä niin kuin ois jo, hopi hopi. Vauhtiaaaaa!!
Noita näkemyksiä itse kannattavanikaan suhtaudun niihin kuten sinäkin.Mutta kysyinkin koska tuntuvat minustakin niin käsittämättömiltä väitteiltä.Olisi vaan mielenkiintoista nähdä joku puolueeton empiirinen tutkimus siitä kuinka moni ihminen ajattelee noin ja moniko heistä on naisia.
AAAAHpeoooooooooooo
- Bozaman
Huonosta seksistä tulee vain pahalle tuulelle. Hyvä seksipalvelu sen sijaan on tärkeää miehen terveyden ja hyvinvoinnin kannalta.
- vänksy
koen olevani seksikäs ja eroottinen, fyysisesti en niinkään.
Mä en oikeastaan ajattele seksistä yhtään mitään. Se voi olla hyvää ja kaunista, mutta ihan liian helposti siitä saa tehtyä rumaa ja likaista. No jos oikein tiivistetään niin seksi on aivan mahtava asia ja yksi parisuhteen kulmakivistä. :)
Koen itseni seksikkääksi ja eroottiseksi vaikken missään nimessä mikään playboymalli olekaan. Just tällä hetkellä tosin en tunne ulkonäöltäni olevani kaikkein eroottisimmillani kun vauvamaha alkaa olla aika iso.. Mun ihana miehen saa mut edelleen tuntemaan itseni viehättäväksi ja kauniiksi vaikka oma olo on välillä jotain ihan muuta.- puolalaiset
naiset seksikkäitä aina olette. Miesten suusta tuo väite on lähtöisin, että kai se paikkansa pitää.;-D
puolalaiset kirjoitti:
naiset seksikkäitä aina olette. Miesten suusta tuo väite on lähtöisin, että kai se paikkansa pitää.;-D
pidän tosta ajatuksesta kiinni vaika mun oma puolalaisuuteni ilmenee lähinnä palstanikissä.. (Niin ja siinä seksikkyydessä tietty! x) )
- olen...
Mulla oli hyvä kumppani ja kymmenen vuoden aikana opin hänen kanssaan melkein kaiken mitä seksi voi olla. Antautumista rennosti omille haluilleen ja toisen haluille. Oppimistahan sekin on.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589