Paperiliinoja paljon!

...

Kävin eilen Hesessä ja otin mukaan yhden aterian. Kotona huomasin että minulle oli annettu hirveä pino paperia mukaan. Aloin laskemaan ja niitä oli yhteensä yli 20 kpl! Siis mitä järkeä? Eiköhän 3-4 kpl olisi vallan riittänyt :o Ei niitä kuitenkaan mihinkään pyllyn pyyhkimiseen käytetä... Kovaa tuhlausta.

6

1745

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika erikoista

      Yleensä noissa kyllä nuukaillaan. Ehkä jonkun työntekijän mitta oli ns. täyttymässä..

    • sitä sattuu

      Mulle taas kävi niinperin että olin hotkasemasa
      pikaisesti nakkilihapiirakaa huoltiksella
      ja otin 2 sinappiliuskaa.
      Myyjä rääkäisi että niitä ei saa ottaa kun yhden, ne on niin kalliita !
      Tuli kyllä asia selväksi kaikille muillekkin jonossa seisoville, sen verran kovasti karjaisi.
      Enpä oo tarvinnut siinä huoltiksella käydä
      sen koomin... ymmärtäsin jos oisi ollut paikan
      omistaja, mut oli työntejikä...

    • säästöä

      Nämä asiat on hyvin säännösteltyjä ainakin Mäkissä. Ohje on, että 1 paperi / tuote eli ateriaan saisi siis 3 paperia. Ja ketsuppia ainoastaan 1 pussi pieniin tai normeihin ranskiksiin, isoihin saa antaa huimat 2! :O

      Ja Hesessä normaalistikin käytössä olevia haitaripillejä ei Mäkissä anneta kuin tiskin alta pyynnöstä...ovat K A L L I I T A !

      Mutta itse olisin vain tyytyväinen, ne Hesen paperit on ihanan pehmeitä! Ne käy hyvin vaikka nenäliinoiksi.

      • Kat Chup

        se ketsuppien määräkin vähän vaihtelee. olen parhaimmillani saanut 9 (!) ketsuppia normikokoisiin ranskiksiini kun olen ottanut ne mukaan eikä ole mikään harvinaisuus, että niitä on pussissa 5-7.


    • öööhh

      kiiressä vaan joku meistä loppakouraisista työntekijöistä kahmaisi niitä enemmän kuin olisi ollut tarpeen. tai sitten jollain todellakin oli tullut mitta täyteen niin kuin joku sanoi....

    • Kansalainen 4624247

      Pitää niidenkin elää, jotka noita servettejä tekee!!
      Ei se maailma viherpiiperoilla elä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe