Jos toinen on kivannäköinen, niin onko merkitystä millä tavalla tila on saavutettu?
Esim jos miehen hiukset ovat kivat, niin haittaako jos on istutettu hiusrajaa vähän edemmäksi? Tai jos kivat tisut on tuunattu lekurilla? Käsivarret saatu luonnostaan, palkkatyön ohessa tai salilla?
Minusta esim nätti nainen on nätti, ei se ole kiinni silareista. Silti arvostan tietyllä tavalla niitä, joilla se timmiys on liikunnalisuuden ja terveiden elämäntapojen tulosta.
Miehissä arvosta ahkeraa lihasta, siis minusta on komeampaa jos mies on paitsi vahva ja lihaksikas myös oikeasti kykenevä fyysiseen duuniin. Bodari on toki lihaksikas muttei jaksa samaa vaikka muutossa kuin metsuri tai perusmaanviljelijä.
Mutta kaunis voi olla silmälle vaikka se kaikki olisi rakennettua, minusta.
Mittee mieltä?
Keinot vai lopputulos?
6
304
Vastaukset
ei siitä mihinkään pääse.
eikös parisuhteet ole juuri suvun jatkamista varten,jos jotain on paranneltu, niin sehän on ikään kuin valehtelisi geeneistään.- random_N
Minulle parisuhde ei ole suvun jatkamista varten ensisijaisesti. Siis olen kumppanini koska sen kanssa on kiva olla, en siksi että olisi optimigeenit.
Mutta mä huijaankin rintsikoilla :-) - random_N
random_N kirjoitti:
Minulle parisuhde ei ole suvun jatkamista varten ensisijaisesti. Siis olen kumppanini koska sen kanssa on kiva olla, en siksi että olisi optimigeenit.
Mutta mä huijaankin rintsikoilla :-)siis olen kumppanini KANSSA, koska...
- nainen-
Muutenkin feikkiys on epäilyttävää,eikä kaunista. Mikään ei ole kauniimpaa,kun luonnostaan kaunis ihminen.
ja rakentamattomista. Mulla on sama tuossa, että arvostan miehillä enemmän ahkeraa lihasta kuin esim. mömmöillä saavutettua. Selkeästi myös paremman näköistä.
Lisäosat esim. silikonit tai huulet ei miellytä mun esteettistä silmää kuin todella harvoin. Jos ihmiselle esim. vaihdetaan toinen nenä, se äärimmäisen harvoin näyttää hyvältä naamassa, johon on kasvanut toisenlainen nenä. Ei välttämättä pahemmalta muttei hyvältä kuitenkaan. Jos liian sirossa ja hentoisessa vartalossa on silikonit, se usein vain näyttää kuva-arvoitukselta: etsi kuvasta virhe.- periaatteessa.
Aika vähänhän täydellisen au naturelleja enää lienee, niin naisissa kuin miehissäkään. Tarkoitan, että nykypolvista erittäin suuri osa naisista ja suuri osa miehistäkin nyt ainakin käy kampaajalla/ parturissa muuttamassa luonnollista hiusten väriään, sekä käyttää ainakin jonkinlaista kosmetiikkaa, joten siinä mielessä "rakennetuksi" voisi kyllä sanoa vähän itse kutakin tänä päivänä.
En nyt oikein osaa sanoa, että onko sillä miten suurta merkitystä, että miten se kauneus/komeus itsekullakin on tehty ( riippuu yksilöllisesti vähän siitä, mistä roikkuu) mutta itse arvostan luonnollista kauneutta ja komeutta ehdottomasti korkeammalle, kuin kauneusleikkauksilla muokattua naamavärkkiä. Leikellyn nyt vain tunnistaa usein, ainakin jos operaatioita on enemmänkin tehty. Hyvä esimerkki asiasta on vaikkapa Ruotsin kuningatar Silvia. Tyylikäs aikoinaan, mutta tiedä sitten, että onko se enää miten kaunista, kun naama ei taivu juuri kuin yhteen tai kahteen ilmeeseen.
Ja äärimmäisen surkeaa katseltavaa ovat nämä jotkut Hollowood-staratkin, jotka alkujaankin ovat olleet kauniita, mutta ahneuksissaan menneet pilaamaan kauneutensa. Esimerkkeinä vaikkapa Meg Ryan, Melanie Griffith tai tämä Bold and Pompeli-tähti Hunter Tylo. Nuo tosin ovat niitä ääriesimerkkejä, eli varmasti valtaosalla kauneusleikkauksia teettävistä järki pysyy hommassa paremmin kasassa.
En erityisesti tuomitse kauneusleikkauksia, mutta uskon kauneuden niin vahvasti lähtevän pikemminkin ihmisen sisältä ja oikeanlaisesta suhtautumisesta omaan kehoonsa, etten usko ainakaan huonosta itsetunnosta ja kovin vahvasti negatiivisesta kehonkuvasta kärsivän ihmisen siitä loppujen lopuksi paljoa onnellisemmaksi tulevan, vaikka teettäisi itselleen minkälaisia operaatioita. Tosin mun on melko vaikeaa käsittää sitä, että jollakin olisi syvällinen ongelma jostakin kehonkohdastaan, kosken itse kärsi minkäänlaisista ainakaan syvällisistä ulkonäkökomplekseista. Nuorempana mulla oli itsetunto-ongelma jaloistani, jotka olivat mielestäni liian lyhyet ja liian paksut. Nykyisin olen tuuletellut sitä, ettei asia enää vaivaa ja käytänkin paljon esim. polvimittaisia hameita.
Ikä tuo myös sallivuutta ja jos kokonaisuus on kunnossa, eivät pienet kauneusvirheet haittaa menoa yhtään. Suurempiakin ongelmia maailmassa on kuin se, että mitä joku esimerkiksi mun reisistäni ja sääristäni ajattelisi. Suvi Koposen tai Kate Mossin sääriä en kuitenkaan saisi, vaikka tekisin mitä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856