olen tässä tämän päivän pohdiskellut että mistähän moista mahtaisi löytyä? muualtakin kun nettikaupoista. itsehän asun lahdessa, joten olisi enemmän ku hienoa jos joku osaisi kertoa mistä nimenomaan TÄÄLTÄ sellasta löytää, vai löytääkö edes. nettitilaaminen tulee suhteettoman kalliiksi, postituskulut näky olleen melkein 9€... O.o kertoilkaapas jahka muilta kiireiltänne joudatte. :)
kondiittorin sokeri
3
506
Vastaukset
- hunajapörriäinen
Niin sieltä löytyy etsimäsi kondiittorin sokeri.
- app.
mahtoikohan hän edes lukea koko viestiäni.... "muualtakin kun nettikaupoista".. googlaamalla harvemmin löytää eri kauppojen tuotevalikoimia. kyllä mä olen googlannut sitä, ja kuten alkuperäisessä viestissä kerroin, nettikaupoista tilaaminen tulee niin kalliiksi, että ajattelin kysyä josko joku tietää mistä kaupasta moista mahtaisi löytyä. että juu, osaan kyllä käyttää googlea, mutta kun se EI ole ratkaisu kaikkiin kysymyksiin.
- Pepriina
app. kirjoitti:
mahtoikohan hän edes lukea koko viestiäni.... "muualtakin kun nettikaupoista".. googlaamalla harvemmin löytää eri kauppojen tuotevalikoimia. kyllä mä olen googlannut sitä, ja kuten alkuperäisessä viestissä kerroin, nettikaupoista tilaaminen tulee niin kalliiksi, että ajattelin kysyä josko joku tietää mistä kaupasta moista mahtaisi löytyä. että juu, osaan kyllä käyttää googlea, mutta kun se EI ole ratkaisu kaikkiin kysymyksiin.
Löytyy Tuusulasta Confetin kaupasta. Toki sinnekin on matkaa eli bensaan menee anyways :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760