Alarmistin opas

Hohhoijaa.

Alarmistin opas:

1. Väitä
2. Intä
3. Liioittele
4. Vähättele
5. Peloittele
6. Hauku, nimittele
7. Haukottele, kun argumenttisi loppuvat.

14

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewbvqervqe

      Enempi noita ohjeita noudattavat meidän loputtomasti hörhöilevät tieteenkieltäjämme.

      • täyttyy

        kohdat 1, 2, 3, 4, 6, ja 7

        Onneksi olkoon, lähes täydellinen Alarmisti. Pelottelu unohtui.


      • werbtwrbr
        täyttyy kirjoitti:

        kohdat 1, 2, 3, 4, 6, ja 7

        Onneksi olkoon, lähes täydellinen Alarmisti. Pelottelu unohtui.

        Kumpaa näissä ilmastoasioissa pitäisi uskoa, alan ammattitutkijoita ja maailman tiedeyhteisöä vai Suoli24:n pierutietäjiä ja heidän lähteinään toimivia öljybisneksen lobbaajia?

        Eihän tupakkakaan ole vaarallista, eihän? Niin väitti aikanaan joku tupakkatehtaan palkkaama "asiantuntija".


      • Juuri näin
        werbtwrbr kirjoitti:

        Kumpaa näissä ilmastoasioissa pitäisi uskoa, alan ammattitutkijoita ja maailman tiedeyhteisöä vai Suoli24:n pierutietäjiä ja heidän lähteinään toimivia öljybisneksen lobbaajia?

        Eihän tupakkakaan ole vaarallista, eihän? Niin väitti aikanaan joku tupakkatehtaan palkkaama "asiantuntija".

        "Asiantuntijana" esiintyi tupakkatehtaan alarmisti.


      • varastivat shown
        werbtwrbr kirjoitti:

        Kumpaa näissä ilmastoasioissa pitäisi uskoa, alan ammattitutkijoita ja maailman tiedeyhteisöä vai Suoli24:n pierutietäjiä ja heidän lähteinään toimivia öljybisneksen lobbaajia?

        Eihän tupakkakaan ole vaarallista, eihän? Niin väitti aikanaan joku tupakkatehtaan palkkaama "asiantuntija".

        "alan ammattitutkijat" ovat olleet merkillepantavan hiljaisia viime aikoina. Eniten ääntä ovat pitäneet alarmistipuolen ekonomistit ja poliitikot.


      • rbrwtbrwtb
        varastivat shown kirjoitti:

        "alan ammattitutkijat" ovat olleet merkillepantavan hiljaisia viime aikoina. Eniten ääntä ovat pitäneet alarmistipuolen ekonomistit ja poliitikot.

        Miten niin "merkillepantavan hiljaisia"?!?

        Ilmastontutkijat pitivät suuren kokouksen juuri viime viikolla, jossa totesivat ilmaston lämpenemisen etenevän jopa IPCC:n ennusteita nopeammin. Joten mitä ihmettä hörhöilet?

        http://www.yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2009/03/ilmasto_lampenee_pahimpiakin_ennusteita_nopeammin_613048.html


      • Kale
        rbrwtbrwtb kirjoitti:

        Miten niin "merkillepantavan hiljaisia"?!?

        Ilmastontutkijat pitivät suuren kokouksen juuri viime viikolla, jossa totesivat ilmaston lämpenemisen etenevän jopa IPCC:n ennusteita nopeammin. Joten mitä ihmettä hörhöilet?

        http://www.yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2009/03/ilmasto_lampenee_pahimpiakin_ennusteita_nopeammin_613048.html

        "Stern muistutti myös, että ilmastonmuutos näyttää jatkuvan ehtymättömällä voimalla myös ensi vuosisadalla. Tuolloin on realistista olettaa maapallon lämpenevän viisi astetta esiteolliseen aikaan verrattuna. Kun maapallo oli viimeksi yhtä lämmin 30 miljoonaa vuotta sitten, krokotiilien kaltaiset eläimet uiskentelivat napa-alueilla kasvavissa suometsissä."

        Taloustieteilijä kertoo miten ilmasto lämpenee. Tätä oli Kööpenhaminan kokouksen taso. Todellisten ilmastontutkijoiden lausuntoja ei kuultu.


      • rtbrwbrwtb
        Kale kirjoitti:

        "Stern muistutti myös, että ilmastonmuutos näyttää jatkuvan ehtymättömällä voimalla myös ensi vuosisadalla. Tuolloin on realistista olettaa maapallon lämpenevän viisi astetta esiteolliseen aikaan verrattuna. Kun maapallo oli viimeksi yhtä lämmin 30 miljoonaa vuotta sitten, krokotiilien kaltaiset eläimet uiskentelivat napa-alueilla kasvavissa suometsissä."

        Taloustieteilijä kertoo miten ilmasto lämpenee. Tätä oli Kööpenhaminan kokouksen taso. Todellisten ilmastontutkijoiden lausuntoja ei kuultu.

        Entäpäs jos se taloustieteilijä on lukenut ja ymmärtänyt niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot? Hohhoijaa tuota loputonta inttämistäsi ja hörhöilyäsi.


      • Kale
        rtbrwbrwtb kirjoitti:

        Entäpäs jos se taloustieteilijä on lukenut ja ymmärtänyt niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot? Hohhoijaa tuota loputonta inttämistäsi ja hörhöilyäsi.

        "niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot?"

        Kun ne 2000 ilmastontukijaa eivät ole mitään lausuneet niin miten se Stern olisi ne voinut lukea.

        Mistä ihmeestä olet ne 2000 ilmastontukijaa keksinyt? Eihän siellä Kööpenhaminassa ollut kuin muutama sellainen henkilö, jota voisi sanoa ilmastontutkijaksi.


      • rwebrwbw
        Kale kirjoitti:

        "niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot?"

        Kun ne 2000 ilmastontukijaa eivät ole mitään lausuneet niin miten se Stern olisi ne voinut lukea.

        Mistä ihmeestä olet ne 2000 ilmastontukijaa keksinyt? Eihän siellä Kööpenhaminassa ollut kuin muutama sellainen henkilö, jota voisi sanoa ilmastontutkijaksi.

        Hanki vahvemmat silmälasit ja lue se YLE:n uutinen uudestaan.

        "Yli 2 000 ilmastotutkijaa oli Kööpenhaminassa koolla päivittämässä uusinta ilmastotietoutta."


      • Kale
        rwebrwbw kirjoitti:

        Hanki vahvemmat silmälasit ja lue se YLE:n uutinen uudestaan.

        "Yli 2 000 ilmastotutkijaa oli Kööpenhaminassa koolla päivittämässä uusinta ilmastotietoutta."

        Vielä kerran.
        Suurin osa osallistuneista ei ollut ilmastotutkijoita, vaikka uutiset niin väittivät. Suomestakin oli joku 20 henkeä. Kuinka monta tutkijaa???


      • kaikki 2000
        rtbrwbrwtb kirjoitti:

        Entäpäs jos se taloustieteilijä on lukenut ja ymmärtänyt niiden 2000 ilmastontutkijan lausunnot? Hohhoijaa tuota loputonta inttämistäsi ja hörhöilyäsi.

        "ilmastotutkijaa" antoi jonkun lausunnon... tässä erään osallistujan mielipide asiasta:
        http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7946476.stm


      • suomeksi käännettynä

      • Hohhoijaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe