Tarvittaisiin sheriffi

tytrenetyne

Hei Sharyn tai Offmind tai joku, alkakaapas palstan sheriffiksi. Eihän täällä voi muuten keskustella enää järkevästi esim. avaruuslennoista, kun vajakki-retardimme tunkee omia mielisairaita salaliittoteorioitaan jokaiseen keskusteluun.

23

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomi24

sinä joka käytät Sharyn, Offmind, Hohhoijaa ym. lukemattomia nimimerkkejä. Sinut sitäisi bannata koko foorumilta. Mikä on tarkoituksesi? Helppo uskoa samaksi henkilöksi niin mielipiteiden kuin ajallisesti. Tuskin muut valvovat palstalla aina samaan aikaan. Näytät kuuluvan nasa-uskovaisten porukkaan. Voisitko ystävällisesti köpötellä lähimmälle kallonkutistajalle. Ja JÄTÄ tämä palsta rauhaan... OK?

• tbtrebaetbae

Niinpä niin, edes tästä aiheesta ei pysty keskustelemaan ilman retardimme salaliittoteoriointia ja häiriköintiä.

• että....
        tbtrebaetbae kirjoitti:

Niinpä niin, edes tästä aiheesta ei pysty keskustelemaan ilman retardimme salaliittoteoriointia ja häiriköintiä.

nimimerkki "tbtrebaetbae" haluaa shefuksi ja nyt koittaa saada täällä kuujutuillaan kaaosta aikaseksi auttamaan siinä... ::D

• useilla palstoilla
        että.... kirjoitti:

nimimerkki "tbtrebaetbae" haluaa shefuksi ja nyt koittaa saada täällä kuujutuillaan kaaosta aikaseksi auttamaan siinä... ::D

Valitettavasti on havaittu että useimmilla palstoilla sheriffi on joku vajaamielinen ja vahvasti puolueellinen.

Yleensä käy niin että vain "oikean" mielipiteen esittäjien viestit pysyvät palstalla.

Joskus sheriffi on myös saman palstan entinen häirikkö.

• tosiaan käynyt
        useilla palstoilla kirjoitti:

Valitettavasti on havaittu että useimmilla palstoilla sheriffi on joku vajaamielinen ja vahvasti puolueellinen.

Yleensä käy niin että vain "oikean" mielipiteen esittäjien viestit pysyvät palstalla.

Joskus sheriffi on myös saman palstan entinen häirikkö.

että sheriffi poistaa pelkästään "vastapuolen" väitteet ja häiritsee keskustelua, niin ilmoittakaa hänestä ylläpidolle. Jos taas sheriffi on poistanut henkilökohtaisuuksiin käyviä haukkuja tai muuta asiatonta, niin siitä saatte syyttää vain itseänne.

Asiallisuus auttaa hyvin paljon asiaa.

• on jo omat

palstat, missä hölmöillä omia juttujasi. Salaliittoteoria- ja Huuhaa-palstat! Miksi sinun pitää tunkea Tiede-palstalle vielä vitseinesi?

• olen minä. Muista en tiedä.

Olen harkinnut jonkin palstan sheriffiksi ryhtymistä, mutta tietokoneeni huutelee viikoittain saattohoitoa, joten en uskalla ottaa vastuita ennen kuin vanha kunnon Compaq nääkähtää ja minulla on uusi. Toisaalta en rupea kustannuksiin ja vaivannäköön ennen kuin on pakko.

• hauskin kaikista
        sharyn kirjoitti:

olen minä. Muista en tiedä.

Olen harkinnut jonkin palstan sheriffiksi ryhtymistä, mutta tietokoneeni huutelee viikoittain saattohoitoa, joten en uskalla ottaa vastuita ennen kuin vanha kunnon Compaq nääkähtää ja minulla on uusi. Toisaalta en rupea kustannuksiin ja vaivannäköön ennen kuin on pakko.

Sharynistä sheriffitär, antakaa mun nauraa, buhahahahahhhhaha

• kun nyt
        hauskin kaikista kirjoitti:

Sharynistä sheriffitär, antakaa mun nauraa, buhahahahahhhhaha

sitten naurat - hulluilla on halvat huvit!

Nimimerkki Sharyn olisi kyllä asiallinen ja osaava sheriffi, jos vain siihen hommaan ryhtyisi. Näyttää omaavan tietämystä - toisin kuin kaltaisesi rääkkyjät - moneltakin tieteen alalta.

• love guru

Eipä kai täällä mitään erillistä mielipidepoliisia tarvita.

Jotkut näköjään haluavat keskustella villeistä konspiraatioiteorioista puolesta ja vastaan. Jos keskustelijoita olisi vain yhdellä puolella niin eipä se kauan jatkuisi. Joten näköjään sille on kysyntää.

Antaa kaikkien hörhöjen hörhöillä. Ne joko tulee järkiinsä tai sitten ei. Ja me muut voimme joko pysyä järjissämme tai seota totaalisesti. Kukapa tietää vaikka olisimme ensi vuonna kaikki Pitkässäniemessä oikea käsi takin sisällä ja Napoleonin lakki päässä.

• on kyllä

oma palstansa. Tänne kuulumattomat jutut sietää siirtää sinne - tai sitten huuhaa-palstalle. Väärälle palstalle kirjoittaminen on häiriköintiä, josta pitäisi rangaista munista hirttämällä.

• hohhoijakkaa
        on kyllä kirjoitti:

oma palstansa. Tänne kuulumattomat jutut sietää siirtää sinne - tai sitten huuhaa-palstalle. Väärälle palstalle kirjoittaminen on häiriköintiä, josta pitäisi rangaista munista hirttämällä.

joten se ei kuulu salaliittoteoriat palstalle

• käynnin
        hohhoijakkaa kirjoitti:

kiistäminen edellyttää salaliittoteorian esittämistä, joten kyllä kyse on aiheesta, joka kuuluu salaliittotoeoriat-palstalle.

• olekaan...
        hohhoijakkaa kirjoitti:

Se on huuhaata ja kuuluu siis Huuhaa-palstalle... ehkä vitsipalstalle kävisi myös, jos joku haluaa oikein huonoja vitsejä lukea...

• kuukäymälä

tähtitieteessä niin harvoin mitään merkittävää tapahtuu, että jutun aihetta ei juuri synny muusta kuin kuussakäymisestä, tai siis kuussakäymättömyydestä

• koko sheriffin toimet

täysin väärin.

Sheriffin toimenkuvaan ei kuulu palstan mielipidepoliisina olo, vaan huolehtia siitä että keskustelu pysyy siinä mikä on palstan aihe.

Jos mielisairaat salaliittoteoriat kuuluvat tähtitieteen piiriin, niin silloin niistä saa täällä keskustella ihan vapaasti vaikka et pitäisikään siitä.

Esimerkkinä toimii ns. kuuhuijaus. Se ei kuulu ufopalstalle, vaan sekä salaliittopalstalle, että myös tähtitiedepalstalle, koska täällä kuitenkin keskustellaan kuulennoista.

Sinun halusi on ihan samaa kuin esimerkiksi astrologiapalstalla minulle esitetyt lukemattomat kehotukset painua skeptikkopalstalle valittamaan astrologian hulluudesta ja epäuskottavuudesta. Valitettavaa heille, mutta skeptikkopalstalla keskustellaan skeptismistä yleensä, ja astrologiapalstalla keskustellaan astrologiasta, keskusteltiinpa siitä puolesta tai vastaan.

Sama koskee tätäkin aihetta.

Jos sinua nuo salaliittohörhöilyt haittaavat, niin kaikista tehokkaimmin saat heidät hiljaiseksi kun esität, et lapsellisia henkilökohtaisuuksia kuten nyt, vaan puhdasta faktaa, tai jonkun peruskysymyksen johon he eivät voi vastata kumoamatta samalla omaa maailmankuvaansa. Kuten joku sotafilosofi joskus sanoi, pidä ystävät lähellä, viholliset vielä lähempänä. Opettele tuntemaan noiden hörhöjen väitteitä, niin osaat myös vastata niihin.

• erbrterbt

"kaikista tehokkaimmin saat heidät hiljaiseksi kun esität, et lapsellisia henkilökohtaisuuksia kuten nyt, vaan puhdasta faktaa, tai jonkun peruskysymyksen johon he eivät voi vastata kumoamatta samalla omaa maailmankuvaansa."

Kaikki faktat on esitetty retardillemme jo noin sataan kertaan, mutta se ei auta hänen mielisairautensa takia.

"Opettele tuntemaan noiden hörhöjen väitteitä, niin osaat myös vastata niihin."

Tunnen hörhöjen väitteet jo aivan tarkkaan ja osaan vastata niihin.

Toistan, ei ole kenenkään etu, että mielisairas retardimme heittää pellekommenttinsa jokaikiseen keskusteluketjuun.

• on sallia

ihan selvän 100% skeidan levitystä? Sananvapaus ja mielipiteenvapaus tietty, mutta tuokin kuusalaliittoteorisointi on niin massiivista ja monille palstoille leviävää, systemaattista julistusta että ihmetyttää motiivit! Lisäksi on todennäköistä että jotkut onnettomat lapset saattavat vielä uskoa niihin ja vääristävät maailmankuvaansa harhaiseen suuntaan, kuten julistajalle on jo käynyt...

Ihan sama, mutta minun mielestäni kuusalaliittojutut ovat hölmöjä, mahdollisesti haitallisia ja eivät kuulu ainakaan tälle palstalle. Ja tuo toiminta ainakin vähentää tänne palstalle osallistumista... Itse tykkäsin käydä täällä lueskelemassa aiheita ja vastailemassa kysymyksiin, joihin minulta löytyy vastaus, mutta lähiaikoina olen vähentänyt täällä käyntiä paljon. Lähinnä käyn täällä vain toteamassa että valtaosa aloituksista koskee niburua ja kuusalaliittoa ja häivyn samantien. En varmaan enää kohta käy täällä ollenkaan, koska maku on jo mennyt koko palstasta. Toivottavasti te muut tähtitieteen harrastajat ym jaksatte olla täällä, ettei tämäkin muutu pelkäksi salaliittopalstaksi ja joku tänne eksyvä vielä luulee tämän palstan keskustelujen pohjalta tähtitieteen ja sen harrastajien olevan niburu- ja kuussa ei olla käyty-tasoa...

• vielä aiheesta
        on sallia kirjoitti:

ihan selvän 100% skeidan levitystä? Sananvapaus ja mielipiteenvapaus tietty, mutta tuokin kuusalaliittoteorisointi on niin massiivista ja monille palstoille leviävää, systemaattista julistusta että ihmetyttää motiivit! Lisäksi on todennäköistä että jotkut onnettomat lapset saattavat vielä uskoa niihin ja vääristävät maailmankuvaansa harhaiseen suuntaan, kuten julistajalle on jo käynyt...

Ihan sama, mutta minun mielestäni kuusalaliittojutut ovat hölmöjä, mahdollisesti haitallisia ja eivät kuulu ainakaan tälle palstalle. Ja tuo toiminta ainakin vähentää tänne palstalle osallistumista... Itse tykkäsin käydä täällä lueskelemassa aiheita ja vastailemassa kysymyksiin, joihin minulta löytyy vastaus, mutta lähiaikoina olen vähentänyt täällä käyntiä paljon. Lähinnä käyn täällä vain toteamassa että valtaosa aloituksista koskee niburua ja kuusalaliittoa ja häivyn samantien. En varmaan enää kohta käy täällä ollenkaan, koska maku on jo mennyt koko palstasta. Toivottavasti te muut tähtitieteen harrastajat ym jaksatte olla täällä, ettei tämäkin muutu pelkäksi salaliittopalstaksi ja joku tänne eksyvä vielä luulee tämän palstan keskustelujen pohjalta tähtitieteen ja sen harrastajien olevan niburu- ja kuussa ei olla käyty-tasoa...

Tiedän että moni noista on trolleja, sun muita jotka vain kiusaa ja häiriköi palstoilla, mutta en ymmärrä sitäkään. Miksi palstat pitäisi hyväksyä peittymään kaikkien näiden suoltamaan roskaan?

Mutta kuten sanottu ei kiinnosta enää, koska maku on mennyt ja takaisin sitä on vaikea saada... tässä nyt sitten yksi konkreettinen esimerkki, mitä nuo tuollaiset liian suuressa mittakaavassa saavat aikaiseksi.

• tahdissa mars
        on sallia kirjoitti:

En olisi kovin huolissani mistään niin kauan kuin skeidaa saa vapaasti levittää. Skeiduus on nimittäin katsojan silmässä ja ajatteluelimessä. Yhden miehen skeida on toisen miehen jalokivi.

Jos tulisi jokin ylempi instanssi joka puolestamme määräisi mikä on skeidaa ja mikä kosheria, niin vaikka aluksi olisimmekin tyytyväisiä, olisi tästä vain pieni askel siihen että tuo ylempi instanssi päättäisikin diktaattorin valtuuksillaan kieltää kaiken sellaisen mikä ei hänen henkilökohtaiselle korkeudelleen istuu 100%isesti tykö.

• on kyllä
        tahdissa mars kirjoitti:

En olisi kovin huolissani mistään niin kauan kuin skeidaa saa vapaasti levittää. Skeiduus on nimittäin katsojan silmässä ja ajatteluelimessä. Yhden miehen skeida on toisen miehen jalokivi.

Jos tulisi jokin ylempi instanssi joka puolestamme määräisi mikä on skeidaa ja mikä kosheria, niin vaikka aluksi olisimmekin tyytyväisiä, olisi tästä vain pieni askel siihen että tuo ylempi instanssi päättäisikin diktaattorin valtuuksillaan kieltää kaiken sellaisen mikä ei hänen henkilökohtaiselle korkeudelleen istuu 100%isesti tykö.

"En olisi kovin huolissani mistään niin kauan kuin skeidaa saa vapaasti levittää. Skeiduus on nimittäin katsojan silmässä ja ajatteluelimessä. Yhden miehen skeida on toisen miehen jalokivi."

paskaa, vaikka voissa paistaisi!

Ei näitä tiedepalstoja pidä pyörittää paskakärpästen ehdoilla!

• kuukonspiraatioteoria
        on kyllä kirjoitti:

"En olisi kovin huolissani mistään niin kauan kuin skeidaa saa vapaasti levittää. Skeiduus on nimittäin katsojan silmässä ja ajatteluelimessä. Yhden miehen skeida on toisen miehen jalokivi."

paskaa, vaikka voissa paistaisi!

Ei näitä tiedepalstoja pidä pyörittää paskakärpästen ehdoilla!

ja se vie sinulta kaiken mielipiteen vapauden.

• ole noin
        kuukonspiraatioteoria kirjoitti:

ja se vie sinulta kaiken mielipiteen vapauden.

yksinkertainen ja mustavalkoinen todellakaan. Mielipiteenvapaus on hieno juttu ja tärkeä, mutta kuten tiedät, sitä käyttää häikäilemättömästi diktatuuriin johtavaan kehitykseen. Sananvapaus se oli Hitlerilläkin ja seuraukset tiedetään, kun ei ollut hillintää. Sananvapaus on siitä jännä että se tappelee diktatuuria vastaan, mutta on myös tie siihen kontroloimattomana.

Kuuhuijausjutut eivät nyt varmaan ole tie diktatuuriin, eikä niiden siirto salaliittopalstalle myöskään, joka on niitä varten oikein oma palsta. Vai teenkö tänne aloitustulvan Toyotan vaihdelaatikkoremontin ohjeita kysyen tai täytän koko palstan kummtusjutuilla? Missä menee raja ja mitä sananvapauden riistoa on siirtää tähtitieteeseen liittymätön aihe sille varattuun palstaan? Sitähän ei poisteta, vaan siirretään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe