Olen itse nainen, mutta ymmärrän täysin että miehet ihailevat hyväkroppaisia naisia ja haluaisivat kumppaninsakin omaavan upean kropan. Sellaista naista kehtaisi esitellä kavereille, jotka olisivat vihreitä kateudesta.
Toivoisin itsekin olevani upeakroppainen nainen, mutta kun geenit osaltaan vaikuttavat, ja myös se ettei ole vara tehdä kropalleen kaikkea mitä haluaisi :). Jos totta puhutaan, niin en oikeastaan tiedä loukkaantuisinko edes jos joku rakastamani mies tokaisisi minulle että vartaloni ei ole kovin kaunis eikä kiihottava, sillä hänhän olisi oikeassa.
Tiedän kyllä, että on olemassa sellaisiakin miehiä jotka ihailevat rehevämpiä naisia, mutta jotenkin luulen että ne miehet ovat ihan taviksia tai jotain "rekkamies"-tyylisiä.
Tässä muutama esimerkki vartalosta, jollaisen itse haluaisin:
Claudia Schiffer:
http://fashionfatalities.files.wordpress.com/2008/04/claudia-schiffer.jpg
http://www.music-juice.com/images/stories/claudia/Claudia_Schiffer_4.jpg
Claudia on hyvännäköinen nainen, ja hänellä on mielestäni kadehdittavan upea vartalo.
Pari esimerkkiä lisää, Cindy Crawford, wow!
http://www.leninimports.com/cindy_crawford_gallery_10.jpg
Madonna
http://www.miragebookmark.ch/LZ_Madonna.gif
Hyväkroppaiset naiset
92
2042
Vastaukset
- on.......
kyllä timmissä kunnossa, ottakaa naiset mallia :)
http://twistedphysics.typepad.com/cocktail_party_physics/images/2007/11/01/madonnafingerxps_800x844.jpg - tai rahaan jos
ei unelmavartaloa. Ilman rahaa voi tehdä vaikka mitä oman vartalonsa eteen, jos halua löytyy. Ja harvallapa on jokin synnynnäinen vika, ettei mukamas laihdu, jos tarve vaatii.
- Va-Nil-La
Eli jos vaikka ei ole kapeaa vyötäröä ja leveitä lanteita sekä sopusuhtaisia kiinteitä c-kupin rintoja ja pitkiä sääriä, plus kaunista nätin ja tasaisen väristä ihoa, niin kerrotko että miten ilman rahaa saan vartaloni sellaiseksi?
- ap.
roikkuville rinnoille ei voi mitään, paitsi leikkauksella (olen vieläpä nuori nainen, mutta rintani roikkuvat, ilmeisesti osittain sen takia koska joskus laihdutin). Eikä selluliitille... tai lyhyille säärille!
- Va-Nil-La
ap. kirjoitti:
roikkuville rinnoille ei voi mitään, paitsi leikkauksella (olen vieläpä nuori nainen, mutta rintani roikkuvat, ilmeisesti osittain sen takia koska joskus laihdutin). Eikä selluliitille... tai lyhyille säärille!
Oikeastihan ainoa asia, jolle voi jotain tehdä on paino. Ja nuo upeat naiset joiden kuvia miehet aina linkittää on lähes poikkeuksetta jotenkin muokattu. Mutta joo, naisten oma syy, ettei näytetä samalta.
- päästää
ap. kirjoitti:
jo nuorena plösööntymään? Sitä on vaikee saada vanhempana pois.
- muuta tehdä?
Va-Nil-La kirjoitti:
Oikeastihan ainoa asia, jolle voi jotain tehdä on paino. Ja nuo upeat naiset joiden kuvia miehet aina linkittää on lähes poikkeuksetta jotenkin muokattu. Mutta joo, naisten oma syy, ettei näytetä samalta.
Ja oot kertonu olevas fiksu nainen.
- ap.
päästää kirjoitti:
jo nuorena plösööntymään? Sitä on vaikee saada vanhempana pois.
tapahtui murrosikäisenä. Oli osittain varmaan siihen ikään kuuluvaa pyöreyttä, ja toiseksi söin ahdistukseeni kun perhetilanne oli mitä oli. Mutta myöhemmin laihduin.
- Va-Nil-La
muuta tehdä? kirjoitti:
Ja oot kertonu olevas fiksu nainen.
mihinkään leikkauksiin ainakaan toistaiseksi, eikä esimerkiksi sääriä saa pidemmäksi tai rintoja eri muotoisiksi ja kokoisiksi ilman kalliita leikkauksia. Myös ihon täydelliseksi saaminen vaatisi kosmetologia ja kalliita voiteita ja niihinkään mulla ei ole varaa ja siltä jäisi jäljelle ainakin raskausarvet ja umppariarpi. Ja jos tosiaan on ollut painon kanssa ongelmia, niin kuin mullakin on ollut, niin ei koskaan voi saada samanlaista vartaloa, kuin sellaisella, joka on aina ollut samanpainoinen.
En tietääkseni ole mitenkään erityisen fiksu, ihan tavallinen. - ei pysty hallitteen
ap. kirjoitti:
tapahtui murrosikäisenä. Oli osittain varmaan siihen ikään kuuluvaa pyöreyttä, ja toiseksi söin ahdistukseeni kun perhetilanne oli mitä oli. Mutta myöhemmin laihduin.
itteään,ei sitä voi lapsiltakaan vaatii.
- Va-Nil-La
ei pysty hallitteen kirjoitti:
itteään,ei sitä voi lapsiltakaan vaatii.
keskusteluunne, mutta mun mielestä laihuus ja kaunis vartalo ei todellakaan ole yksi ja sama asia!
- Ei se rahasta
Va-Nil-La kirjoitti:
mihinkään leikkauksiin ainakaan toistaiseksi, eikä esimerkiksi sääriä saa pidemmäksi tai rintoja eri muotoisiksi ja kokoisiksi ilman kalliita leikkauksia. Myös ihon täydelliseksi saaminen vaatisi kosmetologia ja kalliita voiteita ja niihinkään mulla ei ole varaa ja siltä jäisi jäljelle ainakin raskausarvet ja umppariarpi. Ja jos tosiaan on ollut painon kanssa ongelmia, niin kuin mullakin on ollut, niin ei koskaan voi saada samanlaista vartaloa, kuin sellaisella, joka on aina ollut samanpainoinen.
En tietääkseni ole mitenkään erityisen fiksu, ihan tavallinen.kiinni ole.Syö terveesti,liiku.Jätä pois kaikki epäterve ruoka.Mielenhallinta a ja o.Iho puhdistuu ja kaunistuu,kun juot riittävää määrää nestettä.
- anorektikoista
Va-Nil-La kirjoitti:
keskusteluunne, mutta mun mielestä laihuus ja kaunis vartalo ei todellakaan ole yksi ja sama asia!
puhunutkaan? Onks lihavuus kaunista?
- Va-Nil-La
Ei se rahasta kirjoitti:
kiinni ole.Syö terveesti,liiku.Jätä pois kaikki epäterve ruoka.Mielenhallinta a ja o.Iho puhdistuu ja kaunistuu,kun juot riittävää määrää nestettä.
ruokavalio pidentää sääriä? Tai muuttaa rintojen muotoa?
Mä olen syönyt terveellisesti jo vuosia, juon ainakin kolme litraa vettä päivässä, liikun ainakin tunnin päivässä, yleensä kaksi ja no, haluaisin olla viisi kiloa laihempi, mutta en nytkään ole ylipainoinen.
Sulla ei selvästikään ole aavistustakaan mistä puhut. Ei se rahasta kirjoitti:
kiinni ole.Syö terveesti,liiku.Jätä pois kaikki epäterve ruoka.Mielenhallinta a ja o.Iho puhdistuu ja kaunistuu,kun juot riittävää määrää nestettä.
unen määrää. Ja noi kaikki vielä ruokkivat toisiaan.
- KoppavaHoro
lähes koko ikäni, mutta mulla ei vieläKÄÄN ole pitkiä sääriä, isoja tissejä tai tiimalasimallista kehoa. Missä vika? Pitäiskö laihduttaa vielä lisää, jotta saisin nuo ominaisuudet itseeni? Tähän asti luulin, että kyse on geeneistä. Höh, siinä meni sitten sekin tekosyy. :(
- Va-Nil-La
anorektikoista kirjoitti:
puhunutkaan? Onks lihavuus kaunista?
Mä käyn lähes päivittäin uimassa, joten on tullut vuosien varrella nähtyä jos jonkinlaista naisvartaloa. Ja selkeästi laihoiksi määriteltävistä hyvä vartalo on ehkä yhdellä viideskymmenesosalla. Lopuilla se vähä rasva mikä on kertyy vääriin paikkoihin, luuston rakenne on sellainen, ettei lantio ja vyötärö erotu selvästi, jalat on liian lyhyet, suomalaisilla naisilla perse on ruman muotoinen tai rinnat on ruman muotoiset, jne. Eli ei tosiaankaan laihuus takaa kaunista vartaloa!
Ja edelleen henkilökohtaisesti mun silmää miellyttää vähän täyteläisemmät ihmiset. - Olet sitä
Va-Nil-La kirjoitti:
ruokavalio pidentää sääriä? Tai muuttaa rintojen muotoa?
Mä olen syönyt terveellisesti jo vuosia, juon ainakin kolme litraa vettä päivässä, liikun ainakin tunnin päivässä, yleensä kaksi ja no, haluaisin olla viisi kiloa laihempi, mutta en nytkään ole ylipainoinen.
Sulla ei selvästikään ole aavistustakaan mistä puhut.mitä syöt.Dieeteistä taas ei oo mihinkään.Ne vaan lihottaa.
- Va-Nil-La
KoppavaHoro kirjoitti:
lähes koko ikäni, mutta mulla ei vieläKÄÄN ole pitkiä sääriä, isoja tissejä tai tiimalasimallista kehoa. Missä vika? Pitäiskö laihduttaa vielä lisää, jotta saisin nuo ominaisuudet itseeni? Tähän asti luulin, että kyse on geeneistä. Höh, siinä meni sitten sekin tekosyy. :(
Mä myös olen tehnyt vaikka mitä, mutta eipä vaan edelleen ole sääret pidentyneet senttiäkään tai rintojen muoto muuttunut. Hämmästyttävää, kun se kuulemma on ihan helppoa...
- jumppaamaalla.
Va-Nil-La kirjoitti:
Mä käyn lähes päivittäin uimassa, joten on tullut vuosien varrella nähtyä jos jonkinlaista naisvartaloa. Ja selkeästi laihoiksi määriteltävistä hyvä vartalo on ehkä yhdellä viideskymmenesosalla. Lopuilla se vähä rasva mikä on kertyy vääriin paikkoihin, luuston rakenne on sellainen, ettei lantio ja vyötärö erotu selvästi, jalat on liian lyhyet, suomalaisilla naisilla perse on ruman muotoinen tai rinnat on ruman muotoiset, jne. Eli ei tosiaankaan laihuus takaa kaunista vartaloa!
Ja edelleen henkilökohtaisesti mun silmää miellyttää vähän täyteläisemmät ihmiset.Mee salille vaikka.
- Va-Nil-La
Olet sitä kirjoitti:
mitä syöt.Dieeteistä taas ei oo mihinkään.Ne vaan lihottaa.
Miksi sä edes puhut asiasta, josta et tiedä mitään? Mutta voit olla oikeassa, koska sun ajatusmaailma selvästi vastaa sitä, minkälaiseksi mä ajattelisin kasvisten ajatusmaailman.
Voisitko vastata kysymyksiini, etkä vain toistaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen? Kerro mulle mitä syödä, kun haluan eri muotoiset rinnat ja pidemmät sääret! - Va-Nil-La
jumppaamaalla. kirjoitti:
Mee salille vaikka.
mun iässä ei venynyttä ihoa kiinteytä mikään muu kuin kirurgin veitsi. Ja sama pätee rintoihin. Ja luetko sä edes noita vastauksia mitä mä sulle kirjoitan, vaa toistatko vain säännöllisin väliajoin samaa paskaa?
- aivopesemä nainen.
KoppavaHoro kirjoitti:
Pitkät sääret,isot tissit ja tiimalasi keho.Niinku ne laihduttamalla tulis.Ei lihavuus silti ole missään geeneissä.Siitä nyt kyse.Äärettömän harvalla ihmisellä on selkeesti joku tauti,ettei laihdu,vaikka mitä tekis.
- KoppavaHoro
Va-Nil-La kirjoitti:
Mä myös olen tehnyt vaikka mitä, mutta eipä vaan edelleen ole sääret pidentyneet senttiäkään tai rintojen muoto muuttunut. Hämmästyttävää, kun se kuulemma on ihan helppoa...
mutta kroppani oli silti kaukana Claudiasta ja Cindystä. :(
Ehkä mä en vaan laihduttanut tarpeeksi? - KoppavaHoro
aivopesemä nainen. kirjoitti:
Pitkät sääret,isot tissit ja tiimalasi keho.Niinku ne laihduttamalla tulis.Ei lihavuus silti ole missään geeneissä.Siitä nyt kyse.Äärettömän harvalla ihmisellä on selkeesti joku tauti,ettei laihdu,vaikka mitä tekis.
sanottiin, että laihduttamalla kaikki ongelmat selviää ja että sillä saa unelmakropan.
Lihavuus nyt on ihan eri juttu kuin unelmavartalo eli siitä ei ollut kyse.
Lihavuuteen mä en osaa ottaa kantaa kun en ole koskaan ollut edes lievästi ylipainoinen. - Va-Nil-La
KoppavaHoro kirjoitti:
mutta kroppani oli silti kaukana Claudiasta ja Cindystä. :(
Ehkä mä en vaan laihduttanut tarpeeksi?Mutta ehkä sä et osannut olla sitä mitä syöt...
- Jumalauta,ettei naiset
Va-Nil-La kirjoitti:
Miksi sä edes puhut asiasta, josta et tiedä mitään? Mutta voit olla oikeassa, koska sun ajatusmaailma selvästi vastaa sitä, minkälaiseksi mä ajattelisin kasvisten ajatusmaailman.
Voisitko vastata kysymyksiini, etkä vain toistaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen? Kerro mulle mitä syödä, kun haluan eri muotoiset rinnat ja pidemmät sääret!voi olla tyytyväisiä siihen,mitä saa syntymässään.Niille ominaisuuksille ei mitään voi.Sille voi,ettet lihoo,kun kumiankka vedellä täyttyessä.Jos oot muuten ittees tyytyväinen,se näkyy myös ulkosessa olemuksessasi.
- Va-Nil-La
aivopesemä nainen. kirjoitti:
asian ydin oli se, ettei laihuus ole sama asia kuin kauneus, kaukana siitä!
Va-Nil-La kirjoitti:
asian ydin oli se, ettei laihuus ole sama asia kuin kauneus, kaukana siitä!
ole sama kuin pitkät sääret ja tiukat tissit.
- huolestutaan omasta
Va-Nil-La kirjoitti:
mun iässä ei venynyttä ihoa kiinteytä mikään muu kuin kirurgin veitsi. Ja sama pätee rintoihin. Ja luetko sä edes noita vastauksia mitä mä sulle kirjoitan, vaa toistatko vain säännöllisin väliajoin samaa paskaa?
kropasta,kun jo myöhästä ryöhästä.Miksette hoida itteenne jo aikasemmin?
- Va-Nil-La
Jumalauta,ettei naiset kirjoitti:
voi olla tyytyväisiä siihen,mitä saa syntymässään.Niille ominaisuuksille ei mitään voi.Sille voi,ettet lihoo,kun kumiankka vedellä täyttyessä.Jos oot muuten ittees tyytyväinen,se näkyy myös ulkosessa olemuksessasi.
mä voisin olla tyytyväinen rumuuteen?!
En mä ole aikeissakaan lihoa enää koskaan, mutta valitettavasti tämä loistava aikomus ei toteutuessaankaan anna mulle kaunista vartaloa!
Ai itseensä tyytyväisyys näkyy? Joo, näin on... Oisko sulla mitään muuta kivaa täyttä paskaa olevaa kliseetä? Mä olin nuorena tyytyväinen itseeni, miksei mulla sitten ole miestä ja lapsia? - KoppavaHoro
ttuplai kirjoitti:
mutta kun se tuntuu vain olevan yleisen käsityksen.
Minen haluis yhtään isompia tissejä enkä ottais vaikka mitä maksettaisiin. Ja sääretkin ovat just passelit. Tykkäisin olla vaan lyhyempi ja laihempi, mutta sitä ei ainakaan yleisesti pidetä mitenkään unelmana (vrt. Claudia ja Cindy). - Va-Nil-La
huolestutaan omasta kirjoitti:
kropasta,kun jo myöhästä ryöhästä.Miksette hoida itteenne jo aikasemmin?
Mutta minkäs teet?... Joskus kun elämässä on muutakin kuin puntiksella juoksu, että vaan miellyttäisi miehiä.
Ja vaikka mulla ei olisikaan ollut paino-ongelmia, niin siltikään mulla ei olisi täydellinen vartalo. - Va-Nil-La
ttuplai kirjoitti:
Kyllä se on ihan sama.
- Sä voit tehdä
Va-Nil-La kirjoitti:
mä voisin olla tyytyväinen rumuuteen?!
En mä ole aikeissakaan lihoa enää koskaan, mutta valitettavasti tämä loistava aikomus ei toteutuessaankaan anna mulle kaunista vartaloa!
Ai itseensä tyytyväisyys näkyy? Joo, näin on... Oisko sulla mitään muuta kivaa täyttä paskaa olevaa kliseetä? Mä olin nuorena tyytyväinen itseeni, miksei mulla sitten ole miestä ja lapsia?vaan ittes onnelliseks.Ei mies ja lapset sitä voi sun puolesta tehä.Ei ne mitään korvata voi.Nii paljo ku suomessa on noit valuvikasii ihmisii,ni aika monella se puoliso kumminki on.Tietty jos hakee sellasta joho omat resurssit ei riitä ni sitte.Eiks rumemmat miehet oo taas seksikkäitä?Mikset hae sellasta?
- Sitte vasta ittees
Va-Nil-La kirjoitti:
Mutta minkäs teet?... Joskus kun elämässä on muutakin kuin puntiksella juoksu, että vaan miellyttäisi miehiä.
Ja vaikka mulla ei olisikaan ollut paino-ongelmia, niin siltikään mulla ei olisi täydellinen vartalo.tyytyväine?Ei,kyll naiset on käsittämättömii femme fataleita.
KoppavaHoro kirjoitti:
mutta kun se tuntuu vain olevan yleisen käsityksen.
Minen haluis yhtään isompia tissejä enkä ottais vaikka mitä maksettaisiin. Ja sääretkin ovat just passelit. Tykkäisin olla vaan lyhyempi ja laihempi, mutta sitä ei ainakaan yleisesti pidetä mitenkään unelmana (vrt. Claudia ja Cindy).Taidamme useimmiten olla ankarampia ja vaativampia itsellemme kuin muille. Ja pahimmillaan kuvittelemme myös muiden näkevän meidät samoin. Minusta on siis olemassa kaksi kauneuskäsitystä - minäkauneus ja muiden kauneus.
- KoppavaHoro
ttuplai kirjoitti:
Taidamme useimmiten olla ankarampia ja vaativampia itsellemme kuin muille. Ja pahimmillaan kuvittelemme myös muiden näkevän meidät samoin. Minusta on siis olemassa kaksi kauneuskäsitystä - minäkauneus ja muiden kauneus.
tässä vaan tuli vähän provosoiduttua noista "laiha on sama kuin kaunis" -kommenteista, joihin minäkin lähdin mukaan.
- Va-Nil-La
Sä voit tehdä kirjoitti:
vaan ittes onnelliseks.Ei mies ja lapset sitä voi sun puolesta tehä.Ei ne mitään korvata voi.Nii paljo ku suomessa on noit valuvikasii ihmisii,ni aika monella se puoliso kumminki on.Tietty jos hakee sellasta joho omat resurssit ei riitä ni sitte.Eiks rumemmat miehet oo taas seksikkäitä?Mikset hae sellasta?
muiden syy, mutta miesten järjettömät vaatimukset on. Mä en hae minkäänlaista miestä, koska mulla ei riitä resurssit edes niihin rumempiin miehiin.
Va-Nil-La kirjoitti:
Kyllä se on ihan sama.
hyvä seksi. Siksi olen onneton sänkykumppani ja muutenkin aivan paska. Asian korjaamisessa paras vaihtoehto on välineen leikkaus pitemmäksi, mutta köyhänä minulla ei ole varaa.
- Va-Nil-La
Sitte vasta ittees kirjoitti:
tyytyväine?Ei,kyll naiset on käsittämättömii femme fataleita.
viehättävinä minkään muun laisia naisia, kuin enemmän tai vähemmän täydellisiä. Mutta oli miten oli, kyllä minusta silti olisi ollut mukavaa, jos mulla olisi kaunis vartalo.
- Va-Nil-La
ttuplai kirjoitti:
hyvä seksi. Siksi olen onneton sänkykumppani ja muutenkin aivan paska. Asian korjaamisessa paras vaihtoehto on välineen leikkaus pitemmäksi, mutta köyhänä minulla ei ole varaa.
Kauniilla naisella on kauniit kiinteät rinnat ja pitkät sääret. Jos ei ole, niin ei hän myöskään ole kaunis. Se on ihan fakta.
ttuplai kirjoitti:
Taidamme useimmiten olla ankarampia ja vaativampia itsellemme kuin muille. Ja pahimmillaan kuvittelemme myös muiden näkevän meidät samoin. Minusta on siis olemassa kaksi kauneuskäsitystä - minäkauneus ja muiden kauneus.
papukaija merkki lävähti sinulle juuri.
Va-Nil-La kirjoitti:
Kauniilla naisella on kauniit kiinteät rinnat ja pitkät sääret. Jos ei ole, niin ei hän myöskään ole kaunis. Se on ihan fakta.
sänkykumppanilla (siis miehellä) on 20cm tai pidempi väline. Jos ei ole on huono sängyssä. Se on fakta.
- Va-Nil-La
ttuplai kirjoitti:
sänkykumppanilla (siis miehellä) on 20cm tai pidempi väline. Jos ei ole on huono sängyssä. Se on fakta.
on verrattavissa toisiinsa? Jos sä haluat vittuilla, niin vaivaudu edes keksimään jotain järjellistä.
Va-Nil-La kirjoitti:
on verrattavissa toisiinsa? Jos sä haluat vittuilla, niin vaivaudu edes keksimään jotain järjellistä.
Sä olet tehnyt kauneudesta jotain ja sen puute estää kauneuden. Samalla logiikalla voin tehdä itsestäni huonon sänkykumppanin. Muiden on silloin turha mitään vakuuttaa tai sanoa, koska asia on faktaa.
Nyt kysymys kuuluukin - onko mahdollista et ongelma onkin faktoissa ja kaiken avain niiden korjaamisessa.- Va-Nil-La
ttuplai kirjoitti:
Sä olet tehnyt kauneudesta jotain ja sen puute estää kauneuden. Samalla logiikalla voin tehdä itsestäni huonon sänkykumppanin. Muiden on silloin turha mitään vakuuttaa tai sanoa, koska asia on faktaa.
Nyt kysymys kuuluukin - onko mahdollista et ongelma onkin faktoissa ja kaiken avain niiden korjaamisessa.ja kauneutta ja rumuus on rumuutta, eikä ne miksikään muutu, vaikka kuinka määrittelisi niitä. Jos ihminen ei ole kaunis, niin ei hän sitä ole, vaikka kuinka yrittäisi järkeistää asian! Vaikka mä kuinka hokisin itselleni, että olenpas kaunis, niin eihän minun fyysinen ulkonäköni siitä miksikään muuttuisi!
Se ei liity mitenkään sänkytaitoihin, koska jos nyt ei ihan pikkurillin kokoinen ole, niin ei se koko ole oleellista. Ulkonäkö taas on sellainen, että tietynlaiset asiat nähdään kauniina ja tiettyjä ei. Ei ruma voi tehdä kertakaikkiaan yhtään mitään näyttääkseen kauniilta, se on mahdotonta! - Va-Nil-La
Va-Nil-La kirjoitti:
ja kauneutta ja rumuus on rumuutta, eikä ne miksikään muutu, vaikka kuinka määrittelisi niitä. Jos ihminen ei ole kaunis, niin ei hän sitä ole, vaikka kuinka yrittäisi järkeistää asian! Vaikka mä kuinka hokisin itselleni, että olenpas kaunis, niin eihän minun fyysinen ulkonäköni siitä miksikään muuttuisi!
Se ei liity mitenkään sänkytaitoihin, koska jos nyt ei ihan pikkurillin kokoinen ole, niin ei se koko ole oleellista. Ulkonäkö taas on sellainen, että tietynlaiset asiat nähdään kauniina ja tiettyjä ei. Ei ruma voi tehdä kertakaikkiaan yhtään mitään näyttääkseen kauniilta, se on mahdotonta!kauneus ON kauneutta, ei ja.
- Va-Nil-La
Va-Nil-La kirjoitti:
ja kauneutta ja rumuus on rumuutta, eikä ne miksikään muutu, vaikka kuinka määrittelisi niitä. Jos ihminen ei ole kaunis, niin ei hän sitä ole, vaikka kuinka yrittäisi järkeistää asian! Vaikka mä kuinka hokisin itselleni, että olenpas kaunis, niin eihän minun fyysinen ulkonäköni siitä miksikään muuttuisi!
Se ei liity mitenkään sänkytaitoihin, koska jos nyt ei ihan pikkurillin kokoinen ole, niin ei se koko ole oleellista. Ulkonäkö taas on sellainen, että tietynlaiset asiat nähdään kauniina ja tiettyjä ei. Ei ruma voi tehdä kertakaikkiaan yhtään mitään näyttääkseen kauniilta, se on mahdotonta!tuohon seksivertaukseen, niin kyllähän miehen pitää vähintää ajatella niitä kauniita naisia pystyäkseen yhdyntään rumemman naisen kanssa.
Va-Nil-La kirjoitti:
tuohon seksivertaukseen, niin kyllähän miehen pitää vähintää ajatella niitä kauniita naisia pystyäkseen yhdyntään rumemman naisen kanssa.
Lateletko sä noita faktoja nyt ihan hatusta - tai paremmin stereoista?
- Va-Nil-La
ttuplai kirjoitti:
Lateletko sä noita faktoja nyt ihan hatusta - tai paremmin stereoista?
ihan maalaisjärkeä? Kyllähän siihen on syy, miksi naiset pornoleffoissa näyttää siltä miltä näyttää tai miksi huorat on sellaisia kuin ovat.
Va-Nil-La kirjoitti:
ihan maalaisjärkeä? Kyllähän siihen on syy, miksi naiset pornoleffoissa näyttää siltä miltä näyttää tai miksi huorat on sellaisia kuin ovat.
Ne varmasti edustavat normiseksiä ja kauneusihanteita. Siksi mullakin on haaveena se 20 senttinen.
- Va-Nil-La
ttuplai kirjoitti:
Ne varmasti edustavat normiseksiä ja kauneusihanteita. Siksi mullakin on haaveena se 20 senttinen.
ole? Kai minä itsekin näen minkänäköinen nainen on kaunis ja minkä näköinen ei. Totta kai he edustavat kauneusihanteita!
Va-Nil-La kirjoitti:
ole? Kai minä itsekin näen minkänäköinen nainen on kaunis ja minkä näköinen ei. Totta kai he edustavat kauneusihanteita!
sun halutaan uskoa? Se vois olla kauneusmarkkinoille aika vahingollista jos aivan tavallisia vartaloita riippuvine rintoineen yms. alettaisiin mainostamaan tavoitteena. Kukas sit enää olis tyytymätön ja ryntäisi ostamaan selluliitinpoistorasvoja? Eli kuluttajan ei kuulu olla tyytyväinen vaan tyytymätön.
Myös omakotitalossa asuu onnellisia ihmisiä ja seksikkäät miehet ajavat partansa Gilletellä.
Hauskinta on se et vaikka totuus seisoo silmien edessä emme sitä näe. Ihmettelemme muiden valituksia omista vartaloistaan, koska meistä niissä ei ole mitään vikaa - toisin kuin itsellä. Et kauneusihanne joo - meistä itsestämme.- Va-Nil-La
Va-Nil-La kirjoitti:
kuten jo aiemmin sanoin, niin henk.koht tykkään vähän täyteläisemmästä ulkonäöstä, vaikka ehkä olenkin jäävi sanomaan. Tiedostan vain sen, että miehet eivät tykkää. Ei siinä, että miehet tykkää kauniista naisista ole mun mielestä mitään väärää, mutta minua ärsyttää aivan suunnattomasti sellainen paskapuhe, ettei muka naisen ulkonäöllä olisi väliä tai että itsetunto on jotenkin ratkaisevaa. Minä jos kuka tiedän, että sillä on ihan helvetisti väliä! Ja minä kyllä näen virheet muissakin ihmisissä kuin itsessäni, mutta ihan realitisesti minuun niitä on kasaantunut tavallista enemmän. Eikä ne muiden virheet vaikuta minun elämääni, joten niitä ei siksi ajattele yhtä paljoa.
Sitä paitsi musta nuo jutut mitä sanot on aika tekopyhiä, koska juuri te miehethän täytätte palstat julistuksilla siitä miten vastenmielisiä ja arvottomia rumat naiset on ja kuvilla täydellisiksi kuvakäsitellyistä naisista. Jos sillä ei olisi väliä tai jos se ei olisi totta, niin miksi te sitten teette niin? Miksi ette sitten kirjoita viestejä, että nainen on kaunis sellaisena kuin on ja linkitä tavallisten naisten kuvia? Va-Nil-La kirjoitti:
vastaan siis vain itsestäni. Sama pätee jokaiseen te mieheen.
Aina on ja tulee olemaankin ihmisiä, jotka jakavat ihmiset kasteihin ulkonäön tai jonkun muun vastaan perusteella. Mut yhtä totta on et mikään kastinjako ei ole koko totuus - ei kauneudesta tai miehen välineistä. Olkaamme siis yksilöitä myös kauneusihanteissa.
Sitä en mene edes väittämään etteikö ulkonäöllä ole merkitystä, mut se ei tarkoita et esim. pornoleffojen kauneusihanne - mikä sitten lieneekään - olis kaikkien tai edes enemmistön mielessä.- Va-Nil-La
Va-Nil-La kirjoitti:
mutta silti kaikki joita miehet pitävät kauniina on kiistattomasti jollain tapaa kauniita, kun taas ruma on ruma, vaikka olisi kuinka hyvä itsetunto! Ja on piirteitä, jotka ihan aina tekee ihmisestä ruman, kuten esimerkiksi juuri rumat rinnat tai töppöjalat. Niin se vain on.
- Va-Nil-La
selittää eroa poikamaisen ja naisellisen vartalon välillä, kun nykyäänhän miehet tykkää poikamaisesta vartalosta isoilla rinnoilla. Laitan nyt tähän Sarah Shahin kuvan, kun hänellä on mun mielestä ihan unelmakroppa:
http://1.bp.blogspot.com/_JRg-Q43n1Gs/SKy1oHX2XaI/AAAAAAAAMJc/Fnn7m9bSLwg/s320/15909_Sarah_Shahi_12_123_960lo.jpg
Musta myös on jännä ilmiö, kun naiset vaahtoaa, että kyllä miehen mielestä sen oman kullan vartalo on paras... Joo, ihan varmaan... Mä en koskaan riisuutuisi miehen nähden jo siitäkin syystä, että mulle on ihan selvää, ettei se mies näkisi minua viehättävänä. Jos ei ole saanut täydellisiä geenejä tai riittävästi rahaa, niin ei sille mitään mahda.- ap.
Kieltämättä aika mahtava vartalo tuolla linkkisi naisella. Tuo nimi ei tosin sano minulle mitään.
- Va-Nil-La
ap. kirjoitti:
Kieltämättä aika mahtava vartalo tuolla linkkisi naisella. Tuo nimi ei tosin sano minulle mitään.
L-koodissa sitä Shanen tyttöystävää. Ja nyt Lifessa, en tiedä mitä, kun olen vain mainoksissa nähnyt.
Treffeillä tyrkyllä useimmiten on blondi ämmä
168 cm
68kg valehdellut 5kg=73kg
Yleisen pyylevyyden huomioon ottaen=normaali
Kaipaisin vähän exoottisempaa:D poosyistä valinnut kumppanini - en kavereiden silmän iloksi tai kateuden herättämiseksi.
Standardiseksikkäissä naisissa on vikana just se standardi. Noita ns. kauniita menee 13 tusinaan ja yhdenkään nimeä ei edes muista.
Visuaalinen kauneus on osa palapeliä, mut vain osa. Ja jopa siinäkin osassa on paljon enempi kuin mitä noi valmiit mallit antavat - liikettä, yksityiskohtia, seksiä. Suuremmaksi ongelmaksi mä näen ennemmin asenteet ja minäkuvan - niillä voi toki vetää puoleensa, mut karkottaa yhtä hyvin. Ja sitä ei paranneta rahalla.- Mies1985
Itse en ole kovin hyvä huomaamaan mitään hirveitä eroja eri naisissa. Tykkään tikkujalkaisista laihoista,normeista,hieman maskuliinisemmasta ja pitkästä tyypistä (kunhan kasvot on kivat) ja teoriassa jos tissit ovat epätavallisen isot (ilman että nainen on läski ja älyttömän pitkä) niin ne kyllä huomaa ja niitä tulee katsottua vaikka paradoksaalisesti en koskaan varsinaisesti haaveile erityisen kurvikkaasta naisesta.
Mutta Claudia Schiffer:
pitkä?,hoikka,ei hirveän kurvikas mutta naiseksi tunnistaa.
Cindy Crawford:
Sama kuin yllä mutta enemmän tiimalasimuotoa (katsotaan hyväksi asiaksi) ainakin tuon hyvin puutteellisen kuvan perusteella ja muodokkaampi.
Madonna:
Perusnainen. http://tgusta.es/wp-content/uploads/2008/03/elle-mcpherson-29-03-1963.jpg
siinä vasta söpö nainen- persona-non-grata
ulkonäkö saattaa helposti muodostua ongelmaksi ja pakkomielteeksikin, jota ei pysty hallitsemaan. Harva nainen on täysin tyytyväinen ulkonäköönsä.
Minun huono silti sanoa mitään, kun ei ole koskaan ollut mitään paino-ongelmiakaan. - Jurppis68
Mut ei välttämättä haluttava omistaa.
Tottahan se et hyväkroppaista naista tulee katseltua kohtuullisenkin tarkaa, mies kun olen mut en sellaista välttämättä itselleni nurkkiin halua.
Siinä kohtaa kun itselleen kumppania etsii ja haluaa ei vartalon mallilla juurikaan ole merkitystä, ihan sama onko tissit minkä kokoset vai onko ärse ku seittemän leivän uuni, tärkeämmät seikat astuvat silloin kehiin. - sirpamaikkarilta
vähän vinoon mutta miten toi Claudia Shiffer näyttää ihan muovinukelta? Silloisessa edesmenneessä H&M:n mainoskampanjassakin missä kyseinen rouva esiintyi, niin ensin katsoin siinä olevan Barbi. Kesti monta katsomiskertaa ja useamman ihmisen sanoman, jotta tajusin sen olevan ihan oikeasti ihminen eikä nukke.
Mutta, mä en henkilökohtasesti tiedä yhtään naispuolista henkilöä, joka olisi vartaloonsa tyytyväinen. Itseni mukaanluettuna. Joten mitä opimme tästä? Parempi lopettaa punttiksella uurastaminen ja lenkkeily. Turhaahan se on kun ei omaa silmää miellytä hikoilusta huolimatta. - ...
vittuun nämä aloitukset. Vitun luurangoista.
- almasty
Just treen.Siinä on kaikki mitä voi tehdä se ei tietenkään muuta kehon rakenteellisia mittasuhteita mutta läskistä pääsee aina eroon. Ja kiinteys on plussaa ainakin mun mielestä.Makuja on sitten monenelaisia toiset tykkää tikkuvartalosta ja toiset tiimalasista tai vähän pyöreämmästä jotkut bodarinaisista.Minä tykkän vähän kaikista.Turha noita huippumalleja on minään verrokkeina pitää koska jokaista makua löytyy.Vaikkei pornosta muuten olisi kiinnostunut niin tätä aihetta tutkiakseen sitä kannattaa katsoa siellä on kaikki vartalotyypit ja ihanteet edustettuna.
- mä...
Mä en haluaisi itselleni kenenkään muun vartaloa, kuin omani. Olen 'suomalaistyyppisen' lyhytjalkainen pökkelö, joskin sirovartaloinen ja valttinani hyvin kapea vyötärö.:) En todellakaan näytä huonolta, jos vain pukeudun oikein.
Seukkasin aikoinaan aikamoisen ulkonäkönarsistin kanssa. Mies kyllä kehui mua ja ulkonäköäni paljonkin, mutta samalla satoi niskaan sitäkin vihjettä koko ajan, että mun olisi sopinut mitoissa 160 cm / 52 kg olla vieläkin hoikempi tai että laihtuminen olisi ainakin suotavaa...Ja musta puhuttiin yleisesti ottaen laihana. Sanoit aloittaja, että et ehkäpä välttämättä loukkaantuisi, jos joku rakastamasi mies sanoisi sulle, ettei vartalosi hänen mielestään olisi kaunis, eikä kiihottava. Kyllä ihmettelen! Sellainen possuhan nimittäin kuuluisi lähinnä tunkiolle... Olisi kamalaa, jos mies jonka kanssa sänkysi jaat kohtelisi siten.
Julkkisnaisten vartaloista...No joo.;) Jos nyt saisin ihan mistä vain valita, niin kyllähän mä Kate Mossin kropan ottaisin. Olen aina ihaillut hänen äärimmäistä sirouttaan. Jossakin vaiheessa 90-luvulla epäilin, ettei sillä naisella mitenkään voisi olla enää edes fertiliteettiä jäljellä laihuutensa vuoksi, mutta niin vain on synnyttänytkin ja mitä vielä...Ne geenit!;)
Enemmän oikeastaan ihannoin pienikokoisia ja max. hieman yli 170 cm. naisvartaloita ihanteina, kuin älyttömän pitkiä ja harteikkaita vartalotyyppejä, tai esimerkiksi kovin isorintaisia naisvartaloita. tässä jotain mun esimerkkejä: Cindy tosiaan on kaunis, varsinkin Helmut Newtonin kuvaamana, hänellä on myös lihaksia, joita Newton tuo kauniisti esiin:
http://farm1.static.flickr.com/93/232550470_acca909ac3.jpg?v=0
Tässä pari muuta, luonnollista, klassista kaunotarta:
http://notear.files.wordpress.com/2008/05/anita_ekberg0035.jpg
http://www.chess-theory.com/images1/02720_man_ray_photographs.jpg
(Lee Miller, itsekin valokuvataiteilija)
Itse en voisi seurustella miehen kanssa, joka ei pitäisi vartaloani hyvänä. Enkä ole seurustellut:)- Va-Nil-La
lauseesta sen verran, että jos kaikki naiset ajattelisivat noin, niin 90 prosenttia naisista ei voisi koskaan seurustella. :)
- Va-Nil-La
Va-Nil-La kirjoitti:
lauseesta sen verran, että jos kaikki naiset ajattelisivat noin, niin 90 prosenttia naisista ei voisi koskaan seurustella. :)
linkkejä, niin mun mielestä noilla kaikilla oli noissa kuvissa ihan hirveän ruma vartalo!
Va-Nil-La kirjoitti:
vaan silloin 90% naisista seurustelisi. Jos eivät ajattelisi, sitä mitä mieltä itse on vartalostaan, vaan kuuntelisi miehen mielipidettä:) Itse olen seurustellut lähes koko aikuisikäni (en yhden ja saman kanssa) :)
Va-Nil-La kirjoitti:
linkkejä, niin mun mielestä noilla kaikilla oli noissa kuvissa ihan hirveän ruma vartalo!
niin tuo eka, Anita Ekberg oli aikansa seksisymboli, "kaikkien" miesten unelma. Tuo on vain epätyypillinen kuva, miten naisen vartalo nykypäivänä esitetään. Ei myöskään tyypillinen sen ajan pin up-kuva. Mua miellyttää tuo esittämistapa. Cindy Crawfordin vartalon rumuudesta myös aika moni mies olisi eri mieltä. Mä pidän siitä, miten Helmut Newton kuvaa kyseistä naista, tosin tuo kuva ei ollut paras, en jaksanut etsiä sitä "täydellisintä", missä laskeutuu alas portaita.
Lee Millerin vartalo on sopusuhtainen, hoikka nuoren naisen vartalo, kovasti oli vientiä hänelläkin miesmaailmassa aikoinaan ja uskon, että olisi nykypäivänäkin. Tuo nainenkin vain kuvattaisiin hieman eri tyylisesti nykypäivänä (omasta mielestäni tylsemmin).
Nämä vain olivat muutamia esimerkkejä. Nykypäivän naisista voisin tykätä vaikka Salma Hayekin vartalosta. Ja monesta muustakin. Kate Mosskin on musta kaunis. Monenlainen on kaunista.- Va-Nil-La
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
niin tuo eka, Anita Ekberg oli aikansa seksisymboli, "kaikkien" miesten unelma. Tuo on vain epätyypillinen kuva, miten naisen vartalo nykypäivänä esitetään. Ei myöskään tyypillinen sen ajan pin up-kuva. Mua miellyttää tuo esittämistapa. Cindy Crawfordin vartalon rumuudesta myös aika moni mies olisi eri mieltä. Mä pidän siitä, miten Helmut Newton kuvaa kyseistä naista, tosin tuo kuva ei ollut paras, en jaksanut etsiä sitä "täydellisintä", missä laskeutuu alas portaita.
Lee Millerin vartalo on sopusuhtainen, hoikka nuoren naisen vartalo, kovasti oli vientiä hänelläkin miesmaailmassa aikoinaan ja uskon, että olisi nykypäivänäkin. Tuo nainenkin vain kuvattaisiin hieman eri tyylisesti nykypäivänä (omasta mielestäni tylsemmin).
Nämä vain olivat muutamia esimerkkejä. Nykypäivän naisista voisin tykätä vaikka Salma Hayekin vartalosta. Ja monesta muustakin. Kate Mosskin on musta kaunis. Monenlainen on kaunista.on toki upea vartalo, näytti vain tuossa kuvassa rumalta. Musta vain nuo kaksi muuta oli vähän plösähtäneitä ja heillä oli rumat rinnat. Ei passaa nykypäivän makuun. :)
- Va-Nil-La
vaan silloin 90% naisista seurustelisi. Jos eivät ajattelisi, sitä mitä mieltä itse on vartalostaan, vaan kuuntelisi miehen mielipidettä:) Itse olen seurustellut lähes koko aikuisikäni (en yhden ja saman kanssa) :)
kannalta toiselta puolelta, että koska mä olen vain kaverityyppiä, niin miehet ei käytä niitä "suodattimia" puheessaan, mitä ne muiden naisten kanssa käyttää. Ja nämä keskustelut saa mut ihan vakavissani miettimään, että eikö muut naiset tosiaan tajua, miten miehet puhuu heistä selän takana! Minua aina nuorempana hämmästytti miesten kyky löytää ihan hirveä määrä virheitä sellaisistakin tyttöystävistään, jotka mun silmissä oli todella nättejä! Taatusti nuokin tytöt luulivat, että mies tykkää heidän vartalostaan, koska mies tietenkin heille sitä kehui, mutta jos olisivat kysyneet multa mitä mies kertoo selän takana... No, olisin tietenkin valehdellut, jos olisivat kysyneet, mutta...
Mulle on jäänyt elävästi mieleen, kun yksi kaveri oli ihan hirveän ihastunut yhteen tyttöön ja yritti häntä vaikka kuinka kauan. Loppujen lopuksi hän saikin tytön ja asiat etenivät. Yhtenä yönä hän soitti joskus kolmelta; he olivat menneet sänkyyn ja tytöllä olikin rumat rinnat! Hän puhui tunnin! siitä miten pettynyt oli. Parin päivän päästä hän jätti tytön jonkun tekosyyn varjolla, vaikka musta hänkin oli nätti tyttö ja olin hänetkin nähnyt uimahallilla alasti, eikä hänellä mun mielestä ollut rumat rinnat ollenkaan...
Joten edelleen pysyn kannassani, että suurin osa naisista ei seurustelisi... :) Va-Nil-La kirjoitti:
kannalta toiselta puolelta, että koska mä olen vain kaverityyppiä, niin miehet ei käytä niitä "suodattimia" puheessaan, mitä ne muiden naisten kanssa käyttää. Ja nämä keskustelut saa mut ihan vakavissani miettimään, että eikö muut naiset tosiaan tajua, miten miehet puhuu heistä selän takana! Minua aina nuorempana hämmästytti miesten kyky löytää ihan hirveä määrä virheitä sellaisistakin tyttöystävistään, jotka mun silmissä oli todella nättejä! Taatusti nuokin tytöt luulivat, että mies tykkää heidän vartalostaan, koska mies tietenkin heille sitä kehui, mutta jos olisivat kysyneet multa mitä mies kertoo selän takana... No, olisin tietenkin valehdellut, jos olisivat kysyneet, mutta...
Mulle on jäänyt elävästi mieleen, kun yksi kaveri oli ihan hirveän ihastunut yhteen tyttöön ja yritti häntä vaikka kuinka kauan. Loppujen lopuksi hän saikin tytön ja asiat etenivät. Yhtenä yönä hän soitti joskus kolmelta; he olivat menneet sänkyyn ja tytöllä olikin rumat rinnat! Hän puhui tunnin! siitä miten pettynyt oli. Parin päivän päästä hän jätti tytön jonkun tekosyyn varjolla, vaikka musta hänkin oli nätti tyttö ja olin hänetkin nähnyt uimahallilla alasti, eikä hänellä mun mielestä ollut rumat rinnat ollenkaan...
Joten edelleen pysyn kannassani, että suurin osa naisista ei seurustelisi... :)Mulla on myös aika monta miespuolista kaveria. Hyviä, läheisiä kavereita, jopa sellaisia joita olen tuntenut yli kymmenen vuotta. Työn puolesta olen ollut joskus melkein 24/7kin miesporukassa ja kuunnellut ties mitä härskejä juttuja. En ole kyllä ikinä kuullut tuollaista miehen suusta. Ovat kyllä kehuneet mulle kuinka täydellisiä heidän tyttöystävänsä tai lyhyemmät juttunsa ovat. Musta on välillä aika tavallisen näköisistä tytöistä ollut kyse, mutta kun on ihastunut asiat näyttävät erilaisilta ja makujakin on todella monia:)
Va-Nil-La kirjoitti:
on toki upea vartalo, näytti vain tuossa kuvassa rumalta. Musta vain nuo kaksi muuta oli vähän plösähtäneitä ja heillä oli rumat rinnat. Ei passaa nykypäivän makuun. :)
rintoja on nykypäivän "tähdillä", niillä jolla ei ole silikoneja. Noilla on vain luonnolliset asennot, eikä mitään "rinta rottingilla" poseerauksia. Nuohan vois olla vaikka Salma Hayek ja Kate Moss (rinnoista). Heh, täs alkaa kyllä jo naurattaa tää rintoihin perehtyminen... Enpä ole naisten rintoja näin paljon pohdiskellutkaan pitkään aikaan:D
- Va-Nil-La
rintoja on nykypäivän "tähdillä", niillä jolla ei ole silikoneja. Noilla on vain luonnolliset asennot, eikä mitään "rinta rottingilla" poseerauksia. Nuohan vois olla vaikka Salma Hayek ja Kate Moss (rinnoista). Heh, täs alkaa kyllä jo naurattaa tää rintoihin perehtyminen... Enpä ole naisten rintoja näin paljon pohdiskellutkaan pitkään aikaan:D
muuta ajattelekaan... :D No ei... :)
Ehkä mulla on vähän stereotyyppinen käsitys kauniista rinnoista, mutta musta nuo vain oli aika rumat. - Va-Nil-La
Mulla on myös aika monta miespuolista kaveria. Hyviä, läheisiä kavereita, jopa sellaisia joita olen tuntenut yli kymmenen vuotta. Työn puolesta olen ollut joskus melkein 24/7kin miesporukassa ja kuunnellut ties mitä härskejä juttuja. En ole kyllä ikinä kuullut tuollaista miehen suusta. Ovat kyllä kehuneet mulle kuinka täydellisiä heidän tyttöystävänsä tai lyhyemmät juttunsa ovat. Musta on välillä aika tavallisen näköisistä tytöistä ollut kyse, mutta kun on ihastunut asiat näyttävät erilaisilta ja makujakin on todella monia:)
että sinä olet selkeästi "nainen", minkä olen vain "kaveri". Sun kanssa puhuttaessa käytetään juuri niitä "suodattimia", mun kanssa ei, koska minua ei nähdä "vihollisten vakoojana", niin sanotusti. :)
- cat_on_fire
"Toivoisin itsekin olevani upeakroppainen nainen, mutta kun geenit osaltaan vaikuttavat, ja myös se ettei ole vara tehdä kropalleen kaikkea mitä haluaisi :)."
Nämä kuulostaa aika selittelylle:) Rahaa ei tarvita siihen että voi liikkua ja syödä terveellisesti. Hyvän kropan saat kun treenaat tarpeeksi ja syöt oikein. Lyhyet sääret ei tee kropasta vähemmän hyvää, mutta rinnoille ei tosiaan paljoakaan voi. Tuskin kellään naisella on niin rumat rinnat, että kroppa siitä kärsisi.. Sinun ihanteesi tuossa olikin linkitettynä, mutta eiköhän noidenkin naisten kropat olisi kauniita lyhyemmilläkin säärillä;)- cat_on_fire
Tässä on yksi esimerkki naisesta jolla ei ole pitkät sääret tai isot rinnat:
http://www.gezginturk.net/img2/06-eva-longoria-resimlerijpg-rmmeu3Zwmp.jpg
Kroppa on silti varmaan hyvä, ainakin minun mielestäni:) Tuo on vain musta surkein perustelu sille, että kroppa on huono jos ei omaa pitkiä sääriä tai isoja rintoja. - cat_on_fire
monte24 kirjoitti:
joissa nuo mainitsemasi asiat eivät auta,esim cushingin oireyhtymä
Toki joillain voi vaikuttaa sairaudet, mutta noita selityksiä kuulee usein ihan terveiltäkin ihmisiltä. Pitkiin sääriin tai rumiin rintoihin ei hirveästi ole ihmekeinoja, tarkoituksena vain sanoa mielipiteeni, että ne eivät yksistään tee hyvää kroppaa.
Jos on terve ja voi liikkua niin silloin voi saada hyvän kropan, jos jaksaa tehdä jotain sen eteen. Tosin jos on ollut rutkasti ylipainoinen niin sitten nahka voi olla niin venynyt, ettei kiinteydy niin hyvin. Monella silti palautuu, jos oikeasti näkee vaivaa sen eteen. cat_on_fire kirjoitti:
Tässä on yksi esimerkki naisesta jolla ei ole pitkät sääret tai isot rinnat:
http://www.gezginturk.net/img2/06-eva-longoria-resimlerijpg-rmmeu3Zwmp.jpg
Kroppa on silti varmaan hyvä, ainakin minun mielestäni:) Tuo on vain musta surkein perustelu sille, että kroppa on huono jos ei omaa pitkiä sääriä tai isoja rintoja.tuo nainen kyllä on.
eipä ole tullut ikinä naista valittua säärten pituudella tai rintojen koolla- Va-Nil-La
cat_on_fire kirjoitti:
Toki joillain voi vaikuttaa sairaudet, mutta noita selityksiä kuulee usein ihan terveiltäkin ihmisiltä. Pitkiin sääriin tai rumiin rintoihin ei hirveästi ole ihmekeinoja, tarkoituksena vain sanoa mielipiteeni, että ne eivät yksistään tee hyvää kroppaa.
Jos on terve ja voi liikkua niin silloin voi saada hyvän kropan, jos jaksaa tehdä jotain sen eteen. Tosin jos on ollut rutkasti ylipainoinen niin sitten nahka voi olla niin venynyt, ettei kiinteydy niin hyvin. Monella silti palautuu, jos oikeasti näkee vaivaa sen eteen.kroppaa, mutta jos on esimerkiksi rumat rinnat, niin vaikka kaikki muu olisi kunnossa, niin silti on ruma.
Haluatko samalla kertoa, että millaisella oikealla vaivalla sen venyneen ihon saa entisenlaiseksi? - cat_on_fire
Va-Nil-La kirjoitti:
kroppaa, mutta jos on esimerkiksi rumat rinnat, niin vaikka kaikki muu olisi kunnossa, niin silti on ruma.
Haluatko samalla kertoa, että millaisella oikealla vaivalla sen venyneen ihon saa entisenlaiseksi?rumat rinnat että ne tekee koko kropasta ruman..? Mä en ole sellaisia nähnyt, mutta kirjoitinkin ettei niihin ole ihmekeinoja (tosin kirurgi jos leikata haluaa)..
En ole personal trainer, joten en osaa sanoa kuinka paljon se tarkalleen vaatii työtä, kaikkihan on hyvin yksilökohtaista miten mikäkin vaikuttaa. Toiset joutuvat tekemään töitä rutkasti enemmän kuin toiset, jotta näyttäisivät hyvältä. Normaali ihminenkin joutuu tekemään ehkä vuosien työn, jotta se kroppa olisi parempi. Aina sitä venynyttä ihoa ei saakaan palautumaan, riippuu varmaan kuinka paljon sitä löysää on.. Mutta on se mahdollista, jotkut yli 80-kiloiset naisetkin ovat saaneet ihon palautumaan.. Lihastreeni voi auttaa ainakin:) - Va-Nil-La
cat_on_fire kirjoitti:
rumat rinnat että ne tekee koko kropasta ruman..? Mä en ole sellaisia nähnyt, mutta kirjoitinkin ettei niihin ole ihmekeinoja (tosin kirurgi jos leikata haluaa)..
En ole personal trainer, joten en osaa sanoa kuinka paljon se tarkalleen vaatii työtä, kaikkihan on hyvin yksilökohtaista miten mikäkin vaikuttaa. Toiset joutuvat tekemään töitä rutkasti enemmän kuin toiset, jotta näyttäisivät hyvältä. Normaali ihminenkin joutuu tekemään ehkä vuosien työn, jotta se kroppa olisi parempi. Aina sitä venynyttä ihoa ei saakaan palautumaan, riippuu varmaan kuinka paljon sitä löysää on.. Mutta on se mahdollista, jotkut yli 80-kiloiset naisetkin ovat saaneet ihon palautumaan.. Lihastreeni voi auttaa ainakin:)on kiinteät ja sellaiset appelsiinin puolikkaan muotoiset, kauniilla nänneillä varustettuna totta kai. Koska rinnat on niin oleelliset, niin rumat rinnat tekee koko vartalosta ruman.
Jos lihoo nopeasti, niin ihossa repeytyy kudoksia, eikä se silloin voi palautua. Jos on lihonut hitaasti, niin että iho on pysynyt mukana, niin silloin voikin palautua lähes entiselleen. - cat_on_fire
Va-Nil-La kirjoitti:
on kiinteät ja sellaiset appelsiinin puolikkaan muotoiset, kauniilla nänneillä varustettuna totta kai. Koska rinnat on niin oleelliset, niin rumat rinnat tekee koko vartalosta ruman.
Jos lihoo nopeasti, niin ihossa repeytyy kudoksia, eikä se silloin voi palautua. Jos on lihonut hitaasti, niin että iho on pysynyt mukana, niin silloin voikin palautua lähes entiselleen."No ainoat kauniit on kiinteät ja sellaiset appelsiinin puolikkaan muotoiset, kauniilla nänneillä varustettuna totta kai. Koska rinnat on niin oleelliset, niin rumat rinnat tekee koko vartalosta ruman."
Okei, tuo on sinun mielipiteesi, minä olen eri mieltä:) Minusta muunkinlaiset rinnat ovat kauniita, mutta kauneushan on usein katsojan silmissä. Minä pidän kauniina niitä, joita toiset eivät ja päinvastoin..
"Jos lihoo nopeasti, niin ihossa repeytyy kudoksia, eikä se silloin voi palautua. Jos on lihonut hitaasti, niin että iho on pysynyt mukana, niin silloin voikin palautua lähes entiselleen."
Voihan se noinkin olla, mutta veikkaisin että voi onnistua siltikin vaikka lihoisi nopeasti.. Kai tuo on myös kehokohtaistakin. Toiset voi lihoa aika nopeastikin ja silti palautua ennalleen, kai tuo riippuu vähän ihotyypistäkin ja muista.. - ap.
En ole niitä ihmisiä jotka selittelevät jos vika todellisuudessa on itsessä. Jos haluaisin unelmakropan (sellaisen kuin vaikka noissa kuvissa) niin sitä ei jumalauta pelkällä liikunnalla saa! Hyvä että itsekin tajusit tuon rinta-asian. Kyllä geenit vaikuttavat ruumiinrakenteeseen ja vartalon muotoihin, et itsekään voi niin tyhmä olla ettet sitä tajua.
Missäpä muuten sanoin etten söisi terveellisesti ja liikkuisi?
P.S. Mahdatkohan tietää miten paljon nuo huippumallit liikkuvat pitääkseen vartalonsa tuollaisena? PALJON, sillä hehän tienaavat elantonsa ulkonäöllään.
- olennaiseen
Kuulostat hiukan lapselliseselta ja todella todella huono itsetuntoiselta. Noi mallit ym. julkkikset on yleensä kuvissa photoshopattuja sekä mielestäni mallit on liian pitkiä yleensä.
Ja Madonna taas on saanut hyvän kropan kovalla treenillä ja mallit nyt tunnetusti on lähes anorektikkoja niin siksi niillä on rasvaprosentti olematon.
Itse en ole mallinpituinen läheskään olen vain 165cm, no paino on mielestäni ihan normaali 52kg eikä ole syytä laihdutella ja miettiä kiloja.. tosin tykkään kyllä urheilla kuten juosta ja uida. Ihailen kans joskus tiettyjen mallien ulkonäköä, mutta mitä sitten kunhan ei ala itse unelmoimaan siitä, että olisi joku muu pääasia, että itte on tytyväinen ja elää normaalia elämää eikä jää kiinni höpömaailmaan josta ei ole hyötyä loppujen lopuksi kellekkään.
Unohda jatkuva ulkonäkös pohtiminen ja keskity olennaiseen kuten esim. kouluun, työhön, harrastuksiin ja ystäviin ja löydät varmasti normaalin miehen vielä joka arvostaa ihan normaaleja elämän perusasioista eikä elä jossain pinnallisessa haavemaailmassa kuten sinäkin näytät vielä.. tsemppiä
http://www.bittenandbound.com/2008/06/21/celebrities-caught-without-makeup/claudia-schiffer-without-makeup/
http://www.funpub.net/funny-pictures/Celebrities/20298/Claudia Schiffer without make up
http://www.popcrunch.com/skinny-madonna-without-makeup-pictures-kabbalah-centre-new-york-july-2008/
http://images.teamsugar.com/files/users/1/11940/22_2007/205236026_small.jpg
TÄHTIÄ ILMAN MEIKKIÄ
http://www.anvari.org/cols/Stars_without_Make_Up.html
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262568- 1431951
- 661867
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351473KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.571422Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet601276Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771269- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591132Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571127