niin?
Ruma nainen
10
637
Vastaukset
- vänksy
kopea, ylimielinen, kylmä ja kiero selkäänpuukottaja.
- ..kljklkj
veiko hän miehesi?
- uk-ko
tuommoinen se on.
- on.......
harvinainen
- TAAS!,
sä matkit tyyliäni.
Hanki oma...
Niin :) - disadora
on sellainen joka vihaa muita naisia eikä kestä myöskään itseään.Sellainen näkyy kauas.
- no...
Jos nyt ihan suoraan ja ainoastaan ulkonäöstä puhuttaisiin, niin rumia ihmisiä on hyvin vähän. Fyysisesti "rumaksi" ihmistä voi kutsua vasta, jos esimerkiksi kasvoissa tai kehossa on vakavia epämuodostumia, joskin silloinkin ja joissakin tapauksissa ihmisestä voi huokua jotakin sellaista psykologista sielullista lämpöä, ettei niihin fysiologisesti "rumiin" piirteisiin niin kiinnitä huomiota.
Ihmisen fyysisen olemuksen vetoavuus on vahvasti sidoksissa esimerkiksi tämän seksuaaliseen ja kehonkuvaan liittyvään itsetuntoon. Ihmisen, joka on saanut osakseen esimerkiksi positiivista seksuaalista palautetta, on varmasti helpompi kokea itsensä viehättäväksi, kuin sellaisen, jota on ulkonäkönsä puolesta aina teilattu tai jotenkin muuten henkisesti alistettu.
Sellaisen joka kokee itsensä rumaksi tulisikin hakea verrantoa ja suhteuttaa asioita. Melko lailla usealle löytyy aina joku, joka on ulkoisesti itseä vähemmän viehättävä. Mikäli siis vertailua edes on pakko tehdä...
Jos nyt ihan suoraan puhun, niin yhden ihan selkeästi ruman naisen olen tuntenut. Rumaa sanoa näin, mutta häntä nyt vain ei parhaallakaan tahdolla olisi voinut sanoa sieväksi: huono iho, ylipainoa, aikamoisen tasapaksu vartalo ja ohuet otsarajasta taaksepäin vauhdilla pakenevat hiukset. Kyseisessä ihmisessä oli kuitenkin mieletön persoonallinen karisma ja uskokaa tai älkää: hänelle joskus kadulla ihan vislattiinkin miesten toimesta -eikä mitenkään pilkkatarkoituksessa. Kyseinen nainen osasi todella tuoda esille kehonsa parhaita puolia, kuten pitkiä sääriään, aivan uskomattoman taitavasti. Hän ei myöskään häpeillyt kehonsa muotoja ja oli opetellut meikkaamaan tyylikkään dramaattisella tavalla, siten että se meikkityyli ei olisi pukenut ketään muuta niin hyvin kuin häntä.
Jostakin syystä mua joskus ärsyttää jotkut naiset, jotka aina ottaa verrannoksi ja kauneusihanteikseen itselleen vain Miss Maailmat ja muut Trendi-lehtien vakiokasvot, tms. ääriesimerkit. Totuus on tietysti, että osa meistä ihmisistä vain on paremman näköisiä, kuin jotkut toiset ja että kauneus nyt on katsojan silmissä, mutta suossahan sitä varmaan itse kukin tavistyllerö on, jos alkaa verrata itseään aina maailman tai vaikka Suomenkin kauneimpiin ihmisiin... Ihmisen pitää olla realisti itselleen myös sikäli, että hyväksyy oman tavallisuutensa, jos ei miss maailmaksi ole syntynyt. Siitä se on monen suuren luokan kaunottarenkin karisma lähtenyt, siitä ymmärryksestä ettei oikeasti se pinta ja pelkkä ulkoinen hyvännäköisyys synnytä automaattisesti viehätysvoimaa.
Mun on tietysti siinä mielessä helppoa olla ylimielinen, että mua on koko ikäni kehuttu hyvännäköiseksi. Saan myös usein automaattisesti huomiota miehiltä, ilman että mun tarvitsee eväänikään liikauttaa. Totuus on kuitenkin sekin, että jos taas johonkin oikein näyttävään mallikaunottareen itseäni vertaisin, niin kyllä mä varmasti melkoinen pullaperse ja tyyristyllerö siinä saumassa olisin kuitenkin - eli kaikki riippuu siitä, mihin vertaa ja oikeastaan se on ihan mukavaakin just niin.:) - almasty
Määrittyy silloin kun hän avaa suunsa.
- Va-Nil-La
lässytys sisäisestä kauneudesta ja itsensä hyväksymisestä ja blaa blaa blaa... Täyttä paskapuhetta!
Musta suurin osa ihmisistä on ns. taviksia. Nättejä naisia ja söpöjä miehiä on paljon, mutta kauniita ja komeita? Olisinkohan tavannut elämäni aikana kumpiakin ehkä viisi. Siis oikeassa elämässä, julkisuudessahan heitä näkee.
Ruma on sellainen, josta ajattelessaan tulee mieleen, että tuo ihminen on ruma. Kyllähän se näkemys muuttuu tutustuessa parempaan (tai huonompaan) suuntaan, mutta ei rumasta kaunista tule, vaikka olisi kuinka mukava luonne. Miehelle ja naiselle ruma tarkoittaa eri asiaa, naiset näkee ja kokee kauneuden laajemmin, miehet suppeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262568- 1431951
- 661877
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351473KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.571432Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet611299Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771269- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591132Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571127