Kaikilla naisilla on pakkomielteenä aina yrittää muuttaa miestä hänen mieleisekseen?
*ittu että *ituttaa!!!
Miksi *itussa?
15
372
Vastaukset
saahan sitä yrittää :)
- eivät kykene
muuttumaan itse itsensä mieleisekseen?
- nainen.......
haluaa, että mies ja nainen ovat kuin kaksi vitun puuta, joiden rungot kasvavat kiinni toisiinsa. Mies sen sijaan haluaa olla lintu, joka istahtaa puun oksalle.
- että...
mies olisi tuuli, joka saa lehvästöni lempeästi väreilemään.
- ei tee eroa
että... kirjoitti:
mies olisi tuuli, joka saa lehvästöni lempeästi väreilemään.
puiden välillä...
- puu...
ei tee eroa kirjoitti:
puiden välillä...
tuulenpuuskien välillä?
- syvälle maahan
puu... kirjoitti:
tuulenpuuskien välillä?
juurtuneena ei jää vaihtoehtoja. Otettava se tuulenpuuska, mikä sille suodaan...
- tuuli...
syvälle maahan kirjoitti:
juurtuneena ei jää vaihtoehtoja. Otettava se tuulenpuuska, mikä sille suodaan...
suuntansa ja matkansa?
- Vailla päämäärää
tuuli... kirjoitti:
suuntansa ja matkansa?
se puhaltaa joskus jonnekin pysähtyen...
- ......
Vailla päämäärää kirjoitti:
se puhaltaa joskus jonnekin pysähtyen...
- oksalle
ei yksikään harakka tuu sontimaan tai tulee vitsasta.
- ....
...... kirjoitti:
- törmään
miehiin, jotka yrittävät muokata mua mieleisekseen.
Ei saisi syödä vatsaa täyteen, ei piereskellä, ei pitää hiuksia niinkuin tykkää ja pitäisi muka vielä pitää jotakin ihme rimpula-alkkareita. Ei saisi myöskään ryystää maitoa suoraan purkista. Niin että älä marise. - Romi
päätä seinään huonojen naisten kanssa?? Hanki nyt jo ihmeessä laatunainen.
jos on kyse vaikka jostain ihastumisista niin mitä varten niitä piirteitä pitää koittaa muuttaa joihin on sattunu ihastumaanki, paskaa.. itellä se on aina ollu pikemmin päinvastoin, miehet ne on aina koittanu muuttaa ja siitäkös se riemu repiää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622