http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/03/842132
Onko rek.nim. -Ratikkakuski- palstan ainoa jolla on varma työpaikka lamankin keskellä?
Mitä SINÄ tekisit jos saisit loparit?!
Niin?
Pelkäätkö työpaikkasi
13
356
Vastaukset
- Eduskunnassa kaikki hyvin.
eräiden palkankorotuksista. 400 euroa nyt keväällä ja saman verran syksyllä lisää.
- taida,
pelätä,ei kukaan mun duunii haluais.
JOS saisin loparit.... viettäisin kissanpäiviä. - taitaa olla
virkamies.
mulla, jonkun sortin väliinputoaja korkenitaankin teknikko valtiolla / kunnalla. Ehkäpä juuri siksi mä en ymmärräkkään hänen yltiö-kapitalistisia juttujaan, perus työntekijä siinä missä muutkin. Toivo on kaunis ajatus, ilmeisesti myös hänelle :-)
- se ainakin
yrmio kirjoitti:
mulla, jonkun sortin väliinputoaja korkenitaankin teknikko valtiolla / kunnalla. Ehkäpä juuri siksi mä en ymmärräkkään hänen yltiö-kapitalistisia juttujaan, perus työntekijä siinä missä muutkin. Toivo on kaunis ajatus, ilmeisesti myös hänelle :-)
virkakoneistoa puolustaa ja makoilevia stallareita haukkuu.
se ainakin kirjoitti:
virkakoneistoa puolustaa ja makoilevia stallareita haukkuu.
koska hänen ideologiansa on mikä on. Jonkun sortin thaikkuhuoran joka ei halua lapsia miehenä on aika helppo kailottaa hyvintointivaltiota vastaan, veikkaisin että ratikallakin muuttuis ääni kellossa jos alkais omissa nurkissa toukat kukkiin.
Mut tosiaan ei jaksa enää ratikasta jauhaa, hän on mitä on ja se suokoot hänelle.
- lopareita
odotan lamaa ja lomaa innolla.
en todellakaan enää.
leikin teletappia vaan- puolesta,
kyllä mulle aina töitä on, vaikka se ei ikinä varma ole ollutkaan. Ratikkakuskin työpaikan varmuudesta tai edes olemassaolosta en olisi niinkään varma.
- almasty
Ei tarvii pelätä varmalla pohjalla mennään vaikka koko henkilöstö onkin lomautettu lyhennetylle työviikolle.
Mulla on varma duuni kun ei ees tuuraaja löydy jos ois tarve.
Jos saisin loparit menisin toiseen firmaan ;)Saan aina silloin tällöin tarjouksia muilta työnantajilta.Viime vuonna irtisanottiin 50%:a. Tänä vuonna vain 25%:a.
- vili
mulla on lainaturva, eli vakuutusyhtiö hoita ne ja työttömyyskassasta tulisi käyttörahat...eli paremmin tienaisi työttömänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642