Palstalaisista koottu hallitus

Olkaa hyvä.

Pääministeri Immu
Ulkokultaisten suhteiden ministeri KoppavaHoro
Ulkoavaruudellisten suhteiden ministeri Buddy-love
Romahdus- ja asuntojen hintojen ministeri Ratikkakuski
Polttoaine- ja huoltoasemaministeri Scale
Pärinä- ja pakaraministeri Petezxr
Päihde- ja bordelliministeri Yrmio
Kiiltokuva- ja mielistelyministeri Frederico
EI-asiain ministeri Papeete1
Miesasiaministeri Vänksy
Apinainhoitoministeri Jazuli
Propagandaministeri Hossi
Viha- ja vittuiluministeri MMies
Rakkaus- ja haliministeri Avaruus-Pete
Paljastus- ja peittelyministeri Salapoliiti
Välimerkki- ja kirjoitusvireministeri e.W
Lävistys- ja värjäysministeri MichikoXX
Uskonto- ja sisäisen harmonian ministeri Serpico
Uskottomuusministeri Richartti
Turhien aloitusten ministeri Anzzy
Poistettujen aloitusten ministeri Monte24
Turha ja asiaton ministeri Timanttia
Hovinarri Gek-ko

33

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut kansalainen.

MM-Ttt, onko hän presidentti?

• muilutettu :

petankkipalstalle

• Elkotekki

Hän saa taputtaa käsiään ja nauraa koko matkan apteekkiin.

• kuten kunnon marttyyrin kuuluukin

• teitä tyhmiä

sitä on pinnattu yhteiskuntaopin tunnilta?
        Pääministeri johtaa orkesteria ja presidentti on pelkkä seremoniamestari.

• MichikoXX

Tein vallankaappauksen jo viikkoja sitten.

• Elkotekki

Asiantuntijan työtä. Kelpaa minulle.

Entä mikä on oppostion roolijako?

• sinäkin sait sopivan pestin...
        ;)

• jaa-haa
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

sinäkin sait sopivan pestin...
        ;)

Sä bluffaat...Hyvä yritys. Äläpä kerro enempää.

• listalta :)

• Elkotekki

arvaamme ketä haluat.

• tuskin..

on valittu hallitukseen?

• Elkotekki
        tuskin.. kirjoitti:

on valittu hallitukseen?

kyse on ziselistä, niin hän on ilmoittanut olevansa 28-vuotias. Aikuisuuden (täysikäisyyden) raja ylittyy. Tuota, ei kai ikämiehet muuten hänestä olisi kiinnostuneita?

• tuskin.. kirjoitti:

on valittu hallitukseen?

poltetunmaan ministerin edessä,aaarrrhhhgggt

• siiseli valehdellut
        Elkotekki kirjoitti:

kyse on ziselistä, niin hän on ilmoittanut olevansa 28-vuotias. Aikuisuuden (täysikäisyyden) raja ylittyy. Tuota, ei kai ikämiehet muuten hänestä olisi kiinnostuneita?

olevansa 28!kuka tuota uskoisi? :-D kenelle hän on väittänyt olevansa 28 vuotias?

• KETÄ 15:STA ANZZYSTA TARKOITAT?????
      avaruus-pete on jo bannattu

• MULKERO MINISTERI OLET HAUSKAZZZZZZZZZZZZZZZ

• avaruus-pete

Ei oo. Hähä xD

• avaruus-pete kirjoitti:

Ei oo. Hähä xD

ei vittu sana ole este kenellekään muullekaan,
        tarkkailussa olet kuitenkin.Sen tiedän varmaksi..

• on väärä

pesti, ehdottomasti talousromahdusministeriksi (Taloussanomien vakiokommentoija ainakin aiemmin). Päihdeministeriksi Zisel.

• täysi-ikäinen :

epärehellinen ja taitamaton kansalainen

• Jos tällä kokoonpanolla ei saada S24:ää laman syövereihin, niin ei siihen kyllä pysty oppositioon jääneetkään.

• vänksy

Mielellänihän mä hoitelen mieh...miesten asioita kuntoon :)

• niin se virka olis kuulunut marian aavelle

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

niin se virka olis kuulunut marian aavelle

valtavankokoinen väheksyntä....Minäkö luovuttaisin nyt paikkani jollekin jota ei edes palstalla ole...:(

• on tässä.

• hmh..

Sitten kun vielä osoittaisit mulle sen kuuluisan e.W:n?

Pidän kyllä mielikuvitusrikkaista ihmisistä toki heistäkin, mutta vähemmän pidän niistä, jotka kuvittelevat omaavansa sellaisia ufo-kykyjä, että osaavat oikein muodostaa "persooniakin" ja tehdä ihan luonneanalyysiakin ihan vielä joistakin rekisteröitymättömistäkin...

Muinoin käytin nimimerkkiä e.W rekisteröitymättömänä, mutta siinä vaiheessa luovuin sen käytöstä, kun samalla nimimerkillä alkoi pian esiintyä parikin kohtuullisen sisällöltään rasittavia tekstejä suoltavaa. Toinen oli ihmisenä mielipiteiltään esimerkiksi lähestulkoon vastakohtani (luultavasti jonkinlainen, joskin huono, parodiahahmo olevinaan hänkin) ja toinen taas vaikutti joltakin pervertikolta lähinnä ts. lähestulkoon, alapää- ja piereskelyjuttuineen.

Sääli. Olihan toi musta ihan ok. nimimerkki. Lyhyt ja ytimekäs kohtuullisen neutraali.

Ja sittenhän joku e.W:n rekisteröikin ( en minä). On ainakin mun silmiini näkynyt olevan sangen harvinainen vieras palstalla, joten mitenkäs e.W on aloittajalle noin mieleen jäänyt? Kuulutko säkin niihin, jotka kuvittelevat aina e.W:n olevan kommentoimassa, jos joku siitä nimimerkistä palstalla määkäisee?

Ps. Monta kirjoitusvirhettä tässä tekstissäni arvelet olleen? Itse veikkaan n. parikymmentä.

• Löysin 68 vara-anzzy repliikkiä ja avausta
        laajasta hausta---siis vähintään 68

• että ne on
        anzzy kirjoitti:

Löysin 68 vara-anzzy repliikkiä ja avausta
        laajasta hausta---siis vähintään 68

tehty rekisteröityneenä. Onkohan mahdollista että sinä toimit joskus itsesi tietämättä? Oletko muuten isukki ite? Jotain samaa tyyliä on?

• MichikoXX

Onko sinulla jatkuva ylemmyydentunne niitä kohtaan, jotka tekevät kirjotusvihreitä, vai oletko oikeasti ylemmyydentuntoinen jatkuvasti? Välillä samantyyppisen persoonan kirjoittamat jutut alkoivat aiheuttaa pahoinvointia kyseisestä syystä.

• hmh...
        MichikoXX kirjoitti:

Onko sinulla jatkuva ylemmyydentunne niitä kohtaan, jotka tekevät kirjotusvihreitä, vai oletko oikeasti ylemmyydentuntoinen jatkuvasti? Välillä samantyyppisen persoonan kirjoittamat jutut alkoivat aiheuttaa pahoinvointia kyseisestä syystä.

Mitä ystävällisin kiitos ja kumarrus, mutta riidanhaastamisesi ei kiinnosta minua.:)

Sellaisen vinkin voisin sinulle kyllä antaa, että jos oikeasti haluat antaa itsestäsi järkevän ihmisen kuvan, et kuvittele rekisteröitymättömistä kirjoittajista yhtään erityisiä ylimääräisiä. Näillä palstoilla on nimittäin sen verran erikoisia säätäjiä ja sählääjiä, että ne kykenevät feikkaamisillaan ja tarpeettomalla sotkemisellaan aiheuttamaan hämminkiä aivan liiallisessakin määrin jo ilmankin muiden ylimääräisiä oletteluja & sellaisten laukomista. Viisas perustelee. Typerämpi provosoituu pelkistä oletuksista. Ja jollei perusteluja haluta antaa, voi kirjoittajan asenteesta päätellä aika paljon (ainakin, jos on ihmisenä vähänkin fiksumpi tai ylipäätään aitoa vuorovaikutteisuutta kaipaava, empaattinen ihminen).

Se, mitä mä itse pitäisin omahyväisyytenä (sinuun ja sinun persoonaasi MichikoXX seuraavalla viittaamatta) ovatkin sellaiset kirjoittajat, jotka eivät ollenkaan kunnioita sivistynyttä keskustelua ja kaikkien oikeutta mielipiteen ilmaisuun: feikkarit, jotka tahallaan alkavat alentaa esimerkiksi yhtä ja samaa nimimerkkiä pidempään palstalla käyttänyttä ja siten osin joistakin yhteyksistä tunnistettavissakin olevaa rekisteröitymätöntä kirjoittajaa, ovat sellaisia esimerkiksi.

Jos olisin rekisteröitynyt kirjoittaja, saattaisin (kenties & luultavasti?) voida ottaa sellaisia huumorillakin jonkin verran, mutta koska mua rekisteröityä nimimerkkiä omaamatonta kirjoittajaa on lukijoiden vielä älyttömän paljon vaikeampi erottaa tekstejäni/ käyttämiäni nimimerkkejä feikanneista ja/sekä kaiken maailman kopioitsijap*skoista, eivät kys. kaltaiset häiriköt naurata mua kuin aika äärimmäisen harvoissa tapauksissa.

Olenkin vähän bored, enkä koe kuin oikeastaan aika harvoissa tapauksissa enää saavani aitoa iloa tältä palstalta.:)

Käyn tällä tosin usein ( hyvää ateriointi- ja satunnaisesti vapaa-ajan viihdykettäkin silloin, kun ei jaksa muuta), mutta tänäänkin olen viettänyt palstalla yhteensa about n. max. 1- 1,5 tuntia ( ehkä nyt tämän kirjoitettuani vähän enemmän). Lounasaikaan kirjoitin kaksi kirjoitusta ( scalen tämän päiväiseen ketjuun) ja myöhemmin alkuillasta ( oltuani sillä välillä aivan muualla) yhden kirjoituksen tähän ketjuun. Ja nyt tämän, kun tulin vielä kertaalleen surffailemaan. Tästä huolimatta saan usein (jollen lähestulkoon aina?!!) tälle palstalle tullessani kimppuuni pilkantekijöitä, jotka nöyryyttävät mua asiattomilla ja todellisuudenvastaisilla kommenteilla, että minä muka esimerkiksi viettäisin kaiken aikani tällä palstalla ja yrittävät röyhkeästi uskotella muille kirjoittajille ( siitä huolimatta, että itse kirjoittavat sellaista täyttä paskaa...) , että MINÄ muka olisin jokin suurempikin palsta-addikti. Ja se sonta jää keskusteluhistoriaan... Musta jos ylimielisyydestä puhuttaisiin, Michiko, niin sellaiset edellämainitsemani kaltaiset ihmiset ovat ylimielisiä.

Melkein p*skapäisin temppu, minkä ihmiselle keskustelupalstalla voikin tehdä onkin mielestäni mustamaalata ENNALTA joku sellainen kirjoittaja, joka ei koskaan aiemmin edes ole ollut rekisteröitynyt. Lisäksi ylemmyydentunteista katson jokseenkin kärsivän niiden rekisteröityneiden, jotka lapsellisesti nolaavat/ pönkittävät itseään rekisteröitymättömien kirjoittajien kustannuksella. Siihen ilmiöön olenkin sitten niin kyllästynyt, että oksat pois!!

Mielestäni yksikään positiivista keskustelukulttuuria kaipaava kirjoittaja ei halua häätää uusia kirjoittajia pois tai pilata yleistä palstatunnelmaa jatkuvilla kollektiivisilla negatiivisilla yleistyksillä sellaisesta osasta palstan lukijoista, joka = puskakirjoittajat, muuten onkin aika merkittävä osa teidän rekisteröityneidenkin lukijayleisöstä. Kyllä sellainen käytös, puskakirjoittajiin epäystävällisemmin kuin muihin kollektiivisesti suhtautuminen, jo ylipursuavaa egoismia mielestäni ihmiseltä vaatii ja lisäksi kenties ehkä vähän(?) junttimaisen liioiteltuja luuloja oman persoonansa kiinnostavuudesta varmasti joskus myös.

Olipahan nyt mielipidettä siitä, että mitä minusta on ylemmyydentunnetta osoittava käytös keskustelupalstalla, yleisesti ottaen.

Suosittelen sinulle MichikoXX, ettet keskity ainoastaan minun mahdollisista kirjoitusvirheistä huomauttelemisistani oksentelemiseen, koska monet palstakaverisi tekevät sitä yhtä lailla ja kuule jatkuvasti. Ole hiljaa, jos unohdat kirjoitusvirheista huomauttelua nähdessäsi kysellä samanlaisia heiltä, kuin kyselit siinä nyt minulta.

(Peace.)

Ps. En huomauttele kirjoitusvirheistä kovinkaan usein. Ehkä enemmän silloin, jos kirjoittajan muu asenne ilmentää röyhkeyttä.

• KoppavaHoro

sellaiset terveiset, että kaikkien ministereiden tulee nukkua riittävästi, vähintään kolmet päikkärit päivässä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6774
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3688
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3057
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1636
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      48
      1366
    Aihe