Mitä ajattelisitte, jos tutustuisitte johonkin naiseen ja menisitte tökerösti ehdottamaan seksiä toisella tapaamisella, ja nainen vastaisi: "Et sä multa seksiä saa jos me ei kerta seurustella"?
Kysymys miehille:
6
278
Vastaukset
seksiä kellekkään naiselle ensimmäisen vuoden aikana mitä ollaan seurusteltu.
en kyllä ihmeemmin ole ehdotellut muutenkaan.
joko tilanteet ajautuu siihen että johtaa seksiin tai sitten ei.helppo sääntö.En rupea vonkaamaan pihtaria:o[
Mies on herrasmies, jos ei vonkaa ensimmäisillä treffeillä. Jos ei vonkaa kolmansillakaan, on homo.
Väliin sitten ilmeisestikin mahtuu tökeröt miehet, kuten minä ennen muinoin. No minähän tietysti kysyin heti leidin haluja seurusteluun. Joskus seurustelu kesti päivän, joskus vuosikausia...- Zameson
Kysyisin naiselta, mitä hän tarkoittaa seurustelulla. Kuinka kauan pitäisi seurustella? Seksin ajan vai pitempään? Ja mitä mun pitäisi tehdä? Tuottaa naiselle seksipalveluja vai mitä?
Jos nainen tarkoittaisi vain yhdessäoloa seksin ajan, niin voisin hyväksyäkin hänen tarjouksensa. Jos hän tarkoittaisi jotain miesystävä- tai seksipalveluja, niin en hyväksyisi tarjousta. Halvemmalla saa nimittäin muualta.- .....
että hän ei halua harrastaa seksiä kuin parisuhteessa. Siis kun välittää toisesta ja haluaa jakaa elämänsä hänen kanssaan.
- Että kiristää
seksillä seurustelemaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671